ketä olisi? siis ammattilaisia, näille palstan pervoille tiedoksi..:o
hyviä hierojia
17
5280
Vastaukset
- Kermasipuli
Niin onhan noissa maailman vanhimman ammatin harjoittajissakin varmasti pesunkestäviä ammattilaisia, mutta tuskin tarkoitit heitä. Oli pakko sanoa ennen kuin joku muu ehtii.
Kannattaa katsella yksityisten mainoksia esim. Kokkola lehdestä. Känsälää voisin kyllä suositella kaikenlaisissa selkävaivoissa.- ei...
Tietääkseni hiero. On "niksauttaja". Tiedoksi vain...
- junior
ei... kirjoitti:
Tietääkseni hiero. On "niksauttaja". Tiedoksi vain...
Nuorempi Känsälä taitaa hieroa, luulen niin
- on paras
t. entinen kokki
- öljymaaa
Ei ole voimaa käsissä.
- jjp
Nuori ja pätevä.
- Paras..
Esa Känsälän poika, hieroja, jäsenkorjaaja.
- Margit H
Mäkelä on huippu.Pitkänsillankadulla.
- leevi
kaikkein kallis se ainakin jos ei muuta
- muscle man
ai onko se se joka on puhelimessa puolet hieronta ajasta....
- Asiakas
Pekka Känsälä; saattaa tosin olla vaikea saada aikaa, sen verran suosittu ammattilainen.
- käynyt
Virpi Virkkalalla, on koulutettu hieroja. Olen ollut tosi tyytyväinen ja on voimaa käsissä jos haluat kovempaakin hierontaa.
- myös
hänen asiakkaansa ja todella tyytyväinen :-)
- missähän
myös kirjoitti:
hänen asiakkaansa ja todella tyytyväinen :-)
pitää vastaanottoa?
- vast.ottoa
missähän kirjoitti:
pitää vastaanottoa?
Närhentiellä (Nuolipurossa)
- hieroja
kokola on täynnä hyviä hierojia mut kaikki ei sovi kaikille.
yks tykkää mäkelästä,toinenjostakin muusta.
ite henk.koht.oon kiertäny noi hierojat kaukaa(kolukaverin kanssa vaihdetaan hieronnat)jos sattunu pahempia oireita...Mäkelän Kalervo(kiropraktikko)aikas suositeltava.Ja tuli vain tos mieleen et jos akuutti vaihe on päällä ni silloin ei sais tehä mtn,tulehdus tms.lihaksessa... - Anonyymi
Mikko känsälä on omituinen mies kun se pitää mieluummin vauvaa sylissä kun stripparia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2952183Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2102099Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano461315- 871251
- 1011193
- 821191
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta431175Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1611121- 1171060
- 60954