Jackalope sulkee ovensa

MatureHunter

Jackalope sulkee ovensa vuoden alussa. Tällaista huhua olen kuullut. Tietääkö kukaan enempää? Meneekö pysyvästi kiinni, vai tehdäänkö remontti?

30

11296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuullut..

      ..mutta toivottavasti saneeraus aloitetaan henkilökunnasta.

    • firewolf

      Ei mikään ihme jos kiinni menisikin.
      Alkaa tämän kokoisessa kaupungissa olla jo liikaa yökerhoja. Varmasti parin vuoden sisällä menee yksi jos kaksikin paikkaa konkurssiin.
      Viimeistään sitten kun tulee uusi tupakkalaki, sitten luulisi kuolevan muitakin kuin yökerhoja.

    • remontti!

      Eli ei ole sulkemassa oviaan lopullisesti. Yökerhoa kuulemma laajennetaan niin, että se ulottuu yläkertaan asti, joten ruokailupuolella olisi aikas hiljaista remontin jälkeen. Ja sisäänkäyntikin vaihtuu eri paikkaan.

      • -o-

        kyseessä laajennus ja remontti.


      • varmaa
        -o- kirjoitti:

        kyseessä laajennus ja remontti.

        tietoa? milloinkas avaa uudelleen? aika köyhäksi jää Lahden yöelämä jos jaska sulkee...kaikki yökerhot pullollaan alle 25-vuotiaita.


      • -o-
        varmaa kirjoitti:

        tietoa? milloinkas avaa uudelleen? aika köyhäksi jää Lahden yöelämä jos jaska sulkee...kaikki yökerhot pullollaan alle 25-vuotiaita.

        töiden puolesta mokoman tiedän. eli ei ole jaska menossa pysyvästi kiinni. vain uuden ilmeen saa.


      • tietoa
        -o- kirjoitti:

        töiden puolesta mokoman tiedän. eli ei ole jaska menossa pysyvästi kiinni. vain uuden ilmeen saa.

        Keittiö suljetaan vuoden vaihteessa. Yökerho auki kolme viikkoa tammikuusta, jonka jälkeen alakerta on suljettu pari viikkoa ja sit avataan uudistuneena.


      • Nea
        tietoa kirjoitti:

        Keittiö suljetaan vuoden vaihteessa. Yökerho auki kolme viikkoa tammikuusta, jonka jälkeen alakerta on suljettu pari viikkoa ja sit avataan uudistuneena.

        Jopas pelästyin kun luin otsikon.. Ei joo oikein iske onnelat sun muut.
        Miten joku voi väittää että täällä ois liikaa yökerhoja?! Jotain pikku koppeja niinkuin Alexin yk tai sitten teinimestoja a'la onnela. Sitä odotin aikoinaan mutta noi ikärajat sen suhteen kyllä mokattiin... Eipä tarvi käydä.

        Mutta loistavaa, jos Jaska laajenee! Toivottavasti tanssilattia suurenee ja ilmanvaihto paranee? Loppuuko tupakointi joissain osin kokonaan?
        Harmi sinänsä kun keittiö lopettaa, oli hyvät safkat siellä!


      • firewolf
        Nea kirjoitti:

        Jopas pelästyin kun luin otsikon.. Ei joo oikein iske onnelat sun muut.
        Miten joku voi väittää että täällä ois liikaa yökerhoja?! Jotain pikku koppeja niinkuin Alexin yk tai sitten teinimestoja a'la onnela. Sitä odotin aikoinaan mutta noi ikärajat sen suhteen kyllä mokattiin... Eipä tarvi käydä.

        Mutta loistavaa, jos Jaska laajenee! Toivottavasti tanssilattia suurenee ja ilmanvaihto paranee? Loppuuko tupakointi joissain osin kokonaan?
        Harmi sinänsä kun keittiö lopettaa, oli hyvät safkat siellä!

        Kyllä niitä yökerhoja vaan liikaa alkaa olemaan tämänkokoisessa kaupungissa, itse olen baarien pitäjiltä kuullut. Tarkoitin siis kaupallisesta näkökulmasta.
        Pointti onkin siinä että kaikki on melkein samasta sapluunasta, about samalle ikäluokalle 18-25v tarkoitettuja mestoja. erilaisuutta pitäis olla lisää, mm. musiikkitarjonnan mukaan.


      • Nea kirjoitti:

        Jopas pelästyin kun luin otsikon.. Ei joo oikein iske onnelat sun muut.
        Miten joku voi väittää että täällä ois liikaa yökerhoja?! Jotain pikku koppeja niinkuin Alexin yk tai sitten teinimestoja a'la onnela. Sitä odotin aikoinaan mutta noi ikärajat sen suhteen kyllä mokattiin... Eipä tarvi käydä.

        Mutta loistavaa, jos Jaska laajenee! Toivottavasti tanssilattia suurenee ja ilmanvaihto paranee? Loppuuko tupakointi joissain osin kokonaan?
        Harmi sinänsä kun keittiö lopettaa, oli hyvät safkat siellä!

        Samoin minäkin ajattelin kun luin tuon otsikon, mutta ihmettelin sitä että miksi ihmeessä Jackalope olisi täältä poistumassa kun kyseessä on kuitenkin kaupungin suosituin ja oikeastaan ainoa yli 25-vuotiaiden yökerho.

        Mielestäni Lahdessa ei ole yhtään liikaa baareja/yökerhoja, sillä suurin osa paikoista on todellakin näitä parikymppisten teinimestoja tyylin diva ja onnela.


      • firewolf
        DarkFear kirjoitti:

        Samoin minäkin ajattelin kun luin tuon otsikon, mutta ihmettelin sitä että miksi ihmeessä Jackalope olisi täältä poistumassa kun kyseessä on kuitenkin kaupungin suosituin ja oikeastaan ainoa yli 25-vuotiaiden yökerho.

        Mielestäni Lahdessa ei ole yhtään liikaa baareja/yökerhoja, sillä suurin osa paikoista on todellakin näitä parikymppisten teinimestoja tyylin diva ja onnela.

        herääkin kysymys, että mitä 23v tyyppi, joka ilmoittaa musiikkimaukseen metallin(profiilin perusteella), tekee jossain jackalopessa. :D
        mutta eihän se mulle kuulu, sori.


      • Nealeh
        firewolf kirjoitti:

        herääkin kysymys, että mitä 23v tyyppi, joka ilmoittaa musiikkimaukseen metallin(profiilin perusteella), tekee jossain jackalopessa. :D
        mutta eihän se mulle kuulu, sori.

        Mikäköhän sitten olis parempi paikka? Onnelan minimaalinen "rock-osasto" vai teini-räkälä "Rock"? Alexin Humppa-baari?

        Meille yli-ikäisille kun ei todellakaan ole ole oikein tarjontaa täällä.

        Ja sitä paitsi, mistä löytyy lähin yökerho missä soitetaan metallia? Yleensä sinne mennään mikä osuu lähimmäksi, Lahdessa se ei ole helppoa:(

        -Nea-


      • firewolf kirjoitti:

        herääkin kysymys, että mitä 23v tyyppi, joka ilmoittaa musiikkimaukseen metallin(profiilin perusteella), tekee jossain jackalopessa. :D
        mutta eihän se mulle kuulu, sori.

        En viihdy ollenkaan 20-vuotiaiden seurassa jossain divassa tai starlightissa, näin ollen se Jackalope on aika hyvä valinta. Lisäksi ei taida ainakaan Lahdesta löytyä sellaista yökerhoa joiden soittolistalta löytyisi metallimusaa.

        Miksi 23-vuotias ei voisi myös käydä Jackalopessa? Mielestäni ikä on lähinnä vain numeroita, sillä olen aina viihtynyt paremmin ikäistäni vanhempien seurassa. Divassa ja muissa nuorison yökerhoissa se porukka on jotenkin aina niin turhan ylimielistä, etten viitsi siellä aikaani tuhlata.


      • Nealeh
        firewolf kirjoitti:

        herääkin kysymys, että mitä 23v tyyppi, joka ilmoittaa musiikkimaukseen metallin(profiilin perusteella), tekee jossain jackalopessa. :D
        mutta eihän se mulle kuulu, sori.

        Ehkä voisit sitten multa kysyä, miksi käyn baarissa ollenkaan kun en käytä alkoholia.
        Tuntuu että hyväksyttäviä syitä moiseen kummallisuuteen ovat vain lääkekuuri tai kuskina oleminen...


      • Nealeh kirjoitti:

        Ehkä voisit sitten multa kysyä, miksi käyn baarissa ollenkaan kun en käytä alkoholia.
        Tuntuu että hyväksyttäviä syitä moiseen kummallisuuteen ovat vain lääkekuuri tai kuskina oleminen...

        Saanko kysyä miksi käyt baareissa jos et juo alkoholia? Tietenkin baareissa voi käydä myös vaikka ei joisikaan alkoholia, mutta ainakaan itse en viihtyisi baarissa selvin päin.


      • firewolf
        DarkFear kirjoitti:

        En viihdy ollenkaan 20-vuotiaiden seurassa jossain divassa tai starlightissa, näin ollen se Jackalope on aika hyvä valinta. Lisäksi ei taida ainakaan Lahdesta löytyä sellaista yökerhoa joiden soittolistalta löytyisi metallimusaa.

        Miksi 23-vuotias ei voisi myös käydä Jackalopessa? Mielestäni ikä on lähinnä vain numeroita, sillä olen aina viihtynyt paremmin ikäistäni vanhempien seurassa. Divassa ja muissa nuorison yökerhoissa se porukka on jotenkin aina niin turhan ylimielistä, etten viitsi siellä aikaani tuhlata.

        joo, no metallia ei yökerhoista pidäkään löytyä. Käykää torvessa metalli-iltoina. Tai oldissa, siellä lahden metallistit kokoontuu, ainakin viikonloppuisin.

        mutta sulle se jackalope/ keski-ikäisten yökerho taitaa olla muutenkin ihan oikea paikka. joten se tästä.


      • Nealeh
        DarkFear kirjoitti:

        Saanko kysyä miksi käyt baareissa jos et juo alkoholia? Tietenkin baareissa voi käydä myös vaikka ei joisikaan alkoholia, mutta ainakaan itse en viihtyisi baarissa selvin päin.

        Alunperin tuo edellinen oli Firewolfille, mutta toki saat.
        Käyn baareissa tapaamssa tuttuja, pitämässä kivaa ja tietty tanssimassa.(Se on melko tylsää yksin himassa..) Joskus jotain bändiä katsomassa.
        Eli syyt on varmaan aika samat kuin muillakin?

        En juo syystä että alko ei sovi kaikille ja mä olen yksi niistä. En ole "erityisen mukava" humalassa...
        "Syntymähumalassa" olo riittää.
        Baarissa viihtyminen on yleensä omasta fiiliksestä ja seurasta kiinni. Muiden ottaminen ei häiritse, paitsi tietysti esim humalaisten käpälöinti-yritykset ja yletön ördääminen niinkuin varmaan kaikkia muitakin. Yleensä muita tuntuu häiritsevän toi selvänä juhliminen enemmän kuin itseä;)

        Moni on tota viihtymistä ihmetellyt mutta kai se on kiinni siitä millä asenteella sinne lähtee; viihtymään vai narisemaan tupakansavusta ja humalaisista kanssa-ihmisistä.


      • firewolf kirjoitti:

        joo, no metallia ei yökerhoista pidäkään löytyä. Käykää torvessa metalli-iltoina. Tai oldissa, siellä lahden metallistit kokoontuu, ainakin viikonloppuisin.

        mutta sulle se jackalope/ keski-ikäisten yökerho taitaa olla muutenkin ihan oikea paikka. joten se tästä.

        Torvessa on tullut joskus käytyä, vaikka se ei ihan minun vakiomestoja olekaan. Oldissa sen sijaan tulee käytyä ja siellä se musiikki on myös parempaa kun Lahden muissa baareissa, ainakin juuri viikonloppuisin siellä soitetaan juuri metallia.

        En nyt silti sanoisi että Jackalope olisi joku "keski-ikäisten" yökerho, sillä suurin osa asiakkaista on noin 25-35 vuotiaita. Voin sanoa että Jackalope on ainoa yökerho Lahdessa jossa viihdyn, sillä kuten sanoin jo aikaisemmin sen ettei nämä parikymppisten teknomestat minuun iske.


      • firewolf
        Nealeh kirjoitti:

        Alunperin tuo edellinen oli Firewolfille, mutta toki saat.
        Käyn baareissa tapaamssa tuttuja, pitämässä kivaa ja tietty tanssimassa.(Se on melko tylsää yksin himassa..) Joskus jotain bändiä katsomassa.
        Eli syyt on varmaan aika samat kuin muillakin?

        En juo syystä että alko ei sovi kaikille ja mä olen yksi niistä. En ole "erityisen mukava" humalassa...
        "Syntymähumalassa" olo riittää.
        Baarissa viihtyminen on yleensä omasta fiiliksestä ja seurasta kiinni. Muiden ottaminen ei häiritse, paitsi tietysti esim humalaisten käpälöinti-yritykset ja yletön ördääminen niinkuin varmaan kaikkia muitakin. Yleensä muita tuntuu häiritsevän toi selvänä juhliminen enemmän kuin itseä;)

        Moni on tota viihtymistä ihmetellyt mutta kai se on kiinni siitä millä asenteella sinne lähtee; viihtymään vai narisemaan tupakansavusta ja humalaisista kanssa-ihmisistä.

        jooh, et mitenkään ihmeellinen tapaus ole. Omasta kaveripiiristäkin löytyy pari absolutistia ja monta "yhdentuopin"-miestä, jotka eivät baariin lähde dokaamaan, vaan just tapaamaan tuttuja jne.
        Enkä millään tapaa tälläisiä tapauksia väheksy, vaikka itselläni asia onkin päinvastainen, eli lähden baariin vain kun haluan humaltua.
        Toki myös senkin takia, että kyseessä on sosiaalinen tilanne, jossa tapaa joitain sellaisiakin kavereita, joita ei välttämättä muualla näe/tapaa.

        kukin toimii tavallaan, ja se hyväksyttäköön. =)


      • firewolf
        DarkFear kirjoitti:

        Torvessa on tullut joskus käytyä, vaikka se ei ihan minun vakiomestoja olekaan. Oldissa sen sijaan tulee käytyä ja siellä se musiikki on myös parempaa kun Lahden muissa baareissa, ainakin juuri viikonloppuisin siellä soitetaan juuri metallia.

        En nyt silti sanoisi että Jackalope olisi joku "keski-ikäisten" yökerho, sillä suurin osa asiakkaista on noin 25-35 vuotiaita. Voin sanoa että Jackalope on ainoa yökerho Lahdessa jossa viihdyn, sillä kuten sanoin jo aikaisemmin sen ettei nämä parikymppisten teknomestat minuun iske.

        jep, saattaa näin ollakin. Mulla ei juuri suurempaa kokemusta lahden yökerhoista parin viime vuoden ajalta, joten en tiedä, muuta kuin että mulle "yökerho" formaattina ei sovi, ainakaan nykyään enää. Paskaa listamusaa, ja niin lujaa, niin ettei voi keskustella kuin huutamalla, ja kalliit hinnat. yms.

        jackalopessa käynyt vain kerran, about vuosi sitten, sen verran humalassa, etten muista muuta kuin että pieni tuoppi carlsbergia maksoi vitusti, ja isoa tuoppia olutta eivät edes myyneet.(wtf?)


      • rasti
        firewolf kirjoitti:

        jep, saattaa näin ollakin. Mulla ei juuri suurempaa kokemusta lahden yökerhoista parin viime vuoden ajalta, joten en tiedä, muuta kuin että mulle "yökerho" formaattina ei sovi, ainakaan nykyään enää. Paskaa listamusaa, ja niin lujaa, niin ettei voi keskustella kuin huutamalla, ja kalliit hinnat. yms.

        jackalopessa käynyt vain kerran, about vuosi sitten, sen verran humalassa, etten muista muuta kuin että pieni tuoppi carlsbergia maksoi vitusti, ja isoa tuoppia olutta eivät edes myyneet.(wtf?)

        ..siellä myydäänkin vaan yhtä kokoa, samoin kun santa fessä


    • tyttö treelta

      Ehdottomasti mauttomin ravintola Lahdessa!

      Onkin tullut jo pidemmän aikaa ihmeteltyä miten noin kallis, mutta halvan näköinen ja oloinen paikka voi kerätä asiakkaita.

      Vanha Nuutti takaisin, niin voidaan tulla käymään pidemmän matkan päästäkin!

      • kkk

        Nuutti oli 80-lukua ja nyt ollaa 2000-luvulla... Mitä sä sen perää itket?


    • jopas nyt

      mistä ihmeestä nää jutut lähtee, sitä ihmettelen.
      itse töissä kyseisessä paikassa eikä meistä kukaan tiedä asiasta mitään!!!! :O joten ei pidä paikkaansa.

      • miettiä

        oletko ulkopuolinen työyhteisössä... jokuhan kuulee aina viimeisenä. Mutta älä pahastu, kyllä ne sinullekin vielä kertoo(:


      • käyttäkää nettiä!

        Jackalope uudistuu

        netistä:
        "Aloitamme ravintolamme katutasossa remontin tammikuussa ja avaamme uusituin ilmein helmikuun aikana.

        Tammikuussa Jackalopen yökerho palvelee
        asiakkaita normaalisti keskiviikosta-sunnuntaihin kello 22.00-04.00

        Tervetuloa"


      • kunnon kansalainen

        eipä siellä kuulemma rempata kuin vaan yläkerta eli yökerhon puolella ei mitään remppaa tehdä. :(


      • asia on
        kunnon kansalainen kirjoitti:

        eipä siellä kuulemma rempata kuin vaan yläkerta eli yökerhon puolella ei mitään remppaa tehdä. :(

        niin et myös alakerta rempataan, mut vasta helmikuun alussa.


    • vitun

      Jackalope?!? Kävisit kapakoissa sinäki juppi tai muuta heslinkii se on täynnä Jackalopeja.

    • Anonyymi

      Jaska aukastu uudestaan?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      262
      2541
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      192
      1632
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1424
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1156
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1149
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      220
      1008
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      990
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      895
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      719
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      710
    Aihe