Oikomishoito Helsingissä?

Suosituksia?

Olen 25-vuotias nainen ja nyt olen päättänyt hakeutua oikomishoitoon estettisesti rumien hampaideni takia. Voisiko joku suositella jotakin tiettyä hammaslääkäriä Helsingissä? Pelottaa ja kauhistuttaa ajatus jo niin, että olisi hyvä saada suositus jostakin mukavasta ja ammattitaitoisesta hammaslääkäristä.

24

6114

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • oikomisesta

        Oralissa oleva oikoja ei ota vastaan uusia potilaita. Olen Oralissa töissä ja siksi tiedän. Cityhammaslääkäreissä on kuulemma oikein hyvä oikoja Virpi Myller.
        http://cityhammas.com


      • pääsee oraliin
        oikomisesta kirjoitti:

        Oralissa oleva oikoja ei ota vastaan uusia potilaita. Olen Oralissa töissä ja siksi tiedän. Cityhammaslääkäreissä on kuulemma oikein hyvä oikoja Virpi Myller.
        http://cityhammas.com

        Itse pääsin kun sanoin että menen sitten muualle. Jopas tuli vastaanottoapulaiselle kiire ja antoi ajan konsultaatioon. Siellä kävin ja oikoja sanoi, että ottaa ehdottomasti potilaaksi.


      • vastavalmistunut
        oikomisesta kirjoitti:

        Oralissa oleva oikoja ei ota vastaan uusia potilaita. Olen Oralissa töissä ja siksi tiedän. Cityhammaslääkäreissä on kuulemma oikein hyvä oikoja Virpi Myller.
        http://cityhammas.com

        on aika vasta valmistunut oikojaksi joten pätevyys ei ole oikein huippuluokkaa. En suosittele. Lea tammelin cityhampaassa on kokenut ja menisin kyllä hänelle, Toki he tekevät yhteistyötä oikomistyössä eli tammelin konsultoi ja auttaa mylleriä eteenpäin. valitse kokenut oikoja joka ei tarvitse toisen apua tueksi.


      • pääsee
        oikomisesta kirjoitti:

        Oralissa oleva oikoja ei ota vastaan uusia potilaita. Olen Oralissa töissä ja siksi tiedän. Cityhammaslääkäreissä on kuulemma oikein hyvä oikoja Virpi Myller.
        http://cityhammas.com

        Kyllä siellä Oralissakin tarvitaan rahaa! Tarkoittaa sitä, että Oral on firma siinä missä joku muukin yritys.
        Ihan taatusti pääsee Oraliin oikomishoitoon jos sinne pyrkii. Ei kukaan firma kääntytä asiakkaita pois, eikä Oral ole poikkeus!
        Jos näin tekee, niin ei muutakuin yhteys firman tässä tapauksessa Oralin johtoon eli toimitusjohtajalle. Kyllä alkaa aikoja löytymään, se on varma!
        Nim. Kokemusta on (otettu firman, hammasaseman johtoon yhteyttä kun aikoja ei alkanut löytyä)


      • totta puhut
        pääsee oraliin kirjoitti:

        Itse pääsin kun sanoin että menen sitten muualle. Jopas tuli vastaanottoapulaiselle kiire ja antoi ajan konsultaatioon. Siellä kävin ja oikoja sanoi, että ottaa ehdottomasti potilaaksi.

        Itse kanssa varasin aikaa eräälle oikojalle.
        Vastaanotossa sanottiin ettei hänelle nyt pääse, kun ajat menevät niin kauas, että meillä täällä on kuule toinen todella ihana oikoja sen ja sen niminen ja on sitten niin mukava ja ja ja ....
        Kehumisia riitti.
        Kun sain puheenvuoron, niin sanoin, että kyllä minä nyt otan tälle mainitsemalle oikojallle sen ajan ainoastaan, että olen kyllä soitellut jo muuallekin ja menen sitten sinne, jos aikaa ei tule.
        Järjestyihän se aika, sanoi että "Ettet nyt lähde muualle niin kyllä sinulle aika tulee" ja ihan kuin sattumalta sieltä sitten löytyikin aika ja ihan muutaman päivän päähän!
        Kyllä minua vain huvitti koko touhu, mutta en sitä kyllä äänestäni antanut ymmärtää.

        Niin on sitten ollut tämä kyseinen oikoja koppavakin, kun olin ihan tyrkyllä hänelle, että on tosi monta kertaa ollut katkolla hoito hänellä.
        Pyysin tässä vähän aikaa sitten hoitotiedoistani kopion häneltä ja sanoin meneväni muualle, olin jo varannut ajankin sinne alkuperäiseen paikkaan, minne ennen tätä oikojaa soittelin, ennenkuin aloittelin tällä.
        Eipä vain luovuttanut tämä niin "täystyöllistetty" oikoja hoitotietokopiota, vaan hän esitti sovintoratkaisua väleihimme. No, nyt ollaan taas muutama kuukausi surruuteltu eteenpäin, mutta enpä tiedä jatkanko enää loppuun hänellä. Saisi nyt vain sen kopion hoitotiedoista, jotta pääsisi jatkamaan muualle niin kaikki olisi ok!
        Olenkin päättänyt, että en enää ikinä "tyrkytä" itseäni kenellekään hammaslääkärille, siitä saa vain harmia!
        Oma valinta on paras valinta. Olisi pitänyt vain mennä sinne ensimmäiseen paikkaan, jossa oikeasti täystyöllistetty hammaslääkärioikoja ottaa vastaan potilaita, vaikka väliinkin. Siellä näkyy hyvä tulos ja asiakkaat tyytyväisiä, näin on pikkulinnut kertoneet, kun itse valitsin väärin, tyhmyyttäni!


      • mene jakeluun
        pääsee kirjoitti:

        Kyllä siellä Oralissakin tarvitaan rahaa! Tarkoittaa sitä, että Oral on firma siinä missä joku muukin yritys.
        Ihan taatusti pääsee Oraliin oikomishoitoon jos sinne pyrkii. Ei kukaan firma kääntytä asiakkaita pois, eikä Oral ole poikkeus!
        Jos näin tekee, niin ei muutakuin yhteys firman tässä tapauksessa Oralin johtoon eli toimitusjohtajalle. Kyllä alkaa aikoja löytymään, se on varma!
        Nim. Kokemusta on (otettu firman, hammasaseman johtoon yhteyttä kun aikoja ei alkanut löytyä)

        Eikö mene jakeluun. Olen töissä Oralissa ja tiedän että ainakaan Helsingin Oraliin ei oteta uusia oikomispotilaita! Kyllä minä tiedän tämän asian kun olen siellä töissä!!!


      • sinne ja kysy
        mene jakeluun kirjoitti:

        Eikö mene jakeluun. Olen töissä Oralissa ja tiedän että ainakaan Helsingin Oraliin ei oteta uusia oikomispotilaita! Kyllä minä tiedän tämän asian kun olen siellä töissä!!!

        Soitapa ja kysy niin saat vahvistuksen asiaan! puh 010 400 3000


      • nyt ...
        sinne ja kysy kirjoitti:

        Soitapa ja kysy niin saat vahvistuksen asiaan! puh 010 400 3000

        Itse taidat nyt siellä vastata puhelimeen ja tottakai tänään sanot, ettei uusia oteta!
        Älä nyt hyvänen aika ole naurettava!
        Soitan myöhemmin, kun et tiedä, sittenpä näet että kyllä pääsee!
        Ps. Aloittajalle, ei kannata cityhammaslääkäriin mennä. Korkeimmat mahdolliset hinnat siellä.


      • nyt kuka
        mene jakeluun kirjoitti:

        Eikö mene jakeluun. Olen töissä Oralissa ja tiedän että ainakaan Helsingin Oraliin ei oteta uusia oikomispotilaita! Kyllä minä tiedän tämän asian kun olen siellä töissä!!!

        tahansa sanovansa olevansa töissä Oralissa ja tiedän KAIKEN!
        Cityhammas tarvitsee asiakkaita kun hinnat niin suolaisia, että itse cityhampaan henkilökunta sanoo, että ei sinne Oraaliin nyt pääse! (meille nimittäin tarvitaan potilaita)


      • aivan sama
        nyt kuka kirjoitti:

        tahansa sanovansa olevansa töissä Oralissa ja tiedän KAIKEN!
        Cityhammas tarvitsee asiakkaita kun hinnat niin suolaisia, että itse cityhampaan henkilökunta sanoo, että ei sinne Oraaliin nyt pääse! (meille nimittäin tarvitaan potilaita)

        Eipä mua paljon teidän vinot hampaat kiinnosta, että aivan sama uskotko vai et.


      • myöhemmin
        nyt ... kirjoitti:

        Itse taidat nyt siellä vastata puhelimeen ja tottakai tänään sanot, ettei uusia oteta!
        Älä nyt hyvänen aika ole naurettava!
        Soitan myöhemmin, kun et tiedä, sittenpä näet että kyllä pääsee!
        Ps. Aloittajalle, ei kannata cityhammaslääkäriin mennä. Korkeimmat mahdolliset hinnat siellä.

        niin sitten kyllä pääsee.


      • ORAALIIN, vinkkejä tässä
        sinne ja kysy kirjoitti:

        Soitapa ja kysy niin saat vahvistuksen asiaan! puh 010 400 3000

        Katsos kun sanot aikaa varatessa, että isoisä tarvitsee implattitekohampaat, ihan sellaiset johon laitetaan monta implanttia.
        Samoin isoäiti.
        Sitten itse tarvitsen laminaatit etuhampaisiin ja vaimo kanssa.
        Sitten meidän kolme pulmusta tarvitsee oikomishoitoa ja teille tulisimme koko porukka, että löytyiskö nyt niitä oionta-aikoja?

        Katsos kun me halutaan koko suku ikäänkuin saman katon alle (lue firman) remppaan. Johan taatusti aikaa löytyy!
        Ei kait ne yhtä vaivaista 25v.? -ko oli ja vielä kertoo pelkäävänsä, niin eihän sellaisesta potilaasta tule mitään. Harmia vain.
        Oral on vähän kuin koko perheiden hoitopaikka, silloin ajat järjestyy.


      • NÄIN ON
        ORAALIIN, vinkkejä tässä kirjoitti:

        Katsos kun sanot aikaa varatessa, että isoisä tarvitsee implattitekohampaat, ihan sellaiset johon laitetaan monta implanttia.
        Samoin isoäiti.
        Sitten itse tarvitsen laminaatit etuhampaisiin ja vaimo kanssa.
        Sitten meidän kolme pulmusta tarvitsee oikomishoitoa ja teille tulisimme koko porukka, että löytyiskö nyt niitä oionta-aikoja?

        Katsos kun me halutaan koko suku ikäänkuin saman katon alle (lue firman) remppaan. Johan taatusti aikaa löytyy!
        Ei kait ne yhtä vaivaista 25v.? -ko oli ja vielä kertoo pelkäävänsä, niin eihän sellaisesta potilaasta tule mitään. Harmia vain.
        Oral on vähän kuin koko perheiden hoitopaikka, silloin ajat järjestyy.

        Rahalla saa ja hevosella pääsee....
        Kun tarpeeksi maksavia sukulaisia tulee yhtä´aikaa niin kyllä siinä ei kyselläkään otetaan nyt sisään vai ei!
        Oral liputtaa vahvasti koko perheen hoitolaitosta. Näinhän sitä saadaan samalla hyvää tutkimustietoa ihan niinkuin sivussa.
        On totta sekin, ettei olla kiinnostuneita tavallisesta vinohampaasta, vaan tarvitaan hiukan enemmän ainesta.........
        Kyllä aina pääsee, se on ihan varma, turha aikaihmisille sopottaakaan, ettei uusia oteta, kyllä raha ratkaisee yksityisellä.........Ei yksittäisen nuoren pelokkaan hampaiden vinous todellakaan kiinnosta, tarvitaan paljon enemmän....


      • kuka niitä
        NÄIN ON kirjoitti:

        Rahalla saa ja hevosella pääsee....
        Kun tarpeeksi maksavia sukulaisia tulee yhtä´aikaa niin kyllä siinä ei kyselläkään otetaan nyt sisään vai ei!
        Oral liputtaa vahvasti koko perheen hoitolaitosta. Näinhän sitä saadaan samalla hyvää tutkimustietoa ihan niinkuin sivussa.
        On totta sekin, ettei olla kiinnostuneita tavallisesta vinohampaasta, vaan tarvitaan hiukan enemmän ainesta.........
        Kyllä aina pääsee, se on ihan varma, turha aikaihmisille sopottaakaan, ettei uusia oteta, kyllä raha ratkaisee yksityisellä.........Ei yksittäisen nuoren pelokkaan hampaiden vinous todellakaan kiinnosta, tarvitaan paljon enemmän....

        Miettikääpäs kuka niitä aikoja varaa. Tuskin henkilö joka aikoja antaa, on kovin kiinnostunut kuinka paljon rahaa tulee firmalle kunhan oma palkka juoksee!!! HAloo!! Firman pomo tai edes osakas ei koskaan ole puhelimen päässä varaamassa aikoja. Joten niitä aikoja ei Oralista edelleenkään löydy vaikka asiakas maksaisi siitä miljoonan.


      • siltä osin
        kuka niitä kirjoitti:

        Miettikääpäs kuka niitä aikoja varaa. Tuskin henkilö joka aikoja antaa, on kovin kiinnostunut kuinka paljon rahaa tulee firmalle kunhan oma palkka juoksee!!! HAloo!! Firman pomo tai edes osakas ei koskaan ole puhelimen päässä varaamassa aikoja. Joten niitä aikoja ei Oralista edelleenkään löydy vaikka asiakas maksaisi siitä miljoonan.

        että annetaan ymmärtää, että Oral on niiiiin hyvä että sinne kaikki eksyy!


      • tavoittaa
        kuka niitä kirjoitti:

        Miettikääpäs kuka niitä aikoja varaa. Tuskin henkilö joka aikoja antaa, on kovin kiinnostunut kuinka paljon rahaa tulee firmalle kunhan oma palkka juoksee!!! HAloo!! Firman pomo tai edes osakas ei koskaan ole puhelimen päässä varaamassa aikoja. Joten niitä aikoja ei Oralista edelleenkään löydy vaikka asiakas maksaisi siitä miljoonan.

        muualta. Se tiedetään. On muuten joutunut tekeen kantelunkin hoitohenkilökunnasta pomolle.Kyllä pomoon saa yhteyden, muttei tietenkään asiakaspalvelun kautta, aivo.


    • Espoooooooo

      Mene Espooseen oikomishoitoon. Huokeaa ja hyvää palvelua. Mutta en suosittele menemään samalle oikojalle, joka pitää vastaanottoa myös cityhammas.comissa. Ei edullinen Espoossakaan kyseinen oikomista tekevä hammaslääkäri.

    • kieltävät

      Mulla olis tiedossa yks erittäin mukava ja ammattitaitoinen oikojahammaslääkäri Helsingin ydinkeskustasta, mutta tämän palstan säännöt kieltävät palvelujen/tuotteiden mainostamisen.

      • niinkuin

        sittern saadaan selville kuka se on?
        alkuperäiselle en suosittele cityhammaslääkäreitä ainakaan. paikka ylihinnoiteltu reippaasti.
        Mitä tulee oraliin, nmiin takuulla pääsee oikomsihoitoon jos sinne haluaa. S-bonuksia sieltä muuten saa joka hoidosta.
        Minä itse olen kyseisen aseman hoidossa ollut jo vuosia, joten kyllä meille(tuttaville, sukulaisille, kavereille) on aina järjestynyt ajat oli sitten kysymys oikomisesta, kirurgiasta ihan mistä vaan, vaikka lääkäri on ilmoittanut ettei uusia potilaita oteta. "Vanhat asiakkaat" pääsevät AINA HOITOON, vaikkei kyseinen lääkäri ottaisi vastaanoton mukaaan uusia potilaita. Toivottavasti nyt jokainen lukija ymmärtää, mmitä tarkoitan, jopa se aikuinen, joka istuu siellä vastaanotossa.
        Yksittäisen nuoren "pelkopotilaan" on tosiaan vaikea saada oikomishoitoa oralista.


    • invisalign
      • harkitseva myös

        Osaatko samantien heittää hintaa mainitsemallesi hammaslääkärille? Minulla on pää-asiassa etuala- ja ylähampaat vinossa. Kiitos kun lisäsit tänne, vaikka vanha ketju onkin.


    • Anonyymi

      Tervetuloa!
      Hammaslääkäri Jeevana Subasinghe-
      www.dentalXfactor.com
      www.providental.fi

    • Anonyymi

      Tulkaa ilmaista keskusteluun!
      Tervetuloa
      Jeevana
      dentalXfactor.com

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      170
      29882
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      219
      19193
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      396
      10075
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6445
    5. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      20
      4359
    6. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      194
      3883
    7. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      60
      3100
    8. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1527
    9. Miten meidän käy

      Olen syvästi pahoillani puolestasi siitä, mitä kävi. En ehkä pysty sitä täysin kertomaankaan sinulle. Tuo on taustalla m
      Ikävä
      50
      1309
    10. Toivottavasti tekijää ei suojella

      Eikä mitään peitellä. Itselläni on 15-vuotias tytär myös ja voin hieman kuvitella tilannetta. Nämä tämmöiset tapaukset v
      Valkeakoski
      62
      1306
    Aihe