ylimielinen antenniasennus

aaltonen..

on kyllä tuo aallon antenniasennuksen "palvelu" jokseenkin ylimielistä. aikaa ei ole tai hinnat on pilvissä.

sitten kun soitti pienemmälle firmalle:
http://www.yritystele.fi/yf_getinfo/code/NtgjlsU 15!idi8tC 3p3KnJfN8=GS/NBS-Systems Tmi
niin yllättäen saikin asennuksen melkein samantien ja sopivalla hinnalla!

15

3042

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmettelevä

      Olen kyllä ihan eri mieltä Aallon palvelusta!
      Pitivät minkä lupasivat ja vieläpä olivat erityisen ystävällisiä ja avuliaita.
      Hinta/laatusuhde kohdallaan!

      • ainakin...

        tuo aaltohan tunnetaan ammattitaitoisena liikkeenä, mutta ei niin ystävällisenä sellaisena :D


      • erimieltä
        ainakin... kirjoitti:

        tuo aaltohan tunnetaan ammattitaitoisena liikkeenä, mutta ei niin ystävällisenä sellaisena :D

        aalto on asentanut antennin verkon talooni ja itsellä ei ollut mitään moittimista, päinvastoin antenni meni poikki lumikuormasta ja aalto kävi korjaamassa sen ekä veloittanut työstä mitään. suorastaan hyvää palvelua.


      • Tyyppejä..
        erimieltä kirjoitti:

        aalto on asentanut antennin verkon talooni ja itsellä ei ollut mitään moittimista, päinvastoin antenni meni poikki lumikuormasta ja aalto kävi korjaamassa sen ekä veloittanut työstä mitään. suorastaan hyvää palvelua.

        Itse tuli tänään asioitua tuolla liikkeessä. Mennessäni liike oli kiinni, mutta soitin firman matkapuhelimeen, niin asennusäijät lupasi tulla myymään minulle tarvitsemani muutaman kympin osan.
        Aika harva tuollasta varmaan viitsisi tehdä!

        Ja hintatasosta sen verran, että kyseisen tuotteen sain samaan hintaan, kuin mitä se nettikaupassa olisi ollut postikuluineen.
        Ja kun ammattiliikkeestä ostaa, niin laadusta voi ainakin olla varma!


      • ukkikakkonen

        Me emme pitäneet heidän palvelustaan, jonka taloyhtiö oli tilannut. Mies tuli kuin olisi tupsahtanut taivaalta, niin yhtäkkiä etukäteen sopimatta, vaikka asia ei ollut edes kiireellinen. Tutki huoneet ja vaati lopuksi puhelinnumeroamme. Sen koommin emme tätä miestä nähneet. Sivumennen sanoen vikaa ei koskaan edes korjattu.


    • hmmm...

      NBS Systemsin leivissä.;)

      • Hintaa kysynyt

        Itsekin kysyin hiljattain hintaa Aallon asennuspalvelulta. Sain hinta-arvion, josta olin lentää pers.....eni. Hinta oli hirveä!

        Kysyin kilpailevalta yritykseltä, ja hinnasta tippui puolet pois.

        Homma on nyt OK!


    • Maxxximus

      Mä oon ainakin tohon NBS.n palveluun ihan tyytyväinen. Neuvonen on ihan asiatyyppi. Joku vuosi sitte ostettiin silt satelliittisetti asennuksineen ja teki siistiä työtä ja hinta oli kohdillaan. Sit jäljempänä myös talon katolle harava uusittiin ja senkin kanssa kaikki ihan ok. En oo Aallolta mitään hankkinu, mut aika tympeeltä se vaikuttaa.

    • mämitääntiedä

      Antenniasentajilla on töitä niin paljon että on
      varaa valita asiakkaansa.
      Ylimyynti eli ottaa töitä enemmmän kuin pystyy tekemään tuskin on asiakkaan etu.

    • nyt toimii !

      Minun mielestäni molemmat antenniasentajat ovat todella ystävällisiä ja palvelu on mukavaa. Hinnat eivät ole korkealla.

      Ymmärrän että asentajilla on kiireistä, onhan se ainoa antenniliike nykyisin alueella.

      Ihmiset voisivat välillä ottaa asioista selvää ennenkuin alkavat lapsellisesti netissä puhumaan. kiitos!

    • .

      aalto kävi ja nyt pelittää!

    • jam

      minun mielestä tuo aalto ja sen "oppipoika" ei toimi ollenkaan ammattimaisesti, todella ikävää käytöstä varsinki tältä oppipojalta. Tuollaisessakin työssä tulisi pitää huolta omasta hygieniastaan sekä työn jäljestä. Annan vinkkinä toisille samankaltaisille firmoille.Olen kuullut myös monilta muilta samasta asiasta.

    • Mukava kaveri

      Meillekkin kävi Asentamassa antennin ja toimii hyvin ja todella ystävällistä porukkaa Eikä ole minun mielestä mitään valitettavaa

    • 15,

      Kannattaa tarkistaa netistä antennien ja vahvistimien oikeat hinnat, Aallolla todella ylihintaiset, ainakin meidän asennuksen kohdalla.

    • JJ. K

      Hyvin toimii Aallon asentamat vehkeet,kävi korjaamassa yhden turaajan asennukset ja nyt näkyy hyvin kaikilla säillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      42
      3453
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      183
      1871
    3. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      168
      1857
    4. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1645
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      55
      1477
    6. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      358
      1319
    7. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      104
      1173
    8. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      113
      1130
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      1054
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      63
      1022
    Aihe