Osaako kukaan sanoa, onko Suomessa missään plastiikkakirurgisessa sairaalassa osamaksumahdollisuutta rintojen suurennusleikkaukseen? Tai missä leikkaukset ovat edullisimmat? Toisinaan Tallinnakin houkuttelee hintojen puolesta, mutta arveluttaa tulokset...
Rintojen suurennukseen osamaksumahd. missään?
31
3193
Vastaukset
- hae
niitä edullisimpia, ne koituu sulle myöhemmin kalliiksi. Osamaksulla ei saa vaan se pitää maksaa samalla kun menee leikkaukseen mutta esim. Siluetissa taitaa olla jokin käyttöluotto mahdollisuus en kuitenkaan ole ihan varma. Soita eri paikkoihin ja kysele.
- Neuvo
Soitapa ensin Potilasvahinkolautakuntaan ja kysy Siluetista.
- joo
Neuvo kirjoitti:
Siluetissa monta leikkaavaa kirurgia. Löytyy varmaan huonoja ja hyviä. En tässä kyllä suositellutkaan Siluettia mutta tiedän että siellä on joku luotto mahdollisuus mitä kysyttiin.
En kyllä suosittele silikoneja ollenkaan parempi ilman kuin pilattu leikkauksella ja Tallinaan en lähtisi. - Joopajoo
joo kirjoitti:
Siluetissa monta leikkaavaa kirurgia. Löytyy varmaan huonoja ja hyviä. En tässä kyllä suositellutkaan Siluettia mutta tiedän että siellä on joku luotto mahdollisuus mitä kysyttiin.
En kyllä suosittele silikoneja ollenkaan parempi ilman kuin pilattu leikkauksella ja Tallinaan en lähtisi.Jäikö Tallinna-levy päälle? Ei ne sua sinne haluiskaan. Voit olla varma.
- sulta
Joopajoo kirjoitti:
Jäikö Tallinna-levy päälle? Ei ne sua sinne haluiskaan. Voit olla varma.
puuttuu kun jaksat jauhaa tosta potilasvahinkolautakunnasta. Mulla ei ole kokemusta Tallinassa tehdyistä leikkauksista mutta sanoin vain oman mielipiteen että sinne en lähtisi ja se on mun mielipide. Olkoon toiset toista mieltä. Enkä myöskään ole täällä haukkunut Tallinalaisia klinikoita koska ei ole kokemusta niistä. Todella älytöntä kinastella kumpi on parempi maa leikkauttaa.
- laittanut
Neuvo kirjoitti:
Kukas siellä suostuu ihan puhelimessa antamaan tuntemattomille tietoja kirurgeista? Ihan vain siksi, että tiedän esittää ao. henkilölle potkuja.
- että.
olet nuori kaksikymppinen. Eikö kannattaisi ensin hankkia mahdolliset lapset ja säästää rahaa leikkaukseen, edes osan siitä. Mitä jos tulee komplikaatioita niin milläs sit maksat esim. poistoleikkauksen? Jotkut ovat käyneet poistattamassa silikonit kun haluavat vauvan tai uusintaleikkaukset kauhistuttavat. Sä et voi tietää etukäteen koska joudut mahdolliseen uusintaleikkaukseen. Tämä kuulostaa nyt tyhmältä koska kärsit pienirintaisuudesta (oletan niin) mutta voin sanoa että olen sua puolet vanhempi ja kokemusta on silikoneista.
- b75
Heh! Ihan kaunis ajatus sinänsä, mutta miten ne "lapset hankit", jos olet pienirintainen ja täten miehille epäsopivaa seuraa? Itse olen riukumaisen kuikelo surkeilla b75-rinnoilla varustettu rumilus, joten ainakaan tällaisena ei minua kukaan mies huoli :( Ainakin minun tapauksessani on _pakko_ mennä plastiikkakirurgisiin leikkauksiin, jotta poikaystävän saamisesta voisi edes realistisesti uneksia. :/
- eihän
b75 kirjoitti:
Heh! Ihan kaunis ajatus sinänsä, mutta miten ne "lapset hankit", jos olet pienirintainen ja täten miehille epäsopivaa seuraa? Itse olen riukumaisen kuikelo surkeilla b75-rinnoilla varustettu rumilus, joten ainakaan tällaisena ei minua kukaan mies huoli :( Ainakin minun tapauksessani on _pakko_ mennä plastiikkakirurgisiin leikkauksiin, jotta poikaystävän saamisesta voisi edes realistisesti uneksia. :/
b75 ole mitkään pienet rinnat. Monet haluavat juuri sellaiset. Poikaystävän saaminen ei ole mistään rinnoista kiinni vika on jossain muualla.
- laittanut
Yhden klinikan sivulla lukee vieläkin osamaksujuttu, mutta todellisuudessa eivät myönnä, koska klinikalla on kokemusta ihmisistä, jotka eivät maksaneet osamaksujaan leikkauksen jälkeen. Eli kulutusluotto pankistasi, luottokortti ja säästäminen peliin.
- Nyt tyytyväinen
Suomessa ei kai saa missään osamaksulla. Ja halvin vaihtoehto ei ole paras. Kävin itse sillä suruisen kuuluisalla Westendin klinikalla. Oli pari tonnia edullisempi, mutta pilasi kaiken. Sen jälkeen kävin Karl Ludwig / Jyväskylän Terveystalo kirurgina Rintamäki ja palvelu oli ERINOMAINEN. Korjasi edellisen kirurgin "kännissä" tehdyt virheet. Pankista lainaa jos ei muuten onnistu. Ps. kyseinen kirurgi käyttää parhaimpia implantteja eli kannattaa nekin asiat selvittää ennen kuin menee leikkaukseen. Lahdessa oli joku joka leikkasi vielä halvemmalla mutta implanttien laatu oli toinen.... Joten selvittele asióita ennen leikkausta :-)
- rentukka
jyväskylässä on kaksi klinikkaa joilla aika samalainen nimi ja Rintamäki leikkaa tässä
olen ollut siellä rintojenpienennyksessä
http://www.plastiikkakirurgipalvelu.fi/
Asko Salmi taas on Karl-ludwigissa
http://www.karl-ludwig.net/Henkilot/index.html
aika hämäävää mitenkähän Salmi saa käyttää noin samanlaista nimeä!! - hmmm
rentukka kirjoitti:
jyväskylässä on kaksi klinikkaa joilla aika samalainen nimi ja Rintamäki leikkaa tässä
aika hämäävää mitenkähän Salmi saa käyttää noin samanlaista nimeä!!Karl Ludwig Oy on rekisteröity kaupparekisteriin vuonna 1998. Ludwig Oystä löytyy kaupparekisteristä eka verotiedot vasta 2000-luvun puolelta. Asko Salmi siis rekisteröi firmansa ensin, ja Rintamäki kopsaa sitä.
- vai??
rentukka kirjoitti:
aika hämäävää mitenkähän Salmi saa käyttää noin samanlaista nimeä!!Vai mitä ihmettä sulla on sitä vastaan?
- ihmettelijä!
hmmm kirjoitti:
Karl Ludwig Oy on rekisteröity kaupparekisteriin vuonna 1998. Ludwig Oystä löytyy kaupparekisteristä eka verotiedot vasta 2000-luvun puolelta. Asko Salmi siis rekisteröi firmansa ensin, ja Rintamäki kopsaa sitä.
Salmi on ollut osakaana Ludwig oy;ssä ja myynyt osuutensa pois
- reksterissä
hmmm kirjoitti:
Karl Ludwig Oy on rekisteröity kaupparekisteriin vuonna 1998. Ludwig Oystä löytyy kaupparekisteristä eka verotiedot vasta 2000-luvun puolelta. Asko Salmi siis rekisteröi firmansa ensin, ja Rintamäki kopsaa sitä.
ei ole mainintaa 1998 tiedoissa,että Karl Ludwig olisi plastiikkakirurginen sairaala ja saman tyyppistä nimeä ei voi käyttää lue vaikka sieltä kaupparekisterin sivuilta asiasta
- hmmm
ihmettelijä! kirjoitti:
Salmi on ollut osakaana Ludwig oy;ssä ja myynyt osuutensa pois
Jaa, jos hän on ollut osa-kaana, niin onko nykyisin täys-kaana?
- hmmm
reksterissä kirjoitti:
ei ole mainintaa 1998 tiedoissa,että Karl Ludwig olisi plastiikkakirurginen sairaala ja saman tyyppistä nimeä ei voi käyttää lue vaikka sieltä kaupparekisterin sivuilta asiasta
No jos Salmi on v. 1998 rekisteröinyt nimiinsä firman nimeltä Karl Ludwig Oy, hän voi tehdä sen nimen alla mitä tahansa bisnestä, minkä on alunperin listannut sinne Kaupparekisteriin. Kaupparekisteri ei myöskään salli samannimisten firmojen perustamista, joten eivätköhän ole tarkistaneet tilanteen tietokoneeltaan silloin, kun Ludwig on perustettu. Veikkaan, että silloin kun Salmi ja Rintamäki tekivät yhdessä hommia, ottivat Salmen firman nimesät yhden osan ja loivat uuden firman. Siten kun erosivat, Rintamäki jatkoi mukavuuden vuoksi saman nimen käyttöä. On ilmeisesti ollut Salmelle OK - olisihan hän toki voinut kieltää samankaltaisen firman nimen käytön ja vaatia, että Rintamäki perustaa uuden firman aivan uudella nimellä.
- imettelijä!
hmmm kirjoitti:
No jos Salmi on v. 1998 rekisteröinyt nimiinsä firman nimeltä Karl Ludwig Oy, hän voi tehdä sen nimen alla mitä tahansa bisnestä, minkä on alunperin listannut sinne Kaupparekisteriin. Kaupparekisteri ei myöskään salli samannimisten firmojen perustamista, joten eivätköhän ole tarkistaneet tilanteen tietokoneeltaan silloin, kun Ludwig on perustettu. Veikkaan, että silloin kun Salmi ja Rintamäki tekivät yhdessä hommia, ottivat Salmen firman nimesät yhden osan ja loivat uuden firman. Siten kun erosivat, Rintamäki jatkoi mukavuuden vuoksi saman nimen käyttöä. On ilmeisesti ollut Salmelle OK - olisihan hän toki voinut kieltää samankaltaisen firman nimen käytön ja vaatia, että Rintamäki perustaa uuden firman aivan uudella nimellä.
on "nimesät"
tarkkanhan olet asioista perillä oletko Salmen lakimies? kohtahan hän sinua todella tarvitsee kun Nordström vetää hänet oikeuteen kirjansa väärin käytöstä - hyvä rentukka
imettelijä! kirjoitti:
on "nimesät"
tarkkanhan olet asioista perillä oletko Salmen lakimies? kohtahan hän sinua todella tarvitsee kun Nordström vetää hänet oikeuteen kirjansa väärin käytöstäRentukka. Käsitätkö ollenkaan kuinka lapsellisesti käyttäydyt täällä. Olemme kyllä kaikki tajunneet, että olet rakastunut sinut leikanneeseen Rintamäkeen kuin teinityttö rocktähteen, ja voit puolestani fanittaa ihan rauhassa häntä vaikka kuinka. Mutta Rintamäkikin alkaa jo kohta nolostua, kun fani kulkee ympäri Suomea parjaamassa muita kirurgeja. Onko se muka jotenkin sinulta pois, jos joku toinen käy jollain muulla kirurgilla kuin Rintamäellä, ja on jopa tyytyväinen lopputulokseen? Eikö sinun pitäisi olla onnellinen näiden ihmisten puolesta? En kerta kaikkiaan tajua, mistä lähteestä moinen pahansuopuus kumpuaa.
- rentukka
hyvä rentukka kirjoitti:
Rentukka. Käsitätkö ollenkaan kuinka lapsellisesti käyttäydyt täällä. Olemme kyllä kaikki tajunneet, että olet rakastunut sinut leikanneeseen Rintamäkeen kuin teinityttö rocktähteen, ja voit puolestani fanittaa ihan rauhassa häntä vaikka kuinka. Mutta Rintamäkikin alkaa jo kohta nolostua, kun fani kulkee ympäri Suomea parjaamassa muita kirurgeja. Onko se muka jotenkin sinulta pois, jos joku toinen käy jollain muulla kirurgilla kuin Rintamäellä, ja on jopa tyytyväinen lopputulokseen? Eikö sinun pitäisi olla onnellinen näiden ihmisten puolesta? En kerta kaikkiaan tajua, mistä lähteestä moinen pahansuopuus kumpuaa.
se taas minua haukkua rätkyttää "hmmmmmm" en ole kirjoitellut tälle palstalle pitkään aikaan taidat olla vainoharhainen,mutta sinun kirjoituksia olen seurannut niin tällä kuin sonera plazankin ja mieti vähän miten loukkaavasti sinä minusta kirjoitat
Muutes kerroppa meille kaikille minkä leikkauksen sinulle on Salmi tehnyt se ei ole vielä selvinnyt
Aurinkoista kevättä siitä huolimatta - nolona
hyvä rentukka kirjoitti:
Rentukka. Käsitätkö ollenkaan kuinka lapsellisesti käyttäydyt täällä. Olemme kyllä kaikki tajunneet, että olet rakastunut sinut leikanneeseen Rintamäkeen kuin teinityttö rocktähteen, ja voit puolestani fanittaa ihan rauhassa häntä vaikka kuinka. Mutta Rintamäkikin alkaa jo kohta nolostua, kun fani kulkee ympäri Suomea parjaamassa muita kirurgeja. Onko se muka jotenkin sinulta pois, jos joku toinen käy jollain muulla kirurgilla kuin Rintamäellä, ja on jopa tyytyväinen lopputulokseen? Eikö sinun pitäisi olla onnellinen näiden ihmisten puolesta? En kerta kaikkiaan tajua, mistä lähteestä moinen pahansuopuus kumpuaa.
Sama on huomattu, ja suoraan sanottuna nolottaa sen Rentukan puolesta. Aikuinen nainen, ja viitsii kulkea ympäriinsä eri palstoilla parjaamassa eri kirurgeja. Paitsi Silikonitytöissä ei näköjään uskalla.
- rentukka
nolona kirjoitti:
Sama on huomattu, ja suoraan sanottuna nolottaa sen Rentukan puolesta. Aikuinen nainen, ja viitsii kulkea ympäriinsä eri palstoilla parjaamassa eri kirurgeja. Paitsi Silikonitytöissä ei näköjään uskalla.
sinua itseä nauraa naurismaan aidatkin ja jos olet jäsenenä silikonitytöissä niin minä melkein tiedän kuka olet heistä
- kyllästynyt
rentukka kirjoitti:
sinua itseä nauraa naurismaan aidatkin ja jos olet jäsenenä silikonitytöissä niin minä melkein tiedän kuka olet heistä
Jospa sitten siirtyisit rentukka keskustelemaan Salmesta sinne Silikonityttöihin tämän ao. ihmisen kanssa. Eikös se olisi reilu homma?
- tää on..
naurettavaa.. Miten aina päädytään tähän, että aletaan haukkua toista kirjoittajaa. En ymmärrä.
- rentukka
täällä ei viitsi kohta edes käydä jos ei muuten parjata niin katsellaan ja ivaillaan kirjousvirheitä
- .....
rentukka kirjoitti:
täällä ei viitsi kohta edes käydä jos ei muuten parjata niin katsellaan ja ivaillaan kirjousvirheitä
Rentukka kuule jotakuta silikonitytöistä niin onko sinulla edes selkärankaa sanoa ketä? Olisi jo aika, ettet vain syyttele, luultavammin kaiken lisäksi vielä syyttä suotta. Tuo on jo törkeää.
- huvittunut sivullinen
..... kirjoitti:
Rentukka kuule jotakuta silikonitytöistä niin onko sinulla edes selkärankaa sanoa ketä? Olisi jo aika, ettet vain syyttele, luultavammin kaiken lisäksi vielä syyttä suotta. Tuo on jo törkeää.
Syyttääkö Rentukka siis jotakuta Silikonitytöistä siitä suunnattomasta synnistä, että tämä on uskaltautunut Salmen vastaanotolle? No tottahan toki moinen kauhistus on poistettava palstanpitäjän toimesta heti pois sieltä. Joku ruotu se on oltava. :D:D
- luultavammin
huvittunut sivullinen kirjoitti:
Syyttääkö Rentukka siis jotakuta Silikonitytöistä siitä suunnattomasta synnistä, että tämä on uskaltautunut Salmen vastaanotolle? No tottahan toki moinen kauhistus on poistettava palstanpitäjän toimesta heti pois sieltä. Joku ruotu se on oltava. :D:D
edellinen kirjoittaja tarkoitti tätä:
"sinua itseä nauraa naurismaan aidatkin ja jos olet jäsenenä silikonitytöissä niin minä melkein tiedän kuka olet heistä"
Eikä Salmea :DD
- Kokemuksella
Tiedän ainakin että Annankadulla, Nordströmin Sairaalassa voi teettää rintaleikkauksia luotolla. Voit vaikka käydä itse katsomassa heidän netti sivuilla olevaa hinnastoa jossa on sellainen laskuri. Niillä on edullisiakin rintaleikkauksia ja suomalaiset lääkärit, ei tarvitse lähteä Viroon.
- luotolla
jos ottaa luottoa 5000€ ja maksaisi 200€ kuukausimaksulla niin se tulisi maksamaan yli 6000€ ja itsellä pitäisi olla sästössä vielä 2700€ kun rintojensuurennos maksaa nortilla alkaen 7200€ eli tissit maksaisi n 9000€
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453016- 502472
- 1072441
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382131Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2371679- 1001678
Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4361596Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91544Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää141512R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi201319