Olen uusi koiranomistaja ja etsin eläinlääkäriä - toivon mukaan voisin käyttää samaa lääkäriä tulevissa rokotukisssa ja mahdollisissa muissa asioissa. Jos teillä on kokemuksia oheisista lääkäreistä/asemista, kertokaa jotakin! Kiinnostaa:
1. Saitteko vastaukset mieltä askarruttaviin kysymyksiin?
2. Saiko lemmikki hyvää hoitoa?
3. Mikä oli lääkärin/henkilöstön asenne teihin (koiran omistajaan?
4.Hintataso (rokotuksen hinta voi olla vertailukelpoinen tieto. ??
Vaihtoehtoja:
Kaupungin eläinlääkintä Pakkalassa
Korson Eläinlääkäriasema Kirsu
Eläinlääkäri Laakso Marjatta
Tikkurilan Eläinlääkäriasema
Eläinlääkäriasema Taikatassu Oy
Eläinlääkäri Harmo Liisa
Eläinlääkäri Stina Eklund-Uusitalo
Eläinlääkäriasema Tassu Oy
Eläinlääkärin Vastaanotto Raulio Johanna
Eläinlääkärit Tammisalo Päivi ja Niilo
Eläinsairaala Aisti
Länsi-Vantaan Eläinklinikka Oy
Vertailua eläinlääkäreistä
3
2280
Vastaukset
- mene
kaupungin eläinlääkärille pakkalaan.
Käytin siellä koirani rokotuksessa ja hinnat oli aivan yhtäkalliit kuin yksityisellä. Koiraltani piti poistaa yksi maitohammas, ja varattiin aika seuraavalle kerralle. Kun koiran kanssa mentiin, siellä ilmoitettiin etteivät he osaakaan poistaa hammasta. Jätin käyntimaksun maksamatta, ja tein kaikille selväksi mitä ajattelin saamastani palvelusta. Nyt on käyty yksityisellä, hinta on sama ja palvelu tuhat kertaa parempaa. - ell
Tikkurilan eläinlääkäriasemalla oli ennen ihana vanhempi mies mutta ei ole enään...Luultavasti edell. hyvätasoinen paikka. En ole käynyt kuin tuolla yhdellä.
Karhupuiston eläinlääkäri Helsingin Kalliossa on kyllä meidän vakkari nykyään. - Lah
Olemme käyttäneet eläinlääkärit Tammisaloa koirien syntymästä alkaen, tähän päivään saakka, olen todella tyytyväinen, hyvää, mukavaa ja asiantuntevaa palvelua. Koirat ovat nyt 10 v ja 12 v. Suosittelen lämpimästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566762Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414765- 712531
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat411949- 181588
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81482- 181331
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151289- 241214
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671117