Visin saarelle?

toiveikas matkaaja

Hei Cro tai muutkin Kroatian tuntevat!
Olen menossa kesäkuun alussa Kroatiaan,ainakin Trogiriin ja toivottavasti Visin saarelle. Tietääkö kukaan,pitäisikö majoitus Visin saarelta varata jo nyt vai voiko luottaa siihen,että paikan päällä löytyy jotakin 1 aikuiselle ja 2 lapselle? Päiväretkenä käynti Visillä ei taida onnistua,joten majoitus tarvitaan ehkä 2 yöksikin.Järjestääköhän mikään taho erikseen käyntejä /päiväretkiä Siniseen luolaan Visin lähelle esim. Splitistä tai Trogirista ilman yöpymistä?
Onko Trogirin alueella lämmintä-myös merivesi- jo kesäkuun alussa?
Kiitos! Inka

9

1273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cro

      Moi !
      Majoitus Visin saarella varmasti löytyy paikkan päältä,paikalliset ihmiset tarjoavat niitä satamassa. Kesäkuussa ei pitäisi vielä olla ruuhka siellä ja uskon että löyty jotain teille sopiva. Katseliin jotain hintoja, tässä linkki ja esim.hinta
      http://www.info-vis.net/engleski/eng-grad_vis.htm
      Päivä retki myös onnistuisi, täyty vain hyvin suunnitella etukäteen. Jos haluatte nähdä vähän enemmän suositeleen että olette siellä ainakiin 2 päivä.
      Riipu kesästä kuinka lämmin on meri kesäkuussa,ei ainakaan kylmempi kun järvi useampanna kesännä täällä Suomessa ;)
      Visin saarella tiedän että on järjestetyjä retkia Sinisen luolaan, katson vähän myöhemmin mikä on tilanne Splitista ja Trogirista.
      Palaan asian kun katson tilanne retkien suhteen.

      • toiveikas matkaaja

        Moi !
        Kiitos, Cro ,tiedoistasi.
        Jos saat vielä jotakin infoa Trogirin tai Ciovon päiväretkistä, olisi kiva! Trogirin lähellä on useita kiinnostavia rauhallisia pikku saaria (Drvenik Veli jne)jotka houkuttavat myös.
        Inka


    • cro

      Lähetin muutaman viestin eri matkatoimistoihin ja hinnastoa kesäksi niila ei ole vielä, mutta kohta on.
      Tässä on Splitissa olevat matkatoimistot jotka järjestävät erilaisia retkiä
      www.magellan.hr (tässä löytty hinnasto, mutta voisi olla viime vuoden)
      http://www.srebrnatours.hr/
      http://www.gulliver.hr/hrvatski/izlet.php?line=31
      http://www.byblos-travel.net/izleti.html
      ja sitten Trogirissa
      http://www.sea-gate.net/
      http://www.atlas-trogir.hr/all/trogir.asp

      Voisit vähän lähempänä lähetä viestin matkatoimistoihin ja kysyä hinnasta. Sitten valitsete sopivin ja kun olette Kroatiassa tiedäte minne mennä ;)
      Sitten vielä Drvenik Mali ja Veliki, ainakiin näissä sivuilla mainitaan retkia sinnepäin
      http://www.ciovo-trogir.com/okrug/okrug.htm
      sivut ovat Kroatian kieliset. Olen melko varmaa että ne muutkin matkatoimistot Trogirissa järjestävät retkia Drvenik Mali/Veliki

      toivottavasti oli apua tästä :)

      • toiveikas matkaaja

        hei Cro! Kiitos vaan, oli apua antamastasi tiedosta retkiin liittyen.
        Olen yrittänyt löytää netin kautta tietoa siitä, miten nopeat hydrofoilit liikennöivät Splitistä Visin saarelle. En ole sellaista löytänyt, vain Jadrolinijan lautta - ja jotakin SEM-Marinan katamariinilinjoja.Mistähän noista nopeista hydrofoil-aikatauluista saisi tietoja? Olisi kiva järjestellä kotimaassa ennen lähtöä liikkumisia niin paljon kuin mahdollista.
        Matkan odotuksessa ..


      • cro
        toiveikas matkaaja kirjoitti:

        hei Cro! Kiitos vaan, oli apua antamastasi tiedosta retkiin liittyen.
        Olen yrittänyt löytää netin kautta tietoa siitä, miten nopeat hydrofoilit liikennöivät Splitistä Visin saarelle. En ole sellaista löytänyt, vain Jadrolinijan lautta - ja jotakin SEM-Marinan katamariinilinjoja.Mistähän noista nopeista hydrofoil-aikatauluista saisi tietoja? Olisi kiva järjestellä kotimaassa ennen lähtöä liikkumisia niin paljon kuin mahdollista.
        Matkan odotuksessa ..

        Hei !
        Tarkistin tiedot Jadrolinijan ja Sem Marinan sivuilla, taida olla että SEM Marina liikenoi ja sivujen tietojen mukaan joka päivä klo.18, paluu Vis-Split on klo.7. On niitä tavalisia laivoja -Jadrolinijan Split-Vis-Split.
        Jos vielä jotain tietoa kaipaat, tässä ollaan


      • toiveikas matkaaja
        cro kirjoitti:

        Hei !
        Tarkistin tiedot Jadrolinijan ja Sem Marinan sivuilla, taida olla että SEM Marina liikenoi ja sivujen tietojen mukaan joka päivä klo.18, paluu Vis-Split on klo.7. On niitä tavalisia laivoja -Jadrolinijan Split-Vis-Split.
        Jos vielä jotain tietoa kaipaat, tässä ollaan

        Moi!

        Onkohan tarpeellista varata noita lauttalippuja jo etukäteen netin kautta,olen jostakin lukenut,että laivat voivat olla täysiä ja joku on jäänyt rannallekin. Voiko luottaa siihen, että lipun voi saada Splitistä esim. tunti ennen lähtöä, vai miten pitäisi toimia? Voiko ostaa Splitistä jo paluulipun matkaa varten Visiltä?
        Vähän huonoja nuo lauttojen kulkuajat ovat,klo 7.00 aamulla Visiltä ,päivä menee hukkaan ,jos majoittuu yön yli saarella.
        Kiitos!
        Saimme muuten hienon majoituksen Visiltä pariksi yöksi. Toivottavasti retki Siniseen luolaan onnistuu säiden puolesta.


      • cro
        toiveikas matkaaja kirjoitti:

        Moi!

        Onkohan tarpeellista varata noita lauttalippuja jo etukäteen netin kautta,olen jostakin lukenut,että laivat voivat olla täysiä ja joku on jäänyt rannallekin. Voiko luottaa siihen, että lipun voi saada Splitistä esim. tunti ennen lähtöä, vai miten pitäisi toimia? Voiko ostaa Splitistä jo paluulipun matkaa varten Visiltä?
        Vähän huonoja nuo lauttojen kulkuajat ovat,klo 7.00 aamulla Visiltä ,päivä menee hukkaan ,jos majoittuu yön yli saarella.
        Kiitos!
        Saimme muuten hienon majoituksen Visiltä pariksi yöksi. Toivottavasti retki Siniseen luolaan onnistuu säiden puolesta.

        Tavaliset laivat lähtevät useammin, kanatta mennä ihan tavalisella, hinta on myös edullisempi kuin katamaraani, ne ajat mitä kirjoittiin olivat niiden aikataulu 18 Splitista 7 Vis-Split. Tavalinen laiva mene noin 2,5 tuntia hinta on 13.6 asti 34 kuna elikä noin 5€, olen melko varma että katamaraani maksa vähintään 25€.
        Joka tapauksessa liput on hyvä osta ajoissa, kun on sesonki ja paljon ihmisia paljon on helpompi ja mukavampi vain tulla sataman ja mennä laivalle kuin viime hetkellä etsiä missä osta liput.
        Suositeleen lipujen ostamista heti kun tidätte koska olette menossa,meno-palu lippu voi saada Splitista, tai ostaa paluu Visilta.
        Kiva kun löysitte majoituksen Visiltä, toivotaan teille oikein hyvä matkaa...


    • Kroatiaan

      Onko kenelläkään tietoa millä hinnalla pääsee Siniseen luolaan? Onko mitään edullisempi kuin 99 euroa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 140
      4001
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      110
      3619
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2555
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1513
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe