taidox

.-.-.-.-.-.-.-.

niin,millainen firma mahtanee olla työnantajana?voiko luottaa ja millainen tuntipalkka heillä?

21

4852

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdf

      HYVÄ työnantaja, tuntipalkka yli 8 euroa, mikä on ihan ok siivousalalla.

      • JIP/HUU

        Lupaa hienoja juttuja työntekijälle,mutta,mutta.
        Siä ei tuntipalkka kylläkään ole yli 8€ vaan 7,80 ja ateriakorvaus päälle 8€ työpäivä. Siis työpäivä...eli jääppä sairaslomalle,tuntipalkkasi lasketaan sen 7,80 mukaan ja sama KOSKEE KESÄLOMAA...HUIJAUSTA KOKO HOMMA.


      • Anonyymi

        8€ tunti sun mielestä hyvä palkka 🤣 Et oo tosissaan


    • Taidox

      Edellisenä päivänä kirjoitettiin työsopimus ja seuraavana päivänä soitettiin että ei tarvita enään , että sellainen työn antaja eikä kannata olla yksinhuoltaja ne saa potkut heti kun lapsi sairastuu, niin kävi mulle!!!! Että onnea vaa jotka sinne haluaa töihin!!!

      • houhou72

        Aika outoa? Itse olen yksinhuoltaja ja olin kyseisessä yrityksessä töissä aikoinaan. Palkka oli tosi hyvä ja muutenkin minua kohdeltiin paremmin kuin missään muussa työpaikassa aikaisemmin. Vielä tänä päivänäkin soittellaan ja kysellään kuulumisia :) Hyvä työn antaja hyvälle työntekijälle.. Mielestäni voisit mennä itseesi ja miettiä miksei sun kanssa voinut jatkaa töitä, ennemmin kuin mariset jollain keskustelupalstalla kuinka lapsen sairastumisen takia olet saanut potkut... Sehän se syy varmasti onkin!!


      • .
        houhou72 kirjoitti:

        Aika outoa? Itse olen yksinhuoltaja ja olin kyseisessä yrityksessä töissä aikoinaan. Palkka oli tosi hyvä ja muutenkin minua kohdeltiin paremmin kuin missään muussa työpaikassa aikaisemmin. Vielä tänä päivänäkin soittellaan ja kysellään kuulumisia :) Hyvä työn antaja hyvälle työntekijälle.. Mielestäni voisit mennä itseesi ja miettiä miksei sun kanssa voinut jatkaa töitä, ennemmin kuin mariset jollain keskustelupalstalla kuinka lapsen sairastumisen takia olet saanut potkut... Sehän se syy varmasti onkin!!

        No jaa... Aika sisäänpäin lämpiävää touhuahan tuo on ollut sen jälkeen kun TJ lähti istumaan...


      • minde.
        houhou72 kirjoitti:

        Aika outoa? Itse olen yksinhuoltaja ja olin kyseisessä yrityksessä töissä aikoinaan. Palkka oli tosi hyvä ja muutenkin minua kohdeltiin paremmin kuin missään muussa työpaikassa aikaisemmin. Vielä tänä päivänäkin soittellaan ja kysellään kuulumisia :) Hyvä työn antaja hyvälle työntekijälle.. Mielestäni voisit mennä itseesi ja miettiä miksei sun kanssa voinut jatkaa töitä, ennemmin kuin mariset jollain keskustelupalstalla kuinka lapsen sairastumisen takia olet saanut potkut... Sehän se syy varmasti onkin!!

        Taitaa olla itse herra "munien kaivelija" puolustelemassa täällä.


      • Anonyymi
        houhou72 kirjoitti:

        Aika outoa? Itse olen yksinhuoltaja ja olin kyseisessä yrityksessä töissä aikoinaan. Palkka oli tosi hyvä ja muutenkin minua kohdeltiin paremmin kuin missään muussa työpaikassa aikaisemmin. Vielä tänä päivänäkin soittellaan ja kysellään kuulumisia :) Hyvä työn antaja hyvälle työntekijälle.. Mielestäni voisit mennä itseesi ja miettiä miksei sun kanssa voinut jatkaa töitä, ennemmin kuin mariset jollain keskustelupalstalla kuinka lapsen sairastumisen takia olet saanut potkut... Sehän se syy varmasti onkin!!

        Miks helvetissä entinen työnantaja soittelis kuulumisia? Taidat olla firman toimari itse?


    • Dell123

      Joo, Mullahan kävi niin, että 23.2 aloitin siellä työt. 24.pvä kirjoitettiin sopimus ja tänään aamulla menin toimistolle, niin ilmoitettiin, että sopimus puretaan tästä hetkestä lähtien, että voit mennä kotia.

      • Dell123

        Tuntuu vaan hullulta, että pari kehuu työjälkeä ja muutenki ja pomo on sit niinku erimieltä. En tiedä sitten mikä se pohjimmainen syy oli irtisanomiselle, mutta olisin mielelläni kuullut sen. Pidin työstä ja parista mahdottomasti ja tein kyllä tarkasti kaiken ja pari vielä tarkisti, eikä moitteita tullut. silti vaan potkut.


    • cleanergirl84

      Aika uusi tekijä näyttäisi olevan. Montako työntekijää, paljonko liikevaihtoa ja mitkä oli puheet siitä että tj olisi vankilassa?

    • leenahelen

      Ei luulis mikään huono firma olevan jos yli 20v pystyssä pysynyt.

      • siivooja toisesta fi

        Ei huonot firmat saa ees asiakkaita eikä tosiaan pystyssä pysy yli 20v :)


    • annis1

      TJ todellakin käynyt istumassa,mikä ei anna hyvää kuvaa. Johdolla ei ole minkään näköistä johtamistajua. Työntekijöitä haukutaan ja määräillään mielivaltaisesti aivan kuin he olisivat firman omaisuutta. Lomia ei saa pitää. Työntekijät vaihtuvat koska eivät viihdy firmassa. Kohteita menetetään koska otetaan ammattitaidotonta porukkaa töihin kun ammattilaiset eivät suostu poljettavaksi. Jopa asiakkaille raivotaan jos tehdään valitus jostain.
      Yritys kuulemma halajaa Pirkanmaan parhaimman työnantajan/ työpaikan titteliä. Siihen ei tuolla johtamistyylillä ole mitään saumaa, IKINÄ. Paskimman tittelissä taasen on varmasti kolmen parhaan joukossa.

      Kiitän onneani etten edes mennyt ko firmalle työhaastatteluun kun kaipasin lisätöitä.

    • TsemppiäHeille

      Erittäin vanha keskustelu, mutta josko joku saisi tästä vähän tuoreemman varoituksen sanan.. En suosittele kyseistä työpaikkaa kenellekään. Tässä lyhyesti kokemukseni työntekijänä..

      Palkka oli siivousalalle hyvä, mutta joka palkasta saattoi puuttua suuriakin summia. Puuttuvia osia sai kysellä ja vaatia pitkään. Tästä tuli puhuttua monen työntekijän kanssa ja kaikilla asia oli samoin.

      Perehdytys oli puutteellista tai olematonta. Tämä sekä itse työhön liittyvien asioiden, mutta myös kohteiden osalta. Työvälineitä ei ollut riittävästi eikä niitä aina hankitty pyydettäessä lisää, mikä johti "jemmailuun" ja muilta työntekijöiltä "varasteluun" huonontaen työilmapiiriä.
      Työvaatteet, etenkin rakennuspuolella kengät, saattoivat olla rikki tai väärän kokoiset ja uusia sai odotella pitkään.

      Johtoportaalla oli aivan liikaa tekemistä, josta johtuen virheitä, sekaannuksia ja muita hankaluuksia syntyi jatkuvasti ja näistä kärsivät työntekijät, joskus myös asiakkaat. Usein työntekijät tekivät enemmän kuin olisi kuulunut tai tarvinnut, jotteivät asiakkaat kärsisi.

      Työntekijöitä määräiltiin mielivaltaisesti ja välillä työehtosopimuksen vastaisesti. Työntekijöiden piti itse pitää huoli oikeuksistaan.
      Johtoportaan jatkuvia virheitä ei pahoiteltu lainkaan, mutta työntekijän pienistäkin virheistä valitettiin ja varoiteltiin jatkuvasti johtoportaan toimesta.
      Johtoportaan virheitä yritettiin peitellä ja niistä valehdeltiin.

      Eipä tässä vielä kaikki, mutta eiköhän tuosta jonkunlaisen kuvan saa. Yleiseltä tasolta rittäin huonosti toimiva ja monilta osin puutteellinen firma.
      Vastapainona sanottakoon että firmassa puhaltelihat lähtiessäni muutoksen tuulet, toivottavasti siitä on apua näihin ongelmiin. Lisäksi paikka on täynnä aivan mahtavia työkavereita ja työntekijöitä ja kaikki tekivät aina aivan varmasti parhaansa, jopa tuolla johtoportaassa.

    • Lillianss

      Onko tuoreempia kokemuksia tästä firmasta työnantajana? Lupaavat 11 euroa tunnilta kauppakohteessa.

      • EnSuosittele

        Edellinen pitkä kommentti on viimeisen kolmen vuoden ajalta kokemuksia. Nyt vuosia firmassa työskennelleitä työntekijöitä on lähdössä monta kappaletta. Ei siis ainakaan hyvää tarkoita.


    • Anonyymi

      En luota näihin palstoihin. Lähden kokeilemaan itse. Sillä se selviää. Se ei pelaa joka pelkää! Nih!

      Ja hei alkakaa yrittäjäksi niin ei tarvi rutkuttaa.

      Täällä on selkeästi vain muutamia haukkuja ja työntekijöitä muutama kymmentä. Mikähän on mennyt oikeasti vikaan?? Vai haukkuuko kilpailijat täällä?

      • Anonyymi

        Itse firmassa työskennelleenä voin todeta, että huonompaa työpaikkaa ei ole. Työnantaja huijaa eikä maksa oikeaa palkkaa tekemistäsi työtunneista. Kaikki lain mukaiset korvaukset voit unohtaa. Työnantaja myös uhkaillut työntekijöitä. Maksavat vuosikausia töissä olleille afrikkalaisille kiinteistöpalvelualan lähtöpalkkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse firmassa työskennelleenä voin todeta, että huonompaa työpaikkaa ei ole. Työnantaja huijaa eikä maksa oikeaa palkkaa tekemistäsi työtunneista. Kaikki lain mukaiset korvaukset voit unohtaa. Työnantaja myös uhkaillut työntekijöitä. Maksavat vuosikausia töissä olleille afrikkalaisille kiinteistöpalvelualan lähtöpalkkaa.

        Mites ku se taidox on myyty jollekin bro siivoukselle. Jatkuuko sama meno ku taidoxilla onko kellään heittää kokemuksia?


    • Anonyymi

      Tampere, Ylöjärvi, Nokia, Pirkkala. Mitkä firmat ehdottomia nou nou? Ja kertokaa mitkä hoitaa työntekijän asiat ok, eli kohtelu, työn mitoitus yms.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1290
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1066
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      69
      835
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      770
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      698
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      681
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      658
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      644
    Aihe