Hyviä kampaamoita?

minävanin

Suositelkaa jotain hyvää kampaamoa Lpr:ssä?! Itselläni hirveä kammo tullut, koska ilmeisesti valinnut vääriä liikkeitä... Nyt pitäisi "kesätukka" saada...

8

4491

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xxx

on Pääasia Sammonlahdessa

• hiusidea

Mie oon käyny Hiusideassa, joka sijaitsee Iso-Kristiinaa vastapäätä. Mukavat ja osaavat kampaajat eikä kauheen kalliit hinnatkaan. Hiusten leikkaus (kerroksittain tai muotoonkin) ja pesu muistaakseni 25e (naisten siis).

Halvan (ja upean) juhlakampauksen olen laitattanut Kampaamo Tiina Marttisessa, joka sijaitsee Pub 55:sta vastapäätä. Koekampauksineen sekin vain 25e.

• paikka.

Ei se hyvä paikka ole, kallis kyllä.

Parturi-kampaamo Lento Uuslavolan-Sammonlahen rajalla. Leikkaa nopeasti ja HYVIN. Ei tarvii tosiaan kauaa kökkiä niinku esim. pääasiassa (siel ei ees leikata hyvin).

• kyllä!!!!!

tosi hyvä kampaamo on prismassa oleva Hius E

• joopa joo

muista jos menet pääasiaan niin kannattaa varautua maksamaan muutama euro enemmän mitä olet ensin palvelusta sopinut maksaa.Jos vaikkapa hiusten leikkuu maksaa 30 euroa niin työn jälkeen se jo maksaa lähemmäs 40€,että semmonen pulju se on.Nimim entinen asiakas.

• hohhoijjaaa....

On taas joku valopääyrittäjä päättänyt msinostaa ommaa kampaamoaan.....hohhoijjaaa!!!

• asiakas

on Liisankadulla Hiusaika. On laadukasta työtä, hyvät tuotteet ja siellä todellakin kiinnostaa asiakkaan tarpeet ja toiveet. Hinta on vähän kallis, mutta tuskin kalliimpi kuin muuallakaan, keskitasoa.

Siellä kampaamossa Sammonlahdessa, joka on mainittu tälläkin palstalla useasti, on ollut vaikeuksia palkanmaksussa. Tai ongelma ei ole se etteikö rahaa tulisi yritykseen, vaan se että omistaja tuppaa pitämään ne mieluummin itsellään kuin että maksaisi palkat oikein ja ajallaan. En periaatteesta halua kannattaa tuollaista yritystoimintaa.

• kivatukka

Itse käyn Pääasiassa Sammonlahdessa ja oon joka kerta ollut tosi tyytyväinen kampaukseen! Siellä ainakin on idearikkaita ihmisiä töissä, ei aina tartte ite kertoa pilkuntarkkaan mitä haluaa! Plus et saa opiskelija-alennusta, tosin eihän se paljoa ole...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      295
      2183
    2. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      210
      2099
    3. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      46
      1315
    4. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      87
      1251
    5. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      101
      1193
    6. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      82
      1191
    7. Millainen ihminen linda brandt-ahde on

Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta
      Lappeenranta
      43
      1175
    8. Martina makkarankuori päällä

Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose
      Kotimaiset julkkisjuorut
      161
      1121
    9. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      1060
    10. Tykkäätkö kuinka

Paljon kaivatustasi?
      Ikävä
      60
      954
    Aihe