Toisaalla keskustellaan Riksun suutarista ja juolahti mieleeni kysyä, onko Hyvinkäällä suutaria lainkaan? Siis semmoista, jolle voisi viedä kengät, muutakin kuin korkolaput laitettaviksi? Minä käytän vain tukipohjallisia erikosijalkineita ja ei niitä osteta uusia viidelläkymmenellä eurolla kerran kuussa yksinkertaisesti siitä syystä, että hinta on paljon korkeampi.
Onko Hyvinkäällä suutaria?
9
980
Vastaukset
- Santtu
Suutari kyllä löytyy ainakin euromarketin tiloista. Heti siinä aulassa.
- ja halpa
itsekin voisin suositella sitä euromarketissa olevaa suutaria.
se on ammattitaitoinen tyyppi, eikä silti kuitenkaan rahasta korjauksista kohtuuttomia, vaan pääsee aika halvalla.
- jarnoblah
Siltakadulla on myös suutari. En nyt muista sen paikan nimeä.. olisko joku Apuvälinepalvelu?
Siinä matalassa rakennuksessa jossa on vieri vieressä liikkeitä. Hyvä ja kohtuuedullinen, liimasi nahkakengän pohjan ja lankkasikin vielä, hinta 5 egee. Suosittelen.- siltakatu 8-10
www.hyvinkaan-apuvalinepalvelu.com
- On hyvinkin
Eikös S-marketissakin muistaakseni ole suutari.
- paras
kannattaa käyttää siltakadulla! hyvä ja edullinen.
- EX- Jalkavaivainen asiakas
Terve
Hyvinkäällä saa suutaripalvelut ja
tukipohja asiat sekä muut liikuntavaivoihin tarvittavat tuet samasta paikasta
Suosittelen lämpimästi.
ainakin omat jalkani ovat nyt paremmat.
Hyvinkään Apuvälinepalvelu
Siltakatu 8-10
www.hyvinkaan-apuvalinepalvelu.com - Tukikenkä
Hyvä paikka ainakin mulle on Siltakatu 8-10
Hyvinkään Apuvälinepalvelu
Kenkätoimitus todella nopeaa, samaten tukipohjien mittaus/ valmistus ja sopivat takuulla. - papparainen
Joo mukava ja asiallinen palvelu, helppo käydä.
Hyvät ja edulliset pohjalliset sain parissa päivässä. Samoin liukuesteet töppösiini.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1352220
Mies olet edelleen rakas ja tärkeä
Mutta nyt tuntuu, että se "terävin vaihe" on ohi. En millään tapaa halua tällä pahoittaa mieltä, halusin vain ilmoittaa.871819Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt711733Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1091597- 561312
Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1801164- 571137
Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942371119Ihastuksen halaaminen
Oletko halannut mielitiettyäsi? Miltä ensimmäinen halaus tuntui, onko jäänyt mieleen? 🫂491102Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451067