Rakennekynnet Tampere

Typh00n

Mistä mahtaisi saada parhaat rakennekynnet Tampereen alueella?

50

33249

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkka kynsi

      Mä ainakin oon käyny studio feel it:issä niinalla (hämeenpuisto 31) ja oon ollu tosi tyytyväinen, suosittelen lämpimästi. Tampereella on myös muutama paikka missä jälki on ihan hirveetä perunapeltoo, huh. Mee sinne niinalle, se on hyvä ja paikassa on sika hyvä palvelu!!

      • tyytyväinen asiakas

        Olen todella tyytyväinen Niinan työhön, iloinen ja tarkka persoona. Suosittelen kaikille lämpimästi! Tuolta löytyy lisätietoa www.studiofeelit.fi


      • saamulii
        tyytyväinen asiakas kirjoitti:

        Olen todella tyytyväinen Niinan työhön, iloinen ja tarkka persoona. Suosittelen kaikille lämpimästi! Tuolta löytyy lisätietoa www.studiofeelit.fi

        mä oon sitä mieltä et näytä kyntesi salongista saa tällä hetkellä rehellisintä palvelua ja tasokasta jälkeä.. omistaja on tehnyt kynsiä about 10 vuotta ja suhtautuu intohimolla siihen mitä tekee. ja kiva saada aina kahvikipponen eteen odotellessa.pieni juttu mutta vaikuttaa viihtyvyyteen.


      • Anonyymi
        saamulii kirjoitti:

        mä oon sitä mieltä et näytä kyntesi salongista saa tällä hetkellä rehellisintä palvelua ja tasokasta jälkeä.. omistaja on tehnyt kynsiä about 10 vuotta ja suhtautuu intohimolla siihen mitä tekee. ja kiva saada aina kahvikipponen eteen odotellessa.pieni juttu mutta vaikuttaa viihtyvyyteen.

        Katariina Tala on kyllä osaava ja kokenut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katariina Tala on kyllä osaava ja kokenut

        Kynsi Kata ❤️


    • uteliass

      Olen itse nyt käyny tuolla Näytä kyntesi, oon ollu tosi tyytyväinen. Mut siinä hämeenkadulla on yks tosi kamala paikka en nyt saa päähän nimeä. siinä liki sokosta. Atic on kans ihan ok.

      • ei tyytyväinen

        Näytä kyntesi tekee akryyleillä ja Studio Feel it tekee geelillä, geeleillä saa huomattavsti kivemmat kynnet ja huomattavastiehlppo hoitoisemmat!


      • annikassu
        ei tyytyväinen kirjoitti:

        Näytä kyntesi tekee akryyleillä ja Studio Feel it tekee geelillä, geeleillä saa huomattavsti kivemmat kynnet ja huomattavastiehlppo hoitoisemmat!

        Eli, Näytä kyntesi tekee kyllä geelillä kans jos asiakas haluaa ja kyllä mulle ainakin on akryyli ollu helppohoitoisempi ku geeli. Ei kannata väittää jos ei ole kokemusta. Mut, however siskot, kokeilkaa niin tiedätte mikä sopii teille parhaiten


      • Anonyymi
        annikassu kirjoitti:

        Eli, Näytä kyntesi tekee kyllä geelillä kans jos asiakas haluaa ja kyllä mulle ainakin on akryyli ollu helppohoitoisempi ku geeli. Ei kannata väittää jos ei ole kokemusta. Mut, however siskot, kokeilkaa niin tiedätte mikä sopii teille parhaiten

        Akryyli kyllä pesee edelleen geelit mennen tullen


    • minttu 72

      Kaikista parhaimmat rakennekynnet saat sokokselta!!!

      Kestävät ja todella siistit!
      Itellä huoltoväli 5-6 vkoa. Ja aina kuin uudet...ainoastaan kasvuraja tulee näkyviin...reunat on kaikki kiinni ja muodot kohdillaan.

      Suosittelen!

      Käykää vaikka katsomassa paikan päällä (kosmetiikka osastolla), ammattitaitoinen ote!

      (Sokkarilla tehdään LCN-geeleillä).

      • asiakkaita

        kävin kysymässä millon sopisi vastaus:minulla on niin paljon asiakkaita etten ota uusia mutta mene tonne tai tonne ja antoi pari vaihtoehtoa


      • Nimmuli
        asiakkaita kirjoitti:

        kävin kysymässä millon sopisi vastaus:minulla on niin paljon asiakkaita etten ota uusia mutta mene tonne tai tonne ja antoi pari vaihtoehtoa

        Parhaat geelikynnet tekee Metson Katri Kauppakadun Headlinessa ja parhaat akryylikynnet tehdään "Näytä kyntesi"-kynsihoitolassa Koulukadulla. Itse suosittelen akryylikynsiä, jos haluat omia kynsiä pidemmät (pysyy yleensä paremmin), mutta itse tykkäsin, että geelit oli paremmat, kun laitatin pelkät vahvikkeet omien pitkien kynsien päälle. Hämeen Kauneuskeskuksessa tehtiin todella surkeaa työtä; tippuivat heti ja kynsinauhat oli verillä viilauksen jäljiltä.


      • minttu 72
        asiakkaita kirjoitti:

        kävin kysymässä millon sopisi vastaus:minulla on niin paljon asiakkaita etten ota uusia mutta mene tonne tai tonne ja antoi pari vaihtoehtoa

        Pääsee taas...siel oli ruuhkaa aikaisemmin, mut nyt taas otetaan uusia.


      • nipsu_
        Nimmuli kirjoitti:

        Parhaat geelikynnet tekee Metson Katri Kauppakadun Headlinessa ja parhaat akryylikynnet tehdään "Näytä kyntesi"-kynsihoitolassa Koulukadulla. Itse suosittelen akryylikynsiä, jos haluat omia kynsiä pidemmät (pysyy yleensä paremmin), mutta itse tykkäsin, että geelit oli paremmat, kun laitatin pelkät vahvikkeet omien pitkien kynsien päälle. Hämeen Kauneuskeskuksessa tehtiin todella surkeaa työtä; tippuivat heti ja kynsinauhat oli verillä viilauksen jäljiltä.

        Headlinesta ja Katrista. Katri on todella mukava ihminen, jonka kanssa on mukava tulla toimeen. En tosiaan halua dissata Katria, sillä olin häneen työhönsä tyytyväinen, kunnes kävin muualla. Tajusin siinä vaiheessa, että hän ei valitettavasti ole kovinkaan tarkka. Esim. itselleni hän pisti aika paljon geeliä tuohon kynsinauhan alapuolelle, jolloin näky ei ole kovin kaunis parin viikon kuluttua. Itse huomioin myös sellaisen asian, että hän ei mittaillut kovin tarkasti kynsien pituuksia. Joku asiakas välittää tällaisista, joku ei.

        Itse otin tällä viikolla todella ammattitaitoisella ihmisellä LCN:t, ja huolto oli tarkkaa ja tehokasta. Kynsinauhat olivat hieman kovilla viilauksesta ja rassauksesta, mutta mm. kuollutta ihosolukkoa poistettiin, kynnenalusia putsattiin jne. - valitettavasti Katri ei oikein tällaisiin keskittynyt.

        Katri ei tee missään nimessä huonoa jälkeä, mutta sanoisin, että keskinkertaista. Voi tietysti olla, että olen toista mieltä, kun näen nämä nykyiset kynnet jonkin ajan päästä, mutta nyt nämä ovat aivan tasaiset, hyvin viilatut, kauniisti geelatut ja ohuet.


      • tyytyväinen asiakas

        Sokkarin tekijät Janica & Laura vaihtoivat paikkaa!!!

        Ovat nykyään Changlinissa, Näsilinnankatu 17.
        Iso kauneus-ja hyvinvointihoitola, jossa tehdään laajasti erinlaisia hoitoja kuin perushoitolassa..

        Lisää tietoa saat www.changling.fi


        Sinne vain..


      • niin saa

        ...ne on muuttanut näsinlinnankatu 17 ja palvelu ja kynnet edelleen tampereen ykkösluokkaa. olen käynyt kuudessa eri paikassa enkä menisi ikinä enää...


    • Geelikynnet

      Mä käyn hämeenpuisto18 Heidi nimisellä nuorella tytöllä ja olen ollut hyvin tyytyväinen (olen ollut jo yli vuoden hänen asiakkaansa) ja sieltä saa aina uusia koristelu ideoita, mulla itellä on ollu varmaan 20 erilaiset kynnet. :)
      Siellä tehdään lcn geelillä. ite oon kokeillu aikasemmin myös akryyliä mutta en tykännyt siitä niin paljon kun geelistä, mutta kai sekin on makukysymys :)
      Mutta nykyistä paikkaa suosittelen kyllä.
      Ja kaiken lisäksi hinnatkin on hyvin suotusat, huolto koristelu aina 60e!!! Sinne vaan!

      • tahtoo!!!

        Tiedättekö te mistä saisi ostettua itselle koristeita? Jos siis haluaa itse koristella kynnet :)???? Siis lcn.n koristeita? kun olin naisday messuilla sieltä sai stettua kaikkee kivaa timantteja ja kukkatarroja kynsiin... :)


      • Monesta paikasta
        tahtoo!!! kirjoitti:

        Tiedättekö te mistä saisi ostettua itselle koristeita? Jos siis haluaa itse koristella kynnet :)???? Siis lcn.n koristeita? kun olin naisday messuilla sieltä sai stettua kaikkee kivaa timantteja ja kukkatarroja kynsiin... :)

        Esim. Sokoksella mielestäni myydään LCN:n koristeita kuten muitakin LCN:n tuotteita.


      • Anonyymi

        Mikä liike nimeltään?


    • kukkuujuhuu

      suosittelen hämeenpuiston Studio Feel Itiä jos meinaa rakennekynsiä itelleen. luin mainoksesta et uusille asiakkaille nuo koristelut kaupan päälle :) uskoisivatkohan jos menisin yhtäkkiä uutena asiakkaana, hihii :)

    • pirpanassu

      eiköhän tuo Studio Feel It Hämeenpuistossa kuulu aika lailla parhaimmistoon. tosi ihania koristeluja tekevät ainaki, parilla kamulla nähnyt. O.P.I JA LCN ovat merkit joilla tekevät. katselin yrityksen nettisivuja ja sieltä luin lisää :) itse oon hirveän kiinnostunut mutten vielä ole löytänyt itseäni istumassa sormet ojossa liikkeessä :)

    • MTM07

      Oon käynyt Hennalla melkein vakituisesti viisi vuotta (Beauty parkissa toimii nykyään)ja todella tyytyväinen työn jälkeen ja palveluun. Antaa takuun huolletuillekin kynsille, jota en muilta ole kuullut saavan.

      • sarissa

        Näytä Kyntesi Hallituskadulla. Suosittelen.


    • ladysarah

      tämä sijaitsee Finlaysonin alueella - erittäin hyvän palvelun ja kauniit,kestävät rakennekynnet olen täältä saanut jo muutaman vuoden ajan.
      www.kynsistudiomarie.com

      • MinnaLinna

        Lempäälässä on avattu uusi Kauneus- ja Kynsisalonki Lumotar. Tekevät uusille asiakkaille 1-värikynnet timanttikoristeluilla 50€ ja ranskalaiset timanteilla 60€. Kannattaa ajella vaikka Tampereelta... www.lumotar.com. Creative, Magnetic yms. tunnetut merkit


      • NailBabe
        MinnaLinna kirjoitti:

        Lempäälässä on avattu uusi Kauneus- ja Kynsisalonki Lumotar. Tekevät uusille asiakkaille 1-värikynnet timanttikoristeluilla 50€ ja ranskalaiset timanteilla 60€. Kannattaa ajella vaikka Tampereelta... www.lumotar.com. Creative, Magnetic yms. tunnetut merkit

        Lempäälässä toimivassa Lumottaressa saa kuulemma rakennekynnet 30€ hintaan, jos suostuu heille ns. kynsimalliksi. Jokainen voi itse päätellä kuinka paljon rahaa yrittäjälle jää käteen jos ranskalaisia rakennekynsiä tekee 3 tuntia (!) ja ottaa siitä 30 €. Siinä ei paljon veroja maksella eikä yel- ym. kulujakaan. Aika hämärältä hommalta vaikuttaa. Onko kenellään kokemuksia? Pysyykö ne kynnet kauan hyvinä? Mikä koulutus sillä tekijällä on?


      • J&P
        NailBabe kirjoitti:

        Lempäälässä toimivassa Lumottaressa saa kuulemma rakennekynnet 30€ hintaan, jos suostuu heille ns. kynsimalliksi. Jokainen voi itse päätellä kuinka paljon rahaa yrittäjälle jää käteen jos ranskalaisia rakennekynsiä tekee 3 tuntia (!) ja ottaa siitä 30 €. Siinä ei paljon veroja maksella eikä yel- ym. kulujakaan. Aika hämärältä hommalta vaikuttaa. Onko kenellään kokemuksia? Pysyykö ne kynnet kauan hyvinä? Mikä koulutus sillä tekijällä on?

        Kauneus- ja Kynsisalonki Lumotar kotisivuilta löytyy tietoa ko. aiheesta. Testaamme akryylia, UV-akryylia ja geeliä useilla eri merkeillä ja nesteillä. Malleina toimivat asiakkaat maksavat ainoastaan materiaalikulut, mutta eivät saa normaalia 2 viikon työtakuuta kynsille testiluontoisuuden takia. Maksuvälineinä käyvät kaikki pankki- ja luottokortit sekä käteinen. Ilmakovetteisen akryylisetin ranskalaisella manikyyrillä teemme parhaimmillaan alle tuntiin ;-)

        Millään materiaalilla kynsien tekemiseen emme kuluta aikaa yli 2 tuntia...

        Käytämme ns. normaaliasiakkaillemme CND (ent.Creative)ja Magnetic Naildesign tuotteita, joiden ostamiseen vaaditaan merkin koulutus...
        Tervetuloa tutustumaan tai vierailemaan Facebookin ryhmässämme, jossa kuvia myös mallikunsista ja lisätietoa mm. mallina olemisesta.

        -Lumotar


      • lennilokinpoika
        J&P kirjoitti:

        Kauneus- ja Kynsisalonki Lumotar kotisivuilta löytyy tietoa ko. aiheesta. Testaamme akryylia, UV-akryylia ja geeliä useilla eri merkeillä ja nesteillä. Malleina toimivat asiakkaat maksavat ainoastaan materiaalikulut, mutta eivät saa normaalia 2 viikon työtakuuta kynsille testiluontoisuuden takia. Maksuvälineinä käyvät kaikki pankki- ja luottokortit sekä käteinen. Ilmakovetteisen akryylisetin ranskalaisella manikyyrillä teemme parhaimmillaan alle tuntiin ;-)

        Millään materiaalilla kynsien tekemiseen emme kuluta aikaa yli 2 tuntia...

        Käytämme ns. normaaliasiakkaillemme CND (ent.Creative)ja Magnetic Naildesign tuotteita, joiden ostamiseen vaaditaan merkin koulutus...
        Tervetuloa tutustumaan tai vierailemaan Facebookin ryhmässämme, jossa kuvia myös mallikunsista ja lisätietoa mm. mallina olemisesta.

        -Lumotar

        ole käynyt ja irtosi heti...ihan peet kynnet ja hämärää porukkaa!en suosittele!


      • Minna H.
        NailBabe kirjoitti:

        Lempäälässä toimivassa Lumottaressa saa kuulemma rakennekynnet 30€ hintaan, jos suostuu heille ns. kynsimalliksi. Jokainen voi itse päätellä kuinka paljon rahaa yrittäjälle jää käteen jos ranskalaisia rakennekynsiä tekee 3 tuntia (!) ja ottaa siitä 30 €. Siinä ei paljon veroja maksella eikä yel- ym. kulujakaan. Aika hämärältä hommalta vaikuttaa. Onko kenellään kokemuksia? Pysyykö ne kynnet kauan hyvinä? Mikä koulutus sillä tekijällä on?

        Lumottaren asiakas olen ollut aukaisemisesta asti. Todella tyytyväinen. Hyvä ystävällinen ja mutkaton palvelu. 2 viikon takuu työlle ja kynnet ovat hyvät. Olen ottanut myös hoitoja heiltä ja niihinkin todella tyytyväinen. Voin siis suositella lämpimästi. Ja siis tuolle kateelliselle. Jos menet hiusmalliksi kampaamoon, et sinnekään joudu maksamaan täyttä maksua. Joten ei siinä nyt niin ihmeellisestä asiasta ole kyse.


      • merviiiiiii
        J&P kirjoitti:

        Kauneus- ja Kynsisalonki Lumotar kotisivuilta löytyy tietoa ko. aiheesta. Testaamme akryylia, UV-akryylia ja geeliä useilla eri merkeillä ja nesteillä. Malleina toimivat asiakkaat maksavat ainoastaan materiaalikulut, mutta eivät saa normaalia 2 viikon työtakuuta kynsille testiluontoisuuden takia. Maksuvälineinä käyvät kaikki pankki- ja luottokortit sekä käteinen. Ilmakovetteisen akryylisetin ranskalaisella manikyyrillä teemme parhaimmillaan alle tuntiin ;-)

        Millään materiaalilla kynsien tekemiseen emme kuluta aikaa yli 2 tuntia...

        Käytämme ns. normaaliasiakkaillemme CND (ent.Creative)ja Magnetic Naildesign tuotteita, joiden ostamiseen vaaditaan merkin koulutus...
        Tervetuloa tutustumaan tai vierailemaan Facebookin ryhmässämme, jossa kuvia myös mallikunsista ja lisätietoa mm. mallina olemisesta.

        -Lumotar

        ei todellakaan saa hyviä kynsiä. mun kynsiä tehtiin 3,5 tuntia... geelikynnet en todellakaan suosittele!


      • pettynyt85
        MinnaLinna kirjoitti:

        Lempäälässä on avattu uusi Kauneus- ja Kynsisalonki Lumotar. Tekevät uusille asiakkaille 1-värikynnet timanttikoristeluilla 50€ ja ranskalaiset timanteilla 60€. Kannattaa ajella vaikka Tampereelta... www.lumotar.com. Creative, Magnetic yms. tunnetut merkit

        Lempäälässä.. ei kannattanu ajaa vaikka olisi ollut ilmaiset.. 2 päivää ja ilmaantumisia joka paikassa. Jaellaan vääriä aikoja ja ajatetaan ihmisiä turhaan edestakas eikä korvata millään omia sössimisiä, viilataan ja irroitellaan kynsinauhat melkein kyynärpäihin saakka. Kuulemma ei kyseistä paikkaa enää olekaan, luojalle kiitos siitä.


    • itsekäs

      Kauppakatu 3 B, neljäs kerros, omasta mielestäni parhaat geelikynnet tekee venäläistyttö Ksenia. Ja paikan nimi La Chocola

    • kynnet

      saa Ylöjärveltä Studio Ardannesta. Anne tekee siis geelikynsiä, tosi tarkkaa ja huolellista työtä, kaikkiin kynsiin sisältyy manikyyri, joka on mun mielestä ISO plussa.
      JA kynsillä on myös viikon takuu..
      Suosittelen ehdottomasti!! Paikka on heti Ylöjärven keskustassa, eli Treen keskusta sellanen 15-10min autolla.

      • asiakas1

        Kävin viime viikolla leikkauttaa hiukset Sinileessä Eeva-Kaisalla ja huomasin, että heillä on nykyään myös kynsientekijä. Tekijä ei ollu paikalla, mutta pöydällä olleet mallit oli ainakin tosi hienoja. Tammikuun loppuun siellä oli joku tarjous uusista kynsistä? Onko kukaan kerenny käydä ottaa? Kokemuksia?


      • elliska

        kyllä mulle on aina tehty manikyyri, eihän rakenteita voi edes laittaa jos ei tehdä manikyyriä? Vai tarkoitatko että on kuorittu käsien iho yms? Silloinhan kynsi imee kosteutta ja öljyjä eikä rakenne välttämättä pysy...


      • tietämätön..
        elliska kirjoitti:

        kyllä mulle on aina tehty manikyyri, eihän rakenteita voi edes laittaa jos ei tehdä manikyyriä? Vai tarkoitatko että on kuorittu käsien iho yms? Silloinhan kynsi imee kosteutta ja öljyjä eikä rakenne välttämättä pysy...

        Tiedättekö, voiko 13 vuotiaalle laittaa normaalisti rakennekynnet vai onko siinä jotain estoa?


    • geelit

      uusi paikka Diva Nails - tekee biosculpture geeleillä, luonnolliset, tosi kauniit. suosittelen !

      • Mie

        Suosittelen Studio exclusivea ja siellä Helena Suominen on ehdottomasti Treen paras rakennekynsien tekijä! Kynnet pysyy ja kestää.


    • tarpi

      Mun blogista voi lukea yhden ei niin hyvän kokemuksen. Tai en vielä pysty sanomaan onko kynnet hyvät kun eilen laitettiin, mutta jos haluat edes alkeelllista asiakaspalvelua niin en suosittele... www.orchidwed.blogspot.com

    • Jennika
    • Geelikynnet<3

      Voiko 13-vuotiaalle, tänä vuonna 14 vuotta täyttävälle laittaa geelikynnet ihan liikkeessä? :)

      • Mimmi-2.3

        Kyllä voi. Ainakin paikka missä itse käyn tehdään bio sculpture geeleillä, jotka eivät vahingoita omaa kynttä. Yrittäjä on sanonutkin että ihan 7vuotiaitakin pikkutyttöjä käy kynsissä, ovat saaneet joulu tai synttärilahjaksi kun äitinsäkkin käyvät. Suosittelen lämpimästi Diva Nailsia amurissa.


    • Apuaeienääkoskaan

      Valitettavasti kynteni viilattiin niin pahasti että 800 burana ei edes auta.

      • lasiainen

        Etsikää ammattitaitoinen tekijä, jotta ei tule vaarallisia "hui, viilasin vähän liikaa"-episodeja. Itse käyn Tampellassa Kauneuskeskus Johanna Syrjässä Enni Ollilalla.


    • Jennukkaa

      Itse käytän freshairin Ly nimistä kynsien tekijää. Jälki on mahtavaa. Www.fres-h-air.com

    • Mikkuuu

      Paljon maksoivat rakennekynnet tuolla fresairissa?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 143
      4048
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      111
      3662
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2565
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      89
      1483
    Aihe