Heij!
Olen kiinnostunut baletista.
Haluisin tietää onko siihen jotain rajoituksia. Olen itse hieman muodokas.Olen 16, olenko liian vanha aloitamaan ihan pohjalta? minkä hintaista se on?
Balettia Turussa?
3
2565
Vastaukset
- Lara Croft
Ammattilaisuraa ajatellen, olet varmaan liian vanha klassisen baletin puolella. Modernin tanssin puolella tilanne on toinen (sekin vaatii periaatteessa klassisen baletin opiskelua ja tuntemusta; kyse on siis opetusmetodista, ei niinkään tanssilajista).
Harrastusmielessä baletti soveltuu kaiken ikäisille ja ainakin Turussa on muutama balettikoulu, jotka opettavat balettia kaikenikäisille, eli:
- Raija Lehmussaaren balettikoulu
- Turun Seudun Tanssioppilaitos
Googlaamalla, löydät tarkemmat yhteystiedot.
Ei muuta kuin rohkeasti mukaan vaan, kun lukukaudet syksyllä taas alkavat! :0) - bulleriina
Itse olen tanssinut Mona Koivusellakin balettia. Aikuisille suunnatuja ryhmiä löytyy aloittelijoista todella edistyneisiin(sinun kannataa mennä aikuisten ryhmään, sillä lapsien ryhmässä on todella nuoria). Tunnit eivät ole mitään "tappo" balettia,siksi suosittelenkin aloittamaan Mona Koivusella.
Mutta vaativampaa tasoa kenties löytyy juuri Turun tanssioppilaitokselta ja Raija Lehmussaaren balettikoulusta. Itse en ole vielä kokeillut, mutta talven jälkeen sitten. ^^ - rohkeasti mukaan!
Voin todellakin suositella turun tanssioppilaitoksen tunteja, mukaan vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2952183Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi2102099Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano461315- 871251
- 1011193
- 821191
Millainen ihminen linda brandt-ahde on
Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta431175Martina makkarankuori päällä
Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose1611121- 1171060
- 60954