Karmivaa menoa

ravintolassa!

Konttaustilassa tulevia asiakkaita tulee sisään ( ei ole pokea) ja heille myydään viinaksia.
Yksi sammunut herätettiin ja pyydettiin tiskille hakemaan vettä - ei pistetty ulos. Jatkoi nukkumista.
Vanha naisihminen sammui - muut asiakkaat ( ilmeisesti naapureita) hoitivat tädin ulos ja joutuivat loppujenlopuksi soittamaan sammuneelle ambulanssin, kun kenelläkään ei ollut kuntonsa vuoksi edellytyksiä kantaa tätiä kotiin.
Erittäin juopunutta korstoa yritettiin poistaa ravintolasta - korsto kävi ulkona pyörähtämässä ja palasi takaisin muutaman minuutin sisään - tätä jatkui koko illan.Korsto häirilöi muita asiakkaita juoden toisten tuoppeja ja ottamalla paikkoja.
Mölinää, örinää..
Vessojen lukot oli rikottu/poistettu.
Lasia rikkoontui koko ajan.
Sanat eivät oikein riitä kertomaan, mutta meno oli pahempaa kuin voisi kuvitella edes villissä lännessä.
työntekijät etnistä porukkaa - kielitaidotonta ja hentoa - vaikkakin mukavia - ammattitaidosta ei puhuta nyt.
Oli pakko poistua koska joukkotappelun tuntu alkoi olla käsinkosketeltavaa ja jalkoihin ei halunnut jäädä.
Mikäkö paikka?
No Konalan Keidas tietenkin..

50

9687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oliko sinne

      sitten pakko mennä?

      • 00099

        ..sen nyt etukäteen olisi voinut tietää?
        Juhannusaattona kun ei monikaan paikka oviaan auki pidä.
        Tosin nyt olen sitten kuullut kun tuota menoa ällistelin, että samanlaistahan tuo kuulema on päivästä toiseen.
        Narkkareita, paikkakunnan juoppoja, jotka eivät muualle pääse, alaikäisiä.. eli koko se rimppa, joilla ei pitäisi olla julkiseen ravintolaan oikeastaan asiaa. Äläkä sano, että juopoillakin pitää olla paikkansa - nämä juopot ainakin tinttaavat juomansa ennen ravintolaan sisälle tuloa.
        Ja miksei sitten minulle ihan oikeasti rahalla maksavalla siistillä asiakkaalle olisi myös sille rahalle hieman vastinettakin saada - juoda juomansa pelkäämättä henkensä puolesta.
        Ilman, että joku oksentaa tai sammuu syliin.
        Ilman, että juomastaan on tiukasti pidettävä kiinni, etteivät juopuneet korstot sitä kulauta luvatta omaan kurkkuunsa.
        Että voisin käydä vessassa ilman, että sisään änkeää tajuttomassa tilassa oleva narkomaani pällistelemään pöntöllä olevaa..
        Että tulisin ymmärretyksi myöskin henkilökunnan puolesta ja saisin sitä juomaa mitä haluan enkä sinnepäin..
        Että voisin kävellä edes tiskille ilman, että lasinsirut tunkeutuvat kengänpohjan läpi
        Joku tolkku sitä kapakanpidollakin täytyisi olla.


      • tämmönen:
        00099 kirjoitti:

        ..sen nyt etukäteen olisi voinut tietää?
        Juhannusaattona kun ei monikaan paikka oviaan auki pidä.
        Tosin nyt olen sitten kuullut kun tuota menoa ällistelin, että samanlaistahan tuo kuulema on päivästä toiseen.
        Narkkareita, paikkakunnan juoppoja, jotka eivät muualle pääse, alaikäisiä.. eli koko se rimppa, joilla ei pitäisi olla julkiseen ravintolaan oikeastaan asiaa. Äläkä sano, että juopoillakin pitää olla paikkansa - nämä juopot ainakin tinttaavat juomansa ennen ravintolaan sisälle tuloa.
        Ja miksei sitten minulle ihan oikeasti rahalla maksavalla siistillä asiakkaalle olisi myös sille rahalle hieman vastinettakin saada - juoda juomansa pelkäämättä henkensä puolesta.
        Ilman, että joku oksentaa tai sammuu syliin.
        Ilman, että juomastaan on tiukasti pidettävä kiinni, etteivät juopuneet korstot sitä kulauta luvatta omaan kurkkuunsa.
        Että voisin käydä vessassa ilman, että sisään änkeää tajuttomassa tilassa oleva narkomaani pällistelemään pöntöllä olevaa..
        Että tulisin ymmärretyksi myöskin henkilökunnan puolesta ja saisin sitä juomaa mitä haluan enkä sinnepäin..
        Että voisin kävellä edes tiskille ilman, että lasinsirut tunkeutuvat kengänpohjan läpi
        Joku tolkku sitä kapakanpidollakin täytyisi olla.

        Ilmianna tuo kapakka anniskeluviranomaisille, lähtee aika varmasti luvat. Problem solved.


      • lespokantis
        00099 kirjoitti:

        ..sen nyt etukäteen olisi voinut tietää?
        Juhannusaattona kun ei monikaan paikka oviaan auki pidä.
        Tosin nyt olen sitten kuullut kun tuota menoa ällistelin, että samanlaistahan tuo kuulema on päivästä toiseen.
        Narkkareita, paikkakunnan juoppoja, jotka eivät muualle pääse, alaikäisiä.. eli koko se rimppa, joilla ei pitäisi olla julkiseen ravintolaan oikeastaan asiaa. Äläkä sano, että juopoillakin pitää olla paikkansa - nämä juopot ainakin tinttaavat juomansa ennen ravintolaan sisälle tuloa.
        Ja miksei sitten minulle ihan oikeasti rahalla maksavalla siistillä asiakkaalle olisi myös sille rahalle hieman vastinettakin saada - juoda juomansa pelkäämättä henkensä puolesta.
        Ilman, että joku oksentaa tai sammuu syliin.
        Ilman, että juomastaan on tiukasti pidettävä kiinni, etteivät juopuneet korstot sitä kulauta luvatta omaan kurkkuunsa.
        Että voisin käydä vessassa ilman, että sisään änkeää tajuttomassa tilassa oleva narkomaani pällistelemään pöntöllä olevaa..
        Että tulisin ymmärretyksi myöskin henkilökunnan puolesta ja saisin sitä juomaa mitä haluan enkä sinnepäin..
        Että voisin kävellä edes tiskille ilman, että lasinsirut tunkeutuvat kengänpohjan läpi
        Joku tolkku sitä kapakanpidollakin täytyisi olla.

        Jos paikka on noin kamala, niin miksi edes vaivaudut paikalle. Pitäiskö pysyä niissä itses arvoisissa paikoissa. Alaikäisiä ei keitaassa ole. Montako tuoppia jouduit paikallisille juopoille ostamaan? onhan se hyvä että on edes jossakin paikka meille "juopoille", ettei olla sua muualla häiriköimässä.


    • Freeq

      samaa luokkaa Keitaasi kanssa. Juhannuksena olisi kannattanut suunnata Helsingin keskustaan. Paikkoja oli auki baareista ravintoloihin. Paljon oli suljettu, mutta kuitenkin sen verran lebensraumia että saattoi vaihtaa maisemaa jos alkoi kyllästyttää.

      • seuraavalla kerralla

        hakeudun muualle - nyt vain olin lähistöllä töissä ja koska asunkin suht sopivan välimatkan päässä Keitaasta, niin sinnehän silloin suuntasin - puhumattakaan nyt siitä, että kello läheni puoltayötä..
        Jäi sikäli viekä mainitsematta, että mennessäni Keitaaseen kapakin edessä oli ryhmä juoppoja, jotka tinttasivat suoraan avoimen oven edessö omat pullonsa suht tyhjiksi, pistivä't loput povariin ja kömysivät sisälle örväilemään. Olisi jo siitä pitänyt arvata tilanne, mutta ihan oven suussa oli todella siisti vanhempi pariskunta ( noin 50 ), jotka olusiaan maistellen juttelivat keskenään ja ainakin yrittivät olla huomioimatta tilanteita. Tosin siinä vaiheessa kun nuori mies ( poika) sammui tämän pariskunnan syliin ja lähipöydässä oleva kalkkuna alkoi esittää stripteasiä niin tuon pariskunnan mitta ilmeisesti täyttyi ja lähtivät mutisten.. mutta ihan tuon pariskunnan ulkoisen olemuksen vuoksi uskalsin ostaa itselleni juotavaa..olisi vaan pitänyt seurata esimerkkiä.


    • näin on

      siis jos nyt haluaa mennä paikkaan jossa tehdään kaikkea mitä ei ole sallittu kapakassa niin suunta on se konalan keidas kyllä, itse käyn joskus kavereiden kanssa ja loppuillasta se meno on suoraan kuin helvetistä joskus on ihan kivakin kattoa tuleeko ruumiita kun tappeluita on joka kerta ja sammuneita makaa kasassa ja paikka on paskanenkin kuin mikä. ei varmaan siivota koskaan.
      eli ansaitsee kyllä kaupungin pahimman räkälän nimen vai löytyykö muita vastaavia.Veikkaan kyllä, ettei ainakaan suomalaisomistuksessa.

    • kikka

      joo olen käynyt siellä aika usein ja tunnen henkilökunnan aika hyvin siellä on tosissaa aivan menoa villissä lännessä ja asun ite aika lähellä mutta onneksi aika kaukana kumminkin siitä mutta konalassa kumminkin

      • Paikallinen alkuasukas

        Skeidakseksi me paikalliset sitä kotoisasti kutsumme.Edellisistä kuvauksista jäi puuttumaan vielä se tosiseikka,että oluttaan nauttivaa asiakasta kidutetaan paitsi örinöinnillä ja tappeluilla, niin lopullisen tainnutuksen tekee kanta-asiakkaiden suuressa suosiossa oleva karaoke.Voitte vain kuvitella lauluesitysten tasoa,sinne sekaan vaan jos karaokessa laulamisen kynnys on jollakin korkea,ette voi olla enää huonompia.Tässä kaoottisessa sekasotkussa ja örvellyksessä sitä yhtäkkiä saattaa tajuta jotain "elämää suurempaa" ja yllättävä riemun tunne pyrkii esille.Kyllä elämä on sittenkin elämisen arvoista....
        Näkyyköhän siellä muuten Canal ....


      • paik
        Paikallinen alkuasukas kirjoitti:

        Skeidakseksi me paikalliset sitä kotoisasti kutsumme.Edellisistä kuvauksista jäi puuttumaan vielä se tosiseikka,että oluttaan nauttivaa asiakasta kidutetaan paitsi örinöinnillä ja tappeluilla, niin lopullisen tainnutuksen tekee kanta-asiakkaiden suuressa suosiossa oleva karaoke.Voitte vain kuvitella lauluesitysten tasoa,sinne sekaan vaan jos karaokessa laulamisen kynnys on jollakin korkea,ette voi olla enää huonompia.Tässä kaoottisessa sekasotkussa ja örvellyksessä sitä yhtäkkiä saattaa tajuta jotain "elämää suurempaa" ja yllättävä riemun tunne pyrkii esille.Kyllä elämä on sittenkin elämisen arvoista....
        Näkyyköhän siellä muuten Canal ....

        näkyypi


      • Auto-skeida
        Paikallinen alkuasukas kirjoitti:

        Skeidakseksi me paikalliset sitä kotoisasti kutsumme.Edellisistä kuvauksista jäi puuttumaan vielä se tosiseikka,että oluttaan nauttivaa asiakasta kidutetaan paitsi örinöinnillä ja tappeluilla, niin lopullisen tainnutuksen tekee kanta-asiakkaiden suuressa suosiossa oleva karaoke.Voitte vain kuvitella lauluesitysten tasoa,sinne sekaan vaan jos karaokessa laulamisen kynnys on jollakin korkea,ette voi olla enää huonompia.Tässä kaoottisessa sekasotkussa ja örvellyksessä sitä yhtäkkiä saattaa tajuta jotain "elämää suurempaa" ja yllättävä riemun tunne pyrkii esille.Kyllä elämä on sittenkin elämisen arvoista....
        Näkyyköhän siellä muuten Canal ....

        Forssassa on sellainen autokauppa kuin Forssan Auto-keidas. Kaveri teki yhtenä yönä jekun ja kävi vaihtamassa oven päällä olleen nimikyltin kirjaimet toiseen järjestykseen, niin että siinä luki Forssan Auto-skeida. Meni viikon päivät, ennen kuin autokauppias huomasi asian ja vaihtoi kirjaimet takaisin!


    • xxspurguxx

      keidas ei ole nynnyille tarkoitettu siellä käy vain tosi miehet ja naiset.henkilökunta muuten osaa suomea.joten hienohelmat pysykää poissa.

      • HHHH

        Tuo paikka on tosiaan melko kammottava aika monta lähiöbaaria nähneellekin. Hajumaailma ja pitkin seiniä juoksevat muurahaiset kruunaavat kaiken. Veikkaan että paikka julistettaisiin ihmisoleskelulle kelpaamattomaksi jos tuolla poikkeaisi joku terveysviranomainen. Kaurismäkeläiset lo-fi-kapakat ovat omalla tavallaan viehättäviä mutta rajansa kaikella.


    • mäh..

      tietääkö joku onko samainen konalan keidas viel auki? jos joku ilmoittaisi tiedon .. olen pari kertaa käynyt paikassa ja aivan kauhea paikka jos kaikki tuntee toisensa.

      • olin siellä eilen valiteavasti laulamassa karaokea ja oliappärit kaksi kertaa ainakin ja s kyllä porukkaa siellä.mutta oli kivaa ja vappuna menen sinne koska siellä karaokekisa ja pientä syötävää et silleen ja asun aika lähellä konalan skeidasta nimitetään sillä koska se on räkälä baari oikeasti mutta karaokea kiva laulaa siellä ja tunnen kaikki siellä


      • kikka7
        konala7 kirjoitti:

        olin siellä eilen valiteavasti laulamassa karaokea ja oliappärit kaksi kertaa ainakin ja s kyllä porukkaa siellä.mutta oli kivaa ja vappuna menen sinne koska siellä karaokekisa ja pientä syötävää et silleen ja asun aika lähellä konalan skeidasta nimitetään sillä koska se on räkälä baari oikeasti mutta karaokea kiva laulaa siellä ja tunnen kaikki siellä

        kyllä se nyt ainakin muuttuu kokonaan kun omistaja vaihtunut ja toivottavasti menee parempaan suuntaan


      • nyt omistaa?
        kikka7 kirjoitti:

        kyllä se nyt ainakin muuttuu kokonaan kun omistaja vaihtunut ja toivottavasti menee parempaan suuntaan

        Kun minä olen sitä mieltä, että nää pitäjät on vuokralla ja paikan varsinainen omistaja on ihan suomalainen..


      • kikka
        nyt omistaa? kirjoitti:

        Kun minä olen sitä mieltä, että nää pitäjät on vuokralla ja paikan varsinainen omistaja on ihan suomalainen..

        sen nyt omistaa kaksi vietnamilaista mies ja sen vaimo että paremmin minä tiedän asiosta kun kukaan muu että sorry nyt vaan


      • tiedäkään..
        kikka kirjoitti:

        sen nyt omistaa kaksi vietnamilaista mies ja sen vaimo että paremmin minä tiedän asiosta kun kukaan muu että sorry nyt vaan

        Eli keidas on näillä vienamilaisilla vuokralla ja omistaja on ihan suomalainen. Eli vietnamilaiset eivät omista paikasta edes pöytiä - ne sisältyy vuokraan ja tämähän on syy, miksi paikka on sellainen kuin on..
        Tää on osakeyhtiö, jolla menee huonosti - on luokitukseltaan alin mahdollinen. Ja tieto on ihan suoraan netistä - eli julkista- eli ei salattavaa. Vastuuhenkilökin on muutettu kun näköjään oli velkoja laittanut sittemmin poisvedetyn konkurssihakemuksen. Osakeyhtiöksi muutettu tämän vuoden alussa.
        Siis eivät omista mitään paitsi ehkä sen kyseenalaisen liiketoiminnan.
        Eli älä likka selitä tietäväsi kun kaikki on selvitettävissä julkisista paikoista täysin laillisesti.


      • tiedäkään.. kirjoitti:

        Eli keidas on näillä vienamilaisilla vuokralla ja omistaja on ihan suomalainen. Eli vietnamilaiset eivät omista paikasta edes pöytiä - ne sisältyy vuokraan ja tämähän on syy, miksi paikka on sellainen kuin on..
        Tää on osakeyhtiö, jolla menee huonosti - on luokitukseltaan alin mahdollinen. Ja tieto on ihan suoraan netistä - eli julkista- eli ei salattavaa. Vastuuhenkilökin on muutettu kun näköjään oli velkoja laittanut sittemmin poisvedetyn konkurssihakemuksen. Osakeyhtiöksi muutettu tämän vuoden alussa.
        Siis eivät omista mitään paitsi ehkä sen kyseenalaisen liiketoiminnan.
        Eli älä likka selitä tietäväsi kun kaikki on selvitettävissä julkisista paikoista täysin laillisesti.

        unnen paremmin kuin sinä ne omistajat hannu valo ei ole omistanut konalan keidasta vähä etn aikaan,on ollut aika pitkään jo thaimaassa.eli ite et asu edes konalasmä olen asunut jo vuodesta 1994 et revi siitä


      • vaki spurgu
        konala7 kirjoitti:

        unnen paremmin kuin sinä ne omistajat hannu valo ei ole omistanut konalan keidasta vähä etn aikaan,on ollut aika pitkään jo thaimaassa.eli ite et asu edes konalasmä olen asunut jo vuodesta 1994 et revi siitä

        menkää te jotka ette uskalla keitaassa olla 39:llä cityyn juppi mestoihin eihän teillä muuten pirssiin ole varaa toisin ku meillä spukeilla heh heh.MB


      • vaki spurgu kirjoitti:

        menkää te jotka ette uskalla keitaassa olla 39:llä cityyn juppi mestoihin eihän teillä muuten pirssiin ole varaa toisin ku meillä spukeilla heh heh.MB

        konalan keidas aika lailla hiljentynyt viikonloppuisin nimen omaan kohta siellä ei oikeesti kukaan käy enää menenttävät asiakkaat kun baareja on niin kamalasti ja hartwallin tiloihin tulee lisää baareja ei voi mitään asunut konalassa ja vaahterakin lopettaa kohta asiakkaita ei vain näy kokemusta on?


      • Ördääjä
        konala7 kirjoitti:

        konalan keidas aika lailla hiljentynyt viikonloppuisin nimen omaan kohta siellä ei oikeesti kukaan käy enää menenttävät asiakkaat kun baareja on niin kamalasti ja hartwallin tiloihin tulee lisää baareja ei voi mitään asunut konalassa ja vaahterakin lopettaa kohta asiakkaita ei vain näy kokemusta on?

        4.4 lauantaina jytää taas Skeidaksessa livemusaa kyseinen poppoo!


      • Ördääjä kirjoitti:

        4.4 lauantaina jytää taas Skeidaksessa livemusaa kyseinen poppoo!

        Ihan tyhmä bändi ei ollut paljon edes porukkaa olin siellä paikalla meinaan.Neljättä kertaa sama bändi eikö ne saa muita bändejä sinne halpa bändi kenties ja skedelle ei käy enää kun örveltäjät vain enää.


      • nita22
        kikka kirjoitti:

        sen nyt omistaa kaksi vietnamilaista mies ja sen vaimo että paremmin minä tiedän asiosta kun kukaan muu että sorry nyt vaan

        onko se konala viel auki ,,,,vietnamilaisia oli joo töissä ,,,mukavaa porukkaa oli ,,,oletko se kikka joka tunsi miian .... vastailehan


    • kaljamiekkonen

      Käyppäs tsekkaamassa Pub 96 Kontulan ostarilla. Se on kuin maailmanlopun paikka. Gangstereita, verkkari-tuulipukuprinsessaa, örveltähjää ja sekakäyttäjää -ja sisustus karsea, tarjoilija mamutaustainen.

      • nita22

        olin siel useinkin hyvinä aikoina ja kivaa oli ,mut nyt kuulemma on asiat hieman sen räkälän kohdal muuttunut,,,miksköhän


    • mämmionhyvää

      Mitä ihmettä nää ihmiset jauhaa täällä? Ei kannattaisi luottaa näihin henkilökohtaisiin mielipiteisiin, vaan mennä itse paikan päälle! Itse viihdyn todella hyvin Keitaassa ja pakko sanoa aivan mahtava meininki ja palvelu erinomainen! Riippuu varmaankin asiakkaasta, jos tullaan tiskille naama vinossa niin tuskin kukaan jaksa semmoista palvella.

    • Rocker68

      Joopajoodiipadii!Mulla viikko vapaata,duunailin just prätkää,ja ajattelin lähteä Konalan Keitaaseen skruudaamaan ja bisselle.Oon käynyt muutaman kerran,eikä oo valittamista.Kelpaa ainakin mulle,tavaliselle duunarille.

    • yeah buddyy

      noh jos tähän kyseiseen paikaan eksyy niin siellä haasta noin 40 vuotiaat deequt riitaa selvästi itseään nuorempien kanssa vaan näyttääkseen että ovat alfa uroksia ja saisivat yö seuraa jotka ovat niin rumia että peili sirpaloituu mutta yleensä vaki juopot kylläkin käkään ottaa itselläni ei ole mitään hyvää sanotavaa tästä paikasta stadin kusisin baari kontulan kantsun yms yms räkälät eivät ole lähelekään yhtä kusisia mutta käykää ihmeessä konalan keitaassa ja sanokaa sen jälkeen onko kusisempaa baari edes koko suomessa mutta kuten edellä mainitiin niin ala ikäsiä siellä käy ja jos olet ala ikänen nii tänne vaa sitä pahemassa jurissa olet sitä helpommin pääset ja vaki deequille tarjotaan vaikka olisivat nelin kontin ja vessat no steissin vessat ovat paremassa kunossa ainoat jotka sitä kehuvat ovat vaki juopot

    • buah yeddyy

      Kannattaisi kirjoittaa selvin päin. Tuollaisesta 10 rivin lauseesta vailla välimerkkejä ja alkeellisintakaan logiikkaa ei kukaan ota selvää - tuskin edes viitsii sitä lukea!

    • juha fhör

      hunompaa paikkaa saa etti on siellä joku 50 homokin yritäny ahistella ja kävi viell käsiks homot älkää menkä dtmään herculekseen yms yms tänne vaan

    • LihasHomo

      Mie löysin elämäni miekkosen keitaasta, oli herrain nelinkontin ja minä vetelin pitkin perseläppee sen jäläkkee ollaan myö kulujettu käsikyykässä. Muuten hyvä mesta mutta aamusin pierut tuoksahtaa siemennesteeltä :)

    • häpy

      paikkaa voi verrata pyllykarvan

    • Göran

      Liukastuttuani ovella kivekseen, tajusin paikan olevan minua varten. Miehekäs kiiman ja rasvainen testosteronin tuoksu huumasi minut ja kupsahdin paikallisen risupartaisen metsienmiekkosen hellään syleilyyn. Kun palasin elävien kirjoihin en ollut uskoa sitä todeksi, kiivas mutta varovaisen lämmin läähätys sai kylmät väreet kiveksistä varpaisiin asti. Varovasti raotin vasenta silmäluomeani ja tunsin jonkin lämpimän nesteen valuvan viiksissäni se oli adoniksen kyynel, hän joka minut pelasti, hän niin liikuttui kauneudestani. Herra puristi minua entistä kovemmin ja vannoi oluen huuruista rakkautta en pannut vastaan vaan tarrasin miestä nivusista kuin koira emo pentuaan. Otin rentun välilihasta pihti otteen ja raahasin vessaan jossa toimitin anaaligastronomian alkeiskurssilla opetetun toimenpiteen "suolen täydennys" nussin siitä homosta paskat pihalle ja täytin paskan jättämän aukon spermalla, rakkauden nimessä. Nyt olemme onnellisesti aviossa ja käymme keitaassa muistelemassa ensi kohtaamistamme päivittäin

    • korsosta konalaan

      iha kauhia paikka mie oon just muutanu korsost konalaan ja kävin tässä paikassa ja siellä miesten vesassa käytettiin suonensisäisiä huuumeita iha kauhia paikka kauhia mie sanon kauhia ja jopa tarjoilia käytti niitä suonensisäsiä kauhia paikka

    • 4 gramman blossit

      joo olen samaa mieltä, tarjoilija on erittäin huomaavainen, hän tarjosi minullekkin pienet vedot vessassa... se oli elämäni ilta, löysin samalla reissulla vaimon sekä uuden harrastuksen, pienet vedot hihaan... voiko olla maailmaa joka tuntuisi paremmalta?

      • Konalasta23

        JOs tasokkaampaa paikkaan haluaa suosittelen wossikkaa tai Henrik II Pitäjänmäessä.


    • Posliiniboy98

      Monasti on tullut heitettyä räpylään omistajien kanssa, mukavia japseja ainoa miinus puoli on homoeroottiset seksitarjoukset..Wossikassa ei hihaa heitetä mut kellarissa saa vetästä lapasee ja katella pikkupoikaa vähis pukeis 5€ hintaa, ei paha ja poika tanssii kauniisti..Henrik, nimikin sen jo kertoo, periruotsalaista menoa..Saa vähän väliä tunnustella vieläkö on housut jalassa ja vuotaako pakaroista verta puristelun takia vai onko kostea jotain muuta eritettä..

    • meikävaaan

      Onko tämä paikka vielä olemassa?

      • onnittelut

        hieno nosto


    • Ihmettelijä..

      Turha valittaa jos olet aikuinen ja itse tehnyt tietoisen valinnan ko. ravitsemuslaitokseen siirtymisestä.

      Itse me täällä päätökset teemme! Omista päätöksistä turha valittaa ,kasva aikuiseksi!!

    • timbe4

      Konalan Keidas ei ole pienisieluisille. Henkilökunta mukavaa, ja asiakkaat kuuluvat sarjaan persoonallisuudet. Menohan on sangen hilpeåå ja eläväistä, niinkuin Kulttuuriravintolassa tuleekin olla. Keidas rokkaa ja elää!

    • epaz

      oih kävin täällä ensimäistä kertaa kun olin viidentoista vanha neitseelinen nuori homo tilasin siellä sitten yhden sex on the beachin seuraavan kerran kun heräsin olin kyseisen baarin wc:ssä raiskattuna en suositele

    • Tieturi22

      Onko paikka vielä auki ?
      Jos on niin kuka omistaa ?

    • Jokinenterve

      "noh jos tähän kyseiseen paikaan eksyy niin siellä haasta noin 40 vuotiaat deequt riitaa selvästi itseään nuorempien kanssa vaan näyttääkseen että ovat alfa uroksia ja saisivat yö seuraa jotka ovat niin rumia että peili sirpaloituu m"

      no nyt pääsi kyllä naurut.
      20v kloppiko siellä itkee kun on saanut turpaansa aikuisilta miehiltä?
      katsopa apina peiliin ja virnistä. sieltä katsoo takaisin äidin pikku kakkahousu.
      jolla amisviikset vasta kasvaneet, jos nekään.
      Toivottavasti saat pataan ensi kerrallakin vielä lujempaa.

    • salakieli

      "Mölinää, örinää"

      On ihan hyvä että suomen kielen taito unohtuu ja tilalle tulee primitiivisempi kieli tietyssä vaiheessa iltaa. Kaikki ne jutut ei suomeksi käännettynä kestäisi päivänvaloa eivätkä edes pikkutuntien atmosfääri oleva sopiva aika ilmaista sellaisia ajatuksia, jota ko. mylvintä edustaa.

    • Onkovieläolemassa

      Pakko käydä. Kuulostaa mestalta jotka kohta häviävät kun proletariaatistaan ylpeät deekut vaipuvat unholan yöhön. Mitä mulle tapahtuu jos lausun tuon runoelman siellä?

    • EiTurvenuijille

      Syökää kotonanne josei ole muutakuin valitettavaa. Vitun turvenuijat.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14891
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3079
    3. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3075
    4. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3074
    5. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3074
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3070
    7. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3066
    8. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3065
    9. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3065
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3064
    Aihe