Exuviance

_kiinnostunut

Onko kukaan kokeillu tota exuviance -hoitoa? Tai osaisiko kertoa millainen se on? Näin vain mainoksen tästä erään kauneushoitolan ovessa ja nyt haluaisin siitä tietoa. Tai jos jollain on kookemuksia niin millaisia? Auttoiko akneen tai akne arpiin?

23

23795

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikä?

      never heard

      • millaista

        tapahtuu. ainakin ensimmäinen kuukausi tuntuisi olevan pahenemista. mulla ei tosin enää kunnon aknea (kosmetologin mukaan). iho näyttää puhtaammalta, mutta finnejä pukkaa ainakin vielä selkään:)itse olen ostanut kaikki tuotteet käynyt hoidoissa.rahaa tarvitaan paljon!!! siis monia satoja euroja. infoan myöh. lisää. toivotaan parasta ja tsemppiä iho-ongelmien hoitoon. terveisin kärpänen


      • Kokemusta on
        millaista kirjoitti:

        tapahtuu. ainakin ensimmäinen kuukausi tuntuisi olevan pahenemista. mulla ei tosin enää kunnon aknea (kosmetologin mukaan). iho näyttää puhtaammalta, mutta finnejä pukkaa ainakin vielä selkään:)itse olen ostanut kaikki tuotteet käynyt hoidoissa.rahaa tarvitaan paljon!!! siis monia satoja euroja. infoan myöh. lisää. toivotaan parasta ja tsemppiä iho-ongelmien hoitoon. terveisin kärpänen

        Tuo ihon paheneminen hoidon alussa on normaalia, koska vaikuttavat ainesosat menevät ihoon syvälle ja työntävät epäpuhtaudet ihon syvemmistä kerroksista ihon pintaan. Yleensä iho rauhoittuu parissa viikossa ja muuttuu silmin nähden sileämmäksi. Itse olen ollut tyytyväinen tuotteisiin ja tuloksiin.


      • jo tehoaa...

        Katso www.exuviance.eu


    • Parantunut akneface

      Olen hoitanut vaikeaa akneani exuviance hoidoilla ja kotona tuotteilla. Aknearvet lähtivät noin puolen vuoden hoidon jälkeen. Kävin alussa 2 viikon välein hoidossa, toisin sanoen 6 kerran hoitokuurissa. Tämän jälkeen olen käynyt kerran kuussa hoidossa nyt yli vuoden ajan. Olen siis jäänyt koukkuun, hoito on nimittäin niin ihana ja ihoni täydellinen. Kaikkea tuli kokeiltua ennen kuin löysin lehti-ilmoituksen perusteella tämän hoitomuodon. En olisi ikinä uskonut että voisin saada arpeni pois ja normaalin, tasapainoisen ihon. :)

      • menossa myös

        Mä oon myös menossa sarjahoitoon. Ihana kuulla että joku on oikeasti saanut apua tästä sarjasta. Harmi kun ajat oli aika pitkän ajan päähän, joutuu tuskissaan odottelemaan ekaa kertaa... Mutta sitte ne loput onkin kahden viikon välein. Sattuiko hoito muuten millään lailla? Entä tehtiinkö mekaanista puhdistusta lisäksi? Kamalaa kun on aknea ja silmäkulmiin alkaa jo tulla ryppyjä, liekö kyllä kuivuudesta johtuvia.. Mutta saahan niihinkin apua samalla hoidolla ja tuotteilla ;)


      • tuote-fani
        menossa myös kirjoitti:

        Mä oon myös menossa sarjahoitoon. Ihana kuulla että joku on oikeasti saanut apua tästä sarjasta. Harmi kun ajat oli aika pitkän ajan päähän, joutuu tuskissaan odottelemaan ekaa kertaa... Mutta sitte ne loput onkin kahden viikon välein. Sattuiko hoito muuten millään lailla? Entä tehtiinkö mekaanista puhdistusta lisäksi? Kamalaa kun on aknea ja silmäkulmiin alkaa jo tulla ryppyjä, liekö kyllä kuivuudesta johtuvia.. Mutta saahan niihinkin apua samalla hoidolla ja tuotteilla ;)

        Hoito ei satu. Happokuorinnan jälkeen puhdistetaan iho makaanisesti eli perinteisen kasvopuhdistuksen mukaan finniraudalla. Sitten naamio. Joku kultanaamio tai geelinaamio.


    • mimmi556

      Hei tietääkö kukaan tehdäänkö niitä hoitoja myös tampereeella ja missä jos joku tietää?

      • Hoitoja

        Kauneush. Kariniemi, satakunnank 26 sekä StdioImage, ja Hervannan Kauneuskeskus, Lindforsinkatu 4


    • MIMMIliini83

      no mää alotin just vast 3pv sit ni en osa kertoo enempää viel auttaako vaiko ei.mul on nyt se alotus pakkaus meneillää..mut ne on nii pienii purkkei ni en tajuu miten saan ne muka kestää 3 viikkoo..ne pitäis kestää kuulemma.kalleita tuotteita on!!mul meni heti 60e..nypittii eka ja tehtii joku happo hoito ja sit sain sen alotus pakkauksen.toivon et toimii!!!oon saanu ihotautilääkärilt lääkkei vuos sit ne lopetettiin söin niit 6kk mut sit finnit palas.mut ei nii pahana ja nyt on sellasii kauhei tummanpunasii läiskiiki naamassa ja arpia=// en en tiiä..puhdistus aine ja kasvovesi purkit ni niihin saa jo uppoomaa melkee 100 e..et jumankauta jos ei toimi,ku niin kosmentologo ainaki kehus et tulee hyvii tuloksii.vai onks tä vaa höynäytystä..kai ne sit toimii,ku niinpal maksaaki.tiedä häntä...mut kattoo miten mun käy.kertokaa muutkin omii kokemuksii ja mullasii tuloksii tulee!

      • Aknesta parantunut

        Omasta kokemuksestani voin sanoa, että kannattaa olla kärsivällinen ja jaksaa hoitaa ihoa. Nimittäin exuviancen avulla saa pahankin ihon kuntoon ja arvet pois.
        Hoito on kallista ja tuotteet myös, mutta hyvä normaali iho on pahasta aknesta kärsineenä lottovoitto ja kaiken tuon rahanmenon arvoista. Ja nyt minulla säästyy rahaa meikkituotteista, kun iho on hyvä ei tartte välttämättä laittaa meikkivoidetta. Ennen en olisi voinut kuvitellakkaan meneväni kotiovesta ulos ongelma ihoni kanssa.Toivoisin vaan, että Exuviance tuotteista voisi tilata netistä kotitoimituksella.


      • tuote-fani

        Tuotteet ovat hyvin riittoisia. Aloituspakkaus kestää kuukauden päivät, vaikka pieniä purkkeja ovat. Itekin yllätyin käytössä kuinka riittoisia ovat. Käytätä tuotetta liikaa, jos pakkaus ei riitä. Vähän sama kuin kampaamosta ostettavat shampoot verrattaessa markettishampoisiin, siis riittoisuuden suhteen.


    • neiti epäileväinen

      haluaisin itse tietää kun olen käyttänyt tuotteita jo 2 viikkoa, että tarviseeko niitä tuotteita enää käyttää jos iho näyttää jo hyvältä? Ja jos alkaisi kayttää joitain muita kosteustuotteita niin haittaako se?

      • tuote-fani

        Tarvitsee jatkuvaa kotihoitoa eli Exuviance tuotteiden käyttöä ihon paranemisenkin jälkeen. Itse sain ihoni Exuviance hoidoilla kuntoon ja olen jatkanut tuotteiden käyttöä. Heti jo käytän muita tuotteita, ilmoittelee iho ja finnejä pukkaa. Exuviance tuotteet ovat kalliita, mutta toimivat.


      • finninaama
        tuote-fani kirjoitti:

        Tarvitsee jatkuvaa kotihoitoa eli Exuviance tuotteiden käyttöä ihon paranemisenkin jälkeen. Itse sain ihoni Exuviance hoidoilla kuntoon ja olen jatkanut tuotteiden käyttöä. Heti jo käytän muita tuotteita, ilmoittelee iho ja finnejä pukkaa. Exuviance tuotteet ovat kalliita, mutta toimivat.

        minulle on joskus tehty kauneushoitolassa exuviancen "talinpoisto".iho on sen jälkeen uskomattoman pehmyt ja puhdas!en ole kuitenkaan koskaan ostanut tuotteita. tietääkö joku mitä esim. puhd.emulsio ja kasvovesi maksavat? entä sekaihon kosteusvoide?


      • exuviance
        finninaama kirjoitti:

        minulle on joskus tehty kauneushoitolassa exuviancen "talinpoisto".iho on sen jälkeen uskomattoman pehmyt ja puhdas!en ole kuitenkaan koskaan ostanut tuotteita. tietääkö joku mitä esim. puhd.emulsio ja kasvovesi maksavat? entä sekaihon kosteusvoide?

        kuinka paljon kyseisille tuotteille tulee hintaa jos niitä tilaisi eBaylta? Tai siis siellä sivuilla oli joitakin hintoja, mutta että tuleeko postimaksuja kuinka paljon? Esim. Exuviance Moisturizing Antibacterial Facial Cleanser US$ 17.99 on euroissa 11.89.. Niin paljonhan kyseiselle tuotteelle tulisi lisähintaa kun postimaksut lisätään mukaan? Toivottavasti joku osaisi auttaa :)


      • vuoden jo exuviance:a käytt...
        exuviance kirjoitti:

        kuinka paljon kyseisille tuotteille tulee hintaa jos niitä tilaisi eBaylta? Tai siis siellä sivuilla oli joitakin hintoja, mutta että tuleeko postimaksuja kuinka paljon? Esim. Exuviance Moisturizing Antibacterial Facial Cleanser US$ 17.99 on euroissa 11.89.. Niin paljonhan kyseiselle tuotteelle tulisi lisähintaa kun postimaksut lisätään mukaan? Toivottavasti joku osaisi auttaa :)

        Minuakin kiinnostaisi tietää, onko kukaan saanut tilattua näitä netin kautta kotiin ja millä hinnalla (joutuuko maksamaan tullimaksuja jne)? Rasvat ja puhdistusaineet tulisivat huomattavasti halvemmiksi..


      • tilata
        vuoden jo exuviance:a käytt... kirjoitti:

        Minuakin kiinnostaisi tietää, onko kukaan saanut tilattua näitä netin kautta kotiin ja millä hinnalla (joutuuko maksamaan tullimaksuja jne)? Rasvat ja puhdistusaineet tulisivat huomattavasti halvemmiksi..

        Exuviancea ei myydä jenkeistä suomeen netin välityksellä. Ja mun mielestä nettimyynti koko euroopassa on exuviancen osalta kielletty. Ainoastaa jenkeissä saavat välittää maan sisäisesti nettimyyntiä.


      • käyttäjä
        finninaama kirjoitti:

        minulle on joskus tehty kauneushoitolassa exuviancen "talinpoisto".iho on sen jälkeen uskomattoman pehmyt ja puhdas!en ole kuitenkaan koskaan ostanut tuotteita. tietääkö joku mitä esim. puhd.emulsio ja kasvovesi maksavat? entä sekaihon kosteusvoide?

        Viime viikolla ostin kasvoveden ja se maksoi 38 euroa.


      • joph
        tilata kirjoitti:

        Exuviancea ei myydä jenkeistä suomeen netin välityksellä. Ja mun mielestä nettimyynti koko euroopassa on exuviancen osalta kielletty. Ainoastaa jenkeissä saavat välittää maan sisäisesti nettimyyntiä.

        Olen tilannut meikkivoiteen Ebaystä ja hintaa tuli 25e postikulujen kera, eli puolet Suomen hinnasta.


    • exuviancehoitola

      Exuviancehoitola Helsingissä. Kauneushoitola Kristel Stranden. Gyldentie 9, Lauttasaari.
      www.kauneushoitolakristel.fi

      • ropleemi

        Täällä hieman erilainen kokemus. Hieman tukkoisesta ihosta hoidon seurauksena vaikeaksi akneksi! Ihoni oli herkkä jo ennen hoitoa, hoidon jälkeen se ei ole kestänyt juuri mitään tuotteita. Taistelua hoidon jäljiltä kestänyt jo kohta vuoden eikä loppua näy.

        Kannatan harkitsemaan, mikäli on herkkä iho..


      • kokeillut tätäkin...
        ropleemi kirjoitti:

        Täällä hieman erilainen kokemus. Hieman tukkoisesta ihosta hoidon seurauksena vaikeaksi akneksi! Ihoni oli herkkä jo ennen hoitoa, hoidon jälkeen se ei ole kestänyt juuri mitään tuotteita. Taistelua hoidon jäljiltä kestänyt jo kohta vuoden eikä loppua näy.

        Kannatan harkitsemaan, mikäli on herkkä iho..

        Mulla ei noin paha, mutta Exuviancen jälkeen iho punoitti tosi pitkään ja koko aineet ei sopineet, silmät punoitti ja kirveli, vaikka en edes lähelle silmiä aineita laittanut. Ei sovi kaikille ollenkaan!! Yritin 3 kertaa aloittaa käyttää ja välillä pidin taukoa. Vasta sitten uskoin, ettei sopineet minun iholle, ärsyttivät liikaa. Ja tuo silmien ärtyminen oli erikoista. Kalliiksi kävi tämä kokeilu. Nyt käytössä sellainen sarja kuin Guinot, ja sopinutkin oikein hyvin. Eli yksilöllistä on mikä sopii ja mikä ei.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1632
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1369
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1212
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1076
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      828
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      713
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      707
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      644
    Aihe