trendikäs kampaamo turusta?

new look

Mistä löytyis?

129

66081

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jon.

      Avantgarde Humalistonkadulla.

      Clipp Linnankadulla.

      Siinä ne parhaimmat muotiparturit/kampaamot.

      • pettynyt

        Huonoja kokemuksia Avantgardesta ja sen trendikkyydestä asiakkaan toiveiden toteuttamisesta. Enpä siis suosittele sitä.


      • JJN
        pettynyt kirjoitti:

        Huonoja kokemuksia Avantgardesta ja sen trendikkyydestä asiakkaan toiveiden toteuttamisesta. Enpä siis suosittele sitä.

        Yhdyn edelliseen kommenttiin. Minun hiukseni värjäsi naishenkilö, jolle kerroin heti alusta etten sitten ainakaan halua mitään punertavansävyistä...no, hän sitten toiveeni kuultuaan ja keskusteltuamme hetken sanoi tietävänsä tarkalleen minkälainen väri olisi hyvä. Punertavahan siitä tuli, ja tosi vaikea siinä sitten on olla eri mieltä kun kampaaja hehkuttaa kuinka hieno lopputulos on. Monivärivärjäyksen siitä sitten ilmeisesti teki ne pari vaalennettua raitaa, jotka hiuksiini myös laitettiin. Hintakaan ei ollut sieltä pienimmästä päästä. En siis suosittele.


      • palveluasiakas

        clipissä sain maailman huonointa palvelua!


      • surullista
        palveluasiakas kirjoitti:

        clipissä sain maailman huonointa palvelua!

        Sain Clippistä hääpäivänäni uskomatonta kohtelua. Kampaaja oli tyly, tiuski minulle ja satutti. Kyyneleet valuivat poskilla elämäni tärkeimpänä päivänä, en voi kellekään kehua.


      • pettynyt kampaajiin
        surullista kirjoitti:

        Sain Clippistä hääpäivänäni uskomatonta kohtelua. Kampaaja oli tyly, tiuski minulle ja satutti. Kyyneleet valuivat poskilla elämäni tärkeimpänä päivänä, en voi kellekään kehua.

        Miksi kampaajat aina ensimmäisenä jyrsivät otsatukan ? Vaikka kuinka sanot otsatukkaan ei kosketa kuinka ollakkaan ne jossain vaiheessa tarttuvat siihen ja pätkivät juuria myöte poikki. Kaikki kampaajat samanlaisia. Onko niillä lukihäiriö kun eivät ymmärrä mitä puhutaan.?


      • Anonyymi
        pettynyt kirjoitti:

        Huonoja kokemuksia Avantgardesta ja sen trendikkyydestä asiakkaan toiveiden toteuttamisesta. Enpä siis suosittele sitä.

        Samoin - ”Sirja” pilasi hiukseni tänään huolella.. Omistaja Juha vetosi ensimmäisessä lauseessa kuluttajasuojavoranomaiseen ja ilmoitti, että minun on turha uneksia muusta kuin maksun palautuksesta tai saman henkilön korjaavasta toimenpiteestä. Minun olisi pitänyt ymmärtää, että he kaikki ovat itsenäisiä yrittäjiä. Jälkimmäinen vaihtoehto lienee huumoria. Käytännössä minulle ilmoitettiin, että olen ääliö, jonka on tehnyt virheen ja nyt saa kärsiä siitä. En jätä asiaa tähän.


      • Anonyymi
        JJN kirjoitti:

        Yhdyn edelliseen kommenttiin. Minun hiukseni värjäsi naishenkilö, jolle kerroin heti alusta etten sitten ainakaan halua mitään punertavansävyistä...no, hän sitten toiveeni kuultuaan ja keskusteltuamme hetken sanoi tietävänsä tarkalleen minkälainen väri olisi hyvä. Punertavahan siitä tuli, ja tosi vaikea siinä sitten on olla eri mieltä kun kampaaja hehkuttaa kuinka hieno lopputulos on. Monivärivärjäyksen siitä sitten ilmeisesti teki ne pari vaalennettua raitaa, jotka hiuksiini myös laitettiin. Hintakaan ei ollut sieltä pienimmästä päästä. En siis suosittele.

        Aivan hirveä natsitynkä leikattiin vaikka sanoin nimenomaan että ei lyhyttä tukkaa! Kun sitten peilistä näytettiin niin meinas kyllä itku päästä. Pilalle kynitty kananperse takaa, ohennussaksilla jyrsitty muualta.
        Onneksi kasvaa takaisin. En kuuna pöivänä astu siihen puotiin!


    • ---

      eerikinkadulla caresse.

    • Hyvää palvelua

      Forumissa

      • etsivä

        tietääkö joku missä paras parturi Jussi Salmi on nykyään töissä


      • mmaijja
        etsivä kirjoitti:

        tietääkö joku missä paras parturi Jussi Salmi on nykyään töissä

        ts-salongissa jussi pyörii.


      • - - - - - - - -
        mmaijja kirjoitti:

        ts-salongissa jussi pyörii.

        En kyllä voi yhtyä edelliseen viestiin....


      • Tyytyväinen asiakas

        forumissa


      • ent risutukka
        Tyytyväinen asiakas kirjoitti:

        forumissa

        11 Hetki on ehdottomasti paras kaikista kampaamoista missä olen käynyt. Erinomainen palvelu, kampaaja kuuntelee oikeesti mitä asiakas haluaa ja tekee loistavan suunnitelman ja toteutuksen. Kokemus kaikenkaikkiaan miellyttävä. Hintalaatusuhde enemmän kuin kohdallaan. Suosittelen lämpimästi kaikille.


      • MKHF

        Yhdyn edelliseen.11 Hetki on paras!


      • Taas tuli hyvä tukka
        Tyytyväinen asiakas kirjoitti:

        forumissa

        11 Hetki on vaan paras!


      • Anonyymi
        ent risutukka kirjoitti:

        11 Hetki on ehdottomasti paras kaikista kampaamoista missä olen käynyt. Erinomainen palvelu, kampaaja kuuntelee oikeesti mitä asiakas haluaa ja tekee loistavan suunnitelman ja toteutuksen. Kokemus kaikenkaikkiaan miellyttävä. Hintalaatusuhde enemmän kuin kohdallaan. Suosittelen lämpimästi kaikille.

        En missään nimessä suosittele kyseistä kampaamoa. Aivan kamalat hiukset tuli ja silti maksoi maltaita. Kampaaja vain kehui työtään vaikka sanoin etten ole tyytyväinen( olikohan omistaja..)


      • Anonyymi
        MKHF kirjoitti:

        Yhdyn edelliseen.11 Hetki on paras!

        Huonoin kampaaja kokemukseni ikinä kyseisesssä firmassa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huonoin kampaaja kokemukseni ikinä kyseisesssä firmassa..

        11hetki on ehkä elämäni surkein kokemus kampaamoista missä olen käynyt. Näytin kuvaa minkä haluan,, siis tyylin. Ei tullut mitään sinne päinkään..aika surkee kokemus..pettymys.


      • Anonyymi
        ent risutukka kirjoitti:

        11 Hetki on ehdottomasti paras kaikista kampaamoista missä olen käynyt. Erinomainen palvelu, kampaaja kuuntelee oikeesti mitä asiakas haluaa ja tekee loistavan suunnitelman ja toteutuksen. Kokemus kaikenkaikkiaan miellyttävä. Hintalaatusuhde enemmän kuin kohdallaan. Suosittelen lämpimästi kaikille.

        Mulla päinvastaisia kokemuksia.. kampaaja ei osannut toteuttaa kuvasta näyttämääni mallia. Rahat kyllä kelpasi. Todella pettynyt!


    • tyytymätön asiakas

      Olen todella pettynyt CLIPP-kampaamoon.Eka kerralla värjäsivät hiukseni laikukkaasti ja leikkauskin oli tylsästi toteutettu. Ajattelin kuitenkin antaa toisen mahdollisuuden ja varasin uuden ajan.Sairastuin kuitenkin vakavasti edellisenä yönä ja en pystynyt menemään paikalle, josta myös lääkärintodistus. Tästä huolimatta he halusivat palkita mahdollisen kanta-asiakkaan 98€ laskulla peruuttamattomasta ajasta!Naurettavaa ja todella huonoa asiakaspalvelua.Aion ottaa yhteyttä kuluttaja-asiamieheen.Arvatkaa vaihtuuko kampaaja koko perheen osalta.Onneksi kilpailu on kovaa ja vaihtoehtoja löytyy etenkin näin laman alla!

      • Turku Girl

        Mä oon kans saanut ko. paikasta tosi huonoa palvelua. Olisin käynyt lisäämässä rahaa viereisellä kadulla olevan auton parkkimittariin, mutta olivat tosi nihkeitä ja melkein kielsivät menemästä (kesken n. 3h kestävän väri-leikkaussession), koska on niin kiire aikataulu. Menin kuitenkin, kesti noin 3 minuuttia käydä autolla. Olivat itse siis aikataulusta myöhässä ja oma aikanikin oli ainakin vartin myöhässä - minkä ajan tietysti itse jouduin odottamaan ennen kuin pääsin käsittelyyn. En mene uudelleen, jäi sen verran paska maku siitä paikasta.


      • jepjep

        Mulla kävi samalla tavalla!!!


    • Avantarge-kantis

      Muistaako kukaan avantgarde-kantis, mikä on sen lyhyen, vaalea hiuksisen naisen nimi? Leikkaa toinen oikealta, kun katsotaan "odotustilan suunnalta". Leikkasi viimeksi tosi hyvin, enkä muista enää hänen nimeään.

      Muistaako joku muu?

      • viltsuu22

        voi olla nina. ite oon käyny hänellä ja leikkaa värjää tosi hyvin!


      • ehdotus

        Olisikohan hän Loretta? Reipas, vaaleahiuksinen nainen ja muistaakseni toinen oikealta.


      • kiitos vastauksesta
        viltsuu22 kirjoitti:

        voi olla nina. ite oon käyny hänellä ja leikkaa värjää tosi hyvin!

        Joo Nina. Varasin häneltä taas ajan leikkauksee ja värjäykseen. Hoitaa hommat todella hyvin!!


      • amandachrst
        ehdotus kirjoitti:

        Olisikohan hän Loretta? Reipas, vaaleahiuksinen nainen ja muistaakseni toinen oikealta.

        Vai reipas? ärsyttävä piipättäjä enemminkin. En jaksa käydä siellä enää.


    • huonoa ja kallista

      En suosittele kenellekään Clipp kampaamoa Turussa. Kävin heillä asiakkaana saaden muutaman hullun raidan päälaelle ja vähän kaksi haaraisten leikkausta. Hintaa tuli yhteensä 95€ opiskelija-alennuksella. Kampaaja juoksi useaan kertaan kesken värjäyksen puhelimeen ja tuntui olevan huonolla tuulella koko ajan. Ainoan plussan annan tuotetiedoista, joita hän antoi kysyttäessä.

      • sssssa

        Katua en muista, mutta keskustassa kuitenkin. Taisi olla Essi nimeltään tuo kampaaja. Väristä tuli huippu, todella hyvä värisilmä tytöllä


    • Emerald

      Olen käynyt jo vuodesta 2001. Kampaamo oli tuolloin Aninkaistenmäessä nimellä HairShow.
      Nyt siis Salon Miia. Minun kampaajani on Kati ja hänellä on trendit tiedossa mutta on silti klassinen tyyli. Ikinä en ole pettynyt vaikka olen vaativa asiakas. Plussaa myös erittäin edullinen hintataso!

      • käynyt

        salon Mia ,suosittelen


    • mieisse

      Usean vuoden asiakkuuden=typeryyden jälkeen vaihdoin kampaamooa. Olenkohan 7v aikana tullut Avandgardesta kaksi kertaa tyytyväisenä kotiin. Juuri edellämainittu tyyli risoo: asiakkaan toiveita ei ollenkaan kunnioiteta. Herranjumala millaisena pyryharakkana sieltä on joskus lähtenyt. ..

      Kaiken kukkuraksi kampaamo on tehnyt kahdesti oharit. Ekalla kerralla olin menossa värjäykseen 6pvä ennen häitäni.
      Puolen tunnin odottelun jälkeen henkilökunta totesi, ettei kampaajaani saada kiinni. Tämä tyyppi soitteli jälkeenpäin ja valitteli katsoneensa ensimmäisen ajan väärästä varauskirjasta(hänellä niitä kaksi). No fuck, se ei itkevää ja panikoivaa morsianta auttanut.
      pari vuotta myöhemmin sama juttu. Puoli tuntia odottelua ja oho kampaaja oli vissiin nukkunut pommiin. Hänelle soitettiin ja lupasi tulla nopeasti-asui keskustassa. 20 min odottelun jälkeen totesin, että nyt on mentävä töihin-minä kun yritän noudattaa työaikoja..että vitutti. Se siitä paikasta.

    • Bulliz

      Kävin keväällä 2007 Avantgardessa 60e leikkaus monisävyvärjäys-kupongin bongattuani (nyt hinnat nousseet niin, että kupongillakin hinta jotain 80e!). Kampaajani oli tuolla kertaa lyhyehkö vaalea, siististi pukeutunut mies (ei mitään shakkiruutuhousuja!), jonka ymmärsin olevan toinen paikan omistajista. Kerroin hänelle mitä olin ajatellut, mutta hän ei oikein kannattanut ideaani. Noh, annoin hänelle sitten vapaat kädet (voi olla että sanoin, että "sellaista sitten en ainakaan halua") ja lopputuloksesta kuli kyllä tosi upea. Pidemmistä ohuista hiuksistani leikattiin about naftit olkapääpituiset, vasemmalle puolelle otsasta lähes niskaan tuli ihana kastanjanruskea sävy, oma vaaleani kirkastettiin muualta hiuksista ja oikealle puolelle jakauksesta lähtemään tuli pari vaaleanpunaiseen vivahtavaa raitaa. Pidin erityisesti ruskeasta "raidasta" vasemmalla, koska kun pidin hiuksia kiinni, väri pääsi tosi hyvin oikeuksiinsa. Mies oli tosi mukava eikä yhtään "homomainen" niinkuin eräät muut kyseisessä kampaamossa.. Tuosta kampaamokerrasta jäi siis tosi hyvä muisto!

      • mmmaaaaammmm

        aikani kuluksi, miksi näitä vanhoja viestiketjuja nousee esiin kuin sieniä sateella? Sinäkö tämän trendikkään kampaamon nostit - huomaa 2005 aloitus. No, en tietenkään voi kieltää ketään nostelemasta mitään, mutta ihmettelen vain, miksi pitää näin vanhoja kaivella..........

        Trendikäs kampaamo - siis hyvin sisustettu vai? Trenditietoinen kampaaja ja taitava kaiken lisäksi - sitä saa hakemalla hakea..........


    • ennen blondi, nyt yllättäen punatukka

      Todella huon kampaamo ja varsinkin se yksi kampaaja siinä eka huoneessa kulmassa. Voi jessus kun häpesin kun lähdin sieltä viime viikolla epäonnistuneen leikkaukseni ja värini kanssa. Annoin kyllä palautetta. Kokeilin ensimmäistä ja viimeistä kertaa sitä kampaamoa. EN SUOSITTELE:

      • minttis84

        Butik eli entinen TS-salonki linnankadulla on ainakin oman kokemukseni mukaan aivan loistava kampaamo. Olen asioinut siellä jo noin 7 v putkeen enkä kertaakaan ole lähtenyt itku kurkussa. Kampaaja on aina kuunnellut toiveitani ja toteuttanut ne loistavasti mutta usein myös annan hänelle vapaat kädet ja olen silloin ollut aina todella tyytyväinen. Esim. vanhojentanssikampaukseni tehiin improvisoimalla, sanoin vain etten halua mitään perinteistä kiharakasaa, ja lopulta kampaukseni oli illan kehutuin. Myös meikkaus ja kynsipalvelut samassa osoitteessa ovat toimineet hyvin joskin en niitä ole käyttänyt kuin muutaman kerran ennen juhlia. Mutta siis tällaisia kokemuksia mulla, makunsa kullakin. Butik on hintaluokassa vähän yläkastia mutta lopputulos ja palvelu aina hintansa veroista joten olen mielelläni pulittanut:)


      • ap
        minttis84 kirjoitti:

        Butik eli entinen TS-salonki linnankadulla on ainakin oman kokemukseni mukaan aivan loistava kampaamo. Olen asioinut siellä jo noin 7 v putkeen enkä kertaakaan ole lähtenyt itku kurkussa. Kampaaja on aina kuunnellut toiveitani ja toteuttanut ne loistavasti mutta usein myös annan hänelle vapaat kädet ja olen silloin ollut aina todella tyytyväinen. Esim. vanhojentanssikampaukseni tehiin improvisoimalla, sanoin vain etten halua mitään perinteistä kiharakasaa, ja lopulta kampaukseni oli illan kehutuin. Myös meikkaus ja kynsipalvelut samassa osoitteessa ovat toimineet hyvin joskin en niitä ole käyttänyt kuin muutaman kerran ennen juhlia. Mutta siis tällaisia kokemuksia mulla, makunsa kullakin. Butik on hintaluokassa vähän yläkastia mutta lopputulos ja palvelu aina hintansa veroista joten olen mielelläni pulittanut:)

        Haiskahtaa mainostukselta..


    • A

      Monta vuotta Stockmannin Avantgardessa käyneenä voin suositella paikkaa. Kaikki tytöt ihan huippuja! Joka kerta tyytyväisenä kotiin... Kävin heillä myös hääkampauksen laitattamassa

      • -J-

        clipp linnankatu ja Mikaela


    • Zarah

      Täällä joku muukin huomannut että Butik on aivan yliarvostettu paikka, ainakin Tero sieltä.
      Ilmestyy ensinnäkin 20 min. myöhässä paikalle, ei pahoittele asiaa..
      Sitten kyselen häneltä ehdotuksia, kun ajatuksenani on värjätä hiukseni taas tummista vaaleiksi että kannattaako tehdä värinpoisto, laittaa raitoja tms.
      Vastaukseksi saan, että värinpoistoa emme ainakaan ala tekemään sillä aika ei riitä ja raitojakaan hän ei suosittele. No, värjäsimme sitten hiukseni edelleen ruskeiksi.
      Väri oli ihan ok n. viikon ajan kunnes haalistui harmaanvihertäväksi ja jouduin värjäämään hiukseni uudelleen.
      Lisäksi kaiken huippuna hän ei muotoillut hiuksiani mitenkään (ei myöskään mitään muotoilutuotteita), föönäsi vain MELKEIN kuivaksi.
      Kun kysyin, että olisiko hiukseni mahdollista suoristaa, hän totesi että ei ole aikaa.
      Joten en suosittele kyseistä kampaajaa kenellekään!

      Myöskään Kauneuskeskus Neferiä en suosittele, hiustenpidennykset huonoa laatua ja henkilökunta kiinnostunut enemmän toisistaan kuin asiakkaistaan.

      Avantgarden Timo on hyvä, jos haluaa joka kerta hieman erilaisen ja trendikkään lookin. Myös Groove on hyvä paikka.
      Nyt kuitenkin haluaisin löytää jonkun uuden paikan, joten olen avoinna ehdotuksille. Suositelkaa!! :)

      • wellen

        vaikka eihän se mikään takuu ole lopputuloksesta.Minä ja etsin uutta kampaajaa ja menen Miian salonkiin.Eka kertaa.Kun olen käynyt,voin laittaa kommenttia.


    • Tyytyväinen10

      Bella Beauty Studio (Sari muutama muu) Eerikinkadulla. Pieni ja uudehko paikka, omistaja Sari kuuntelee, antaa hyviä ammattitaitoisia näkemyksiä ja lopputulos aina todella kiva! Ei ylihintainenkaan. Tyytyväisiä asiakkaita tuttupiirissäni 13-39v. joten moneen makuun.

      • Humalistonkatu

        Itse olen käynyt jo vuosia samalla kampaajalla, joka nykyään työskentelee Hiushuone Kerholla Humalistonkadulla. Itse käyn aina samalla tyytyväinen kun olen, mutta myös muu Kerhon henkilökunta tuntuu erittäin asiansa osaavalta ja tilat ovat todella siistit, hyvännäköiset ja siten luottamusta herättävät.


      • Ei varmaan maksettu
        Humalistonkatu kirjoitti:

        Itse olen käynyt jo vuosia samalla kampaajalla, joka nykyään työskentelee Hiushuone Kerholla Humalistonkadulla. Itse käyn aina samalla tyytyväinen kun olen, mutta myös muu Kerhon henkilökunta tuntuu erittäin asiansa osaavalta ja tilat ovat todella siistit, hyvännäköiset ja siten luottamusta herättävät.

        Tässä tulee väkistenkin ilmaisen mainoksen makua.

        Oletko kentie juuri itse tuo:Itse käyn aina samalla tyytyväinen kun olen.

        Ei mitään, mainostakaa vaan, ei kai tätä kukaan vakavasti ota.


    • KLM2

      Pop in ta Groove

      • pääpää

        Mulla on pelkästään hyviä kokemuksia BUTIKista. Tyylikästä, osaavaa, kuuntelevaa.

        Myös leafin tiloissa on ihan varteenotettava sivupiste, sieltä ei kyllä valitettavasti saa kynsipalveluita.

        Ainoa miinus tosiaan tiukan tuntuisista aikatauluista.


      • ex-kampaaja
        pääpää kirjoitti:

        Mulla on pelkästään hyviä kokemuksia BUTIKista. Tyylikästä, osaavaa, kuuntelevaa.

        Myös leafin tiloissa on ihan varteenotettava sivupiste, sieltä ei kyllä valitettavasti saa kynsipalveluita.

        Ainoa miinus tosiaan tiukan tuntuisista aikatauluista.

        Tiukat aikataulut eivät aina johdu kampaajista itsestään. Monesti liikkeen pomo/omistaja päättää minkä verran aikaa varataan mihinkin työhön. Jokainen asiakas on yksilö eikä tarkkoja minuuttiaikatauluja näin voi tehdä. Varsinkin nettiajanvarauksissa tämä mättää. Edellinen asiakaskin on saattanut saapua myöhässä paikalle.

        Ja jos asiakas jonka hiukset on värjätty tummiksi varaa ajan väriin ja leikkaukseen. Mutta ilmoittaakin paikan päällä haluavansa vaaleat hiukset, muuttuu 2-2,5 tunnin työ 3-4 tunnin työksi.


      • Ei ei ei...
        pääpää kirjoitti:

        Mulla on pelkästään hyviä kokemuksia BUTIKista. Tyylikästä, osaavaa, kuuntelevaa.

        Myös leafin tiloissa on ihan varteenotettava sivupiste, sieltä ei kyllä valitettavasti saa kynsipalveluita.

        Ainoa miinus tosiaan tiukan tuntuisista aikatauluista.

        Mä en kyllä suosittele butikia. Olen käynyt tasan kerran ja se oli kyllä ensimmäinen ja viimeinen kerta! En värjäyttänyt silloin joten en tiedä väristä, mutta ensinnäkin kampaaja ei ollut se joltavarasin ajan. No hän kysyi sitten mitä haluan, mutta ennen kuin ehdin ees vastata, ehti hän jo vetelemään hiuksia katki! Ajattelin sitten että menköön ja annoin leikellä vapaasti, mut tulos oli aivan kammottava! Kaiken lisäks naamani oli täynnä houksenpätkiä kun kampaaja oli lääppinyt naaman täyteen jotai mömmöä (en oo varma mitä se oli mut luulisin et se oli tarkotettu hiuksiin :) ja hävetti kävellä ulos sieltä.. EN SUOSITTELE


    • Meikkulikka

      Pari kuukautta sitten uusiin tiloihin Aurakadulle, "Mehiläisen kauppakäytävälle", Ortodoksikirkon yläpuolelle.
      Voin suositella lämpimästi jo viiden vuoden kantiskokemuksella. Kampaaja, joka osaa leikata, tehdä hyvän permanentin, valita asiakkaan tyyliin sopivan värin tms. Tai sitten toteuttaa asiakkaan haluaman kampauksen, oli sitten kyseessä häät, muu juhlatilaisuus tai vaikka ihan arki.
      Hintakaan ei hirvitä, siellä ei joudu maksamaan mitään chic-lisää!

    • Toiky55

      Muutin Turkuun 2000 luvun alussa ja kävin ensin vanhalla paikkakunnalla kampaajalla, koska se tuntui helpolta aluksi. Clipp-Huoneesta oli juttu jossain naisten lehdessä ja päätin kokeilla. Minulla on lyhyet ja ohuet suomalaiset hiukset, joissa on ollut permanettia ja raitoja vuosien varrella vuorotellen. 2000 luvulle ei enää kuulunut permanentit vaan väri oli se juttu. Kävin Ristolla värissä ja leikkauksessa. Kampaajalta tullessani tuntui, että jotain puuttui. Risto ei foonaa kampausta vaan kuivaa ja muotoilee sen "vapaasti". Se tuntui sen verran vieraalta, että jatkoin kampaamon etsimistä. Muutaman kokeilun jälkeen päädyin jälleen Ristolle, syystä että leikkaus oli tosi hyvä ja ohuille suomalaisille hiuksille sopivat aineet tekivät hyvän ja tuuhean lopputuloksen. Pesen ja laitan työni vuoksi hiukset päivittäin ja silloin kun perusta on hyvä helpottaa se tosi paljon päivittäistä laittamista. Seuraava aika Ristolle on jälleen varattu ja kevät voi siis tulla:-)

      • mistä uusi

        Olen ollut Clipp-Huoneen ja siellä Riston asiakkaana jo vuosia. Risto osaa leikata hiukset hyvin silloin kun haluaa. Minä olen joutunut lähtemään muutaman kerran pois niin että kotiin päästyäni olen leikannut itse toisen puolen saman pituiseksi kun toisen. Tyhmä kun en valita kampaamossa, kyllä. Hinta on kuitenkin aika hurja hiusten leikkuusta joten sitä odottaa että lopputulos on täydellinen.
        Sanotaan että kampaajaa pitää vaihtaa muutaman vuoden välein. Työn tekijä kyllästyy. Ei jaska enää tuhertaa sen saman pään kanssa joka kuukausi. En tiedä pitääkö paikkansa?


      • Ei toista kertaa
        mistä uusi kirjoitti:

        Olen ollut Clipp-Huoneen ja siellä Riston asiakkaana jo vuosia. Risto osaa leikata hiukset hyvin silloin kun haluaa. Minä olen joutunut lähtemään muutaman kerran pois niin että kotiin päästyäni olen leikannut itse toisen puolen saman pituiseksi kun toisen. Tyhmä kun en valita kampaamossa, kyllä. Hinta on kuitenkin aika hurja hiusten leikkuusta joten sitä odottaa että lopputulos on täydellinen.
        Sanotaan että kampaajaa pitää vaihtaa muutaman vuoden välein. Työn tekijä kyllästyy. Ei jaska enää tuhertaa sen saman pään kanssa joka kuukausi. En tiedä pitääkö paikkansa?

        Kävin Artessa kampauksessa, mikä ei mielestäni ollut erityisen vaikea (latvat käherrettiin ylöspäin ja kiinnitettiin lakalla). Maksoi 40 e ja tuohon hintaan hiukset repsottivat jo parin tunnin päästä, ennen kuin juhlani oli edes alkanut. Onneksi oli itsellä lakkaa mukana, niin sain paikattua. Lisäksi kampaaja oli 20 minuuttia myöhässä. Ystävälle tehty iltabilemeikki oli aivan huomaamaton ja sitäkin paikkailtiin jo ennen kuin juhla oli alkanut. Itselläni irtoripset (jotka käytiin itse ostamassa välillä Seppälästä, kun en ollut ymmärtänyt kysyä irtoripsien kiinnitystä tilatessani, onko heillä niitä!) kiinnitettiin sojottamaan hullusti alaspäin. Ne piti repiä kotona irti ja laittaa itse uudelleen paikalleen. Eipä tarvitse mennä toista kertaa kampaajalle tai meikkiin tuonne.


    • femi

      kaivokadulla. Älä poikkea missään tapauksessa! Kävin ko. paikassa ja minulle tehtiin 2 hellävaraista värinpoistoa, jotka eivät kuluta omaa hiusta. No, eiväthän ne mustaan moneen kertaan värjättyyn tukkaani tehoneet, joten lopulta tehtiin "oikea" värinpoisto ja värjättiin sitten uudella värillä. Tällöin lopputulos oli ok, mutta ihmettelin, että kampaajalla ei ollut kanttia / ammattitaitoa sanoa, ettei moneen kertaan värjättyihin hiuksiin tehoa kuin perinteiset värinpoistot.

      Silloin lopputulokseen tyytyväisenä varasin ajan samalle kampaajalle kun kuparinpunertavat hiukseni olivat taas käsittelyn tarpeessa. Kun astuin liikkeeseen siellä oli edellinen asiakas melkein kyynelissä. Hänen vaaleiden hiustensa värjäystulos oli laikukas. No, ajattelin että ehkä tuo on turhan tarkka asiakas.

      Marika alkoi sitten puuhata minun hiusteni parissa. Ehdotin vain juurikasvun värjäämistä ja latvojen siistimistä, mutta hän oli sitä mieltä että myös lopputukkaan on parempi laittaa väriä, koska se oli auringon haalistama. Jo kun hän levitti värjäysainetta hiuksiini minua alkoi epäilyttää värin tummuus. En missään nimessä halunnut enää tummia hiuksia, kun olin vihdoin päässyt niistä eroon kasvattamalla ensin todella törkeää juurkasvua, leikkaamalla pitkän tukkani polkaksi ja tekemällä 4 värinpoistoa. Värin marika tarkasti jostain kirjasta, joihin kampaajat yleensä merkitsevät kullakin asiakkaalla käyttämänsä värit ja siksi luotin hänen valintaansa. No, kotiin lähdin sitten itku kurkussa tukka pikimustana. Kyllä vitutti. Kampaaja vaan kehui että oho, täällä taiskin olla jotain alla... Totta helvetissä jos kyseessä on värjätty hius, johon hän on itse tehnyt 3 värinpoistoa. Itku tuli. Nyt en ole käynyt värjäämässä hiuksiani vuoteen ja väri on luojan kiitos haalistunut hyvin.

      • on paras paikka

        Sanokaa mitä sanotte, mutta minulla on oma suosikkikampaamoni!
        Piste.


      • Mathelda
        on paras paikka kirjoitti:

        Sanokaa mitä sanotte, mutta minulla on oma suosikkikampaamoni!
        Piste.

        Löytyykö jostain selalinen kampaaja joka osaa leikata suoraa leikkausta , ei kerroksittain , eikä mitään nyppimistä vaan vakaa käsi , vatupassi ja terävät sakset?


      • halvalla hoituu
        Mathelda kirjoitti:

        Löytyykö jostain selalinen kampaaja joka osaa leikata suoraa leikkausta , ei kerroksittain , eikä mitään nyppimistä vaan vakaa käsi , vatupassi ja terävät sakset?

        Juu löytyy.
        Tuo nuppis Turun torille lauantaina klo 14.00.
        Työkalut löytyy ja vakaa käsi.


      • NO HUH

        Nyt on pakko sanoa pieni komentti. Te kaiken,muka tietävät kotivärjääjät. Pahin virhe minkä tein oli,että ylipäänsä aloin käsitellä tämän kotivärjääjän hiuksia. Kaupan värit ovat niin jytyjä ja sisältävät mm.metalleja eri tavalla kuin kampaamon värit. koskaan ei voi tietää mitä alta tulee värinpoistossa ja miten hius reagoi. tällaisiin pitäisi varata aikaa useampi tunti ja käyntikerta ja iso tukku rahaa. Jos henkilö niin lapsellinen että hänen pitää täällä palstoilla haukkua,niin olisi mielummin tullut fiksuna selvittämään asian. p.s. tämä toinen asiakas oli sentään fiksu ja tuli pyytämään myöhemmin anteeksi. Hiuksissa ei ollut mitään vikaa. Häästressi vaan purkautui. Jokainen kampaaja törmää tällaisiin päiviin ja asiakkaisiin työssään. Ihania vanhoja asiakkaitani sekä uusia ilolla palvellen.


      • Johnny-1978

        ...onkohan asia ihan noin. Peiliin kannattaa katsoa, voi löytyä vastaus sieltäkin.
        Mun mielestä palvelu on aina ollut hyvää ja laadukasta. Ehkä sun kannattaa värjätä hiuksia kotona K-Kaupan väreillä jatkossa.


    • 7+12 = 19

      Jos lapseni iästä laskee, niin olen ollut clippin asiakas kohta siis 13 vuotta. En muista pettymystä. Kerran oli haaleeaa kahvia. Tässä asiakas suhteessa on auttanut se, että clippi löytyy myös läheltä työpaikkaa hämeenkadulla. Totta on muuten varmaan, että pitäisi kokeilla tässäkin mainittuja paikkoja, ihan vertailun vuoksi :)

      • Caribiast

        No, onhan siellä muitaki!


    • Tintura
    • Kupla Yliopistonkadulla on upea!

      • Ei noihin kannata...

        yrittää mainostaa firmaansa täällä!
        Ei anna hyvää ja luotettavaa kuvaa kampaamoistanne kun täällä mainostatte ja kyllä sen asiakas tajuaa,että itse mainostatte itseänne...
        Säälittävää on!


      • Maarit2322
        Ei noihin kannata... kirjoitti:

        yrittää mainostaa firmaansa täällä!
        Ei anna hyvää ja luotettavaa kuvaa kampaamoistanne kun täällä mainostatte ja kyllä sen asiakas tajuaa,että itse mainostatte itseänne...
        Säälittävää on!

        inhair länsikeskuksessa. erittäin hyvä paikka. itse olen tyytyväinen.


      • "Kananperse"!
        Maarit2322 kirjoitti:

        inhair länsikeskuksessa. erittäin hyvä paikka. itse olen tyytyväinen.

        In hair länsikeskus= kai muuttanut Aninkaistenkadulle ? Kävin Länsikeskuksessa/ lyhyt tukkani oli epäsiisti.On "pyörteitä"/mainitsin asiasta/ kyllä osataan sanottiin!! Päältä piti jättää pidemmäksi/ niskaa ohentaa.Maksoi 26e ."Pimeä" huone.kaikki näytti ok. Kun katsoin kotona valossa,voi h...ti ! Olkoon puhdas tai likainen,olen kuin Uuno Turhapuro aamuisin !! Vaikka miten kastelen /harjaan,ei tahdo "laskeutua" !! Ja ohennusta EI osattu niskaan tehdä! Nyt onkin vitsi tukastani: "kananperse"!! Sitä se kyllä muistuttaa!! Joten EN SUOSITTELE !!!.


      • Lyhyt tukka=)

        Yhdyn edelliseen!!Aivan loistava ja osaava henkilökunta,rento mukava paikka,hinnatkin kohdallaan keskustan kampaamoksi!!=)


      • Lyhyt tukka=)
        Lyhyt tukka=) kirjoitti:

        Yhdyn edelliseen!!Aivan loistava ja osaava henkilökunta,rento mukava paikka,hinnatkin kohdallaan keskustan kampaamoksi!!=)

        Hissalonki Kupla siis!!
        Myös Leafin Butik hyvä!Kylläkin melko hintava,mutta loistava palvelu!!


      • Kohtalotoveri
        "Kananperse"! kirjoitti:

        In hair länsikeskus= kai muuttanut Aninkaistenkadulle ? Kävin Länsikeskuksessa/ lyhyt tukkani oli epäsiisti.On "pyörteitä"/mainitsin asiasta/ kyllä osataan sanottiin!! Päältä piti jättää pidemmäksi/ niskaa ohentaa.Maksoi 26e ."Pimeä" huone.kaikki näytti ok. Kun katsoin kotona valossa,voi h...ti ! Olkoon puhdas tai likainen,olen kuin Uuno Turhapuro aamuisin !! Vaikka miten kastelen /harjaan,ei tahdo "laskeutua" !! Ja ohennusta EI osattu niskaan tehdä! Nyt onkin vitsi tukastani: "kananperse"!! Sitä se kyllä muistuttaa!! Joten EN SUOSITTELE !!!.

        Olin myös In hairissa länsikeskuksessa. Kananperseeltä näyttää mullakin. Ja kampaamon valaistus oli yllättävän hämärä. Mulla maksoi 30e pelkkä leikkaus - aika kallista alle puolen tunnin leikkauksesta. No, eipä tarvii sinne enää mennä.


    • 11 hetki

      siis ehdottomasti paras kampaamo ja taitavin porukka Turussa on pakko olla 11. hetki! Siis voisin kyllä sanoa että olen niin tyytyväinen asiakas että pakkohan sitä mainostaa... :)

      • Anonyymi

        Aikansa eläny paikka..ylihinnoiteltu..


    • hannagreetta

      Turun paras on Pirkon Hiusstudio,Rauhankatu 9 B,
      Ammattitaitoinen parturikampaaja,suositteen lämpimästi.

    • MUSTA LISTA = tämä

      Ahaa.......... taas menee täällä mainituilla kampaamoilla huonosti.
      Tasaiseen tahtiin te jaksatte hiljaiseloanne mainostaa :)

      Ihan uusille turkulaisille toimii varoituksena. Näitä on syytä välttää.
      Kampaamo kannattaa valita tämän "konkurssiporukan" ulkopuolelta.
      Niin minä aikanaan tein. Eikä minun käyttämääni kampaamoa ole vieläkään täällä mainittu. Miksi olisi, tyytyväisiä asiakkaita riittää.

    • Kyllä se nyt on niin

      että Kutuharjun Oskun kampaamo " Fiinit kutrit " on paras Turussa.

      Sijaitsee Viinamäenkadun ja Kallenkuljukujan risteyksessä Nummenpakalla.

      Jos et usko, käy katsomassa.

    • Hair11

      Skanssin WestHair, sitä voin suositella. Saa kaikki palvelut saman katon alta.
      Itse sanon suoraan mistä kohdasta haluan kampaajan leikkaavan lisää, näin saan sellaiset hiukset kuin olin ajatellutkin ja kampaaja oppii tyylini.
      Kynnet tulee samalla kertaa ja saman katon alla huollettua.

      • Ei ikinä

        Sieltä itsellä kamala kokemus. Odotin vajaan tunnin että pyydettäisiin tuoliin. Huomasin että jotain hämminkiä on kun soiteltiin ja vilkuiltiin. Kampaaja oli unohtanut aikani ja "pääsin" toisen kampaajan käsittelyyn. Pyysin että siistisi mallini takaisin ja näytin vielä kuvankin. Neiti leikkeli sieltä täältä järkyttävän epätasaisin hapsumopin ja ilmoitti homman olevan valmis ilman että muotoili tai kuivasi hiuksia ollenkaan. Kassalla kävi ilmi että hiukseni leikkeli opiskelija ja sain tästä 5euron alennusshampoon hyvityksenä normaalihinnasta. Mies nauroi hiukseni nähdessään ja kotona pääsin peilaamaan ja itku siinä tuli. West hairiin menin koska oma kampaajani oli äitiyslomalla, mutta nyt oli mentävä korjaamaan leikkausta tuttuun kampaamoon toiselle kampaajalle joka sai hiuksista siedettävät. Lyhyimmät hapsulovet kestivät kasvaa kuukausia. West hairin omistaja myönsi itsekin lopputuloksen kammottavaksi ja tarjoutui korjaamaan, mutta olin ehtinyt korjauttaa homman jo toisaalla. Sain rahat takaisin ja muutaman tuotteen hyvitykseksi. Sain tosin kuulla, että opiskelija oli juuri valmistumassa ja jäämässä heille töihin, eikä sen vuoksi irronnut edes opiskelijan työstä alennusta. Jatkossa olen kiertänyt kaukaa ko,paikan.


    • Pace from Turku

      Käsityöläiskadulla, Pace parturi kampaamo on hyvä! Ainakin itsellä toiminut nyt hyvin, kun olen hiusten kasvatuspuuhassa. Kuivat lähtee tosi edullisesti latvoista, eikä kampaajalla ole mikään kiire mihinkään. Suosittelen!

      • Anonyymi

        Tämä oli ennen vakipaikkani, mutta lakkasin käymästä, kun kampaaja epäili ääneen, että mahtaakohan mulle saada hyvää otsatukkaa. Mulla oli silloin raju hiustenlähtö meneillään, niin loukkaannuin tästä. Voi olla, että puheet on siitä muuttuneet. Kyllä se vaan on joskus pienestä kiinni, että kokemus voi jäädä karmaisevaksi.


    • Morning sunshine

      Ystävän häihin halusin kampauksen ja meikin samasta paikasta ja läheltä keskustaa, joten päädyin Kauniisiin ja Ruskeisiin (Hansakorttelin 2.kerros). Kampauksesta / kiharoista tuli todella hyvät ja luonnonkiharat hiukset kampaaja sai näyttämään todella sileltä ja kiiltäviltä. Eli kampaamon osalta suosittelen!

      Mutta sitten... Meikki oli aivan jäätävä! Meikkaaja söhläsi ja suttasi minkä kerkesi, halusin tummemman meikin, mutta en halunnut näyttää siltä kuin olisin ryyppyillan jälkeen herännyt aamulla meikit naamassa, koska ihan tosissaan lopputulos oli juuri sellainen. Rajaukset olivat kuin krapulaisella kädellä tehty, tumma luomiväri sotkettu sinne tänne ja omat ripseni ovat hennot, mutta niitä ei edes taivutettu, joten voitte arvata että miltä lopputulos näytti. Päälle vielä poskipunaa hulluna ja meikkivoidekin oli kasaantunut keskelle otsaa oranssiksi rinkulaksi. Lisäksi meikkaaja teki samaan aikaan kuorintaan toiselle asiakkaalle (yök!), joten toinen kosmetologi ehti laittaa toisen silmän ripsivärin, kunnes hänelle tuli oma asiakas. Ei tullut asiakkaana kovinkaan arvostettu olo! Lisäksi meikkaaja onnistui samaan ripsivärin / eyelinerin silmääni, jolloin se tarttui mukavasti kiinni piilolinssiin ja sitten alkoi silmä vuotamaan kuin viimeistä päivää. Hirveä kokemus meikin suhteen ja lopulta kotiin päästyäni, muutaman kommentin siskolta saaneena, pesin meikin pois ja meikkasin itse itseni samalla tylsällä tyylilläni.

    • AG

      Olen käynyt Avantgardissa kaksitoista vuotta. En missään muualla. Aina kysytty, mitä haluan ja silti antanut vapaat kädet. Koskaan en ole ollut tyytymätön. Suosittelen.

    • liinutarko

      11 hetki on pop.

    • Sarmarella

      11. hetken kannattaja myös.

      Olen monen vuoden ajan käynyt Tiialla värjäämässä ja leikkaamassa hiuksiani, ja aina olen ollut tyytyväinen. Aluksi pelkäsin antaa hänelle vapaat kädet, mutta nykyään hän tuntee tyylini jo niin hyvin, että ei tarvitse erikseen edes mainita, minkälaista leikkausta ja muuta haluaisin.

      Opiskelijabudjetilla kävijälle 11. hetki on kyllä kallis, olen pohdiskellutkin vaihtamista halvempaan. Mutta Tiia on kyllä onnistunut joka kerta täydellisesti, joten miksi turhaan vaihtaa.

    • menen 11. hetkeen

      Butikissa yksi kampaaja siitä heti kulmasta. tosi huono. pilasi hiukseni. oisko nummisto??

    • mustatukka hevari

      kertokaa nyt joku hyvä peruspaikka, mistä saisi mukavalta kampaajalta tyvivärin tai raidat ilman mitään turhuuksia? en halua mitään mallinmuutosleikkauksia yms. kolmen värin värjäyksiä, mutta mistään nettisivuilta ei näytä löytyvän edes hinnastoa perus yksivärisille raidoille pitkiin hiuksiin tai yksivärisen tyvivärin värjäykseen hintaa! kaikki hinnat on aina monisävyväri leikkaus. olen kaikenlaisia malleja ja värejä kokeiltuani löytänyt oman tyylini jossa on mukava olla, ja nyt kun vielä löytäisin uuden hyvän kampaajan tekemään värin ilman mutinoita monisävyistä ja leikkaamisesta niin Great! hinta voi olla hiukan enemmänkin jos palvelu vastaa sitä, ja tehdään niinkun pyydän.:) oma kampaaja kenellä kävin joitain vuosia joutui lopettamaan hommat terveyssyistä ja nyt olen ihan pulassa, paria paikkaa olen käynyt kokeilemassa, enkä ole tykännyt henkilökunnasta, asiakasystävällisyydestä, tunnelmasta varsinkaan hintaan nähden..ja siihen vielä päälle mutinat siitä että musta väri ei sovi kalpeaan suominassuuni niin näkemiin. vinkkejä hyvistä paikoista otetaan vastaan!paras olisi jos varaus onnistuisi sähköpostitse.:)
      tuota 11.hetkeä monet kehuvat, on hiukan tyyriin oloinen mutta olisiko sen arvoinen?kokemuksia?

      • mirva

        Mene kampaamo kerhoon... peruspaikka ja kiva nettivaraus.


    • muotiliini

      Yliopistonkadulla Plaza
      Hämeenkadulla The Fancy Look

      • kamala kokemus

        Plazassa muutama vuosi sitten D:llä alkava kampaaja värjäsi hiuksiini punaisia raitoja kun pyysin ettei mitään punertavaa. Blondit hiukset punaisilla taidoilla


    • veeraska

      olen käynnyt jo pari kolme kertaa 11 hetkessä ja tuntuu nyt jo et en kyl helpol vaihda.. siel on tosi kivaa ja asiakaspalvelu kohdillaan. hiukset ovat näyttäneet niin hyviltä... :) ostin myös ensimmäistä kertaa kampaamosta hiustuotteen, jonkun Wella hiusnaamion, ja se toimi kuten kampaajani lupasi. luotan yhä enemmän mun (11 hetki) kampaajaan ku tuntuu et hän oikeasti välittää.

    • Muutin kuukausi sitten Turun raunistulaan, ja sain postiluukustani Parturi kampaamo Edenin mainoksen, jossa mainittiin miinus 10 prosentin alennuksetsa. Varasin ajan Emma nimiselle kampaajalle, joka teki minulle aivan ihanat hiukset. Hintakin oli opiskelijaystävällinen. Suosittelen lämpimästi, varasin itsekin heti uuden ajan.

    • Vanha A Siakas

      Kerron heti jos sinulla on varaa maksaa 200 leikkuukerta ja aikaa odottaa vapaata aikaa kolme kuukautta. Peruutuspaikatkin ovat kortilla..

    • Koirien ystävä

      Parturi-kampaamo Kiwi ja omistaja Satu vanhassa Turun saippuan talossa Isoheikkilässä on mieleiseni paikka leikkauttaa, värjäyttää hiukset. Takuuvarma tulos ja kohtuullinen hinta.

      • kysäri.-

        Miten takuuvarmuus on käytännössä varmistettu?


    • hiuhugyufy

      Rockin Mollies Maariankatu 1

      • Kilpailutilanne ??

        Hintataso vaihtelee yllättäen paljon riippumatta liikepaikan kalleudesta ja kampaajan kokemuksesta tms.


    • Monus

      Itse olen käynyt monesti Hiushuonekerhon Villellä. Saa aina hiukseni näyttämään hyviltä ja onkin todella taitava kampaaja. Ei vain kuuntele mitä haluan ja usein tyrmää ehdotukseni. Olen aina tyytyväinen kun lähden häneltä mutta eikö minunkin mielipiteelläni ole väliä? Seuraavaksi menen kampaajalle joka kuuntelee. Mutta Villeä voin suositella niille jotka eivät tiedä mitä haluavat tai uskaltavat antaa vapaat kädet.

      • Ei mun kampaamoa ;)

        Tällainen "huonosti menevien kampaamojen" omamainonta on sitä huonointa!
        Hahaa.


      • lol
        Ei mun kampaamoa ;) kirjoitti:

        Tällainen "huonosti menevien kampaamojen" omamainonta on sitä huonointa!
        Hahaa.

        Tai sit jos vaan se sun oma kampaamo on niin paska, ettei siitä viitti sanoa mitään..


    • morientes

      Minäkin suosittelen 11. hetkeä ja Mariaa. Hänellä käynyt jo useamman vuoksen. Aluksi, kun muutomme Turkuun kävin useat kampaamot läpi vain pettykseni. Joidenkin kampaajien oli tosi vaikeaa ymmärtää, mitä halusin, joten tekivät oman mielensä mukaan. 11. hetkessä olen kuitenkin ollut aina tyytyväinen sekä tulokseen että hintaan.

    • inkku3

      Parturi-kampaamo Arja Varissuolla,valkiaisvuorenkadulla.

      Todella hyvä leikkaamaan ja värjäämään tämä omistaja Arja.

      SUOSITTELEN.

    • Patepantteri

      Samaa mieltä edellisen kanssa,Parturi-kampaamo Arja paras.

      kampaajamestari itse paikan päällä ja hyvin tekee työt!!!

    • eija20

      Joo.Parturi-kampaamo Arja on hyvä ja edullinen paikka,kannattaa tsekata.olen ollut itse tosi tyytyväinen Arjan työnjälkeen! SUOSITTELEN!

    • Arjan kaveri

      Moi Arja!

    • Lolalaa

      Arja on kampaajamestari,hyvää työtä tekee,minäkin suosittelen.

    • Kisu

      Kupla on hyvä.

    • Misukka6

      Salon Tellervi Lehtola Yliopistonkadulla

    • Perusparturoitava

      Parturi-kampaamo spunky on hyvä peruspaikka Martissa päin. Nuoret mukavat tytöt, nettiajanvaraus ja opiskelija alennukset.

    • niminimi

      Helmi Itäisenkadun ja Kaskenkadun kulmassa, siellä Heidi Lonka. Mahdollisesti muutkin ovat hyviä, mutta ei kokemusta. Todella asiantuntevaa ja erittäin mukavaa palvelua! Tulen sieltä aina hyvällä tuulella, SIis aina!

    • pettynytttt

      11.HETKI Turku

      Peruivat hääkampaukseni ja meikkini eivätkä edes pahoitelleet asiaa! Lisäksi olivat puhelimessa aivan tylyjä! Luulis että kun peruu niin tärkeen ajan nii voi ees pahoitella! EN suosittele.

    • menee hermot

      Mulla on lyhyet hiukset vielä tällä hetkellä ja tuntuu, että todella vaikea löytää kampaajaa joka osaa leikata oikein. Vaikka miten selitän millaiset hiukset haluan, niin lopputulos on sanonko mistä ja lyhyissä hiuksissa mallilla on väliä!!! Jos huonosti leikattu niin ei siinä hiusmössöt auta! Ihmettelen kuinka eräs kampaaja on edes valmistunut, kun oma äitinikin olisi varmaan napsinut hiukseni siistimmin. Kalliiksi tuli käynti, kun jouduin hänen jälkeensä käymään toisella kampaajalla joka jo vähän paremmin osasi leikata, mutta huomasi jo niskastakin, ettei homma hänelläkään mennyt ihan putkeen, vaikka olikin todella mukava.

      • Monesti pettynyt

        Tiedän tunteen kun leikkautin lyhyen mallin tuntui ettei kukaan osannut enää leikata hiuksia. Polkkatukkakin oli täysin toispuoleinen. 11 hetken Heli osasi vihdoin leikata hyvin lyhyen mallin mutta missään ei ole ollut kyllä niin suolaista hintaa kuin siellä. Mietin vielä, jatkanko etsintää vai harvennanko hinnan takia käyntejä. Tiedän ainakin että hiukset on hyvin leikattu!!


    • polkkatukka2

      11. hetki oli tyylikäs, mutta tuli sellanen olo että köyhästä opiskelijasta ei noin fancyssä paikassa tykätä... Ja hintataso ihan TÖRKEÄ.

      Helmi on nykyinen suosikkini! Sopivan halpa mutta silti ehdotonta laatua ja asiantuntevat kampaajat :)

    • QrakettiWE

      Puutarhakadulla Studio Valkee. Tykästyin kovasti :)
      Osaavat kuunnella ja kädenjälki on just niin kun pitääkin olla. Täälä siis ainakin yksi suosittelija, niin ja sieltä saa myös kynsihuoltoa.

    • Svetlana

      Älkää ikinä käykö varissuon svetlanalla!!
      Nainen kai ei näe enää hyvin kun tasaiseksi ei osa leikata. Värjää tukan väärällä värillä, raita oli alkanut ruskeella keskellä vaalea ja sitten taas ruskea. Olen helvetin kirjava. Ei edes kuivattanut tukan, sanoi että tulee seuraava asiakas ja ettei ehdi ja muutenkin ulkona sataa . Olen usein pettynyt mutta tämä on liikaa

    • Hello

      Mihin pitäisin mennä että saan upean hääkampaus ja häämeikki Turussa?

    • KampaamoArte

      Mulla on ikäviä kokemuksia häämeikistä ja kampauksesta kampaamo Artesta. Jälki oli huolimatonta - meikkiä piti korjailla ja hiuskiinnettäkin lisätä. Meikkaaja oli luvannut tuoda itse glitter-luomivärin meikkiäni varten, mutta oli unohtanut sen kotiin. Kaverini lainasi luomiväriä onneksi, mutta kampaaja levitti sen niin, että suurin osa meni poskille... :/

    • kuosma

      Kannattaa kirjautua Timma palveluun. Sieltä näet haluamasi alueen kampaajat, niiden hinnat sekä myös arvosteluja. Saat varattua kyseisen sovelluksen kautta myös muita kauneuspalveluita. Erittäin kätevä, suosittelen lämpimästi! :)
      Saatte 10€ alennuksen koodilla RMFTKK

    • vinkvaan

      Timma on kätevä. Katsoin sen vinkkien avulla itselleni uuden kampaajan (Kauniit ja ruskeat ja hyvä on!) kun yliopiston lähellä oleva kampaamo Henriikka oli toistamiseen hutasemalla saksinu hiukset pilalle, eikä oikein se kampaajan tuputtama jumalsanomakaan meikää innostanu.

      Tämäkin palsta on hyödyllinen vinkkipaikka, just luetaan kaverin kanssa näitä kommentteja. Hän tarvitsee hiustenlaiton lisäksi meikin, ja toi mun suosikkipaikka ei hälle kelpaa meikin tekijäksi.

      • Anonyymi

        Minä en sitten taas yhtään voi suositella Kauniita ja Ruskeita. Tai noh nimikin ehkä kertoo, että hiukan tyylitön. Lisäksi kampaaja ei yhtään lue asiakasta ja ei näe sitä, että on oikeasti tyytymätön. Ei saa rahoille vastinetta, kun hinta on kuitenkin iso osaamisen laatuun nähden. Haluan seuraavaksi jonkun fiksun kampaajan, joka oikeasti osaa tehdä tukallekin jotain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en sitten taas yhtään voi suositella Kauniita ja Ruskeita. Tai noh nimikin ehkä kertoo, että hiukan tyylitön. Lisäksi kampaaja ei yhtään lue asiakasta ja ei näe sitä, että on oikeasti tyytymätön. Ei saa rahoille vastinetta, kun hinta on kuitenkin iso osaamisen laatuun nähden. Haluan seuraavaksi jonkun fiksun kampaajan, joka oikeasti osaa tehdä tukallekin jotain.

        Tai siis riippuu varmaan myöskin tietysti, kenellä siellä käy. Kokemus Kauniit ja Ruskeat -parturin kampaajasta (tai harjoittelijasta?) nimeltään Janette. Turusta löytyy paljon parempia kampaajia huokeammalla hinnalla. Kannustan katsomaan suosituksia muista Timmasta tai tutuilta :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai siis riippuu varmaan myöskin tietysti, kenellä siellä käy. Kokemus Kauniit ja Ruskeat -parturin kampaajasta (tai harjoittelijasta?) nimeltään Janette. Turusta löytyy paljon parempia kampaajia huokeammalla hinnalla. Kannustan katsomaan suosituksia muista Timmasta tai tutuilta :)

        Ootkohan varmasti käynyt kyseisellä henkilöllä, ei tosiaan ole mikään harjoittelija.


    • Anonyymi

      Lux Huone on paras ja trendikkäin!

    • Anonyymi

      En suosittele myöskään Clipp kampaamoa, todella tyly ja ylimielinen palvelu.

    • Anonyymi

      Clipp kampaamo Kaskenkadulla hirveä paikka. Kampaaja oli ylimielinen ja huonolla tuulella koko ajan. Leikkasi hiukseni tosi huonosti, ei sopinut minulle ollenkaan. Jouduin varaamaan käynnin jälkeen ajan toiselle kampaajalle, joka yritti korjata jälkeä parhaansa mukaan - ihmetteli miten kauheaksi oli loukutettu. Hän neuvoi käymään antamassa palautetta asiasta ja kun kävin kertomassa tyytymättömyydestäni, minuun käytiin melkein käsiksi.

      • Anonyymi

        Höpönpöpöä.


    • Anonyymi

      Helmi Kaskenkadulla. Todellakaan en suosittele. Otetaan asiakkaita liukuhihnalta ja kun kuvittelee, että kaikki tekee kaikkea erehtyy. Itse odottelin vuoroani tunnin ja katselin kun yhtä mummoa kammattiin ja leikattiin. Toivoin, ettei se kampaaja ainakaan vapautuisi itselleni. No tietysti osui itselleni. Otin raidat ja tarkoitus oli peittää punaista pogmenttiä. Laittoi raitoja ja jonkun värin päälle. Lopputulos oli kumman värinen ja heleistä raidoista ei tietoakaan. Lopputulos oli oranssin punainen tietyssä valossa. Sanoi vielä, että jos haluat, niin voi laittaa jonkun vaalean raidan lisää. En halunnut enää lisää hiuksiani pilattavan. Käyn tästä lähtien Helsingissä kampaajalla josta lähtee aina illosena ja tyytyväisenä pois. Heillä on asiakaskortit joihin merkitään mitä asiakas haluaa, ei tarvitse aina selittää uudestaan. Kaiken huipuksi aikaa meni niin paljon (yli 2 tuntia)kun pesi kysymättä laittamaansa väriä raitojen pois uudestaan syväpuhdistusaineella, että sain parkkisakot. Lähden Helsinkiin nykyään aina kampaajalle vaikka siinä koko päivä meneekin.

    • Anonyymi

      Helmestä huonoja kokemuksia. Kampaaja töksäytteli “totuuksia” , kuten kun valitin päälaen ohentuvien hiusten aiheuttamasta pälvestä, vastaus oli että ei mahda mitään. Muissa kampaamoissa on mahdettu kiitettävästi. Ylimielinen asenne useissa tilanteissa.

    • Anonyymi

      Harmi, että Pirkon Hiusstudio Rauhankadulla lopetti. Yksi parhaista.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      377
      1441
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1253
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      114
      1187
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      158
      1072
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      40
      940
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      886
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      796
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      790
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      85
      767
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      166
      662
    Aihe