Kajaanin LINNANKULTA?

Hinnastoa?

olisin tässä lähiviikkoina menossa nenäkorua ottamaan, ja hinnastoa olis kiva tietää..en kajaanissa asu, niin en voi käydä oikein kyselemässäkään :> olisi erittäin suuri apu jos joku tietäisi hintaa. kiitos. :D

24

7050

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suurinpiirtein

      maksanee

    • farth

      että kyllä te nenä, poski, kulma, napa, kieli, kalukoru porukka olette todella uusavuttomia. Mitenkähän te pärjäätte kun äiti vieroittaa 42 vuotiaan "lapsen" helmoistaan. Eikö teidän kylällä ole kenelläkään puhelinta?

    • AXbeebi

      Että tekevätkö nenälävistyksiä. Itse ainakin menisin ihan kunnon lävistäjälle tekemään tuon. On nimittäin vähän eri asia kun korvareiät...

      • [[Sus

        perusteella epäilet Linnakullan lävistäjän ammattitaitoa? Suu suppuun kun et asioista tiedä.
        Linnankullassa lävistää täysin ammattitaitoinen hyvin opetettu, ja jo nyt kokenut lävistäjä, tekee lävistyksiä joita hänen lisäksi ei saa tehdä kuin yksi lävistäjä suomessa..
        Lisäksi entinen ammatti on kuulema terveydenhoitaja. et silleesti.
        Niin, ja Linnakullassa tehdään ihan kaikki lävärit, myös nenä..


      • Tyhmät
        [[Sus kirjoitti:

        perusteella epäilet Linnakullan lävistäjän ammattitaitoa? Suu suppuun kun et asioista tiedä.
        Linnankullassa lävistää täysin ammattitaitoinen hyvin opetettu, ja jo nyt kokenut lävistäjä, tekee lävistyksiä joita hänen lisäksi ei saa tehdä kuin yksi lävistäjä suomessa..
        Lisäksi entinen ammatti on kuulema terveydenhoitaja. et silleesti.
        Niin, ja Linnakullassa tehdään ihan kaikki lävärit, myös nenä..

        "...... Vain yksi saa tehdä lävistyksiä Suomessa" Millä perusteella näin sanot ?


    • smjwfivwoäif

      Luulisin, että jotain 30€:n luokkaa..
      Kielilävistys maksoi mulla siellä ainakin 45€

      • bougainvillea

        Nenään 30 euroa ?? Yks tuttu otatti nenään ja makso vaan 5 euroa. Se tosin tapahtu Oulussa mutta kuitenkin aika iso hintaero.


      • mailis
        bougainvillea kirjoitti:

        Nenään 30 euroa ?? Yks tuttu otatti nenään ja makso vaan 5 euroa. Se tosin tapahtu Oulussa mutta kuitenkin aika iso hintaero.

        oulussa tekevätkin ampumalla mikä on ollut aikalailla laitonta hyvin pitkään. jos haluat nenäs pitää tallessa vielä pitkään niin suosittelen oikeaa lävistäjää, joka vain valitettavasti maksaa hieman enemmän. mutta terveys on sen arvoista.


    • elin^

      Siellä on ainakin napakorujen otto nelisenkymppiä..joten sitä hintaluokkaa varmaankin :) ehkä vielä muutaman euton halvempikin :)

      • katsutus

        Nii pitääkö sinne varata aikaa? Olisin menossa kielikorua ottamaan...saako sieltä muuten vaihtokorun mukaan? vai pitääkö se erikseen ostaa?


      • minäpä vaan
        katsutus kirjoitti:

        Nii pitääkö sinne varata aikaa? Olisin menossa kielikorua ottamaan...saako sieltä muuten vaihtokorun mukaan? vai pitääkö se erikseen ostaa?

        Juu ensinnäkin niinkuin tuolla ylempänä tuli jo ilmi, niin Linnankullassa ei todellakaan käytetä mitään ampumistekniikkaa, vaan siellä on ihan ammattitaitoinen lävistäjä. Itse otin siellä madonna lävistyksen (ylähuuli) ja se on parantunut erittäin hyvin, asiakaspalvelu on ollut hyvää, hoito-ohjeet hyvät ja hinta taisi olla 40 e. Hankala sanoa hinnastoa, mutta suurinpiirtein samoissa hinnoissa pyörii kuin monen muunkin liikkeen. Saattaa olla että joudut varaamaan ajan jos lävistäjällä ei ole juuri sille päivälle aikaa ja kerta et ole paikkakuntalaisia niin suosittelisin tarttumaan puhelimeen ja soittamaan ja varaamaan ajan, ettei tarvii pettyä sitten jälkeenpäin. Niin ja niitä hoito-ohjeita todellakin kannattaa noudattaa koska jos lävistys tulehtuu niin saa vain syyttää itseään koska hoito-ohjeissa lukee ihan selkeästi että miten lävistystä tulee hoitaa.


    • tyttö vain kai

      ite oisin ottamassa kajaanin linnankullassa kulmakorun ja en ole kajaanista. oisi mukava saada puhelin numero linnankultaan tietoon että voisi varata ajan :)

      • <33

        haluaisin vaan kysyä että paljoko kulmakorun ottaminen maksaa linnankullassa koska olen ajatellut mennä siellä ottamaan tässä vuoden sisällä kulmakorun :D ja sattuuko se? mä tunnen 2 tyyppii meijän luokalta ja ne sano että ei se satu vaa se nipistää.. :D ois kiva tietää


      • emmiina
        <33 kirjoitti:

        haluaisin vaan kysyä että paljoko kulmakorun ottaminen maksaa linnankullassa koska olen ajatellut mennä siellä ottamaan tässä vuoden sisällä kulmakorun :D ja sattuuko se? mä tunnen 2 tyyppii meijän luokalta ja ne sano että ei se satu vaa se nipistää.. :D ois kiva tietää

        tuota otin ite linnankullass 24.4 kulmalävistyksen. Se ei sattunu oikeastaan lainkaan ja lävistäjä oli mukava. ja hinta oli 35 e.


      • laurraaa^^
        emmiina kirjoitti:

        tuota otin ite linnankullass 24.4 kulmalävistyksen. Se ei sattunu oikeastaan lainkaan ja lävistäjä oli mukava. ja hinta oli 35 e.

        muuten onko linnankullassa erihintatasta rippuen siitä ottaako siihen tapin vaiko renkaan.. siis kulmaan.. : D ja muuten tekeekö ne siellä 13 vuotiaalle jos on äippä mukana.?


      • dfgfhgfjhgfhgf
        laurraaa^^ kirjoitti:

        muuten onko linnankullassa erihintatasta rippuen siitä ottaako siihen tapin vaiko renkaan.. siis kulmaan.. : D ja muuten tekeekö ne siellä 13 vuotiaalle jos on äippä mukana.?

        ei tee alle 15v vaikka vanhempi olisi mukana. :< itsekkin olen kokeillut. mutta onneksi olen kohta jo 15v. :)


    • haista paska

      En tiedä itekkään... Voita Haistaa Ison Paskan Kun Oot Kajaanissa Ottamassa Jonkun Vitun Nenä Korun Saatanan Paska Pää !!!!!!!!!!!!!

    • monaaaaanam

      Tiedätteks, että tekeevätkö kajaanissa poskeen lävistyksiä? ;o

      • iojkjfgklfdjgfdjgfdg

        monaaaaaaanam; siinä entisessä pitbull lävistysliikkeessä tekevät, mutta siellä ei kannata käydä, kaverillani tökkäsivät kaks kertaa väärään kohtaan madonnan .... ja lauraaa^^ eivät tee kulmakoruja alle 15v. vaikka vanhempi olisi mukana. :< (itsekkin olen kokeillut) mutta onneksi täytän kohta 15v. :)


    • safdghjdtk

      red white inkissä tekevät ainakin poskeen.

    • gfhgfgsdfsdg

      linnankullassa ainaki kun ite kävin ottaa niin makso 40e koruineen. :)

    • qwrt1

      linnankullassta kun kävin traguksen ottamassa niin piti maksaa muistaakseni 5 euroa varausmaksua, lävistäjä ei silloin muistaakseni ollut paikalla. Ja luulisin että se nenäkoru jossain 30-50 euron välillä pyörii

    • jazsyy

      Korvan rustoon tekee 50e

      • Linnankullan vakkari

        KOrvan normaali rustolävistys maksaa 25 euroa koruineen. Erikoisemmat korvan lävistykset maksavat 40-55 euroa. Monioita lävistyksiä olen ottanut Linnan-Kullassa ja viimeisimmän, microdermalin otin muutama viikko sitten. Suosittelen! Facebookissa näkyy olevan hintoja.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      123
      1875
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      193
      1488
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1198
    4. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      45
      1172
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      87
      1057
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      995
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      900
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      846
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      817
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      771
    Aihe