Hantta Tantta pakana, äidin pesulakana, pissi pinon rakkoon, pino syttyi palamaan, Hantta juoksi kanalaan, kanat siellä kotkotti, Hantan pimpsa motkotti.
Hantta Tantta!
21
736
Vastaukset
- MAKO
saatanan vitsikästä.Kyllä sebu osoitti taas urheilumieltä!Sori hantta noitten assholien puolesta,kyl ovat sikoja kaikki..T:se oikee MAKO
- Sèßu
Olen Sèßu, enkä Sebu!
Kävin maistraatissa vaihtamassa nimen, että saisin kävellä rauhassa Olavinkadulla.
Olen meinaan julkkis!
Huomasitko, mun kuva oli viime viikolla itukassa? - MAKO
Sèßu kirjoitti:
Olen Sèßu, enkä Sebu!
Kävin maistraatissa vaihtamassa nimen, että saisin kävellä rauhassa Olavinkadulla.
Olen meinaan julkkis!
Huomasitko, mun kuva oli viime viikolla itukassa?Vai kävit Sepeteus maistraatissa?Löysitkö naisen,menit naimisiin ja otit ämmän sukunimen?Ja sun julkkiksena olosta en oo kyllä kuullu mitään!Joo näin sen sun kuvan itukassa!Etkös ollu se lihava ja finninaamainen äijä siinä halkovajan edessä rukkaset kädessä? ;-)
- hantta
MAKO kirjoitti:
Vai kävit Sepeteus maistraatissa?Löysitkö naisen,menit naimisiin ja otit ämmän sukunimen?Ja sun julkkiksena olosta en oo kyllä kuullu mitään!Joo näin sen sun kuvan itukassa!Etkös ollu se lihava ja finninaamainen äijä siinä halkovajan edessä rukkaset kädessä? ;-)
pitää tarkistaa itukka...
- hantta
..mainiota.
ja tuosta nimestäsi..tuo häkkyrä,
mitä käytät ei ole "b" vaan tupla s.- MAKO
Mitäs kuuluu?Paukkupakkaset loppu ja MAKO lähtee lenkille! ;-)
- hantta
MAKO kirjoitti:
Mitäs kuuluu?Paukkupakkaset loppu ja MAKO lähtee lenkille! ;-)
hyvää kuuluu...varsinkin kun minulle on kirjoitettu oikein runo, siistiä.
hyvää lenkkeilyä :) - MAKO
hantta kirjoitti:
hyvää kuuluu...varsinkin kun minulle on kirjoitettu oikein runo, siistiä.
hyvää lenkkeilyä :)jos nyt jaksan pitkän matkan lenkkeillä..joo olihan tuo sepeteus sulle runon väsänny ei kyllä oikeen ollu mistään kotoisin!
- Sèßu
Séssu on koiran nimi!
Sitä paitsi sekin on Sèssu, eikä Séssu.
ß ei ole "häkkyrä" vaan pohjoisranskalainen b.
Lausutaan ßèé, siis ßèé.
No niin Hantta, nyt yhdessä; yy kaa koo ßèé
Hyvä Hantta! Vielä kerran; yy kaa koo ßèé.
Noin, hyvä Hantta!
Tulihan se sieltä kun vähän potkii_)
Tiedätkö Hantta muuten mikä on Ø?
Se on japanilaisen tytön vitun virtuaalinen merkki.
HA-HA-HA-HAHAHAAAAAAAAA
Nyt mie lähen kahtoo missikisoja, nam nam,,, - hantta
Sèßu kirjoitti:
Séssu on koiran nimi!
Lausutaan ßèé, siis ßèé.
Noin, hyvä Hantta!
HA-HA-HA-HAHAHAAAAAAAAA
Nyt mie lähen kahtoo missikisoja, nam nam,,,Ihan miten vaan, mutta tuo häkkyrä on kyllä saksankielessä
tupla s.
Sinullahan on hienoja merkkejä siinä näppäimistössä. Tiedätkös,
mitä tämä merkitsee ----> ( * ) ?
Se tarkoittaa sitä että sinun juttusi ovat perseestä, sèbu. HAH HAH HAA!!
Ja missikisat on vasta ens viikonloppuna. - hantta
MAKO kirjoitti:
jos nyt jaksan pitkän matkan lenkkeillä..joo olihan tuo sepeteus sulle runon väsänny ei kyllä oikeen ollu mistään kotoisin!
..jep, kävin minäkin tänään jopa kaks kertaa lenkillä.
Onneks pakkanen tipahti alemmas.
Niin, enpä usko että sebulainen osaa kunnon runoja vääntääkkään ;D - MAKO
hantta kirjoitti:
Ihan miten vaan, mutta tuo häkkyrä on kyllä saksankielessä
tupla s.
Ja missikisat on vasta ens viikonloppuna.nätti peppu!HAHAHA oliks toi hantta sun takamus? ;-)
- MAKO
hantta kirjoitti:
Ihan miten vaan, mutta tuo häkkyrä on kyllä saksankielessä
tupla s.
Ja missikisat on vasta ens viikonloppuna.nätti peppu!HAHAHA oliks toi hantta sun takamus? ;-))
- MAKO
Sèßu kirjoitti:
Séssu on koiran nimi!
Lausutaan ßèé, siis ßèé.
Noin, hyvä Hantta!
HA-HA-HA-HAHAHAAAAAAAAA
Nyt mie lähen kahtoo missikisoja, nam nam,,,sit mullekkii kuka ne tissikisat voittaa?Sepeteus ,mul on sulle toinenkii lempinimi:::Mites ois Sepe Susi ;-)
- MAKO
hantta kirjoitti:
..jep, kävin minäkin tänään jopa kaks kertaa lenkillä.
Onneks pakkanen tipahti alemmas.
Niin, enpä usko että sebulainen osaa kunnon runoja vääntääkkään ;Dmutta saataa se sepe osata vääntää hyvänkin runon jos se vaan viittii yrittää...No niin sepe susi,sinut on haastettu vääntämään kaunis runo,onnistuuko?
- hantta
MAKO kirjoitti:
nätti peppu!HAHAHA oliks toi hantta sun takamus? ;-)
muuten samanlainen, mutta minulla reikä vähän alempana.
- hantta
MAKO kirjoitti:
mutta saataa se sepe osata vääntää hyvänkin runon jos se vaan viittii yrittää...No niin sepe susi,sinut on haastettu vääntämään kaunis runo,onnistuuko?
sebulainen taitaa tarvita vaan kunnon potkun perspuolelle...hmmm...
- MAKO
hantta kirjoitti:
muuten samanlainen, mutta minulla reikä vähän alempana.
Hahhahahahahaaaa toi oli hyvä..must se sun peba näytti mukavan pyöreeltä ja kiinteeltä..sellasessa silmä lepää :-D
- pokke
Mä olisin halunnu kutsua yhtä Hannaa Hantaksi, mutta tämä Hanna ei halunnut. Syy oli se että Hantasta tulee mieleen tantta. :D
- Ulkopuolinen.
Viestiketjuun osallistujat varmaankin edustaa terävintä kärkeä savonlinnalaisten älyköiden ja oppineiden joukoissa.
- pokke
En minä ainakaan, koska en ole savonlinnalainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset22117122Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"16912184Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El415970Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään644852MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny134756Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.193947Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta843575Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1332997S- ryhmän Israel boikotti sai Päivi Räsäsen repimään pelihousunsa?
Räsänen vertaa S- ryhmää natseihin.2561400- 851011