Eläinlääkärit

Koiruus

Onko kokemuksia eläinlääkäreistä Lappeenrannassa tai lähialueilla - missä käytte ja mitä suosittelette? Mitä maksavat rokotukset?

20

2735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käytän

      kissojani kaupungin pieneläinklinikalla..olen tyytyväinen palveluun! rokotus maksoi 44e ja kollin kastrointi muistaakseni 54e.. lauritsalaan Sarkaselle en vie enää ikinä..!

    • noita aiempia

      ketjuja! tästä on jo sen seittemän kertaa ollu juttua!

      • Lasse Lopettaja

        Se ja sama kuka pupen pikku pussit poistaa!


      • otsikon

        Muistin itsekkin että aiemminkin on ollut juttua ja yritin etsiä vaan kun en löytänyt kysyin. Mitäs se sua haittaa mitä täällä kysyn! Ne lukevat ja vastaavat joita jokin asia kiinnostaa! Kiitos kovasti vastaajille. Olen osa-aika lappeenrantalainen (viikonloppu- ja loma-asunto) joten en tunne kaupungista löytyviä palveluja. t alkuperäinen kysyjä


      • saa kysyä
        otsikon kirjoitti:

        Muistin itsekkin että aiemminkin on ollut juttua ja yritin etsiä vaan kun en löytänyt kysyin. Mitäs se sua haittaa mitä täällä kysyn! Ne lukevat ja vastaavat joita jokin asia kiinnostaa! Kiitos kovasti vastaajille. Olen osa-aika lappeenrantalainen (viikonloppu- ja loma-asunto) joten en tunne kaupungista löytyviä palveluja. t alkuperäinen kysyjä

        toden totta, miksiköhän ihmiset vastailevat kun eivät tiedä asiasta mitään....


    • käytän

      kissimirriäni Pieneläinklinikalla. Etenkin Kirsti Hallamaa on todella hyvä ja mukava eläinlääkäri. Suosittelen lämpimästi!

      • ja se Hallamaa

        Eilen ekaa kertaa ELL LPRssä, Hallamaa oli tosi mukava ja kissanpojat saivat rokotuksen ja silmä-korva-suu tsekkauksen. Toinen kisu meni vielä about puoleen hintaan. Ilman ajanvarausta rokotus klo 15-16 arkisin oli myös kätevää. Varmaan tuon hänelle leikattavaksi jahka pojat kolleiksi kasvavat.


      • Mekin

        käytämme kisuamme kaupungin Pieneläinklinikalla ja nimenomaan Kirsti Hallamaalla, hän on hyvä eläinlääkäri.


    • daiip

      Kaikki Lappeenrannan eläinlääkärit on aika persoonallisia.
      Saimaan Eläinklinikka (Sarkanen) on hyvä eläinlääkäri, jos sattuu olemaan hyvä päivä. Jos on huono päivä, niin siitä saa kyllä kärsiä sekä omistajat että eläimet.
      Tikka on vähän samaa sarjaa.
      Hyyrynen (jäähallin luona) on ollut mukava aina sekä omistajalle että eläimelle. Vastaanottotila tosin on pieni huone ja kaikki on hieman vanhanaikaista, mutta hyvin on aina nuo eläimet hoitanut!

      • kääkkä10

        on kyllä muitakin eläinlääkäreitä, kuin Tikka itse, kenestä negatiivista palautetta on jonkin verran kuulunut.
        Omia koiriani Tikalla on hoitanut Virve Salonen-Simpainen ja hyvin on hoitanut ja ystävällisesti suhtautunut tähän narun toisessa päässä olevaan kaksijalkaiseenkin. ;)


      • palvelua
        kääkkä10 kirjoitti:

        on kyllä muitakin eläinlääkäreitä, kuin Tikka itse, kenestä negatiivista palautetta on jonkin verran kuulunut.
        Omia koiriani Tikalla on hoitanut Virve Salonen-Simpainen ja hyvin on hoitanut ja ystävällisesti suhtautunut tähän narun toisessa päässä olevaan kaksijalkaiseenkin. ;)

        Itse en enää ole vuosiin käyttänut lpr:n eläinlääkärien palveluj, Sarkaselta saa asiallista palvelua ja hyvä päivä, Tikalta hyvää hoitoa, mutta aikavaraukset eivät koskaan pitäneet. Sairaalle eläimelle todella kohtalokasta. Olen kääntynyt dekä Kouvolan että Imatran puoleen kun tarvitsen eläimilleni (koiria ja matelijoita) asianmukaista hoitoa.

        Toivottavasti Lpr:n eläinkliniikat ottaisivat näistä keskustelusita asiallisen palutteen vastaan/onkeensa ja tekisivät korjattaville asioille jotain.


      • kyseilijä
        palvelua kirjoitti:

        Itse en enää ole vuosiin käyttänut lpr:n eläinlääkärien palveluj, Sarkaselta saa asiallista palvelua ja hyvä päivä, Tikalta hyvää hoitoa, mutta aikavaraukset eivät koskaan pitäneet. Sairaalle eläimelle todella kohtalokasta. Olen kääntynyt dekä Kouvolan että Imatran puoleen kun tarvitsen eläimilleni (koiria ja matelijoita) asianmukaista hoitoa.

        Toivottavasti Lpr:n eläinkliniikat ottaisivat näistä keskustelusita asiallisen palutteen vastaan/onkeensa ja tekisivät korjattaville asioille jotain.

        eihän niillä ole aikaa lukea näitä viestejä niillä on rahan himo täälä lpr itse olen saanut parhaan palvelun Lahden eläinlääkäri asemalta neuvovat jopa puhelimessa esim Tikalle soitateassa pitää viedä sinne ei puhelimessa neuvoja kaikista menee polinkkamaksu 18E Jaana Pätilällä Ruokolahdella menee 14E maksulla omistajan useampikin koira Lahdessa maksu on 17E


      • EHHEHEE
        kyseilijä kirjoitti:

        eihän niillä ole aikaa lukea näitä viestejä niillä on rahan himo täälä lpr itse olen saanut parhaan palvelun Lahden eläinlääkäri asemalta neuvovat jopa puhelimessa esim Tikalle soitateassa pitää viedä sinne ei puhelimessa neuvoja kaikista menee polinkkamaksu 18E Jaana Pätilällä Ruokolahdella menee 14E maksulla omistajan useampikin koira Lahdessa maksu on 17E

        alottelua toi sun kirjotukses:D


      • klinikoille
        kyseilijä kirjoitti:

        eihän niillä ole aikaa lukea näitä viestejä niillä on rahan himo täälä lpr itse olen saanut parhaan palvelun Lahden eläinlääkäri asemalta neuvovat jopa puhelimessa esim Tikalle soitateassa pitää viedä sinne ei puhelimessa neuvoja kaikista menee polinkkamaksu 18E Jaana Pätilällä Ruokolahdella menee 14E maksulla omistajan useampikin koira Lahdessa maksu on 17E

        Useati ko. palstalla vain haukutaan asiattomasti, mutta useimmiten aivan asillista keskustelua käydään palvelusta ja hoidon laadusta. Itse kyllä käyttäisin oman kaupungin palveluja, jos saisin eläimilleni arvoista palvelua.


      • kaikkien kohdalla
        kyseilijä kirjoitti:

        eihän niillä ole aikaa lukea näitä viestejä niillä on rahan himo täälä lpr itse olen saanut parhaan palvelun Lahden eläinlääkäri asemalta neuvovat jopa puhelimessa esim Tikalle soitateassa pitää viedä sinne ei puhelimessa neuvoja kaikista menee polinkkamaksu 18E Jaana Pätilällä Ruokolahdella menee 14E maksulla omistajan useampikin koira Lahdessa maksu on 17E

        Minä käytän eläimeni pieneläinklinikalla, Kirsti Hallamaalla. Aivan ihana persoona, niin ihmisiä kuin eläimiäkin kohtaan. Asiantunteva lääkäri joka tekee työtään eläimien vuoksi, ei rahan. Näin voin väittää seurattuani jo vuosia hänen toimintaansa, tekee nurisematta työnsä vaikka työaika olisi päättynyt jo aikoja sitten.

        Tälle eräälle miehelle (josta täällä ollut keskustelua) en tosiaankaan eläimiäni vie. Olen herran huonoja päiviä pari kertaa käynyt katsomassa ja todennut ettei hän koske eläimiini enää ikinä. Hänen väärän diagnoosin perusteella olisi nuori koira lopetettu ellei olisi hakeuduttu muualle tarkempiin tutkimuksiin. Ihminen on toki erehtyväinen mutta jos erehdyksiä on tuttavapiirissäni sattunut useamman kohdalle niin minä äänestän jaloillani, kuluttajana siihen on oikeus. Sitä en tiedä mikä on tilanne jos päivystysaikaan sattuu jotain mikä vaatii kiireellistä hoitoa, ajan varmaan toiseen kuntaan päivystävälle tai jotain.


    • jo kerran

      eli käytän siis kissojani kaupungin pieneläinklinikalla, joka on Pohjolankadulla (armilan sairaalan vieressä). Olen ollut tosi tyytyväinen, ja se unohtui mainita, että rokotukset (ym.pienet asiat) voi hoitaa joka arkipäivä klo 15-16 välisenä aikana, joka on mielestäni kätevää! rokotukset olen hoitanut tuolla ajalla, enkä ole vielä kertaakaan joutunut odottelemaan mahdottoman pitkään!

    • Vivian

      Olen itsekkin pohtinut samaa asiaa; Kenellä Eläinlääkärillä alkaisin käyttää koiraani?

      Haluaisin vielä esittää edelliseen kysymykseen sen, että millaista palvelua Lpr:n klinikoilta muutoin saa? Eli siis millainen hoitajat klinikoilla on (onko ko. klinikalla hoitajia tms.),miten klinikalla toimitaan, saako tietämätön apua ongelmiinsa yms.?Minun valintaan vaikuttaa myös muutkin asiat kuin eläinlääkärit.

      Joten kertokaa vapaasti omia kokemuksianne klinikoista, se helpottaisi ainankin minun valintaa =)

      -Vivian sekä karvakuono-

      • muuhun palveluun

        Pääsääntöisesti hoitajat ystävällisiä joka klinikalla. Tosin epäilen, ettei millään klinikalla ole päteviä eli ammattitutkintoa omaavia hoitajia. Se näkyy epävarmuutena ottaa kantaa tai antaa selkeitä hoito-ohjeita. Törkeimmissä tapauksissa hoitaja ja eläinlääkäri ovat kinastelleet asiakkaan ja potilaan kuullen, kun on ollut erinevät näkemykset diagnoosista ja hoito-ohjeista. Itselläni omakohtainen kokemus Tikalta. Jäi todella outo kuva hoitotoimenpiteestä. Samankaltaiseen "ongelmaan" törmäsin Sarkasella. Näiden kokemusten jälkeen vaihdoin kaupunkia. Lahdessa ammattilaiset pystyvät ratkomaan näkemyseronsa keskenään, ei asiakkaiden kuullen.


    • Imatralainen

      Pekka Sarkanen toimi Imatralla vuosia yhdessä vaimonsa kanssa. Niihin aikoihin kun Pekka vielä toimi Imatralla, sai aina vastaanotolle mennessä jännittää millä tuulella herra sattuu olemaan. Koirat hoitaa ilmeisesti hyvin ja huolella, mutta tuntemani kissaihmiset sensijaan etsiytyi pikkuhiljaa muiden eläinlääkärien vastaanotolle. Marjukka(Pekan vaimo) puolestaan on aina ollut asiallinen niin eläimiä kuin ihmisiäkin kohtaan. Nyt kun Pekka on siirtynyt sinne teille, saattaakin karvakorvamme siirtyä takaisin Imatran pieneläinklinikan asiakkaaksi.Ehkäpä Pekkakin on muuttanut käytöstään, sillä olen kuullut Lappeenrannasta kehuja jopa kissanomistajilta. Mutta henkilökohtaisten kokoemuksien vuoksi en hänellä eläimiäni hoidata.

    • Santra

      Lappeenrannan pieneläinklinikalla meidän elukat on käytetty ja käytetään jatkossakin. Kirsti Hallamaa on todella mukava ja ammattitaitoinen eläinlääkäri. Rokotus koiralle maksoi noin 50 euroa.

      Toisella koirallani oli virtsatientulehdus, ja soitin Hallamaalle. Kerroin oireet, ja hän laittoi reseptin suoraan apteekkiin. Säästyi rahaa ja sain lääkkeen nopeasti. Avun saanti nopeutui, kun ei tarvinnut mennä näyttämään:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1635
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1312
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      111
      1059
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      897
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      815
    7. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      729
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      711
    10. Olen etsinyt sinua

      Jokainen päivä olet sydämeni. En voinut käsittää silloin kun ensimmäisen kerran sinut näin, että hän, tuo kauniin ihana
      Ikävä
      20
      694
    Aihe