Timo Rautiainen USKOSSA?

Hävetkää!

Trio Niskalaukauksen Timo Rautiainen kertoi toissapäivänä TV :n 45 minuuttia -ohjelmassa seuraavaa.

Eräällä festivaalikeikalla hän näki eturivissä pari jätkää, joilla oli mukanaan itsetehty juliste. Siinä luki: "Timo Rautiainen on Messias!".

Keikan jälkeen Rautiainen etsi jätkät käsiinsä ja piti näille puhuttelun näin sanoen: "Se on pojat sellainen juttu, että Timo Rautiainen EI ole Messias! JEESUS on Messias! Pyhillä asioilla ei pelleillä.".

Ellei T. R. ole uskossa, niin ainakin hyvin lähellä sitä, herätyksen tilassa. Mitä NYT sanovat kaikki ne pikkuwiccat, goottitytöt ja bläkkisjätkät, jotka ihailkevat Niskalaukausta? Olisi mielenkiintoista kuulla!

25

2361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitäs

      voi se mies tehdä hyvää musaa vaikka olisi uskossa. Oli sitten Jumalan tai Saatanan... Mulle on aivan sama mihin uskoo kunhan kunnon musiikkia tekee...

      Itse en kylläkään ole minkään niskalaukaus fani muutenkaan. Mutta tämä nyt oli mun mielipide asiasta.

    • WoMan

      aivan sama mulle!! e.v.v.k.
      eipä se paljon uskonasioita biiseissään mainitse?!

    • Petra

      Onpa jollakin taas välähtänyt!!!
      Eikös se nyt ole ihan sama mihin uskontoon bändin jäsenet/keulahahmot kuuluvat vai kuuluvatko mihinkään? Itse pidän Niskalaukauksesta ja heillä on hyvää musiikkia.Meille jokaiselle on annettu uskon vapaus, joten miksei Timo Rautiainen saisi uskoa mihin tahtoo (riippumatta hänen musiikistaan)!!!! Vaikka monet laulajat/sanoittajat lauluissaan "ihannoivat" kuolemaa (en tarkoita Rautiaista vaan yleisesti) niin eivät he välttämättä halua kuolla tai olla saatananpalvojia......
      antakaa ihmisten olla sellaisia kuin ovat ja kunnioittakaa jokaisen inhimillisyyttä ja uskoa...
      pyydän!

    • Kiirastuli

      En kuuntele niskalaukausta, vaikka tahtomattaankin sitä kuulee ja näkee ties missä. En myöskään pidä Rautiaisesta henkilönä. En tiedä hänen uskostaan, mutta ehkä enemmänkin kristillinen etiikka on se mikä häneen vetoaa. Sitä kautta on helppo ymmärtää hänen sympatiansa jesseä kohtaan. Mieshän on tyypillinen humanitääripasifisti, ja varsinkin hänen lapsirakkautensa lähentelee toisinaan lähes pedofilisia mittoja.

    • metal

      Tuskin Rautiaisen usko liikuttaa wiccoja tai gootteja sen enempää kuin minkä tahansa muunkaan julkkiksen.

      Blackmetalistien listalla Trio Niskalaukaus&T.R ei varmastikaan ole sieltä kärkipäästä. Mitä bändissä muka on semmoista joka tyydyttää blackmetalistia? Kuuntelisit Slayeria tai Cannibal Corpsea niin tietäisit minkälaista musaa pikkusaatanat tykkää kuunnella.

      Rautiainen on lasten leikkiä tähän verrattuna.

      • Viltteri Vaan

        Onko Slayer ja Cannibal Corpse "saatanamusaa"? Et taida itse kuunnella kumpaakaan. Jos niiden uusi matsku ei ole radikaalisti muuttanut suuntaa, niin se tuskin on black betallia.


      • metal
        Viltteri Vaan kirjoitti:

        Onko Slayer ja Cannibal Corpse "saatanamusaa"? Et taida itse kuunnella kumpaakaan. Jos niiden uusi matsku ei ole radikaalisti muuttanut suuntaa, niin se tuskin on black betallia.

        "Onko Slayer ja Cannibal Corpse "saatanamusaa"? Et taida itse kuunnella kumpaakaan. Jos niiden uusi matsku ei ole radikaalisti muuttanut suuntaa, niin se tuskin on black betallia."

        Kyllä Cannibal Corpse on paljon lähempänä bläkkistä kuin joku Rautiainen. Ja kyllä! Jotkut pitävät sitä saatanallisena musiikkina. Huomaahan sen jo sanoistakin.


      • Rutto
        metal kirjoitti:

        "Onko Slayer ja Cannibal Corpse "saatanamusaa"? Et taida itse kuunnella kumpaakaan. Jos niiden uusi matsku ei ole radikaalisti muuttanut suuntaa, niin se tuskin on black betallia."

        Kyllä Cannibal Corpse on paljon lähempänä bläkkistä kuin joku Rautiainen. Ja kyllä! Jotkut pitävät sitä saatanallisena musiikkina. Huomaahan sen jo sanoistakin.

        "Saatanamusaa" voi tietenkin olla mikä tahansa, mutta jos tarkoitit nimen omaan black metallia, sillä ei ole mitään tekemistä CC:n tai Slayerin kanssa. Kysy joltakin apokalypsikristityltä, niin kaikki jazzista purkkapoppiin on "saatanamusaa".


      • Viltteri Vaan
        Rutto kirjoitti:

        "Saatanamusaa" voi tietenkin olla mikä tahansa, mutta jos tarkoitit nimen omaan black metallia, sillä ei ole mitään tekemistä CC:n tai Slayerin kanssa. Kysy joltakin apokalypsikristityltä, niin kaikki jazzista purkkapoppiin on "saatanamusaa".

        Ei löydy ainakaan mun CC:n levyistä "saatanallisia säkeitä"


      • juudas
        Viltteri Vaan kirjoitti:

        Ei löydy ainakaan mun CC:n levyistä "saatanallisia säkeitä"

        t.r oli oikeassa jos puhutaan kristinuskosta niiden varsinaisilla nimillä jeesus oli messias.
        Kaikilla uskonnoilla on omat messiaansa,siddhartat
        ja muut valon nähneet.Maailma on täynnä toisiaan erikoisempia jumalia. LUKEKAA JA TUTKIKAA
        ÄLKÄÄ SOITELKO SUUTANNE LUTERILAISELLA SAATANA
        KUVALLA KUN ETTE KUITENKAAN MITÄÄN TIEDÄ...


      • simor

        vai,että kuuntelee ne pikkusaatanat slayeriä ja cannibal corpsea?ei helvetti..kyllä tähän maailmaan mahtuu kaikennäköisiä pässejä!!eiköhän teini black metallistit kuuntele cradle of filthiä tai jotain muuta paskaa.slayer ja corpse on sentään kunnon "äijä"musiikkia!


    • Vilteri vaan

      Jösses!!
      Ei tätä elämää kannata niin vakavasti ottaa, eikä heti tarvitse lokeroida ihmisiä yhden eikä edes kahden lehtijutun perusteella. Minulla on aika valtavasti kitaroita ja muita skittakamoja (vahvistimia muuta sälää), enkä minä ole musiikkiliikkeen omistaja/myyjä! Minulla on joitakin "mustia" kirjoja , eikä ne tee minusta saatananpalvojaa. Sinun kannattaisi varoa kompastumasta kadulla, sillä sehän luokittelisi sinut liikuntakyvyttömiin!

    • Sirkutin

      Kirjoittaja on tietenkin joku älyllisesti rajoitteinen teini. Ei ymmärrä sitä, että musiikin sanoma on tärkein. Miksi se Niskalaukauksen musiikkia muuttaa, vaikka äijä kunnioittaisikin Jumalaa tms. Onko se sitten niin vaarallista? Vakaumuksensa kullakin! Niin, ja onhan se täyttä totta, että Rautiainen ei ole Messias.

      • Nainen

        "Kirjoittaja on tietenkin joku älyllisesti rajoitteinen teini."

        En oikein ymmärrä miksi teinejä pidetään NIIN idiootteina. Nykyään teini on haukkumasana. Olitko itse teininä älyllisesti vajaa?

        Myönnän että aika monet teinit ovat aika ööö... vittumaisia, mutta ei siitä silti pidä haukkumasanaa tehdä.

        Arvaa vaan miksi teinit eivät halua olla teinejä, tietenkin sen takia kun se on häpeä ja haukkumasana. Ilman ilkkumista teinit eivät olisi vielä inhottavampia pikkuaikusia.


    • möpä

      Jos joku "bläkkisjätkä" ihailee Rautiaisen Timoa, niin tuskinpa sen takia, että Rautiainen soittaa saatanallista musiikkia tms. Muutenkin nämä saatana-aiheet metallimusiikissa on aika naurettavia (ainakin itselleni).

      Se nyt on ihan sama uskooko Rautiainen Jeesukseen, ufoihin vai kohtaloon. Ei kukaan mielipidettään sen musiikista vaihda vaikka tuollainen asia paljastuukin. Tai jos vaihtaa, ei kuuntele musiikkia musiikin takia.

    • Verikivi

      IIIK!! Apua..onks siis T.R. oikeesti uskossa?? Ei siis voi olla mahdollista!! Ja mä kun niin luulin viimein löytäneeni tosi mageen satanistisynkkisbändin!!!!

      TAJUA nyt,ettei uskonasioilla ole MITÄÄN (!) merkitystä tällaisissa asioissa!! Kuten joku aikaisemmin on viisaasti täällä sanonut,niin jos nyt vaihtaisin mielipidettäni T.R:stä,en olisi kuunnellut Niskalaukausta heidän musiikkinsa takia..Katsoin itsekin ko.ohjelman,eikä se säväyttänyt minua ollenkaan koska Timo on ennenkin puhunut sen tyylisiä,ettei halua ohjata nuoria minkäänlaiseen "beast"-tyyliseen hommaan.
      Anna olla ja kasva pääsi sisällä...

    • nihilisti

      ...tulee tänne, vie meidän rahat ja passittaa sen jälkeen helvettiin!

      no, vakavasti puhuen niin aivan yks lysti. se joikaaminen ei voisi muutenkaan vähempää kiinnostaa.

    • Monaliz

      Tietääkseni on ihan yleisesti tiedossa, että tämä henkilö ON uskossa? Ainakin itse olen tiennut sen kai siitä lähtien, ku tämä bändi on tullu tunnetummax.. Itse olen satanisti&metallisti, mutta voin silti myöntää, että on niillä ainaki yx kuunneltava laulu.. Vaikka onki semmosta "lällymetallia".. enemmänkin sanoituksen puolesta tosin, mutta ei se silti vaikuta niin paljoa ainakaan tässä tapauksessa, onko jätkä uskovainen paska vai ei..

      • Piru

        Ja kuinkakohan vanha tämä yx satanistix mahtaa olla ;)?

        Mix pitääx kirjoittaax äxilläx?


    • Rjak

      Sori vaan, mutta Timo ei ole uskossa. Ainakaan sillä tavalla kun sinä uskot. Timo kunniottaa uskoa eikä ehkä pidä että sillä pelleillään, se ei tarkoita että hän itse olisi uskovainen.
      Loppujen lopuksi jokainen uskoo johonkin...

      T: Rjak

      PS. Tunnen nääs herran henk. koht.

    • simor

      idiootti!!!se sano että ois tehny mieli käydä sanomassa että "jeesus se messias on"!mistä näitä juntteja löytyy?se on ihan vitun sama mihin se uskoo,kunhan vaan tekee hyvää musaa..uskokoon vaikka paskaläjään!!

    • Tomsu75

      Oon ollu ikäni wicca ja me wiccat ei olla missään tekemisissä saatanan kans!eikä myöskään jeesuksen.meillä on ihan oma juttu

      • sdfsdfsdfdsf

        Eli kuljettako sitä kuuluisaa, kuviteltua, keskitietä, te wiccat? The Rainihan laulaa yhessä piisissään, että keskitietä ei koskaan oo ollutkaan, vaikka moni sitä lähtee kulkemaan


    • Höynis

      Uskoisin että Timo Rautiainen toimii suurimmaksi osaksi uskossa ja vielä hyvässä uskossa.

      Hyväuskoinen höynäytettäväkö?

    • Setä.neuvoo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2032
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1569
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      150
      1505
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1328
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1105
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1012
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      127
      1007
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      112
      988
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      52
      818
    Aihe