Ei tullu sit työ tarjouksia vaikka lupasin olla päivin ja öisin töis. Kukaan ei perustanut grilliä Lehtomäkeen, vaikka työntekijä oli jo valmiina. Lehtomäen kipsa? Olisin erittäin kiinnostunut omistus suhteen vaihtamisesta. Kukaan ei tee töitä niin lujaa kun mä, ja oon aika nopeekin. Olen vaan nyt muuttanut pikkasen kauemmaksi, jotta saan pään sekaisin matkalla... Vaikka töitä ei ole mulle? Voisin tuurata jokaista Lehtomäen kauppaa jos tarvetta. Kai mä oon ihmissusi kun ulvon yöt ja päivisin oon pihal... Ja se tarkoittaa kirjaimelliseti PIHALLA. Että jos jotakuta yrittäjää nyt vakuutti tää mun tarina niin ottakaa muhun yhteyttä, ja nääs kun mä en noit kännyi tai puhelinta ylipäätä omista, nii jos mut töihin haluut ottaa nii mä hengaan tavallisesti kesaris(eli Kouvolan keskuspuistos) Hakekaa mut siel duunii, vaik en mukiin sylje kyl mää hommat hoijan kun duunista on kyse, nääs kun en oo nois työhaastatteluis vakuuttanu vaik paljon puhunu oon... Ja silti ei duunii, pakkohan se on välil kuvitella et mää meen duunii ja sillo mää yleensä dyykkään roskiksii, en mää sitä sano onko se fiksuu vai ei... mut ihailen Nykäsii kyl ältsist. Mervinkaa soitellaa ja on se Mattikin vissii luuris ollu, jaa jos työ nyt ihmettelette miten se on mahollist kun mul ei oo sit omaa luurii niin työkkäris on yleispuhelin, et sil mää soittelen. Taijan ottaa sekunnin päikkärit jaksan taas sit ens yön ulvoo ku se susi. Nyt ei taija malttaa niit päikkäreit ottaa vaan vauhti päälle ja menoks.
Uusia tuulia yrittäjälle
13
960
Vastaukset
- tehty
Lehtomäen Siwan uudeksi yrittäjäksi. Selviät asiakaspalvelusta hyvin, koska asiakkaat samanhenkisiä. Matti&Mervi-veitsisarjaakin saatavana kyseisestä ostarista!
- Puhe oli Grillistä.
Ei oikee nappaa toi Siwa kun sit ei oo tääl ja sit ei saa pitää öisin auki.Mää haluun olla yö ja päivä duunis, mut kiitti jos toi niin kuu olii vähää työtarjous.Eka ainakin vuosiin katos kun mää oon tääl nettikahvios Majakas.Yks tääl mua nii ärsyttää kun tää ei oo öisin auki!
- mahdollisuus
nimittäin Lehtomäen Kioski on myynnissä. Siihen saa perustettua snagarin. Lehtomäen keidas...
- Grilli öin ja päivin
mahdollisuus kirjoitti:
nimittäin Lehtomäen Kioski on myynnissä. Siihen saa perustettua snagarin. Lehtomäen keidas...
Ei mul rahnoo oo mut jos grilli öin ja päivin palvelee ota mut duunii?Täytyy käyä paskal välil.Majakas ankeet vessat,perhana kun jäi yks juttu himaa.Haetko ja tuotko?
- perustaa
Grilli öin ja päivin kirjoitti:
Ei mul rahnoo oo mut jos grilli öin ja päivin palvelee ota mut duunii?Täytyy käyä paskal välil.Majakas ankeet vessat,perhana kun jäi yks juttu himaa.Haetko ja tuotko?
se lafka sinne Lehtomäkeen. Lanseerata se kaikille markkina-alueille. Siitä saadaan toinen Tuurin kyläkauppa! Ja KAIKKEA myydään..
- Grilli öin ja päivin
perustaa kirjoitti:
se lafka sinne Lehtomäkeen. Lanseerata se kaikille markkina-alueille. Siitä saadaan toinen Tuurin kyläkauppa! Ja KAIKKEA myydään..
Hyvä et vessa veti!Tyhjeni koko suoli!
- Laila Hietamies
Kärsitkö uni häiriöstä?
- Grilli öin ja päivin
En voi sanoo et kärsisin uni häikäst, mikä siin on vaikee tajuta et en pidä nukkumisest?Jos mää aina oon pirtee kuiteskii.Eikö sul tyhjene koskaan koko suoli?
- Laila Hietamies
En voi sanoo et kärsisin uni häikäst, mikä siin on vaikee tajuta et en pidä nukkumisest?Jos mää aina oon pirtee kuiteskii.Eikö sul tyhjene koskaan koko suoli?
Miten olet pirteä jos et nuku?
- Grilli öin ja päivin
Laila Hietamies kirjoitti:
Miten olet pirteä jos et nuku?
Laila Hietamies nyt mää kerron sulle et toi kysely loppuu,en nuku,en syö ja kuitenkin paskattaa.Mieti sitä?
- Laila Hietamies
Laila Hietamies nyt mää kerron sulle et toi kysely loppuu,en nuku,en syö ja kuitenkin paskattaa.Mieti sitä?
Et Syökään?
- Lehtomäki ja se GRILLI!
Laila Hietamies kirjoitti:
Et Syökään?
Aika harvoin.Ei oo nälkä.Sitä paitsi en haluu olla liian lihava kun se ei sovi grillin perusteisiin.Pahimmas tapaukses vois asiakkaat luulla et ite syön sen grillin.
- ihramahainen
Lehtomäki ja se GRILLI! kirjoitti:
Aika harvoin.Ei oo nälkä.Sitä paitsi en haluu olla liian lihava kun se ei sovi grillin perusteisiin.Pahimmas tapaukses vois asiakkaat luulla et ite syön sen grillin.
työnantaja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
voitaisiinko unohtaa se sotku?
Olisiko mahdollista aloittaa puhtaalta pöydältä vielä? Ikävä sua ****604335- 852882
- 892151
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e111482Ovatko persut tehneet jo päätöksen ulkopolitiikastaan?
Persujen olisi hallituspuolueena syytä tehdä jo päätöksiä siitä, aikovatko he olla pro-Ukraina vai pro-Trump eli pro-Put1781354Jee! Palsta toimii jälleen!
Viestiarkisto näkyy ja kaikki pelittää. Tätä on odotettu, vaikka ei tässä mitään odotettavaa ole ollut.231276Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk841224- 261109
A, teksteistäni löydät itsesi
jos luet tarkkaan. Vain epäsuorasti voin tunteeni myöntää, en halua minkään rikki menevän. Kaipaan sinua ja odotan näkem171099- 121099