Suomen Matkapuhelinkeskus

tuleva dna-liittymä myyjäkö?

Minulla on huomenna työhaastattelu ko.firmaan dna-liittymiä kauppaamaan puhelimitse.Kaipaisin vinkkejä&neuvoja mitä kannattaisi ottaa huomioon.Itse en tiedä puhelinmyynti työstä/palkkauksesta mitään joten hieman jännittää...Olen kuitenkin avoimin mielin lähdössä kokeilemaan tätä hommaa jos minut siihen valitaan.
Onko kellään kokemusta ko.yrityksestä?

36

17315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uskotko_myyntiin

      Muutama vinkki haastattelutilanteeseen:
      - muista että olet myymässä omaa osaamistasi!
      - kannattaa esittää itsensä positiivisessa valossa, kuitenkin realistisesti
      - persoonallisuus toimii aina, ympäri pyöreän puhumista ei jaksa kukaan etkä jää mieleen haastattelijalle
      - ole oma itsesi haastattelutilanteessa. Jos esität jotain muuta, joudut tekemään sitä koko työajan.
      - selvitä kuitenkin etukäteen perustiedot yrityksestä, sen historiasta ja mitä se tekee
      - mieti miksi sinä haluat juuri tämän työpaikan
      - kysy rohkeasti mieltä askarruttavat asiat ja kysymykset haastattelussa -> osoitat aktiivisuutta

    • ammattilainen

      kännykkä liittymien myynti on vanha juttu, eilen menestystarina. ei kannata enää, ei käy kauppa, provikat onnettomia, onnistuminen huonoa jne.

      =unohda

    • Ex-myyjä

      Varmasti pääset töihin, koska puhelinmyyntiin ei saada millään porukkaa, soittelu nimittäin on todella stressaavaa ja yksitoikkoista. Palkat on huonot ja työ todella paineistettua. Noudata aiemmin saamaasi neuvoa ja unohda koko juttu. Paitsi jos haluat pohjattoman stressin ja pettymyksen.

      Jos tarvitset työtä vaan muutamaksi kuukaudeksi, niin voit kokeilla, mutta hullukaan ei jaksa tehdä puhelinmyyntiä pidempään.

      • Hulluko?

        Olen tehnyt puhelimessa myyntityötä nyt 7 vuotta. Viimeiset 5½ vuotta yrityskauppoja.

        Varmaan hulluuttakin löytyy, mutta enimmäkseen syy löytyy palkkauksesta. Keskimääräinen kuukausiansio oli vuonna 2005 aika tarkalleen 3700 €, siis yli ammattiliittoni mediaanipalkan. Sillä tulee jo toimeen.

        Tosiasia on se että myydään puhelimessa tai missä vain, hyvät myyjät ovat harvassa. Huonot myyjät tienaavat huonoja, ja huiput huippupalkkoja.

        Taisit kirjoittaa ilman parempaa tietoa.


      • Kahma
        Hulluko? kirjoitti:

        Olen tehnyt puhelimessa myyntityötä nyt 7 vuotta. Viimeiset 5½ vuotta yrityskauppoja.

        Varmaan hulluuttakin löytyy, mutta enimmäkseen syy löytyy palkkauksesta. Keskimääräinen kuukausiansio oli vuonna 2005 aika tarkalleen 3700 €, siis yli ammattiliittoni mediaanipalkan. Sillä tulee jo toimeen.

        Tosiasia on se että myydään puhelimessa tai missä vain, hyvät myyjät ovat harvassa. Huonot myyjät tienaavat huonoja, ja huiput huippupalkkoja.

        Taisit kirjoittaa ilman parempaa tietoa.

        Tämä on totta. Syy miksi ihmiset eivät menesty puhelinmyyntityössä on yksinkertaisesti se, etteivät he osaa työtään. Ehkä yksi tuhannesta on hyvä myyjä, yksi kymmenestätuhannesta huippumyyjä. Raaka fakta. Tähän työhön voi kouluttautua mutta ei sitä ikinä opi muuta kuin tekemällä.

        Työ on rankkaa ja henkisen kantin oltava kova. Itse aikanani tein tuota orjan hommaa viitisen vuotta kirjavissa firmoissa. Kertaakaan en jäänyt palkatta vaikka välillä todella vitutti.

        Minulta ei sympatiaa heru näille myyntityössä epäonnistuneille ruikuttajille vaikka tiedänkin miltä tuntuu tehdä työtä, josta käteen ei jää mitään.

        Sori kaverit, menkää itseenne.


    • tuleva dna-liittymä myyjäkö?

      kaikille infosta ja muustatiedoista :) Tein sopimuksen tänään ja päätin että kokeilemaan sitä ainaki täytyy mennä avoimin mielin ja suurella mielenkiinnolla...
      Olen miettinyt jonkin verran tätä koko myynti asiaa ja tullut tulokseen että ko.ala voisi sopia minulle erittäin hyvin.Olen aina ollut hirveän sosiaalinen ja hyvä kuuntelemaan,mutta sen näkee sitten myöhemmin kun on päässyt kokeilemaan itsehommia.

      Ainakin tiedän että minusta ei tule sellaista monotonista nauhuria joita itsekin olen joutunut joskus luurissa kuuntelemaan :D Persoonallisuus kunniaan!

      • palautetta

        tänne vaikka omalla otsikolla, että miten on mennyt. Kun nämä kommentit on aika negatiiivisia, niin voisit kirjoitella itse.


      • tuleva dna-liittymä myyjäkö?
        palautetta kirjoitti:

        tänne vaikka omalla otsikolla, että miten on mennyt. Kun nämä kommentit on aika negatiiivisia, niin voisit kirjoitella itse.

        laitan...heti kun saan jonkinlaista tuntua alaan :)


    • tuleva dna-liittymä myyjäkö?

      no niin ekatyöpäivä ohí saldo:0 liittymää myyty :D ja mieliala on oikeestaan aikasekava...olen ehkä hieman pettynyt mutta kyllä tämä tästä ehkä paranee ajan myötä.Jännitin hirveesti soittoja koko päivän ja
      havaitsin itsessäni todella paljon epävarmuutta ja "sekoilua" sanoissa joka varmasti vaikuttaa tuohon myyntiin.
      Maanantaille on paljon sovittuja uusintasoittoja ja harjoittelen nyt tämän viikonlopun hintatiedot yms muut asiat paremmin niin ensiviikko ehkä tuo jo liittymän jos toisenki :)

      • säästöstä

        mielestäni se on tärkein asia.
        Itse olen myyjä, mutten liittymiä ole myynyt.
        Jos kuvittelen, että soittaisit mulle, niin tärkein syy olisi se, että säästän rahaa. On turha selitellä mitään muita juttuja ainakaan mulle.
        En tiedä miten teitä opetetaan, mutta sano itse reippaasti vain, että "jos saisitte puhelinlaskua pienemmäksi, olsitteko valmis vaihtamaan liittymää" Siihen on vaikea vastata kovin väärin, jollei ole joku sekopää.


      • Sylvesteri79

        Itse aikoinani liittymämyyntiä tehneenä haluan antaa sinulle muutamia vinkkejä:

        1.) Älä kerää turhia soittopyyntöjä. Turhilla tarkoitan niitä, jotka sinä itse ehdotat asiakkaalle. Soita vasta sitten uudestaan, jos asiakas on oikeasti kiinnostunut. Hän kyllä sanoo jos haluaa sinun soittavan uudestaan.

        2.) Älä odota ensimmäiseltä 2 viikolta mitään ihmeellisempiä tuloksia, vaikka tuntuukin ettei tämä homma ole sinua varten. Telemarkkinointia ei opi kuin tekemällä ja vaatii pitkän tovin, ennenkuin homma alkaa rullata. Eihän ihminen opi kävelemäänkään heti synnyttyään.

        3.) Tee muistiinpanoja niin asiakkaistasi, kuin omasta myyntipuheestasi. Opi tarkkailemaan sitä ja korjaamaan mahdolliset virheesi.

        4.) Varaudu huonoihin myyntituloksiin, vaikka sinulla menisi kuinka hyvin. Hyvä myyjä on aina tarpeeksi nöyrä.

        5.) Kun saat liittymän tehtyä. Puhelu ei jää siihen. On lisätilausten paikka eli kartoita liittymän haltijan lähipiiri ja tee heille myös kaupat. Näillä palstoilla puhutaan paljon ettei liittymämyynnillä eläisi. Pitää paikkaansa. Kun hoidat hommasi hoikein niin kyllä elää :)


    • juu juu juu

      Suuri osa työtä tekevän työikäisen ajasta kuluu työyhteisössä. Se, millainen työyhteisö ja työpaikka on, vaikuttaa työntekijän viihtymisen kautta myös hänen jaksamiseensa.

      Hyvän työpaikan arvoihin ja yrityskulttuuriin kuuluu, että kaikkia työyhteisön jäseniä arvostetaan yksilöinä ja heitä kohdellaan tasa-arvoisesti ja kunnioittavasti. Tällaisessa yhteisössä vaalitaan myös erilaisuutta, joka rikastuttaa itse kunkin jokapäiväistä elämää.

      Hyvän työpaikan ilmapiiri on avoin ja perustuu luottamukseen. Tällaisen työyhteisön jäsenet arvostavat yhteisöään ja tuntevat yhteenkuuluvuutta. Ketään ei kiusata tai ahdistella, eli jokainen voi tuntea olonsa turvalliseksi. Kaikki ovat myös tietoisia yhteisistä tavoitteista ja oman työnsä merkityksestä näiden tavoitteiden saavuttamiseksi.

      Tämä on mahdollista, koska hyvässä työpaikassa viestintä ylipäänsä on avointa ja jatkuvaa. Tiedonvälitys on sisällytetty itse kunkin työnkuvaan, ja tiedon välittämiseen sekä vastaanottamiseen liittyviä valmiuksia kehitetään jatkuvasti. Mahdollisuudet vaikuttaa omaan työhön, sen tavoitteisiin ja toiminnan suunnitteluun sekä kehittämiseen lisäävät hyvän työyhteisön jäsenten sitoutumista. Vaikutus- ja osallistumismahdollisuuksiin kuuluvat jatkuvan palautteen antaminen ja saaminen sekä säännölliset kehityskeskustelut ja aloitetoiminta. Hyvän työpaikan palkkaus- ja palkkio-perusteet ovat ymmärrettävät kaikille työn-tekijöille eivätkä ne jää yhdessä työsuhde-etujen kanssa merkittävästi jälkeen alalla totutuista perusteista.

      Jokaiselle on tarjolla vaihtoehtoja, kuten työkiertoa ja koulutusta, joita hyödyntämällä voi kehittää osaamistaan ja edetä urallaan.

      Hyvän työpaikan tunnusmerkkeihin kuuluvat myös työskentelyn itsenäisyys, turvallinen ja viihtyisä työympäristö sekä toimivat työvälineet. Työajat ovat siinä määrin joustavat kuin mahdollista, ja työntekijöillä on mahdollisuus tehdä etä- ja osa-aikatyötä. Työssä jaksamista edistetään pitämällä huolta työhyvinvoinnista.

      Työnteon ja perhe-elämän yhteensovittamiseen suhtaudutaan hyvässä työpaikassa rakentavasti ja jokaisen yksilön omaa aikaa arvostaen. Myös mahdollisuuksia esimerkiksi opinto- ja sapattivapaisiin tuetaan.

      Tärkeää on myös muistaa, että jokainen työyhteisön jäsen vaikuttaa toiminnallaan siihen, millaiseksi työyhteisö muodostuu. Itse kukin rakentaa joka päivä omaa työyhteisöään, ja siten vastuu viihtymisestä on työyhteisön lisäksi, jokaisella itsellään.

    • tuleva dna-liittymä myyjäkö?

      No niin eka viikko on takana :) leppoisaa hommaa tämä tuntuu olevan ainakin omasta mielestäni.Toimistolla on tosi hyvä ilmapiiri joka vaikuttaa kans todella paljon.Viikon saldo on 26 myytyä liittymää :) et parempi noin kuin ei mitn :D pakko kyl myöntää et 2 päivänä myin 15 liittymää tutuille ja vähemmän tutuille.
      Yritän pitää tavoitteeni ainakin siinä 5 liittymää per päivä niin vois jäädä jotain käteenkin :)Ens viikolla kokeilen ilta vuoroa ja odotukset ovat korkealla.

      • Sladew

        Aika kovan tuloksen olit tehnyt ensimmäiseltä viikolta, vaikka 15 liittymää toisena päivänä teitkin. Onnittelut siitä! :)

        Missä päin Suomea olet töissä? Ajattelin vain, kun itse olen myös samaisessa yrityksessä myyjänä. :)


      • tuleva dna-liittymä myyjäkö?
        Sladew kirjoitti:

        Aika kovan tuloksen olit tehnyt ensimmäiseltä viikolta, vaikka 15 liittymää toisena päivänä teitkin. Onnittelut siitä! :)

        Missä päin Suomea olet töissä? Ajattelin vain, kun itse olen myös samaisessa yrityksessä myyjänä. :)

        Pohjanmaan lakeuksilta sitä soitellaan eli Seinäjoella :)


      • ---
        tuleva dna-liittymä myyjäkö? kirjoitti:

        Pohjanmaan lakeuksilta sitä soitellaan eli Seinäjoella :)

        Just.

        Itse olen täällä Oulussa ollut nyt pari kuukautta ja ihan kivasti mennyt. Saanut vuokran ja laskut maksettua ja jäänyt elämiseen ja säästöönkin vähän. :)

        Onko siellä minkälainen fiilis? Meillä on täällä ainakin ihan hyvä.

        Ei mitään muuta kuin tsemppiä soittamiseen!


      • tuleva dna-liittymä myyjäkö?
        --- kirjoitti:

        Just.

        Itse olen täällä Oulussa ollut nyt pari kuukautta ja ihan kivasti mennyt. Saanut vuokran ja laskut maksettua ja jäänyt elämiseen ja säästöönkin vähän. :)

        Onko siellä minkälainen fiilis? Meillä on täällä ainakin ihan hyvä.

        Ei mitään muuta kuin tsemppiä soittamiseen!

        Mukava kuulla :) Tosiaan täälä kans menee ihan kivasti,meil on tosi hyvä fiilis porukalla ja sitä myötä on mukava paiskia "töitä"...laitoin siksi " " merkit kun ei tää oikeestaan työlle tunnu niin helppoa ja leppoisaa :) Joo tosiaan hyvää syksyn jatkoa sinnepäin kans


      • ent. tf-myyjä
        tuleva dna-liittymä myyjäkö? kirjoitti:

        Mukava kuulla :) Tosiaan täälä kans menee ihan kivasti,meil on tosi hyvä fiilis porukalla ja sitä myötä on mukava paiskia "töitä"...laitoin siksi " " merkit kun ei tää oikeestaan työlle tunnu niin helppoa ja leppoisaa :) Joo tosiaan hyvää syksyn jatkoa sinnepäin kans

        olen kanssa ajatellut, kysyisin, että miten sun palkka muodostuu, että onko pohjapalkkaa vai pelkkää provikkaa. Ja tuleeko palkka vain aktivoituneista liittymistä. Kertyykö teille siellä normaalit lomapäivät, onko teillä työterveyshuoltoa jne.


      • ...
        ent. tf-myyjä kirjoitti:

        olen kanssa ajatellut, kysyisin, että miten sun palkka muodostuu, että onko pohjapalkkaa vai pelkkää provikkaa. Ja tuleeko palkka vain aktivoituneista liittymistä. Kertyykö teille siellä normaalit lomapäivät, onko teillä työterveyshuoltoa jne.

        palkka koostuu pelkästä provikasta ja sen saa vain aktivoituneista liittymistä. eli jos myyn kk. sata ja ykskään liittymä ei aukea, en saa penniikään rahaa! Että sitten ollaan istuttu 120h/kk ihan turhaan... ei ole työterv. huoltoa. lomarahat pidätetään palkasta, eli käytännössä ei lomarahoja jne. eli tästä voitte päätellä...


      • raiput
        ... kirjoitti:

        palkka koostuu pelkästä provikasta ja sen saa vain aktivoituneista liittymistä. eli jos myyn kk. sata ja ykskään liittymä ei aukea, en saa penniikään rahaa! Että sitten ollaan istuttu 120h/kk ihan turhaan... ei ole työterv. huoltoa. lomarahat pidätetään palkasta, eli käytännössä ei lomarahoja jne. eli tästä voitte päätellä...

        Tutulta kuulostaa, tyttäreni on ollut yli kuukauden töissä dna:lla. Palkka saldo 200€. Ei kai kukaan ole niin hölmö, että lähtee istumaan jonkun tiskin taakse kuukaudeksi siinä toivossa, että saa provisiopalkalla kunnon palkan. Kiinteäpalkka kuuluu jokaiselle työ tunnille, provisiot sen päälle! Olis työsuojeluasia, tai lakiasia koko dna:n palkkakaus, taas yksi riistäjä lisää, nuorisotyöttömyyteen. Haisee hyväksikäytöltä DNA:n työvoimapolitiikka. Samanlaista se on heidän liittymälaskutuskin, toivottavasti kukaan ei ota DNA:n liittymää, siitä et sitten pääse irti millään ja aiheettomia laskuja satelee postilaatikon täydeltä, vaikka kaikki on maksettu. Sekava firma.


      • zippe_
        raiput kirjoitti:

        Tutulta kuulostaa, tyttäreni on ollut yli kuukauden töissä dna:lla. Palkka saldo 200€. Ei kai kukaan ole niin hölmö, että lähtee istumaan jonkun tiskin taakse kuukaudeksi siinä toivossa, että saa provisiopalkalla kunnon palkan. Kiinteäpalkka kuuluu jokaiselle työ tunnille, provisiot sen päälle! Olis työsuojeluasia, tai lakiasia koko dna:n palkkakaus, taas yksi riistäjä lisää, nuorisotyöttömyyteen. Haisee hyväksikäytöltä DNA:n työvoimapolitiikka. Samanlaista se on heidän liittymälaskutuskin, toivottavasti kukaan ei ota DNA:n liittymää, siitä et sitten pääse irti millään ja aiheettomia laskuja satelee postilaatikon täydeltä, vaikka kaikki on maksettu. Sekava firma.

        Vieläköhän viestiketjun aloittanut on töissä kyseisessä paikassa?? Itse tällä viikolla aloitin... sama toimipistekin.. Mutta en ole vielä kaikkia työntekijöitä tavannut...


      • raiput
        zippe_ kirjoitti:

        Vieläköhän viestiketjun aloittanut on töissä kyseisessä paikassa?? Itse tällä viikolla aloitin... sama toimipistekin.. Mutta en ole vielä kaikkia työntekijöitä tavannut...

        Zippe! Hyvää kuluvaa vuotta. Ei ole enää työssä kyseisessä paikassa, kehotan tekemään kirjallisen ja tarkan työsopimuksen jos menet sinne työhön.Ota huomioon lomapäiviä, työterveyshuoltoa, ym. normaaleja työntekijälle laillisesti kuuluvia asioita ei siellä ole. Jos homma kiinnostaa ja olet voittanut jostakin kuukauden elämistä varten rahaa mene kokeeilemaan. Ala etsimään kuitenkin aktiivisesti uutta työpaikkaa,niitäkin tekevälle löytyy. Esim. sairaanhoitoalalta oppisopimus, saa palkkaa ja ammatin siinä ohessa. Pieni vinkki: kun menet uutta työpaikkaa hakemaan älä kysy onko teillä minulle töitä, sano minä tulin teille töihin. (kevennys)Jos on ollut ilmoitus vapaasta työpaikasta asiahan on selvä, heillähän on silloin tarjota työtä.


      • zippe_
        raiput kirjoitti:

        Zippe! Hyvää kuluvaa vuotta. Ei ole enää työssä kyseisessä paikassa, kehotan tekemään kirjallisen ja tarkan työsopimuksen jos menet sinne työhön.Ota huomioon lomapäiviä, työterveyshuoltoa, ym. normaaleja työntekijälle laillisesti kuuluvia asioita ei siellä ole. Jos homma kiinnostaa ja olet voittanut jostakin kuukauden elämistä varten rahaa mene kokeeilemaan. Ala etsimään kuitenkin aktiivisesti uutta työpaikkaa,niitäkin tekevälle löytyy. Esim. sairaanhoitoalalta oppisopimus, saa palkkaa ja ammatin siinä ohessa. Pieni vinkki: kun menet uutta työpaikkaa hakemaan älä kysy onko teillä minulle töitä, sano minä tulin teille töihin. (kevennys)Jos on ollut ilmoitus vapaasta työpaikasta asiahan on selvä, heillähän on silloin tarjota työtä.

        neuvoista... Opiskelun ohella tuota nyt ajattelin kokeilla, mutta tarkoitus olis katsella samalla jotain muuta.. en ehkä koe tuota ihan omakseni..


      • jeppe79
        zippe_ kirjoitti:

        neuvoista... Opiskelun ohella tuota nyt ajattelin kokeilla, mutta tarkoitus olis katsella samalla jotain muuta.. en ehkä koe tuota ihan omakseni..

        Joo kannattaa väistää. Kyseessä on dna liittymä myynnin huonoimpia myyntiyksiköitä omistava ketju joten kun myynti ei kulje, ei myyjätkään tienaa!


      • jepjep..
        jeppe79 kirjoitti:

        Joo kannattaa väistää. Kyseessä on dna liittymä myynnin huonoimpia myyntiyksiköitä omistava ketju joten kun myynti ei kulje, ei myyjätkään tienaa!

        Tuo on kyllä täyttä puppua. Kyseinen yritys on dnan yksi suurimmista jälleenmyyjistä. Jos olet huono myyjä, vaihda alaa.


      • jeppe79
        jepjep.. kirjoitti:

        Tuo on kyllä täyttä puppua. Kyseinen yritys on dnan yksi suurimmista jälleenmyyjistä. Jos olet huono myyjä, vaihda alaa.

        Niinpä. Yksi suurimmista jälleenmyyjistä. Myynnillisesti? Tuskin. Ehkä myyviä toimistoja on paljon, mutta en usko että siellä kukaan pärjää. Ei ainakaan silloin kun itse olin myymässä kukaan tehnyt siellä kunnon tiliä itselleen.


      • ei tienaa
        jeppe79 kirjoitti:

        Niinpä. Yksi suurimmista jälleenmyyjistä. Myynnillisesti? Tuskin. Ehkä myyviä toimistoja on paljon, mutta en usko että siellä kukaan pärjää. Ei ainakaan silloin kun itse olin myymässä kukaan tehnyt siellä kunnon tiliä itselleen.

        itse kyseisessä yrityksessä tehnyt 2000 € tilejä, hyvät myyjät tienaa ja palkkaus kohillaan, turhat lusmuilijat jää palkatta koska puhuvat paskaa ja juovat kahvia eivätkä myy mitään, helpolla 120 liittymän myynnillä tienaa pitkästi yli tonnin kuussa.


      • ---
        ei tienaa kirjoitti:

        itse kyseisessä yrityksessä tehnyt 2000 € tilejä, hyvät myyjät tienaa ja palkkaus kohillaan, turhat lusmuilijat jää palkatta koska puhuvat paskaa ja juovat kahvia eivätkä myy mitään, helpolla 120 liittymän myynnillä tienaa pitkästi yli tonnin kuussa.

        Mulla eka päivänä takana DNA:lla puhelinmyyjänä.. Ekana päivävä sain n. 7 liittymää myytyä ja yks näistä oli vaan tuttu. Eli suoraan vaan lähdin soittelemaan tuntemattomille täysin ilman minkäänlaista kokemusta puhelinmyynnistä ja DNA liittymistä.. kyllä pari kuukautta tätä jaksaa tehdä koulun loppumiseen asti mutta ei enää kauemmin..


    • olet samassa

      paikassa töissä? Mitenkäs olet viihtynyt?
      Olen itse tällä hetkellä työttömänä ja näin, että Poriin haetaan asiakasneuvojia DNA:n gsm-liittymien markkinointiin. Työaika päivässä on 6 tuntia ja palkka tulosperusteinen (tav. 1200-3000€/kk, näin he ainakin mol:in sivu ilmoittavat). Onko tuo palkka sinun mielestäsi oikea? Itse olen ollut nyt n 1/2 vuotta työttömänä ja saan liitosta aika hyvän korvauksen (1530 e/kk). kiinnostuin kyllä kovasti tuosta työstä...

    • harmaa kartonki

      paskapaikka. en suosittele

      • Tarkennatko vähän

        Mä ainakin olen viihtynyt jo yli vuoden tuolla, ja hyvin oon viihtynytkin.
        Eikä ole kyllä mitään paskaa tullut vastaan...


    • On tosi hyvä työskennellä. Homma on järhestetty ammattimaisesti, ja porukka on mukavaa. Yhtään nollapäivää en ole vielä tehnyt (sis. koulutus). Kyllähän nuo vanhemmat sanoo, että ennen liittymiä meni 2-3 kertaa enemmän, mutta eipä siinä nytkään mitään kriisiä ole.

      Hyvä firma ainakin Oulussa.

      • Joni Wäinö

        Niinhän ne kaikki sanovat. Totuus vaan tahtoo olla aivan toisenlainen.


      • meh90

        Kannattaa tehdä niinkuin "hyvillä" puhelinmyyjillä on tapana tehdä eli laittaa romut menemään asiakkaalle vaikkei olisi halunnutkaan. Tarpeeksi paljon kun laittaa niin aina joku hölmö maksaa niistä kieltäytyjistä ja omat provikat nousee mukavasti. Tämä on se hyvän myyjän salaisuus telemarkkinoinnissa.


    • (y)

      Tulos Tai Ulos

    • Anonyymi

      Hei minulle tuli kaksi työ haastattelua puhelimitse mutta sen jälkeen minulle ei soitettu takaisin vai onko he valinneet muita ihmisiä työhön

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      52
      1747
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      177
      1547
    3. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1072
    4. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      9
      993
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      120
      921
    6. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      48
      799
    7. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      39
      778
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      57
      654
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      54
      632
    10. Oletko joskus pieni ja haavoittuva

      vai oletko aina vahva, miltä aina vaikutat? Nainen, oletko koskaan väsynyt ja haavoilla? Yritätkö silti pitää julkisivua
      Ikävä
      51
      628
    Aihe