temppuja!

marja

Miten pystyy itse opiskelemaan erilaisia temppuja rullaluistimilla?

10

2430

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katukiitäjillä ole

      Katukiitäjillä tietääkseni on temppuluistelu
      kokeile www.katukiitäjät.fi.

    • Itse oppinut

      Olen itse harjotellut joitakin temppuja, kuten hyppäämään 180 astetta ja tekemään sulavan vaihdoksen etuperinluistelusta takaperinluisteluun. Temppuja harjottelin ensiksi pienellä vauhdilla, ellen jopa paikallani. Suojat olivat tarpeeseen, ja ovat edelleen, muuten kädet ja polvet olisivat murskana, ja taitaapa kypäräkin muutaman kerran olla kolahtanut asfalttiin.

      Eli pieni tosi pieni vauhti, ja vaikkapa 180 astetta on mukava temppu. Harjoittele ensin vaikkapa paikallaan tai muutaman kerran ilman luistimia. Ensimmäinen kerta on vaikein, ja todennäköisesti kaadut, siksi on tärkeää että tiedät miten pitää kaatua ja varusteet ovat kunnossa. En itse uskalla tehdä 180 astetta kovin suuresta vauhdista, mutta osaan sentään tehdä sen :)

      Harjoittele

      -Rullailija

      • www.pumppi.com

        www.pumppi.com lissää infoa temppuilusta... www.rotaatio.com foorumeillä neuvoja...


      • :D

        kiitti neuvosta


      • marjaz_

        Hei Rullailija,

        Kiitos viestistäsi. Ainoa ongelma tosin viestissä on se, että puhuin tempuista, en mistään jonninjoutavista perusluisteluasioista. 180 astetta ei ole temppu, puhumattakaan vaihdoksesta etuperinluistelusta takaperinluisteluun. Eikös nuo nyt osaa jokainen, joka on edes kerran elämässään luistimet työntänyt jalkaansa?


      • Rolling arthur
        marjaz_ kirjoitti:

        Hei Rullailija,

        Kiitos viestistäsi. Ainoa ongelma tosin viestissä on se, että puhuin tempuista, en mistään jonninjoutavista perusluisteluasioista. 180 astetta ei ole temppu, puhumattakaan vaihdoksesta etuperinluistelusta takaperinluisteluun. Eikös nuo nyt osaa jokainen, joka on edes kerran elämässään luistimet työntänyt jalkaansa?

        Yes.....näin se menee. Basic asioita ovat.


    • Mistä voi ostaa temppu rullaluistimet koko on 35 tai 36

      • bleidari

        swift2foot nyt ainakin myy bleidejä. sieltä omani ostin:) pääkaupunkiseudulta löytyy.. katso googlesta


    • samppa1414

      pystyykö normaaleilla rullaluistimilla tehdä temppuja

      • makethegreat

        Pystyy, mutta on jonkin verran vaikeampaa ja vaarallisempaa. "Normaaleissa rullaluistimissa on isot renkaat ja painopiste ylempänä kuin ns. temppuluistimissa, joissa on pienet pyörät. Pienillä pyörillä kaikki on helpomaa esim. powerslide-jarrutukset.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1652
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1379
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1212
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1194
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1086
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      68
      842
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      825
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      723
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      92
      717
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe