Hyvää Parturia Hämeenlinnassa?

Kyselevä.

Tietääkö joku jotain hyvää parturia Hämeenlinnassa?
Siis muotitietoista ja osaavaa...
Tietysti olisi kiva juttu, jos se ei olisi kovin kallis, mutta eihän sitä voi olettaa, että esim. keskustassa oleva muotikampaaja/parturi olisi halpa.

137

50390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noita vaikka kuinka

      Esim. PS, Profil Duo, Linna Style... etc.

      • jamatti

        Hätilässä Tornibaarin talossahan on kaupungin paras parturi.


    • muotitietoinen

      profil duo kirkon vieressä on paras

      • sani´

        Keneltä kampaajalta kannattaa varata aika, vai onko Profil-Duossa vain yksi kampaaja ? Onko kallis paikka ?


      • pettynyt asiakas
        sani´ kirjoitti:

        Keneltä kampaajalta kannattaa varata aika, vai onko Profil-Duossa vain yksi kampaaja ? Onko kallis paikka ?

        Helvetin kallista ja ruskeavärin lopputulos oli porkkananpunainen... pettynyt asiakas


    • Tepa...........

      KÄYDÄÄN DALISSA www.dalia.fi

    • ................

      ei laatua saa halvalla

      • Tietoinen-

        Keskustassa edellä mainittujen lisäksi on vielä sellainen puolisen vuotta sitten avattu paikka kuin Studio Fenix, mukava paikka ja hyvä palvelu.


      • Lilja``
        Tietoinen- kirjoitti:

        Keskustassa edellä mainittujen lisäksi on vielä sellainen puolisen vuotta sitten avattu paikka kuin Studio Fenix, mukava paikka ja hyvä palvelu.

        feniksissähän on kolme kampaajaa, kenelle kannàttaisi mennä ? Onko kallis paikka ?


      • mä vaan
        Lilja`` kirjoitti:

        feniksissähän on kolme kampaajaa, kenelle kannàttaisi mennä ? Onko kallis paikka ?

        Heidi oli ainakin loistava... Hintataso on ihan siedettävä, ja palvelu oli hyvää!


      • jeppe jokamies
        mä vaan kirjoitti:

        Heidi oli ainakin loistava... Hintataso on ihan siedettävä, ja palvelu oli hyvää!

        Samaa mieltä, Heidi on suht edullinen, nopea ja ystävällinen. Ja myös kaunis... ;o) Lisäksi lopputulos on useinmiten parempi kuin asiakas uskaltaa odottaa, ja vähintäänkin hyvä. Lisäksi osaa oikeasti kuunnella asiakasta, ja ymmärtää mitä asiakas kulloinkin haluaa. Ainoa negatiivinen asia on pitkät jonot, mutta nehän johtuvat vain siitä, että muutkin ovat huomanneet samat asiat. Eli kannattaa varata aika ajoissa ja käydä ainakin kokeilemassa!


      • siis kysessä...
        jeppe jokamies kirjoitti:

        Samaa mieltä, Heidi on suht edullinen, nopea ja ystävällinen. Ja myös kaunis... ;o) Lisäksi lopputulos on useinmiten parempi kuin asiakas uskaltaa odottaa, ja vähintäänkin hyvä. Lisäksi osaa oikeasti kuunnella asiakasta, ja ymmärtää mitä asiakas kulloinkin haluaa. Ainoa negatiivinen asia on pitkät jonot, mutta nehän johtuvat vain siitä, että muutkin ovat huomanneet samat asiat. Eli kannattaa varata aika ajoissa ja käydä ainakin kokeilemassa!

        Luin viestin vähän nopeasti, ja tarkoitin edellisessä viesissä Parturi-kampaamo Heidiä Hallituskadulla. Hän on loistava!


      • raakakeltainen
        siis kysessä... kirjoitti:

        Luin viestin vähän nopeasti, ja tarkoitin edellisessä viesissä Parturi-kampaamo Heidiä Hallituskadulla. Hän on loistava!

        eikä ku studio fenix keskustalossa sisäpihalla linkkuaseman ja torin "välissä"


      • ingu
        raakakeltainen kirjoitti:

        eikä ku studio fenix keskustalossa sisäpihalla linkkuaseman ja torin "välissä"

        ja sielä Henna Hieto. ( ne on tosin saman näkösiä) mutta tuo on se mukavampi..


      • miesasiakas
        ingu kirjoitti:

        ja sielä Henna Hieto. ( ne on tosin saman näkösiä) mutta tuo on se mukavampi..

        On ne kummatkin mukavia. Ainakin minä tulen hyvin toimeen molempien kanssa ;)


    • lissu73

      parturi-kampaamo ritva kauppinen on tosi jees, sieltä varaat ajan tepalle..itse tykkäsin ja hinta kohtuullinen...tiedä sitten, jokaisella varmaan suosikkinsa!!

      • HONKAVSSORI VILTSU

        TAIDAT OLLA P A
        MINÄ MAKSAN LAADUSTA.


      • bb

        dali


    • Superihminen

      Itse olen havainnut kliinisissä testeissä, että ainakin miesten hiukset leikkaa ja värjää parhaiten Hämeenlinnassa Kaivokadun Hiuskulma.

      Kokemuksia on paikan omistajasta, sekä "ulkomaalaisvahvistuksesta", joka etenkin on todella pätevä.

      Että sinne vain kerittäväksi.

      • ..............................

        taidat olla omistaja.
        otsatukan leikkaus ei onnistunut 3 kertaa korjasi...........


      • Asiantuntija
        .............................. kirjoitti:

        taidat olla omistaja.
        otsatukan leikkaus ei onnistunut 3 kertaa korjasi...........

        Itse olen aina saanut ensiluokkaista palvelua ko. paikassa.
        Oletko mahtanut sitä paitsi miettiä, kumpi tietää paremmin otsatukan pituuden, sinä maallikkona, vai alan ammattilainen?

        Ja ei, en ole omistaja, vaan maksava asiakas.


      • hanna

        Tiedättekö onko Kaivokadun hiuskulmassa töissä vielä kampaaja, joka kilpailee ja on pärjännyt hyvin kaikissa kampaajakilpailuissa ?


      • .............
        Asiantuntija kirjoitti:

        Itse olen aina saanut ensiluokkaista palvelua ko. paikassa.
        Oletko mahtanut sitä paitsi miettiä, kumpi tietää paremmin otsatukan pituuden, sinä maallikkona, vai alan ammattilainen?

        Ja ei, en ole omistaja, vaan maksava asiakas.

        ja paskat. luuletko että kaikki ammattilaiset ovat samanlaisia??????


      • asiakas,,,,,,,,,,
        hanna kirjoitti:

        Tiedättekö onko Kaivokadun hiuskulmassa töissä vielä kampaaja, joka kilpailee ja on pärjännyt hyvin kaikissa kampaajakilpailuissa ?

        kilpailulla ei ole mitään tekemistä jokapäiväisen työn kanssa.
        kilpailuun harjoitellaan monta kuukauttaa etukäteen.
        pokaali määrällä ei ole merkitystä tarkeintä on että asiakas lähtee tyytyväisenä ulos.


      • Artturi Vainaa

        Niin että mikä ulkomaalaisvahvistus? Hän lähti pois jo pari vuotta sitten, nyt on tilalla Suomalainen ja koko henkilökunta on Suomalaisia. Kohtuuhintainen,hajusteeton paikka.


      • larsolav
        .............................. kirjoitti:

        taidat olla omistaja.
        otsatukan leikkaus ei onnistunut 3 kertaa korjasi...........

        bæsj


    • kaurialassa

      on ihan tavallinen ja kohtuu hinnoissa

    • H pirkko

      Dali on paras

      • tepa57

        mutta kannattaa tilata aika ajoissa koska on jatkuvasti 2vik jono.


    • sellanen kotiparturijutska

      kotiin, sillä leikkaa lasten ja miesten hiukset kätevästi

    • kirre'

      oletteko käyneet Top Cutissa ?

      • entinen asiakas

        äijä on kuin robotti, paikat on likaisena ja muutenkin epäsiistiä ja hinnat korkeita työhön nähden.


    • Kampaajamestarit osaa

      Kaivokadun Hiuskulma on hyvä ja ammattitaitoinen
      ja osaava paikka.
      Kaivokatu 2 Hämeenlinna
      Kampaajamestari Anu Tapola

    • miehet on tällä hetkellä pa...

      vaikka itse parturina olenkin pakko myöntää,että TOP CUTin hessu ei ole ainakaan mun tutuille ikinä tuottanu pettymystä,myös linna stylen hannu on mahtava jos haluaa persoonallisia hiustyylejä..eli hannu ja hessu.kaks parasta.

    • Abla

      Elokuvateatterin sisäpihalla sijaitseva Parturi-Kampaamo Mari-Mikko on hämeenlinnan edullisin kampaamo!! Leikkaukset Miehille 10€ ja Naisille 12€!! Väri ja leikkaus alkaen 35€!! Älyttömän halpa!!

      • kysyn vaan

        Tuleeko hintaan vero lisäksi ja mahtaako yrittäjä näillä hinnoilla tehdä rehellistä työtä?? Onko siis toiminta kannattavaa?


      • Vakio-asiakas
        kysyn vaan kirjoitti:

        Tuleeko hintaan vero lisäksi ja mahtaako yrittäjä näillä hinnoilla tehdä rehellistä työtä?? Onko siis toiminta kannattavaa?

        Hinoihin sisältyy verot.. Rhellistä työtä aamusta iltaan. Pienet hinnat -> Paljon asiakkaita -> Paljon rahaa.. Niin se vaan toimii :)


      • kissimirri

        Mari-Mikossa käyn aina, leikkaus väri ja raidat 40e. Hinnat nousi tossa vuos sitten. se on paras. ja sinne on sit turha soittaa että saako huomiselle ajan.. siellä käy väkeä. Suosittelen. niin, ja kävin ottamassa kampauksen häihin, 20e.


      • kissimirri
        kysyn vaan kirjoitti:

        Tuleeko hintaan vero lisäksi ja mahtaako yrittäjä näillä hinnoilla tehdä rehellistä työtä?? Onko siis toiminta kannattavaa?

        Ja jos kaikesta saa kuitin, niin eipä voi pimeenä tehdä.


      • hup
        kissimirri kirjoitti:

        Mari-Mikossa käyn aina, leikkaus väri ja raidat 40e. Hinnat nousi tossa vuos sitten. se on paras. ja sinne on sit turha soittaa että saako huomiselle ajan.. siellä käy väkeä. Suosittelen. niin, ja kävin ottamassa kampauksen häihin, 20e.

        onko siellä useampia ihmisiä töissä? kenelle kannattaa varata aikaa?


      • -------------------
        kissimirri kirjoitti:

        Mari-Mikossa käyn aina, leikkaus väri ja raidat 40e. Hinnat nousi tossa vuos sitten. se on paras. ja sinne on sit turha soittaa että saako huomiselle ajan.. siellä käy väkeä. Suosittelen. niin, ja kävin ottamassa kampauksen häihin, 20e.

        hyvät aineet maksavat niin paljon että noi hinnat kertovat paljon laadusta ja kampaamon tasosta.


      • ollut jo vuosia tyytyväinen

        Niinpä, Marimikko on edullinen ja etevä, nopea ja miellyttävä. On selvää, että näin hyvää saa jonottaakin! Tilaan aina käydessäni jo seuraavan ajan valmiiksi. Homma hoituu ja edustuskunto saavutetaan.


      • ex-asiakas

        Marimikossa pilattiin ainakin mun tasapitkä kaunis tukkani totaalisesti.
        Otin vaalean värin ja leikkauksen. Kampaaja hoiti sillä välin kun mulla oli väri päässä kaksi asiakasta (leikkasi ja rahasti). Väri oli ihan liian kauan päässä. Tukasta tuli vihertävä ja karhea. Ihan kamala. Leikkaus oli ihan paska. Pyysin kevyen otsatukan. Otsatukka leikattiin siten että alta tukka oli lyhyempi kuin päältä. Siis eikö se pitäisi tehdä niin että päältä kevennetään.

        Kyllä se kampaamo muut hinnoissa voittaa, mutta ikinä et tiedä mitä saat ja millainen on pää kun astut sieltä ulos. En suosittele enkä mene enää. Kauan kävin ja toinen kunnon pettymyksen jälkeen päätin, etten enää mene.

        Lisäksi Sari ei ole mikään asiakaspalvelija, kun annoin huonosta tukasta palautettava hän vastasi "ite halusit ton värin, en mä tiennyt et siitä tulee tollanen" Haukkuu aina edellisen asiakkaan seuraavalle asiakkalle jne.

        Hinta on kohdallaan, laatu ei. Mieluummin maksan enemmän kampaajasta ja olen tyytyväinen tukkaani ja saan kunnon asiakaspalvelua.


      • oppirahat maksettu
        ex-asiakas kirjoitti:

        Marimikossa pilattiin ainakin mun tasapitkä kaunis tukkani totaalisesti.
        Otin vaalean värin ja leikkauksen. Kampaaja hoiti sillä välin kun mulla oli väri päässä kaksi asiakasta (leikkasi ja rahasti). Väri oli ihan liian kauan päässä. Tukasta tuli vihertävä ja karhea. Ihan kamala. Leikkaus oli ihan paska. Pyysin kevyen otsatukan. Otsatukka leikattiin siten että alta tukka oli lyhyempi kuin päältä. Siis eikö se pitäisi tehdä niin että päältä kevennetään.

        Kyllä se kampaamo muut hinnoissa voittaa, mutta ikinä et tiedä mitä saat ja millainen on pää kun astut sieltä ulos. En suosittele enkä mene enää. Kauan kävin ja toinen kunnon pettymyksen jälkeen päätin, etten enää mene.

        Lisäksi Sari ei ole mikään asiakaspalvelija, kun annoin huonosta tukasta palautettava hän vastasi "ite halusit ton värin, en mä tiennyt et siitä tulee tollanen" Haukkuu aina edellisen asiakkaan seuraavalle asiakkalle jne.

        Hinta on kohdallaan, laatu ei. Mieluummin maksan enemmän kampaajasta ja olen tyytyväinen tukkaani ja saan kunnon asiakaspalvelua.

        Siis eikö todella korvannut värimokaa mitenkään? Tällaisissa tapauksissa kannattaa ottaa yhteyttä suoraan kuluttajasuoja-asiamieheen. Ei todellakaan ole palvelua, jos värjää hiuksesi vihreiksi, eikä osaa olla siitä edes pahoillaan. Miten tuollainen parturi voi edes jatkaa enää työtään. Kerroin tarinan anopilleni, joka on käynyt nyt pari kertaa kys. paikassa. ja käynnit loppui tasan tähän.! Vaikka hänellä on parturointi sujunut ihan hyvin, ei halua kuulemma ottaa riskiä että joutuu vastaavaan tilanteeseen. Ja hyvä näin. Liian ruuhkaisessa paikassa ei voi saada hyvää palvelua.

        Kävin itse aikoinani värin poistossa, eli siis valennuttamassa hiuksiani. Kampaamo oli yksi kaupungin suosituimpia. No sama tilanne kuin sinulla, värjääjällä oli myös töitä muualla, ja unohti minut hetkeksi. Pää alkoi polttelemaan ja mietin että kuuluukohan asiaan. Noh, tämäpä oli kiireessä unohtanut kysyä minulta millä olen viimeksi hiukseni värjännyt, ja sekoitti väärän seoksen hiuksiini. Syytti sitten minua siitä, etten ollut kertonut värjänneeni hiuksiani hennalla!!! Siis mistä helvatasta minä maallikkona olisin voinut tietää mitä se heidän värinpoistoon kuuluu.

        Noh, tulos oli siis se, että seos poltti pois yli puolet hiuksistani!! Olin aivan valmis nostamaan asiasta isomman äläkän, mutta onneksi ehtivät paikata mokansa suostumalla hoitamaan viikottain palaneita hiuksiani. Pitkäjänteisellä hoidolla hiukset saatiin siis vihdoin kuntoon, mutta en koskaan enää uskalla mennä parturiin värjäyttämään hiuksiani, sen verran traumaattinen kokemus oli.

        Kyllä se nyt vaan on niin, ettei yhdelläkään yksityisyrittäjällä ole varaa palavella asiakkaitaan huonosti. Sana kiirii ja nopeasti!


      • kiitollinen asiakas
        oppirahat maksettu kirjoitti:

        Siis eikö todella korvannut värimokaa mitenkään? Tällaisissa tapauksissa kannattaa ottaa yhteyttä suoraan kuluttajasuoja-asiamieheen. Ei todellakaan ole palvelua, jos värjää hiuksesi vihreiksi, eikä osaa olla siitä edes pahoillaan. Miten tuollainen parturi voi edes jatkaa enää työtään. Kerroin tarinan anopilleni, joka on käynyt nyt pari kertaa kys. paikassa. ja käynnit loppui tasan tähän.! Vaikka hänellä on parturointi sujunut ihan hyvin, ei halua kuulemma ottaa riskiä että joutuu vastaavaan tilanteeseen. Ja hyvä näin. Liian ruuhkaisessa paikassa ei voi saada hyvää palvelua.

        Kävin itse aikoinani värin poistossa, eli siis valennuttamassa hiuksiani. Kampaamo oli yksi kaupungin suosituimpia. No sama tilanne kuin sinulla, värjääjällä oli myös töitä muualla, ja unohti minut hetkeksi. Pää alkoi polttelemaan ja mietin että kuuluukohan asiaan. Noh, tämäpä oli kiireessä unohtanut kysyä minulta millä olen viimeksi hiukseni värjännyt, ja sekoitti väärän seoksen hiuksiini. Syytti sitten minua siitä, etten ollut kertonut värjänneeni hiuksiani hennalla!!! Siis mistä helvatasta minä maallikkona olisin voinut tietää mitä se heidän värinpoistoon kuuluu.

        Noh, tulos oli siis se, että seos poltti pois yli puolet hiuksistani!! Olin aivan valmis nostamaan asiasta isomman äläkän, mutta onneksi ehtivät paikata mokansa suostumalla hoitamaan viikottain palaneita hiuksiani. Pitkäjänteisellä hoidolla hiukset saatiin siis vihdoin kuntoon, mutta en koskaan enää uskalla mennä parturiin värjäyttämään hiuksiani, sen verran traumaattinen kokemus oli.

        Kyllä se nyt vaan on niin, ettei yhdelläkään yksityisyrittäjällä ole varaa palavella asiakkaitaan huonosti. Sana kiirii ja nopeasti!

        On todella ikävää lukea tuollaista palautetta Sarista.Minä ja monet tuttavani olemme käyneet Mari-Mikossa useita vuosia ja olleet erittäin tyytyväisiä hänen työhönsä.Varma olen että jos Sari tekee virheen hän sen myös korvaa.Myös meissä asiakkaissa on parantamisen varaa.Olen ollut paikalla,kun asiakas tuli valittamaan työstä.Sari kävi asiallisen keskustelun ja yhteisymmärrys löytyi>asiakas syytti turhaan Saria.Ammattitaitoisen kampaajan ei tarvitse kaikkea sietää mielestäni.Edellämainut kirjoitukset ovat kateellisten aikaansaannoksia.Kaikkihan tietävät että Sarilla riittää asiakkaita aina.


      • mavä

        Parturi-kampaamo MARI-MIKKO "paras ja edullisin Hämeenlinnassa" hyvä palvelu enpä mene enää muualle öle ollut kohta 20 v hämeenlinnas nyt vasta löysin sen oikean kampaajan : )


      • ....
        ex-asiakas kirjoitti:

        Marimikossa pilattiin ainakin mun tasapitkä kaunis tukkani totaalisesti.
        Otin vaalean värin ja leikkauksen. Kampaaja hoiti sillä välin kun mulla oli väri päässä kaksi asiakasta (leikkasi ja rahasti). Väri oli ihan liian kauan päässä. Tukasta tuli vihertävä ja karhea. Ihan kamala. Leikkaus oli ihan paska. Pyysin kevyen otsatukan. Otsatukka leikattiin siten että alta tukka oli lyhyempi kuin päältä. Siis eikö se pitäisi tehdä niin että päältä kevennetään.

        Kyllä se kampaamo muut hinnoissa voittaa, mutta ikinä et tiedä mitä saat ja millainen on pää kun astut sieltä ulos. En suosittele enkä mene enää. Kauan kävin ja toinen kunnon pettymyksen jälkeen päätin, etten enää mene.

        Lisäksi Sari ei ole mikään asiakaspalvelija, kun annoin huonosta tukasta palautettava hän vastasi "ite halusit ton värin, en mä tiennyt et siitä tulee tollanen" Haukkuu aina edellisen asiakkaan seuraavalle asiakkalle jne.

        Hinta on kohdallaan, laatu ei. Mieluummin maksan enemmän kampaajasta ja olen tyytyväinen tukkaani ja saan kunnon asiakaspalvelua.

        Olen itse kokenut kyseisen kampaamon myös niin, että ikinä ei voi tietää millaiset hiukset päässä sieltä lähdet. Hinta on kyllä edullinen mutta en uskalla enää käydä. Harmi.


      • coffeee

        Tekevätkö Mari-Mikossa pidennyksiä? ja jos tekevät niin minkä hintaisia suunnilleen?


      • poispois

        No hintahan ei korvaa laatua. Minä en ainakaan mene semmoiseen paikkaan missä omistajan koira pyörii jaloissa kaiken päivää. Mari-Mikossa on näin ja Dalissa. Koirat ja muut lemmikit pois kampaamoista! En myöskään mene kampaamoon, missä haisee tupakka.


    • hiustupsu

      Hei!

      Minä käyn Riitalla ja myös aikuiset poikani käyvät Riitalla. On nopea ja taitava parturi-kampaaja Hätilässä Papinniityntien alussa pienkerrostalossa.

      Suosittelen!!!

    • erittäin tyytyväinen asiakas

      Marimikko on paras parturi ja kampaaja! Tästä syystä kateelliset saattavat parjatakin.

      • enää en käy

        Koska olet Marimikossa saanut kunnon asiakaspalvelua. Hinta on edullinen, mutta asiakaspalvelu on suorastaan surkeaa. En jaksa kuunnella Sarin ruikutusta muista asiakkaista tai sen ongelmista.

        Sen on pakko tehdä halvella, koska ei osaa tehdä kunnon työtä. Värjäys on ainoa järkevä mitä siellä kannattaa ottaa. Ja on kyllä tuurista kiinni millainen väristä tulee. Leikkaus ei ainakaan onnistu Sarilta. Useasti petyin.

        Lisäksi Sari ei kestä ohjeita tai kritiikkiä työstään. Tuollainen asenne ei ole asiakaspalvelua.


      • Järkyttynyt
        enää en käy kirjoitti:

        Koska olet Marimikossa saanut kunnon asiakaspalvelua. Hinta on edullinen, mutta asiakaspalvelu on suorastaan surkeaa. En jaksa kuunnella Sarin ruikutusta muista asiakkaista tai sen ongelmista.

        Sen on pakko tehdä halvella, koska ei osaa tehdä kunnon työtä. Värjäys on ainoa järkevä mitä siellä kannattaa ottaa. Ja on kyllä tuurista kiinni millainen väristä tulee. Leikkaus ei ainakaan onnistu Sarilta. Useasti petyin.

        Lisäksi Sari ei kestä ohjeita tai kritiikkiä työstään. Tuollainen asenne ei ole asiakaspalvelua.

        Olen samaa mieltä Mari-Mikosta näiden negatiivisia kokemuksia saaneiden asiakkaiden kanssa. Pettymyksiä kampaajalla käynneistä on ollut aiemminkin, mutta tässä Mari-Mikko veti kyllä ihan ennätyksen.
        Esim. hiuksissa on 1,5cm tyvikasvu; no hän laittaa värin kokonaan kerralla päähän eli tämä tyvi tuli jäämään jo eriväriseksi. Samoin väriä pidettiin päässä aivan liian kauan, kun sillä välillä piti leikata muiden tukkaa. Leikkauksesta ei voinut edes puhua, niin luokaton se oli. Lisäksi otsa, niska ja ohimot oli ihan värissä kun lähdin, n. 2cm alueelta. Samana iltana jouduin menemään toiseen kampaamoon, missä päin persettä leikattu tukka "korjattiin". Ja asiakaspalvelusta ei ollut tietoakaan, kuten myös ovat maininneet.
        Eli KIERTÄKÄÄ SE PAIKKA KAUKAA!!


      • kati62

        ...Mari-Mikosta tuli kolme täysin tyytyväistä asiakasta uusine hiustyyleineen ja -raitoineen. Kymmenen vuotta on koko perheemme naispuoleiset kampaamossa käyneet eikä koskaan ole ollut valittamista mistään!

        Jos kampaaja sillä välin kuin minulla on väri päässä, leikkaa jonkun toisen hiukset, niin eihän se minulta ole pois. Osaan olla yksinkin sillä aikaa eli minua ei tarvitse koko kampaamossa oloajan "huvittaa"...


      • Pettynyt..
        enää en käy kirjoitti:

        Koska olet Marimikossa saanut kunnon asiakaspalvelua. Hinta on edullinen, mutta asiakaspalvelu on suorastaan surkeaa. En jaksa kuunnella Sarin ruikutusta muista asiakkaista tai sen ongelmista.

        Sen on pakko tehdä halvella, koska ei osaa tehdä kunnon työtä. Värjäys on ainoa järkevä mitä siellä kannattaa ottaa. Ja on kyllä tuurista kiinni millainen väristä tulee. Leikkaus ei ainakaan onnistu Sarilta. Useasti petyin.

        Lisäksi Sari ei kestä ohjeita tai kritiikkiä työstään. Tuollainen asenne ei ole asiakaspalvelua.

        Näkyy olevan muutkin samaa mieltä, että Marimikko ei oo kovinkaan laadukas paikka. Ite pari kertaa oon käyny joskus, halpojen hintojen takia, mutta enää en todellakaan ikinä enää mee! Viimeks hiuksia vaalennettiin ja aine oli ihan liian kauan päässä. Sitten se nainen oli vaan " oho, nyt täytyy leikata pois latvoista vähän enemmän" ja ennen pitkä tukka lyhenty puoleen.. Sitten hiuksia kuivatessaan se poltti päänahkaa pitämällä liian kauan polttavaa kuivaajaa samassa kohtaa, moneen kertaan! Ja kyllä sattu.

        Aikasemmalla kerralla käydessä värjättiin hiukset ja väriä oli myös pitkin otsaa ja ohimoita. Ja hiukset leikattu rumasti pottamalliin.

        Ei enää ikinä sinne.


    • S-Riesa

      Mistähän mahtaisi saada melko edullisen värjäyksen, esim. opiskelijatyönä..? Vinkkejä?

      • mavä

        sun kannattaa mennä mari-mikkoon m siellä on hyvä palvelu ja ammattitaitoinen kampaaja sinne kannattaa mennä menet kerran etkä enää nuualle haluakkaan! ja hämeenlinnan halvin,


      • Masi-Rosa
        mavä kirjoitti:

        sun kannattaa mennä mari-mikkoon m siellä on hyvä palvelu ja ammattitaitoinen kampaaja sinne kannattaa mennä menet kerran etkä enää nuualle haluakkaan! ja hämeenlinnan halvin,

        Tulin juuri parturista Mari-Mikosta. Sari leikkasi ammattitaidolla kuten aina. Eikä ole koskaan ollut valittamista. 10 euroa hiustenleikkuusta on vähintäänkin edullinen.


    • pikkumyyyyy

      Salon moment... Palokunnankadun ja sibeliuksenkadun melkein kulmassa... Paras ja halpa... väri ja leikkaus 55 euroa ja palvelu on hyvää

    • nainen20202020

      Linna Style ja siellä Amppis. Kerta kaikkiaan hyvä kampaaja/parturi.

    • Fenix paras

      toi studio fenix ja se heidi vai henna vai mikä se oli, se kun pesee aina hiukset ennen käsittelyä samaan hintaan! ja kun se antaa päänhieronnan siinä samassa niin parempi on kun oot ottanu tän aamulla huomioon asentaessas vehkeitäs housuihis, meinaa tulla väkisin pihalle! ;-) on kaunis ja herttainen, voisin rakastua moiseen, jollei hän olisi jo varattu, niinku minäkin..
      meinaa oon käyny muillaki, kun fenix on ollu varattu täyteen, ja muualla ei saa noin hyvää palvelua!

      • riiriirii

        riitukka kävelykadulla on paras!


      • Vuosia käynyt
        riiriirii kirjoitti:

        riitukka kävelykadulla on paras!

        Helmihiusmesta ja Sari!!


    • takkuinen pää

      Ja aina ajakohtainen. En ala solvaamaan ketään nimeltä, mutta melkoisia saksikäsi-emmoja kyllä riittää.
      Marraskuun alussa kävin parurissa ja vieläkin pitää olla julkisilla paikoilla myssy syvällä päässä.
      Ensiksi leikkasi aivan liian lyhyeksi. Minulle kun ei ihan lyhyt tukka sovi. Toisekseen jollakin ihme mallilla, että nyt kasvettuaan on reunoilta räjähtänyt kuin ydinpommi. Tietenkin toiselta puolelta enemmän, alkutyö oli jo eriparia.
      Muuten ihan kiva muija, mutta minun tukkaan ei enää koske. Piti hieman ohentaa ja tasata kuivia latavoja.
      Operaation jälkeen lattialla oli enemmän villaa, kuin saa suurehkosta karitsasta.

      Jotain pitäis tehdä, mutta paremmille on pitkät jonot. Jos niitä parempia on. Noita kannattaa välttää, minne voi kävellä aikaa sopimatta.
      Rauhakadulla oli siinä Palokunnankadulle laskevassa mäessä takavuosina tosi hyvä parturi. Sääli, että lopetti. Irma jotakin.. Kehua nimellä kai saa. Terveisiä, jos joku tuntee.

      • N_27

        Kampaamo Marja, ja siellä kampaaja Mari. Hyvä palvelu sekä iloinen yrittäjä :)


    • asiakas 23

      Salon Moment Palokunnankadulla, molemmat tytöt huippuja!

      • Oma tukka oma pää

        Kun tässä nyt kampaamoista keskustellaan, lyön minäkin lusikkani soppaan.
        Kerron kokemuksistani ja näkemyksistäni vuosien varrella kampaajista.
        Uskon monilla muilla olevan varmasti samantapaisia kokemuksia.

        Jos parturi-kampaamoon menee ihminen, jolla ei ole täysin selvillä mitä hiuksille pitäisi tehdä,
        tai sitten onkin suunnitelma, joka ei syystä tai toisesta kampaajan mielestä onnistu.
        Voit joutua pettymään uusiin hiuksiisi.Mikäli niitä enään edes on päässäsi.
        Asiakkaat antavat usein parturi-kampaajille vapaat kädet, luottaen heidän ammattitaitoonsa.
        Siltikin vaikka kyseessä ei olisi tuttu kampaaja.
        Tälläiset asiakkaat tekevät näitä "kyllä minä tiedän mikä sinulle sopii parturi-kampaajia"

        Jos et ole rohkea ja sano, mitä haluat ja mitä et.
        Voit joutua vahvatahtoisen kampaajan testeripääksi.Jotkut kampaajat kokeilee tälläisiin hyväuskoisiin ihmisiin omia ideoitaan, hiusmalleja ja värityylejä jne.Heille on ihan sama onko asiakas tyytyväinen tulokseen.
        Huom.asiakasta rahastetaan myös mielinmäärin tästä testauksesta.

        On myös asiakkaita jotka tietää mitä tahtoo.Mutta sellaisia asiakkaita ko.kampaajien on vaikea sietää.
        Asiakkaalla voi olla oma tyyli, jonka haluaisi säilyttää.Mutta kampaaja on päättänyt ettei ko.tyyli kertakaikkiaan sovi asiakkaalle, eikä tuollainen ole enään muotiakaan.
        Ottamatta lainkaan huomioon, ettei kaikki halua orjallisesti noudattaa hiusmuotia!

        Jos jollakin on pitkät tai puolipitkät kihartuvat, tai paksut hiukset, ei hänen hiuksiaan tarvitse aina pätkiä, ohentaa kokonaan pois pakkomielteisesti, ellei asiakas tätä nimenomaan selvästi pyydä.
        Monilla parturi-kampaajilla vain on ihmeellinen kynimisvimma, eivät pysty lopettamaan leikkaamista ajoissa.
        Sakset pysähtyvät vasta kun ei ole enään mitä leikata.

        Ei kaikki pidä nykyajan lyhyestä hiusmuodista, vaan haluavat säilyttää oman tyyliinsä, joskin joutuvat ottamaan riskin pyytäessään pientä siistimistä tms.
        Kaikki ei halua joutua juurikasvu värjäyskierteeseen, he ovat siksi mielummin ilman mustaa, tai räikeän punaista muotikuontaloa.
        Kaikki ei halua hiuksikseen, lyhyeksi nyrhittyä piikkisuoraa litteää ohennettua risukkoa.
        Joka menee elottomana pitkin päätä kuin uimalakki ellei yritä saada siihen jotakin eloa muotovaahdolla.
        Sittenkin se on päässä kuin auton alle jäänyt siilinraato.

        Kampaajat toki voivat ehdottaa eri tyylejä, mutta eivät saisi painostaa asiakkaita noudattamaan
        orjallisesti hiusmuotia tai omia ideoitaan.
        Sitä paitsi, leikkaamalla lyhyitä hiusmalleja, värjäämällä vahvasti omasta väristä poiketen, taataan että asiakkaat palaavat varmasti muutaman kuukauden päästä, koska hiukset kasvavat ns.mallista ulos ja olet juurikasvukierteessä.
        Näin luodaan ns.riippuvuus kampaajiin.

        Itse olen päättänyt pitää paksun ja pitkän ja taipuisan luomuvärisen hiusmallin.
        En anna enää yhdenkään, "minä tiedän paremmin parturi-kampaajan" käydä muotitietoisuuksineen hiusteni kimppuuni.Valitkoon uhrinsa muualta!
        Jotka sellaisten uhriksi joutuu, voisivat maksamisen sijasta antaa kampaajalle mustan silmän.

        Lopuksi vielä, pisteet niille kampaajille, jotka tarjoavat palvelun yhteydessä rentouttavan päähieronnan,
        vaikka eri maksustakin.
        Se on mielestäni miellyttävämpää kuin hätäinen käsittely ja ahne hyötyrahastus.
        Tyyliin: kiitos hei, mene jo ja seuraava.

        Ei ole myöskään hyvä asia, jos kampaajien mielentilat vaikuttaa työhönkeskittymiseen ja asiakkaan
        kohteluun epäasiallisesti tai hermostuneesti.
        Asiakkaan on helppoa ja hieman kiusallistakin vaistota kampaajan mielentila.

        Toisten asiakkaiden haukkuminen toisille ja juoruaminen muiden asioista, vaikka kuinka olisi leipääntynyt työhönsä, elämäänsä tai joihinkin asiakkaisiin.
        Tälläinen tyyli kertoo aina jotakin kampaajan sivistyksestä ja asiakaspalveluammattiin sopimattomuudesta.


      • Saunus

        Ainakaan ei wanaja festareilla tää tummempi tyttö kovin huippu ollut. Satuin näkemään kun riehu jotakin yhdellä laitureista, kännissä tai ei niin mielestäni ei ole kovin fiksua tuollainen käytös, ihmiset kun tunnistavat. Laittoi ainakin funtsimaan menenkö toista kertaa heidän käsittelyyn.


      • S-aunus
        Saunus kirjoitti:

        Ainakaan ei wanaja festareilla tää tummempi tyttö kovin huippu ollut. Satuin näkemään kun riehu jotakin yhdellä laitureista, kännissä tai ei niin mielestäni ei ole kovin fiksua tuollainen käytös, ihmiset kun tunnistavat. Laittoi ainakin funtsimaan menenkö toista kertaa heidän käsittelyyn.

        Eihän se parturista huonoa tee, jos bilettää festareilla laiturilla,,,
        kaappijuopon marinaa moinen..


      • Luonnonkihara
        Oma tukka oma pää kirjoitti:

        Kun tässä nyt kampaamoista keskustellaan, lyön minäkin lusikkani soppaan.
        Kerron kokemuksistani ja näkemyksistäni vuosien varrella kampaajista.
        Uskon monilla muilla olevan varmasti samantapaisia kokemuksia.

        Jos parturi-kampaamoon menee ihminen, jolla ei ole täysin selvillä mitä hiuksille pitäisi tehdä,
        tai sitten onkin suunnitelma, joka ei syystä tai toisesta kampaajan mielestä onnistu.
        Voit joutua pettymään uusiin hiuksiisi.Mikäli niitä enään edes on päässäsi.
        Asiakkaat antavat usein parturi-kampaajille vapaat kädet, luottaen heidän ammattitaitoonsa.
        Siltikin vaikka kyseessä ei olisi tuttu kampaaja.
        Tälläiset asiakkaat tekevät näitä "kyllä minä tiedän mikä sinulle sopii parturi-kampaajia"

        Jos et ole rohkea ja sano, mitä haluat ja mitä et.
        Voit joutua vahvatahtoisen kampaajan testeripääksi.Jotkut kampaajat kokeilee tälläisiin hyväuskoisiin ihmisiin omia ideoitaan, hiusmalleja ja värityylejä jne.Heille on ihan sama onko asiakas tyytyväinen tulokseen.
        Huom.asiakasta rahastetaan myös mielinmäärin tästä testauksesta.

        On myös asiakkaita jotka tietää mitä tahtoo.Mutta sellaisia asiakkaita ko.kampaajien on vaikea sietää.
        Asiakkaalla voi olla oma tyyli, jonka haluaisi säilyttää.Mutta kampaaja on päättänyt ettei ko.tyyli kertakaikkiaan sovi asiakkaalle, eikä tuollainen ole enään muotiakaan.
        Ottamatta lainkaan huomioon, ettei kaikki halua orjallisesti noudattaa hiusmuotia!

        Jos jollakin on pitkät tai puolipitkät kihartuvat, tai paksut hiukset, ei hänen hiuksiaan tarvitse aina pätkiä, ohentaa kokonaan pois pakkomielteisesti, ellei asiakas tätä nimenomaan selvästi pyydä.
        Monilla parturi-kampaajilla vain on ihmeellinen kynimisvimma, eivät pysty lopettamaan leikkaamista ajoissa.
        Sakset pysähtyvät vasta kun ei ole enään mitä leikata.

        Ei kaikki pidä nykyajan lyhyestä hiusmuodista, vaan haluavat säilyttää oman tyyliinsä, joskin joutuvat ottamaan riskin pyytäessään pientä siistimistä tms.
        Kaikki ei halua joutua juurikasvu värjäyskierteeseen, he ovat siksi mielummin ilman mustaa, tai räikeän punaista muotikuontaloa.
        Kaikki ei halua hiuksikseen, lyhyeksi nyrhittyä piikkisuoraa litteää ohennettua risukkoa.
        Joka menee elottomana pitkin päätä kuin uimalakki ellei yritä saada siihen jotakin eloa muotovaahdolla.
        Sittenkin se on päässä kuin auton alle jäänyt siilinraato.

        Kampaajat toki voivat ehdottaa eri tyylejä, mutta eivät saisi painostaa asiakkaita noudattamaan
        orjallisesti hiusmuotia tai omia ideoitaan.
        Sitä paitsi, leikkaamalla lyhyitä hiusmalleja, värjäämällä vahvasti omasta väristä poiketen, taataan että asiakkaat palaavat varmasti muutaman kuukauden päästä, koska hiukset kasvavat ns.mallista ulos ja olet juurikasvukierteessä.
        Näin luodaan ns.riippuvuus kampaajiin.

        Itse olen päättänyt pitää paksun ja pitkän ja taipuisan luomuvärisen hiusmallin.
        En anna enää yhdenkään, "minä tiedän paremmin parturi-kampaajan" käydä muotitietoisuuksineen hiusteni kimppuuni.Valitkoon uhrinsa muualta!
        Jotka sellaisten uhriksi joutuu, voisivat maksamisen sijasta antaa kampaajalle mustan silmän.

        Lopuksi vielä, pisteet niille kampaajille, jotka tarjoavat palvelun yhteydessä rentouttavan päähieronnan,
        vaikka eri maksustakin.
        Se on mielestäni miellyttävämpää kuin hätäinen käsittely ja ahne hyötyrahastus.
        Tyyliin: kiitos hei, mene jo ja seuraava.

        Ei ole myöskään hyvä asia, jos kampaajien mielentilat vaikuttaa työhönkeskittymiseen ja asiakkaan
        kohteluun epäasiallisesti tai hermostuneesti.
        Asiakkaan on helppoa ja hieman kiusallistakin vaistota kampaajan mielentila.

        Toisten asiakkaiden haukkuminen toisille ja juoruaminen muiden asioista, vaikka kuinka olisi leipääntynyt työhönsä, elämäänsä tai joihinkin asiakkaisiin.
        Tälläinen tyyli kertoo aina jotakin kampaajan sivistyksestä ja asiakaspalveluammattiin sopimattomuudesta.

        "Itse olen päättänyt pitää paksun ja pitkän ja taipuisan luomuvärisen hiusmallin.
        En anna enää yhdenkään, "minä tiedän paremmin parturi-kampaajan" käydä muotitietoisuuksineen hiusteni kimppuuni."

        Hei, minulla on sama tyyli! Missä leikkautat hiuksesi???


    • Iha ite

      Itse leikkaan itse. Saa sellaisen lopputuloksen ku haluaa. Nopeaa ja halpaa. Mii laike veri mats. :)

      • NM

        ..Ehdottomasti! Iloset parturoijat, hyvä palvelu. Kun väri laitetaan päähän niin kysytään halutaanko kahvii, teetä, mehuu, keksejä yms. Työntekijät on erittäin ammattitaitoisia. Kertoo rehellisesti omat mielipiteensä mitä pitäs tehä, mitä ei. Saa ihanan, rentouttavan päähieronnan samalla kun hiuksia pestään. Itse oon käynyt Siirin lähdön jälkeen Pilvillä ja kovasti oon tykänny, mukava ja ammattitaitonen tyttö! Laadukasta työtä.


      • mie888888
        NM kirjoitti:

        ..Ehdottomasti! Iloset parturoijat, hyvä palvelu. Kun väri laitetaan päähän niin kysytään halutaanko kahvii, teetä, mehuu, keksejä yms. Työntekijät on erittäin ammattitaitoisia. Kertoo rehellisesti omat mielipiteensä mitä pitäs tehä, mitä ei. Saa ihanan, rentouttavan päähieronnan samalla kun hiuksia pestään. Itse oon käynyt Siirin lähdön jälkeen Pilvillä ja kovasti oon tykänny, mukava ja ammattitaitonen tyttö! Laadukasta työtä.

        ...ei sinne ainakaan, ei elisan lähdön jälkeen!


    • Suski8888

      PS-Studion Naiset leikkaavat ainakin Tiiriön liikkeessä tosi hyvin. Aina olen ollut tosi tyytyväinen ja saanut hyvää ja iloista (luonnollista) palvelua.. PS-Studio on kyllä melko kallis mut koskaan ei o tarvinnu pettyä.
      Studio Helizen on kans hyvä paikka Hallituskadulla, siel oli kiva ja seesteinen tunnelma. Leikkasi huolellisesti ja väri kans kesti yllättävän pitkään päässä.

      • ErkkoPena

        Ainakin 2000-luvun alussa oli armeijalla hyvä parturi Parolannummella! Muistaakseni ei veloittanu kun 10 markkaa ja oli kyllä siisti jälki! Tosin hiusmalleja oli vaan yks, joka oli lyhyt ja aika ykspuoleinen..


    • Sssspede

      Näin miehenä voin sanoa et PS:ssä on parhaat perseet! (Ratkaisee myös)

      • barber.

        Onko missään keskustan parturissa miesparturia, joka olisi keskittynyt miesten hiusten leikkaamiseen ja ei olisi kovin trendikäs?


      • napsukka7
        barber. kirjoitti:

        Onko missään keskustan parturissa miesparturia, joka olisi keskittynyt miesten hiusten leikkaamiseen ja ei olisi kovin trendikäs?

        Tietääkö kukaan mihin lähti Tuire, Parturi Kampaamo Hairlekiinista Hämeenlinnan Prismalta? Meni kuulemma vuokratuolille mutta mihin, sen haluaisin kovasti tietää:)


      • kanssa Tuirella käyn
        napsukka7 kirjoitti:

        Tietääkö kukaan mihin lähti Tuire, Parturi Kampaamo Hairlekiinista Hämeenlinnan Prismalta? Meni kuulemma vuokratuolille mutta mihin, sen haluaisin kovasti tietää:)

        Tuire on Kampaamo Marjassa nykyään. http://www.kampaamomarja.fi/



      • hopeashamppoo paras
        nasse25 kirjoitti:

        ihanaa,kiitos tiedosta:)

        PS hiusstudio, joka on nykyisin Glohair on kyllä hyvä. Hinnaltaan on vähän kalliimpi, mutta vaaleita raitoja / vaaleaa väriä ottaessa ihan paras Linna stylen kanssa. Eivät polta hiuksia, eikä keltaisuudesta ole tietoakaan.
        Glohairissa on välillä opiskelijoita / harjoittelijoita, joiden taksat ovat -50-70% hinnoista. Tuolissa saa kyllä sitten istua yli kaks tuntia, mutta ei ole hinnalla tuo pilattu. Ja osaavat kyllä ihan hyvin tehdä, kun kuitenkin kokeneet kampaajat valvovat heidän työtään, aina on hyvin onnistunut mun hiukset.


      • Anonyymi

        "PS:ssä on parhaat perseet" Kiitos T: Perussuomalaiset.


    • -

      älkää vaan menkö pääpaikkaan, nuori tummatukkainen tyttö on aivan kamala. taitoa ei ole, suoraan toiseen kampaamoon leikkauksen jälkeen ja asiakaspalvelu ammatti ei todellakaan sovi hänelle. yleensä pidan kampaajien kanssa keskustelusta mutta sillon kun kampaaja vain jauhaa omasta elämästä ja ongelmista. kannattaisi hieman katsoa ketä valmistuvia ottaa hommiin!

    • Kanta-asiakas

      Kampaamo Vogue, pääpostin talossa...kannattaa tutustua. Reilua ja asiantuntevaa palvelua.

      • Kanta-asiakas

        Meni tuo nimi vikaan, kampaamon nimi on Parturi-Kampaamo Voogi.


    • MARI-MIKKOsta.

      Tämän palstan innostamana menin Mari-mikkoon, ja sain pettyä pahasti. Ajattelin että vaikka hinta olikin älyttömän halpa Taisi olla jotain 38€ raidat ja leikkaus, niin tulos oli hinnan mukainen.
      Pyysin kylmää vaaleaa väriä, mutta siitä ei tullut kylmä, vaikka kampaajan itsensä mielestä oli kylmä väri. (voi olla etta kalliilla kampaajalla on paremmat /erilaiset värit) Raitojen levittäminen oli leväperäistä, joten raitojen tyvestä tuli sotkuinen ja vaaleita länttejä näkyi.

      Pitkien hiusten perus latvojen leikkaus ja niiden kevennyskään ei onnistunut. Tuli hieman epätasainen ja kökkö.

      Joten ehkä olen tottunut niin hyvään, etten paikkaan enää menisi, edes halvan hinnan takia.

      Seuraavaksi taas Glohairiin tai linnastyleen.

    • :)

      anytime ja siellä Iina

    • pettynyt kampaajiin

      Salon Janetessa on käyty, sielä vaalea muuttui harmaaksi, ajan kanssa haaleni, Amuletti kannattaa kiertää kaukaa, ainakin jos väriä haluaa. Sielä sudittiin pensselillä sinnepäin, eli väriä sielä missä ei pitäisi ja toisinpäin, korjauksessa yritti valkaista ja tulos punainen jolloin keksi levittää väriä uusiin vaaleisiin kohtiin, ilman että erottelee värjättyjä hiuksia...

    • soma*

      Kenelle Glohairissa kannattaisi mennä ? siellä on niin paljon henkilökuntaa...
      Entäs heidän Katsastusmiehenkadun liikkeessään ?

      • _ruma

        Jos haet parturia niin Sanna tai Kipa - jos sen sijaan haet kampaajaa - don't know koska ei kokemusta. Junioreista ainakin Elisa tekee duuninsa hyvin. Ihan kaikista ei kylläkään ole kokemusta...


    • Takkutukka x

      Entäs tämä uusi joku salon Birgitta Raatihuoneenkadun alkupäässä, kantsiiko kokeilla? Aika siistin näköinen ikkuna sun muuta, mutta tietysti uutuuden killtoa. Onko kallis?

      • n b

        Sorry vaan mutta se on ihan hanurista


    • henna ja henna

      studio fenix on muuttanu !!!
      palvelu on yhtä hyvää kuin ennenkin, koska kaksossiskokset pitävät paikkaa edelleen .

    • vtkvä4

      saaristen kadulta löytyy fenix nykyään.Heidi on hyvä leikkaa ja uusi tyttö joka tuurennee toista kaksosta osaa kans hyvin leikata.

    • entinenasiakasökjm

      Mainostakaa vaan fenixin tytöt itseänne kukaan ei huoma ;))

    • blöndiiiiii

      Helmi Hiusmesta! Oon Virpillä käyny ja hyvät hiukset on aina tullu :) Vaihdoin Pääpaikasta sinne ja olen kyllä tyytyväinen vaihtoon!

    • ak

      Pääpaikka ehdottomasti paras! mielipide asioistahan ei voi kiistellä, mutta itse ainakin ollut aina huippu tyytyväinen! :)

    • pää

      Kuka edes pystyy kehumaan pääpaikkaa? Kerta jolloin siellä kävin niin pilalle menneet hiukset ja leikkaus, paikan ns. nuorin voisi takaisin mennä koulun penkille ja miettiä uuden ammatin. Hävettäisi olla hän ja muka ammattilainen. Mutta eihän siitä valmistumisesta kauaa tainut olla tuohon ammattiin. Muuten varmasti mukava paikka.

      • niska

        Sama kokemus kuin "päällä".


    • shei-vaaja

      Tiedän yhden osaavan, mutta en voi häntä toisille jakaa, voisin jäädä itse ilman,,
      ei tämä kyllä mikään erikoisen halpa ole,,,,

    • Haape

      Nexar Antonio Flores

    • Arja

      Sevillassa on kaupungin parhaat parturit ja kampaajat,eikä mitenkään kallis.
      Suosittelen.

    • t0rpp3

      jos firmoilla on kotisivuja niin laittakaas linkkejä tänne... josko sieltä näkyis hinnat ja pärstät ;D

    • Mulla Onnenavaimet

      Parturi-kampaamo Merja Rengossa on todella hyvä ( oli ennen Lukiokadulla ytimessä) - ja sieltä saa riittävän pitkän ajan, kiire kun näkyy lopputuloksessa sekä loistavaa palvelua. Suosittelen!

    • goodfoormiii

      parturi kampaamo päivi on mieleiseni, suosittelen! mukava asiakaspalvelu ja asiakkaan toiveet otetaan hyvin huomioon ja jälki on niinkuin pitääkin eli siistiä ja juuri semmoista kuin itse haluaa! myös hinnat ovat juuri sopivia!
      Parturi kampaamo on lukiokadulla r-kioskin ja koti pizzan välissä.

      • Luonnonkihara

        Käytätkö parturi- vai kampaamopalveluita?

        Parturi leikkaa miesten, kampaaja naisten hiuksia.

        Etsin hyvää luonnollisten, kiharoiden naisten husten leikkaajaa.


    • Uskollinen asiakas

      Tiia on paras Reskalla.

    • Väriä päähän

      Hiushuone Reska.

    • Asiakaspalvelu

      Ei ikinä enää Jukolassa kampaamoon. Kävin eilen tyttäreni kanssa ja kokemus oli kuin piilokamerasta, tuli tunne, että voiko tämä olla edes totta... Toinen kampaajista oli sählännyt ajanvarauksen eikä uskaltanut tunnustaa sitä sille toiselle kampaajalle, laittoi mokansa ihan pokkana asiakkaan syyksi. Kiukkusi minulle eikä pyytänyt edes anteeksi, vaikka minun hiuksia ei ehditty leikata saati sitten raitoja laittaa. Lähtiessämme hänelle kuitenkin tuli ilmeisesti tunnontuskia, koska laittoi hyvitykseksi pikkuriikkisen lakkapullon tiskille. Sitten alkoi uudelleen läksyttää minua peitelläkseen sitä ajanvarausmokaansa siltä toiselta kampaajalta. Oli niin hyökkäävä asiasta, että uskon sen toisen kampaajan oivaltaneen asian oikean laidan. Olisikohan täällä Jukolassa asiakaspohjaa toisellekin kampaamolle ? Olisi kiva, kun ei aina tarvitsisi lähteä kaupunkiin. Hyvällä asiakaspalvelulla uskoisin töitä riittävän täällä toisellekin yrittäjälle.

    • tyytyväinen asiakas

      Suosittelen kaikille kirkon takana olevaa Profil Duoa ja sieltä Pilviä. Oon käynyt jo pitkään ja osaa hommansa moitteettomasti :) Hintakin on edullinen. Pilvi on myös menestynyt kilpailuissa ja kerännyt pokaaleja ympäri maailmaa. :)

      • Taipuisa tukka

        Tukkani leikattiin Profil Duossa päin seiniä ja minulta lupaa kysymättä föönattiin pyörteeksi - aivan älytöntä toimintaa!


    • hubuyoiöuöb

      :D omakehu haisee...
      Kävin siellä en todella mene toista kertaa. Hinta ei todellakaan ole edullinen älä kus..ta

    • takkutukka

      Salong Sevillassa olen käynyt, tosin vain yhdellä kampaajalla, joten muista tekijöistä en tiedä. Ainakin Kassun työhön olen ollut tyytyväinen. Hinnat ovat edulliset.

    • bl

      En suosittele kenellekkään Pääpaikkaa. Aivan kamalaa asiakaspalvelua, ammattitaidotonta palvelua, aivan kamala lopputulos hiuksille. Ainoa joka paikassa saa plussat on Pauliina, Marian hoidettavaksi en ikinä enää hiuksiani anna. Ei ymmärtänyt lainkaan mitä asiakas toivoi saatika kuunnellut toiveita. Kannattaisi palata takaisin kouluun ja vakavasti harkita alan vaihtoa ennen, kun koko paikan maine menee.

    • pettynyt hml

      Aivan samaa mieltä olen kuin edellinen. En voi suositella pääpaikkaa kenellekkään ja samanlainen palvelu ja lopputulos oli varmastikin samalta tekijältä!

    • asiakas jo 20 vuotta

      Tuulikki Parolantie 1:ssä jos miesten hiukset kaipaavat leikkausta tai siistimistä. Melko varattu, joten kannattaa varata aika. Tekee trendikästä tai perinteistä, ihan miten haluat. Edullinenkin vielä.

    • hml23

      Kamalimman tuloksen olen Pääpaikassa saanut. Huomaan, että on muutama muukin pettynyt pahasti paikkaan ja taitoihin.

    • Sen villan parturi

      Minä olen hyvä.

    • halvin ja paras
    • gogo!!

      Kyllä, Pääpaikka on Hämeenlinnan paskin paikka! Hyvin on aikaisemmin mainituissa Pääpaikka kommenteissa kerrottu miksi!! aivan samaa mieltä! Se raivostuttava akka pois sieltä heti! Menisi sinne kouluun takaisin ja miettisi myös pääpaikka minkälaisen harjoittelijoita on muutama vuosi sitten ottanut..... hyi yök!! Mainettakin riittää tällä asiakaspalvelijalla paljon muuallakin kuin hämeenlinnassa.. muutakin kuin negatiivista palautetta työstä... on eri juttu kun leikkaa omien kavereiden hiuksia ja he kehuvat jo pelkästään kaveruuden vuoksi, mutta se kun päästetään tosiaan ventovieraiden hiuksia leikkaa... jep..

    • Järkyttynyt

      Katselin näitä viestejä minäkin järkytyksen jälkeen. Hemmotteluhetken aina niin iloinen ja positiivinen omistaja poltti päreet. On pitkään laittanut hiukseni ja aina uuteen uskoon toiveestani. Viimeksi antoi ajan heti samalle päivälle, kun soitin ja kerroin, että mielestäni hiukset ovat nyt liian mustat. Oli ennenkin sanonut, että jos väri on liian outo mielestäni niin soita hänelle. Nyt soitin ensimmäisen kerran, lupasi tehdä väripesun. Huusi heti alkuun, että nämäkö mustat, kyllä sinä olet värisokea, silmätkin katsoo kieroon. En tee näille mitään jos väität että nämä ovat liian mustat. Hänkö syyllinen kysyi. Kysyin onko tämä jokin syyllisyyskysymys, alkoi laittamaan jo riisutut käsineet takaisin käsiin, pillahti itkuun, laittoi aineet päähän, lähti tupakalle ja ensimmäisenä oli mielessä, että ethän vain kerro kenellekään. Hän tekee liian pitkää päivää jne. Ei pyytänyt anteeksi mistään. Että mikä on huonoa palvelua???? Tässä ainakin tosi outo pakkaus. Ikinä en uskalla hänen jakkaralle enää istua.

      • Saat symppistä

        Ei kierosilmäinen ole välttämättä värisokea.


      • ??!!

        mikä paikka kyseessä?


    • 11qqee

      Erika Turuntiellä

    • uteliaana1

      Onko kokemuksia Salon Violetista tai uudesta Goodmanin Kristallista? Mietin kumpaanko menisin... Itselläni on pitkät ja paksut hiukset ja haluaisin osaavan parturin joka keksisi jonkun uuden tyylin mille luonnonkihara taipusa pörröpää taipuisi kauniisti myös arjessa :) Etsin pikaisia vastauksia!

    • klanipää

      Sevilla toivontie,siinä Lost&Found yökerhon alapuolella. Hinta ja laatu kohtaavat,asiakaspalvelu ystävällistä.

      • Anonyymi

        Hoitaako alaparran myös ?


    • flamin`sideburns

      Salon-moor Nummella jyrätie 8. Myös alaparta siistitään.

    • Ja aikaa varaamaan

      Sevillasta Toivontieltä kanssa vain positiivisia kokemuksia. Välillä vaikea saada aikaa kovan kysynnän johdosta, mutta sitten kun pääsee sisään salonkiin niin alkaa kyllä tapahtumaan ja asiakas otetaan kivasti huomioon koko vierailun ajan. Joulukuun käynnin yhteydessä koko firman henkilöstö otti kivasti asiakkaita vastaan sisäpihalla laulaen joululauluja ja kaikilla oli kuun teeman mukaisesti kivat punaiset nenät!

      • Anonyymi

        Kiinteä hinta, pitkä apa tai vinetto !


    • Katja1987

      Hemmotteluhetki hätilässä on hyvä. Antaa ideoita ja on hyvä palvelu. Hinnatkin on kohtuulliset. Meidän koko perhe käy siellä.

    • Anonyymi

      Minkälainen parturi Marissa ja Mikossa

    • Anonyymi

      Kaikki ne hyviä on !

    • Anonyymi

      Seppo hoitaa fledan kondikseen !

    • Anonyymi

      Hätilässä omakotitalossa plus viiskyt hyvännäköinen nainen, jolta saa muutakin kuin päähoidon - terveiset ja kiitokset sinne!

      • Anonyymi

        Käynyt kanssa siellä, jätti-isot kannut ja osaava käsistäänkin. Suosittelen


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten voi olla muun sukupuolinen?

      Ei mitenkään. Kyllä tämä Euroviisujen voittaja on selvästi poika eikä tyttö, eikä mikään muun sukupuolinen. Olen aina pi
      Maailman menoa
      620
      3753
    2. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      45
      1670
    3. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      52
      1457
    4. Kuka on Suomussalmen rikkain mies?

      Jättäkää nimi pois, mutta antakaa sen verran vinkkiä, ettei erehdystä voi tulla. Ammatti pittää mainita.
      Suomussalmi
      38
      1396
    5. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      171
      1389
    6. Olipa kärsimystä kuunnella Martinaa huomenta suomessa

      Voi hyvää päivää sitä ulostuloa ja mitä liibalaabaa päästi suustaan. Esim. Kaikki äidit tietää mitä se arki on, what, mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      229
      1289
    7. Volkkari olkoon tunniste....

      Ajattelen sua, en ole unohtanut. Vanhemmalle miehelle...
      Suhteet
      106
      1116
    8. Tiesitkö nainen että olen

      Tavattoman epävarma itsestäni. Pienikin takapakki tahaton tai tahallinen voi särkeä paljon ja vaikuttaa käytökseeni teh
      Ikävä
      47
      1022
    9. Tunnusta pois

      Tykkäät katsella mua
      Ikävä
      61
      991
    10. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      929
    Aihe