onko kukaan käynyt? tänne keskustelu tallista =) millaisia hevosia tuolla on? ja onko joku käynyt leirillä tuolla? kertoisitko millaista oli ;)ajattelin itse mennä vaellukselle tuonne, kannattaako? kertokaa kokemuksia :)
Horstoppi talli
3
335
Vastaukset
- suosittelen lämpimästi!
Moikka! Puhuit horstopin talista. Olen käynyt siellä. Siellä on aivan mahtavia hevosia, ja huikea tunnelma. kannattaa mennä, jos vain mahdollista. suosittelen sitä lämpimästi kaikille! jos on vain vähänkin kiinnostunut pohjois-suomen ihanista maisemista ja vaelluksista kauniissa maisemissa, kannattaa mennä! Tallihan sijaitsee minun entisen mummolani lähistöllä, ja käyn siellä aina kun olemme käymässä siellä! olen ratsastanut lähes kaikilla hevosilla, ja mulle on kyllä jäänyt mahtavia muistoja mm. valluksista ja ihan maasto-retkistäkin. Opetus on ammatti taitoista, ne tyypit kyllä osaavat hommansa, samoin kaikki ihanat hevoset. Sinne vaan rohkeasti!
- Issikka-fani
Kannattaa käydä :D hevoset ihania, joskus pukittelee muttei heitä selästä. Kilttejä hoitaa, maastossa ottoville on täysillä mukana, samoin stokke. sohvi hieman laiska, onhan hän jo 18 vuotias. tinni ihana, joskus testaa ratsastajaa, remu ihana pienoinen varsan pallero :D
- issikka rakas
Olen käynyt siellä ja hevoset ovat mukavia ja kilttejä. Rohkeasti sinne vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1352220
Mies olet edelleen rakas ja tärkeä
Mutta nyt tuntuu, että se "terävin vaihe" on ohi. En millään tapaa halua tällä pahoittaa mieltä, halusin vain ilmoittaa.871809Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt711723Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1081586- 561312
Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1791154- 571137
Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942371109Ihastuksen halaaminen
Oletko halannut mielitiettyäsi? Miltä ensimmäinen halaus tuntui, onko jäänyt mieleen? 🫂491092Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451067