Suositelkaa jotain hyvää kampaamoa Lpr:ssä?! Itselläni hirveä kammo tullut, koska ilmeisesti valinnut vääriä liikkeitä... Nyt pitäisi "kesätukka" saada...
Hyviä kampaamoita?
8
4483
Vastaukset
- xxx
on Pääasia Sammonlahdessa
- hiusidea
Mie oon käyny Hiusideassa, joka sijaitsee Iso-Kristiinaa vastapäätä. Mukavat ja osaavat kampaajat eikä kauheen kalliit hinnatkaan. Hiusten leikkaus (kerroksittain tai muotoonkin) ja pesu muistaakseni 25e (naisten siis).
Halvan (ja upean) juhlakampauksen olen laitattanut Kampaamo Tiina Marttisessa, joka sijaitsee Pub 55:sta vastapäätä. Koekampauksineen sekin vain 25e. - paikka.
Ei se hyvä paikka ole, kallis kyllä.
Parturi-kampaamo Lento Uuslavolan-Sammonlahen rajalla. Leikkaa nopeasti ja HYVIN. Ei tarvii tosiaan kauaa kökkiä niinku esim. pääasiassa (siel ei ees leikata hyvin).
- kyllä!!!!!
tosi hyvä kampaamo on prismassa oleva Hius E
- joopa joo
muista jos menet pääasiaan niin kannattaa varautua maksamaan muutama euro enemmän mitä olet ensin palvelusta sopinut maksaa.Jos vaikkapa hiusten leikkuu maksaa 30 euroa niin työn jälkeen se jo maksaa lähemmäs 40€,että semmonen pulju se on.Nimim entinen asiakas.
- hohhoijjaaa....
On taas joku valopääyrittäjä päättänyt msinostaa ommaa kampaamoaan.....hohhoijjaaa!!!
- asiakas
on Liisankadulla Hiusaika. On laadukasta työtä, hyvät tuotteet ja siellä todellakin kiinnostaa asiakkaan tarpeet ja toiveet. Hinta on vähän kallis, mutta tuskin kalliimpi kuin muuallakaan, keskitasoa.
Siellä kampaamossa Sammonlahdessa, joka on mainittu tälläkin palstalla useasti, on ollut vaikeuksia palkanmaksussa. Tai ongelma ei ole se etteikö rahaa tulisi yritykseen, vaan se että omistaja tuppaa pitämään ne mieluummin itsellään kuin että maksaisi palkat oikein ja ajallaan. En periaatteesta halua kannattaa tuollaista yritystoimintaa.
- kivatukka
Itse käyn Pääasiassa Sammonlahdessa ja oon joka kerta ollut tosi tyytyväinen kampaukseen! Siellä ainakin on idearikkaita ihmisiä töissä, ei aina tartte ite kertoa pilkuntarkkaan mitä haluaa! Plus et saa opiskelija-alennusta, tosin eihän se paljoa ole...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1256660Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631624184Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen513399Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4902974Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2851960Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde351639- 891479
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja151469Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1741419Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151386