onnelan pukukoodit..

...

Nettisivuilla keskustelua.. mitäs mieltä ihmiset täällä on? Huppari, pipo, maastohousut.. pitäskö kieltää vai ei?

10

2640

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saa kieltää

      koska sitä pidetään sen vuoksi, ettei pää palellu ja tuskin baarissa sisällä on pakkasta.

    • tuulipukukansa

      Tuulipuvun housut on aika sana missä tahansa ravintelissa.

      • taas se sama tyyppi...

        ...joka kirjoittelit tuonne plussapisteet keskusteluun tuulihousuista? Taidat olla... Mene jo muualle kirjottelemaan, jos sulla ei ole mitään muuta kirjoitettavaa, kun laittaa tota samaa juttua joka ainoaan keskusteluun, mihin se vaan jotenkin sopii? Eikö sulla tosiaan ole muuta tekemistä?!?


    • Mindfreak

      Hupparissa ei ainakaan oo mitään pahaa..

    • nimetön...

      Onko tämä joku vitsi?

      Siel kyl pyörii sellast wannabee ganstaa hopparihomoa että sellaset pellet kokonaan sieltä pois!

      • vai?

        tarkotatko nyt näitä tyyppejä, joilla on ylisuuret vaatteet? vai perus farkut ja huppari osastoa. Musta kyl tuntuu et enää on turha ruveta karsimaan porukkaa vaatteiden perusteella, koska tähän asti lähes kaikki on menny läpi.. Ei mitään helvetin pukupakkoa.


    • los_sin_nombre

      mitäpä väliä sillä on millasissa vaatteissa muut on...tuo pipo on kyllä hassu juttu pojilla...päässä kesät,talvet ja ulkona sekä sisällä.

      • sdgasd

        onnelan tasoisessa baarissa täytyy olla tiukka dresscode, vaikka kyseessä olisikin salon kaltainen tuppukylä. vaikka rikalassa voisi olla missä vain asussa, ei tarkoita se, että sk-baariin tällaisessa pitäisi päästä. tiukka koodi vaan ja karsintaa lisää!


      • salolainen11
        sdgasd kirjoitti:

        onnelan tasoisessa baarissa täytyy olla tiukka dresscode, vaikka kyseessä olisikin salon kaltainen tuppukylä. vaikka rikalassa voisi olla missä vain asussa, ei tarkoita se, että sk-baariin tällaisessa pitäisi päästä. tiukka koodi vaan ja karsintaa lisää!

        Muuten varmaan ajatuksena ihan jees. Mut jos salon kokoisessa tuppukylässä alkaa tiukan käden kanssa karsimaan baarikansaa, ei ole pian yhtään asiakasta. Itse en tilanteesta tiedä, mut olen kuullut et onnela on muutenkin aika tyhjä!?


    • yks vaan

      Välillä onnelassa näkee hyvin tyylikkäitäkin ihmisiä..Ravintola itse määrittelee haluaako pukupakon vai ei.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      76
      1352
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      924
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      78
      848
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      794
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      793
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      776
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      764
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe