Laske kuolinpäiväsi

kiinnostavaaaa!!

16

4107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muoriko jo?

      Minä sitten heitän veivini kesäkuun 25. 2051 ollessani 79v.

      • Telaketju

        Kuolinpäivä tulee tuon laskurin mukaa 10.päivä sen pitäis olla torstai vuonna 2030.
        Se siitä sitten, ei enään mikään huvita.
        Kyllähän tätä elämää tulikin elettyä, aina yks joutava joutaa kohta pois.Että se siitä ja sen kestävyydestä.


    • pistää

      miettimään elintapoja...

      • mikä testi!

        Ei tee edes leikillään mieli tehdä enää uudestaan... Tuo sekuntijuttu oli aika ältsi...


      • murrepurre
        mikä testi! kirjoitti:

        Ei tee edes leikillään mieli tehdä enää uudestaan... Tuo sekuntijuttu oli aika ältsi...

        07.01.58 ja 70vee...kiva kiva pitää laittaa muistutus.


    • =-)

      82-vuotiaana lauantaina 22. joulukuuta 2063..
      Taitaa tulla perheelle surkea joulu.. Jos sellasta joskus tulee olemaan! :)

      • V.P

        jahas.. ens viikolla lähtö.. moi vaan kaikille!!


    • faktaa_

      Kummasti se vaan jaksaa huuhaa kiinnostaa ihmisiä.

      • Innanen

        Kyllä huoli omista elintavoista kiinnostaa. Sai ainakin minut ajatteleen kuinka saisin lisää vuosia arvioon.


      • mietityttää
        Innanen kirjoitti:

        Kyllä huoli omista elintavoista kiinnostaa. Sai ainakin minut ajatteleen kuinka saisin lisää vuosia arvioon.

        Joo... Mulla meni aika hyvin. Nykyolosuhteisiin nähden... Mitenköhän on tuo eliniänodote tulevaisuudessa, nouseeko keskimääräinenn elinikä vai laskeeko? Perheeseemme kuului todella pitkäikäsiä aikuisia (yli 90 vuotiaita). Onko tämä jo täysin absurdi eliniän odote? Vinkkejä siitä kuinka elää pitkään!


    • 2012

      kaikki kuolee 2012!!

    • ....................

      Lähtö. No sehän on hyvä ikä.

    • jaapjoopskylkyl

      Ton mukaan 74 vuotiaaksi eläisin

      • mukaan,

        en kuole ollenkaan.Olen jumalan poika,Jeesus.T:Reijo.


      • Life sucs
        mukaan, kirjoitti:

        en kuole ollenkaan.Olen jumalan poika,Jeesus.T:Reijo.

        86 vuotiaaksi pitäisi elää. Terveelliset elämäntavat. En tiedä onko tuossa nyt mitään hienoa elää noin vanhaksi? Täytyy alkaa juopottelemaan eläkkeellä;)


    • forsö lähtis paskall

      jos saa arvata niin arvailen että oman libidon kestävyyys on helpommin mitattavissa kuin kuolema?
      jos libidon kestävyyden mittaus on hankalaa niin en voi ymmärtää miten voi laskea kaikkien elintoimintojen lopun ajankohtaa.

      Vastauksia kovasti odotellen :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      258
      2776
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      12
      1765
    3. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      120
      1619
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      16
      1522
    5. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      96
      1375
    6. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1210
    7. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      983
    8. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      61
      938
    9. Mikä biisi

      Kuvaa sinun ja kaivattusi tämänhetkistä tilannetta? Laittakaa biisejä tulemaan ❤️
      Ikävä
      56
      918
    10. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      1
      915
    Aihe