Liikakatselua??????

Arwen

Voiko Taru Sormusten Herrasta katsoa mukamas liikaa???Olen katsonut Sormuksen ritarit kahdeksan kertaa,ja muistan paljon jopa vuorosanoja esim. "Frodo!Merri,it`s Frodo Baggins!" "Hello Frodo!" tai "Baggins.Baggins.Baggins.Baggins!Sure I know one Baggins!He is over there!Frodo Baggins!" ja "Tell me where is Gandalf" "Oh,I think I broken something.Oh.."
Puhun paljon TSH:sta,luen sitä kirjaa ja katson tietty leffaa!Kakkosenkin käyn vielä katsomassa,kunhan vain saan liput...
Ostimme tässä 27.12.02 siskoni Paulan kanssa kirjan: Virallinen opas elokuvaan Taru Sormusten Herrasta Kaksi Tornia Kuvitettu opas,ja isäni kysyi paljon se maksoi?Sanoin,että 20e.Kirja oli alennuksessa,ja käytin OMIA rahojani.......
Isä sanoi,että nyt kyllä loppuu tuosta TSH:sta kertominen!Pitäisi säästää rahaa tärkeämpään ja,että liika on aina liikaa!!!
EI sille mitään voi,että on TSH fani!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ottakaa kantaa!!!
I LOVE VIGGO "ARAGORN" MORTENSEN 4EVER!!!!

Kiitos kun jaksoitte lukea....

13

542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lievä Fani

      Älä huoli Arwen, ne on nuo vanhemmat aina vähän tuollaisia että jos on jotain uutta ja erillaista niitten nuoruuteen verrattuna, niin sitä huolestutaan ja ollaan niin toreissaan!!
      Jos et muuten ole kovin tuhlaavainen tai "paha" ihminen niin kyllä se isä siitä leppyy!! Kysy siltä vaikka että etteikö se koskaan nuorena ostanut Olavi Virran uusinta vinyylia tai Tunturi-mopoonsa uutta kaasaria!!!
      Aina pitää vähän fanittaa!!

      • Beleggoniel

        Mulla on sama ongelma... tai no eihän se mikään ongelma oo.

        Ja Arwen... Aragorn (Viggo) on mun!


      • Beleggoniel kirjoitti:

        Mulla on sama ongelma... tai no eihän se mikään ongelma oo.

        Ja Arwen... Aragorn (Viggo) on mun!

        Mä luulen et Viggo Mortensenilla on oikees elämäs perhe jne. mutta kyllä se munkin mielest on komea Aragornin roolissa, ehdottomasti parhaimpia valintoja leffassa, mutta en mä nyt sentään kuolaa kenenkään näyttelijän perään, oikee elämä on aina oikeeta. =) Tosin fanittaa saa ja jos omia rahojas käytit, ei isälläs pitäs olla siihen mitään nokan koputtamista. Älkää loukkaantuko sanoistani, eläkää ja fanittakaa. =D


      • Arwen
        Beleggoniel kirjoitti:

        Mulla on sama ongelma... tai no eihän se mikään ongelma oo.

        Ja Arwen... Aragorn (Viggo) on mun!

        Vai,että Viggo on sun???
        No,mä ainakin lähetin sille kirjeen ja joululahjan,että pystytkö parempaan???Mulla ainakin on siihen pikkasen parempi kontakti kuin sulla...!Vai oletko itse lähettänyt sille kirjettä????????????????
        Meen muutes sunnuntaina 29.12.02 kattomaan Kaksi Tornia!!!Voi,että!!Miten mä kestän....???
        Aragorn on niiiiiiiiiiiin ihana!!!Ja Pippinkin (Billy Boyd) on TOSI hellyyttävä!!!Se on niiiin soma!!! =)
        I LOVE VIGGO MORTENSEN 4EVER!!!


      • dreambreaker
        Arwen kirjoitti:

        Vai,että Viggo on sun???
        No,mä ainakin lähetin sille kirjeen ja joululahjan,että pystytkö parempaan???Mulla ainakin on siihen pikkasen parempi kontakti kuin sulla...!Vai oletko itse lähettänyt sille kirjettä????????????????
        Meen muutes sunnuntaina 29.12.02 kattomaan Kaksi Tornia!!!Voi,että!!Miten mä kestän....???
        Aragorn on niiiiiiiiiiiin ihana!!!Ja Pippinkin (Billy Boyd) on TOSI hellyyttävä!!!Se on niiiin soma!!! =)
        I LOVE VIGGO MORTENSEN 4EVER!!!

        sori,jos mä nyt murskaan sun unelmat mutta luuletko sä oikeesti, että Viggo Mortensen sellanen "superstara" lukee ITTE ne KAIKKI TUHANNET fani kirjeet!!??!! Eihän se muuta tekiskään ku lukis kirjeitä!! Se tuskin näkee kolmasosaa niistä kirjeistä saati sitte lukee!! Sen lahjan se saattaa huom. SAATTAA saada mutta eihän se ees tiedä keneltä se on!! Miten sä voit sanoo että sulla on kontakti siihen?


      • dreambreaker
        dreambreaker kirjoitti:

        sori,jos mä nyt murskaan sun unelmat mutta luuletko sä oikeesti, että Viggo Mortensen sellanen "superstara" lukee ITTE ne KAIKKI TUHANNET fani kirjeet!!??!! Eihän se muuta tekiskään ku lukis kirjeitä!! Se tuskin näkee kolmasosaa niistä kirjeistä saati sitte lukee!! Sen lahjan se saattaa huom. SAATTAA saada mutta eihän se ees tiedä keneltä se on!! Miten sä voit sanoo että sulla on kontakti siihen?

        Teistä tulis varmasti oikein mahtava äiti sen pojalle! Kuinkas vanhoja te ootte?? 12?13?vai kenties nuorempia? Se on hei 42!! En tajuu kuinka te voitte ees UNELMOIDA, että se on teidän!! Ukkohan on tarpeeks vanha ollakseen teiän ISÄ!!! for God's sake!!


      • Arwen
        dreambreaker kirjoitti:

        sori,jos mä nyt murskaan sun unelmat mutta luuletko sä oikeesti, että Viggo Mortensen sellanen "superstara" lukee ITTE ne KAIKKI TUHANNET fani kirjeet!!??!! Eihän se muuta tekiskään ku lukis kirjeitä!! Se tuskin näkee kolmasosaa niistä kirjeistä saati sitte lukee!! Sen lahjan se saattaa huom. SAATTAA saada mutta eihän se ees tiedä keneltä se on!! Miten sä voit sanoo että sulla on kontakti siihen?

        Onko tässä maailmassa kielletty haaveileminen???Saahan sitä haaveilla kenestä haluaa,oli sitten 20,tai 6w!!!!!Ja entäs sitten vaikka se on 42?Sekin on tiedetty vaikka kuinka kauan!!!Kyllähän mä sen tiedän,et se on 42,eikä mikään 20!!!Jos sä et osaa haaveilla,sun ei tarvii tulla pilaamaan toisen hyvää sunnuntaipäivää!!!Lähen muutes kattoo tänään Kaksi Tornia...!JESSS!!!
        Ja et sä oo mua komentelemaan ketä mä haaveilen ja kuinka vanha mun pitäs olla,et SAISIN haaveilla yli 40:sest!!!
        I LOVE VIGGO MORTENSEN 4EVER!!!!!


      • dreambreaker
        Arwen kirjoitti:

        Onko tässä maailmassa kielletty haaveileminen???Saahan sitä haaveilla kenestä haluaa,oli sitten 20,tai 6w!!!!!Ja entäs sitten vaikka se on 42?Sekin on tiedetty vaikka kuinka kauan!!!Kyllähän mä sen tiedän,et se on 42,eikä mikään 20!!!Jos sä et osaa haaveilla,sun ei tarvii tulla pilaamaan toisen hyvää sunnuntaipäivää!!!Lähen muutes kattoo tänään Kaksi Tornia...!JESSS!!!
        Ja et sä oo mua komentelemaan ketä mä haaveilen ja kuinka vanha mun pitäs olla,et SAISIN haaveilla yli 40:sest!!!
        I LOVE VIGGO MORTENSEN 4EVER!!!!!

        En komentelekaan sanoin vaan, että se on aika epätodennäköstä..osaan haaveilla...paremmista tyypeistä..ketään ei kiinnosta, että sä näät TTT:n!!!!!!!!


    • Lego

      Liikakatselua..siitä leffasta.. Enpä usko. Se on niiin ihana leffa ettei sit pysty kattoon liikaa, ainakii Kaksi tornia oli ihan huippu. Sen aikana mulle vaa tuli elämäni suurin yllätys eteen. Mä oon yli 18, ja nyt ekan kerran elämässäni rakastuin/ihastuin johonkii näyttelijää. Edes ekassa osassa mä en huomannu kessäkää näyttelijässä mitää erikoista tai ihailemisen arvoista, mutta siellä leffateatterissa mä huomasin kuolaavani aina ku näin Legolasin. Siis sen ihananpaa hahmoa ei oo. Sen ihanat vaaleat hiukset ja ihan samat kasvonpiirteet ku mun veljellä... Aaah... Seuraavana päivänä mun oli pakko ostaa sellanen julistekii, jossa oli Legolasin kuva. Se on niin ihana!!! Onks kukaan muu ihastunu Legolasiin???

      • Leggy

        Yhdyn mielipiteeseesi... Legolas on ihana. Harmittaa kun ei missään lehdessä ole ollut julistetta hänestä. No onneksi hänestä on paljon netti sivuja 8)


      • Arwen
        Leggy kirjoitti:

        Yhdyn mielipiteeseesi... Legolas on ihana. Harmittaa kun ei missään lehdessä ole ollut julistetta hänestä. No onneksi hänestä on paljon netti sivuja 8)

        Suosikissa on ollut kolmesti Legolasista juliste...Kaksi sellaista missä on Legolas ja yhdessä on Orli.Ystävälläni on ne kolme...
        Mutta hän ei minua kiinnosta pätkän vertaa!!!


    • arwn02

      i love arogorn FOREVER!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Not_Viggo

      Onks kukaan vielä saanut Viggoa itselleen?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      26
      4538
    2. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      301
      3622
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      33
      2610
    4. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      37
      2549
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      142
      2157
    6. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      1966
    7. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      120
      1851
    8. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1554
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      3
      1452
    10. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      20
      1378
    Aihe