käsi kädessä ??

treffailijanalku

Moi =)

Tämä kysymys on lähinnä suunnattu kauniimmalle sukupuolelle, joten naiset. Onko hyvä vai huono juttu että ekoilla treffeillä jätkä ottaa kadulla kävellessään teidän kädestä kiinni? Miltä sinusta tuntuisi ?

15

7622

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen olen

      Ei missään tapauksessa.. vetäisin käden pois. Ei ekoilla treffeillä edes tarvitse koskea.

      • Kaaleppi 57

        Sinähän oletkin sitten hullu.


    • kaunis sinkku nainen 24v

      Ei missään nimessä. Eikä kyllä toisillakaan treffeillä. Jotenkin tulisi tosi ahdistunut olo.

    • ...vastauksia tuossa edellä. Ei silti, että itsekään pitäisin normaalina käyttäytymisenä täysin tuntemattoman kanssa käsi kädessä kävelyä, mutta ihmetyttää pelkän kosketuksen kauhistelu. Noita vastauksia voisi tulkita vaikka niin, että kannattaa ottaa kädestä kiinni silloin, kun se tuntuu itsestä sopivalta. Selviääpä siinä kuinka nirppanokkaisen tyypin kanssa treffailee. :)

      • ....................

        Minusta käsi kädessä kulkeminen on rakastuneen parin merkki, joten ei ihan sopivaa toimintaa eka treffeillä. Sen sijaan joskus nettitreffeillä ollut huvittunutkin, kun vastapuoli on saattanut kertoa avoimesti vaikka mitä intiimejä asioita itsestään viikkojen ajan, mutta kevyt halaus on kauhistus. :) Mutta käyttäytyminen aina kertoo jotain toisesta ihmisestä.


    • Tämän tiesi_tyttö

      No heipähei!
      Ekoilla treffeilläni suutelimme jätkän kanssa ja kävelimme käsi kädessä pikkukaupunkimme keskustassa, joten sanoisin, että kädestä kiinni ottaminen olisi erittäin söpöä. :D

      • tiitu

        samma här, kyllä ainakin itse odotin aina sitä, että synkkais heti silla tavalla, etää voi vapautuneesti kävellä käsi kädessä ja suudellakin heti alusta alkaen, miksei voisi. Musta on epämiellyttävää, kun ollaan niin jäykkiä noiden asioiden suhteen!


    • Neitokainen..

      Ei mitään kädestäpitelyä vielä ekoilla treffeillä. Antaa jännitteen kasvaa ihan ilman välityksellä, jos on kasvaakseen.. Kyllä sitä sitten ehtii kädestä pidellä..

    • Silmänisku

      No, joidenkin mielesti on hyvä jos pitää sen käden ihan omassa kädessä ja toisten mielestä ei. Kuulostaa maybe vähän typerältä, mutta mikset voisi kysyä että haittaako se tyttöä jos otat kädestä. Tai sitten viestität katseella. Otat kädestä kiinni, katsot häntä silmiin ja odotat miten hän reagoi. :)

    • Helpommalla pääsette kun kädestä ottamisen sijaan _tarjoatte_ pilke silmäkulmassa ja leikkisä hymy huulilla kättä koukistamalla sitä hiukan ja kääntämällä kyynärpäätä naiseen päin.

      Jos toinen haluaa, voi siihen tarttua - tiedätte kyllä miten aikuiset kulkevat 'käsi kädessä', kämmenet yhdessä on vähän, noh, teinimäistä - jos taas ei, niin luultavasti katsoo sinua vähän sillai "wut? :3" tai jopa kysyy että "mitäh?" jonka sävystä huomaat kyllä onko tällä halua kulkea lähempänä vaiko eikö, jos ei, voit ohittaa koko asian ilman että loukkaat toisen koskemattomuutta.

    • komppaan

      MInä olen ajatellut, että jos ekoilla treffeillä heti kun näkee, tulee tunne että haluaa halata niin asiat on hyvin mutta jos kosketus ei kiinnosta, siitä ei hyvä seuraa. No, tämä minun ajatukseni.

      Käsi kädessä kulkeminen sitten - minustakin se on seurustelun merkki jotenkin - en ehkä haluaisi ekoilla treffeillä ellei sitten molemmat mene ihan pökerryksiin ja ole ihastunut ja satavarma että tästä tulee jotain :)

      Mutta tuossa käsivarren tarjoamisessa on ideaa. Joskus itsekin tartun miestä käsivarresta (käsikynkkää), jos on vaikka liukasta tai joku vanhempi ihminen kyseessä niin tarjoan kyynärpääni, tämä saattaa olla mies tai nainen tai vaikka veljeni tai työkaverini eli käsikynkkää voi minusta kulkea vaikkei oltaisikaan pariskunta.

    • jfhvrfd

      lue tilannetta. jos se on luontevaa, niin sitten. jos on vähän jäiset tunnelmat, älä vain lykkää sitä kättäsi toisen käteen, tulee kumma fiilis. mistä muuten tällainen tarve kävellä käsi kädessä?

    • n----

      Älä vielä ensitreffeillä ota kädestä kiinni. Voi tulla kiusallinen fiilis tytölle,varsinkaan jos hän ei olekaan kiinnostunut. Tapailen juuri yhtä miestä ja me aloimme kävellä käsikkäin vasta viidennellä tapaamiskerralla :p.

    • 43534534

      Miehenä vastaisin että ei kannata ensimmäisillä treffeillä ottaa, eikä vielä toisillakaan. Oikeastaan tuon asian kanssa ei pitäisi kiirehtiä.

      Halata voi vielä (yhteisellä sopimukslla tai kysyttäessä), mutta liian päälle tunkevaksi ei kannata käydä... Halaamistakin voi kysellä vaikka lopuksi mutta jos nainen ei heti tunnu haluavan niin kannattaa heti pyrkiä liennyttämään tilannetta että "Ehkä tuli liian pikaisesti kysyttyäkin tuota halaamista kun vielä ollaan tutustumisvaiheessa jne..". Tai jotakin muuta vastaavaa ettei siitä tulisi "liian isoa juttua"...

      Parasta on kuitenkin nopeasti laittaa viestiä perään kysyen esim. että miten treffit menivät ja olisiko halua tavata uudestaan? Hyvä tapa on esim. txt viestin laitto jos ei viitsi kysyä suoraan... Jos nainen alkaa tekosyitä keksimään että "ei tässä varmaan ehdi lähiaikoina" niin sitten kannattaa jo uutta matoa laittaa koukkuun...

    • typykkä__84

      Todellakin voi pitää ja ottaa toista kädestä kiinni, jos se on molemmille luontevaa ja kemiat kohtaa = kumpikin on kiinnostunut toisesta.
      Itse asiassa se on tosi söpöä ja ihailtavaa, jos heti ensimmäisillä treffeillä tulee fiilis pitää toista kädestä kiinni. :)

      Tietenkin kolikolla on aina kääntöpuolensa. Toisille pieni koskettelu ekoilla treffeillä ei sovi ollenkaan. Kaikki tosiaan riippuu ihmisistä ja heidän luonteestaan.

      Itse tapasin baarissa kivan miehen ja sovittiin seuraavaksi päiväksi treffit.
      Kemiat kohtasivat heti, ja molemmille oli luontevaa kulkea kaupungilla käsikkäin tai muuten vain välillä koskettamalla toista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      81
      1860
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      240
      1709
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      92
      1542
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      108
      1351
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      166
      1118
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      64
      1083
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      932
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      62
      926
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      866
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      97
      850
    Aihe