Uusi S-Market

Supaspaar

On se ihmeellistä miten vanhaan Sparin rakennukseen on saatu taiottua noin paljon enemmän tilaa!

Vihdoinkin on kunnon lähikauppa ketunkalliolaisille.

Kaikkein parasta uudessa S-Marketissa on se, että ei enää ikinä tarvitse astua Itäpoijuun ja kärsiä törkyhinnoista.

25

1359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -

      -

    • määäääääääääääääääää

      ja minä taas en astu kauppaan, jossa ei ole tuoretiskiä kalalle ja lihalle. kyllä on todellista järjen köyhyyttä, että rakennetaan uusi market, mutta myydään kalaa ja lihaa muoviin käärittynä. mulla on s- kaupan bonus- kortti, mutta sille on käyttöä vain Laitilan S- marketissa, ja Rauman tai Myllyn Prismassa.- Muutenkin Ukin uuden S- marketin hyllyt ammottavat tyhjyyttä usein iltaisin. Selitys on, ett'ä " mehän suljetaan pian"? Mutta eikö tavaraa pidä olla tarjolla koko aukiolo ajan?

    • kauppias hoitaa hom.

      Kyllä valitettvasti on näin, että kannattavuusnakökulma sanelee sen paljonko ja milloin meidän kannattaa pitää tavaraa hyllyssä. Se, että juuri sinä tai kaltaisesi, haluaisivat ostaa juuri tietyn tuotteen juuri ennen sulkemisaikaa tai lauantai-iltana viime minuuteilla, ei iole mahdollista tai kaupallisesti kannattavaa.
      Valikoimamme on kuitenkin niin laaja ja kattava, ettet varmaan nälkään kuole, vaikka juuri sen tietyn tuotteen tietty pakkauskoko olisi hetkellisesti lopussa.
      Tämän takia katsonkin purnauksesi täysin aiheettomaksi. Kaupassakäynnissä pätee samat asiat kuin elämässä yleensä. Iloisella mielellä ja avoimena koettamaan jotain muutakin tuotetta kuin juuri yhtä samaa.

      • MÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

        Kuinka sitten muissa kaupoissa on asiakkaan saatavilla esim. leipää yms. aina sulkemisaikaan asti? Kauppias ei nimenomaan hoida kunnolla hommaansa, jos hyllyt ammottavat tyhjyyttään? Vai onko henkilökuntaa niin niukasti, että ei ole hyllyjen täyttäjää klo 16 jälkeen? Todella, todella huonoa as. palvelua. Enkä ole ainoa, joka on tätä mieltä, yks sun toinen on kironnut samaa. Ja älä sinä aliarvioi asiakasta, hänestä kuitenkin riippuu se, jatkuuko työsi, vai kuinka? Ja minä en muuten ole viime minuuttien asiakas, joten äläpäs nimittele, viikonloppuisin jo tunteja ennen hyllyt ammottavat " ei oota", ainakin, kun olen käynyt. Nythän en enää asioi teillä. ja mikset vastannut siihen tuoretiski- juttuun? Tai, sehän on selvää säästöä, kun ei tarvita henkilöitä palvelemaan tiskillä, mutta juuri sentakia minä ja moni muu ajaa Laitilaan tai Raumalle Prismaan. Mutta tuolla asenteella, kuin kirjoittajalla on (nim kauppias hoitaa hom.) ei parannusta ole tulossa. Teillä pätee ilm. sääntö" KAUPPIAS ON AINA OIKEASSA".


      • Kauppias hoitaa hom.
        MÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ kirjoitti:

        Kuinka sitten muissa kaupoissa on asiakkaan saatavilla esim. leipää yms. aina sulkemisaikaan asti? Kauppias ei nimenomaan hoida kunnolla hommaansa, jos hyllyt ammottavat tyhjyyttään? Vai onko henkilökuntaa niin niukasti, että ei ole hyllyjen täyttäjää klo 16 jälkeen? Todella, todella huonoa as. palvelua. Enkä ole ainoa, joka on tätä mieltä, yks sun toinen on kironnut samaa. Ja älä sinä aliarvioi asiakasta, hänestä kuitenkin riippuu se, jatkuuko työsi, vai kuinka? Ja minä en muuten ole viime minuuttien asiakas, joten äläpäs nimittele, viikonloppuisin jo tunteja ennen hyllyt ammottavat " ei oota", ainakin, kun olen käynyt. Nythän en enää asioi teillä. ja mikset vastannut siihen tuoretiski- juttuun? Tai, sehän on selvää säästöä, kun ei tarvita henkilöitä palvelemaan tiskillä, mutta juuri sentakia minä ja moni muu ajaa Laitilaan tai Raumalle Prismaan. Mutta tuolla asenteella, kuin kirjoittajalla on (nim kauppias hoitaa hom.) ei parannusta ole tulossa. Teillä pätee ilm. sääntö" KAUPPIAS ON AINA OIKEASSA".

        Kauppias on aina omassa kaupassaan oikeassa. Eihän liikkeen johtamisesta muutoin tulisi mitään. Kyllä ruori on niinsanoakseni kauppiaalla. Jostain on välillä tingittävä, vaikka meillä ja muuallakin asiakas on aina ykkössijalla.
        On vaan suuntauksena noin yleensäottaen, että asiakkaat on totutettu liian hyvään. Se maksaa liikkeelle paljon ylimääräistä pitää hyllyt niin täynnä ja miehitys tuoretiskeillä aamusta iltaan, jotta vain joku tietty asiakas saisi sen totutun 120 gramman lihapalansa juuri sulkemisajan edellä. Kyllä välillä voi tyytyä tuorepakattuihin lihoihin ja kalaan. Ne ovat nykyään todella laadukkaita ja tarkan seurannan kohteena tuoreuden varmistamiseksi. Oma-aloitteisuutta ja idearikkautta tässä peräänkuulutan, josko sitä yllättäisikin perheensä ja ostaisi ex-tempore vaikkapa hyvää kokoliha-makkaraa! Vaihtoehtojahan on kauppa pullollaan. Etsivä ja luova asiakas löytää taatusti maukasta, terveellistä ja edullista purtavaa kellonajasta riippumatta. Ne jotka eivät osaa sopeutua vallitseviin tilanteisiin kaupanalan piirissä, ajakoon sitten sitten sinne Laitilaan tai Raumalle. Bensallakin on tietysti hintansa, mutta onhan tuo otettava virkistyksenkin kannalta. Kumpikin paikka on näkemisen ja tutustumisen arvoinen. Ja voipa olla, että joskus sielläkään ei ole ihan niitä kaikkia tuotteita siellä hyllyssä juuri ennen sulkemisaikaa ja kylmätiskin myyjätkin ovat jo riisuneet työessunsa. Tämä vain siksi mainittakoon, että kaupat ovat nykyään niin monena päivänä auki ja niin pitkään, että menköön itseensä se joka väittää, ettei ruokatalouttaan pysty esimerkiksi Uudenkaupungin kauppojen avulla hoitelemaan. Kaupan henkilökunta on lähes aina töissä, kun pääosa ihmisistä on vapaalla ja meidän työmme alkaa paljon ennen liikkeen avaamista ja jatkuu pitkään sen sulkemisen jälkeen. Harva tulee sitä miettineeksi. Tämä on kutsumusammatti ja vaatii sitoutumista jos mikä. Ala on kilpailtu ja tuotteet samankaltaisia. Lähes ainoaksi kilpailukeinoksi on jäänyt asiakaspalvelu, johon myöskin panostamme vastaisuudessa. Aina tulee olemaan joitakin tyytymättömiä asiakkaita, jokaisella kaupan sektorilla. Mutta otamme heidät haasteena ja etsimme mahdollisuuksien mukaan keinoja resurssit huomioon ottaen saada heidät tyytyväisiksi ja tulemaan jatkossa uudelleen. Kuitenkin tämä kaupanteko antaa paljon hyviä fiiliksiä joiden varassa jaksaa niinäkin päivinä kun kaikki ei mene aivan suunnitelmien mukaan. Mutta sitähän elämä on, Tärkeintä on säilyttää huumorin kukka molemminpuolin ja asennoitua positiivisesti tulevaan aurinkoiseen kesään.


    • T. Kälviäinen

      Oman kokemukseni mukaan kannattavuusnäkökohtaa ei voi kuitenkaan liikaa huomioida. Joskus yrityksen goodwill-arvo menee sen edelle, Esimerkiksi meille on tarjottu lisähintaa Talboteista, mikäli maalaamme ne erikoisiin väreihin. Tähän emme ole suostuneet, koska se ei kerta kaikkiaan sovi meidän konseptimme. Yhtään karamellipaperin väristä autoa ei tehtaaltamme luovuteta asiakkaalle.

      Toki asiakas saa maalata luovutuksen jälkeen autonsa minkä väriseksi haluaa, sehän ei ole enää meistä kiinni. Mutta me haluamme tarjota Talbotit sellaisena kuin tehdas on ne suunnitellut, aina värikarttoja myöten.

      Talbot-terveisin,

      T. Kälviäinen

      • Vanh.konst.eläkk

        Kommentoinpa nyt tätäkin ketjua, kun aikaa kerran on. Omasta mielestäni olen sitä mieltä, että Uudenkaupungin kaupoissa saa erittäin hyvää palvelua. Tämä lienee seurausta siitä, että Uusikaupunki on pitkään ollut matkailukohde ja kesäkaupunki mökkiläisineen. Täältä kyllä löytää kyllä lähes kaikkea nykypäivänä, ei ole tarvetta lähteä tarjoiusten perään kauemmaksi. Sopivan kokoisena kaupunkina myös etäisyydet ovat lyhyet, samalla kauppareissulla hoitelee kätevästi kaikki muutkin mm. virastoasiat. Ja samalla pysäköinnillä ilman parkkimaksuja. Tämäkin on seikka, joka on meille muodostunut itsestään selvyydeksi. Kun nykyään suuremmissa kaupungeissa tulee poikettua, niin mieli tekee kyllä hyvinkin pian tänne takaisin.


    • ??????? HJ

      Suomalaiset kaupungit kehittyvät vuosivuodella ja se tarkoittaa sitä että Uudessakaupungissa ei kohta enään pärjätä hassulla S marketilla ja K kaupalla. Kaupungeissa vaaditaan jo suur kauppoja ja Loimaakin on ottanu suur harppauksen kaupoissa nyt alettiin rakentaa Prisma keskusta ja kohta Citymarkettia ja Uusikaupunki köyhtyy pieneksi kirkonkyläksi ja lopulta 2 vaihtoehtoa jää että Liittäytyy köyhtyneen ja ei palvelukykyisen Laitilan kanssa tai Palvelukeskeiseen Raumaan.

    • Kauppias hoitaa hom.

      Uusikaupunki profiloituu kauppateknisen tutkimuksen mukaan juuri olemassaolevien kauppojen olemassaolon mukaisesti. Tämä on erikoinen kaupunki monessakin suhteessa. Tänne on turha perustaa hypermarketteja. Lidlin tulokin oli kannattavuudeltaan kuulemma ihan rajalla, tuleeko vai ei.
      Tosin sen tulo on myllännyt kilpailuasetelmaa täällä paljon. Asiakkaat meinivät aluksi sinne halpojen hintojen ja "eksoottisten" tuotteitten perässä, mutta nyt kyllästyttyään ovat pikkuhiljaa palaamassa entisiin kauppoihinsa.

    • Vernetrankka

      TÄMÄ KAUPPIAS PUHUU OMIA KÄSITYKSIÄÄN. TÄNNE TARVITAAN TOINENKIN LIDLI JA JOKU ISO MARKETTI.

    • peeeeeeelooooooooo

      JUU! LAITETAAN LIDL JOKA KADUNKULMAAN! LISÄKSI JOKAINEN MUUTTOTAPPIOKUNTA TARVITSEE OMAN STOCKMANNIN!!!!

    • lydiawilhelmina

      He kamoon! Miettikääs nyt mitä yleensä ostatte ruokakaupasta. Ja aina sitä on löytynyt hyllystä. Ei liian fiinit sapuskat ole kelleen hyväksi. Turhaa valitatte ja kauppiasta syyttelette. Mieshän yrittää selvästikin parhaansa.

    • Ei hyvin mene !

      Nyt Loimaalle aletaan rakentaa suunniteltua isompi Citymarket ja rakennustyöt alkavat elokuussa ja taas kerran Vakka-Suomi saa nuolla näppejään hitaasta kehityksestä. Ei kauvaan kyllä mene kuin Vakka-suomi ja koko Uusikaupunki on Turkua tai Raumaa

    • Ei Tuppukylään

      mitään uusia ruokakauppoja rakenneta,kun asukkatkin kaikkoaa kyläpahasesta.

    • uskalanalahti

      Enpä menisi muuttamaan Uudenakupungin perinteisiä kauppaliikkeitä millään tavoin. Täällä ollaan totuttu tämän kokoluokan myymälöihin ja henkilökohtaiseen hyvään palveluun. Se on kilpailuvaltti meillä ollut täällä aina. Miten jokin iso Prisma soveltuisi tänne, minäpä sanon, ei mitenkään.
      Joka haluaa kasvotonta liukuhihna-kaupankäyntiä ajelkoon sinne sinne Vammalaan tai Raumalle ja kokeilkoon sitä autuutta. Ne bonus-ja etupisteet mitä siellä luulette saavanne enemmän, ei paljoa paina loppupeleissä , kun laskette bensakulut ja lisääntyneen aikahävikin. Senkin ajan kerkiää mieluummin näin kauniina kesä-aikana maata vaikka rannalla.

      • Lounli-Raideri..

        Pidetään Uusikaupunki ennallaan-adressin aion laittaa tässä piakkoin liikkeelle ja kiertoon. Niin moni on minulle huolensa kertonut siitä, että kohta, tätämenoa, Uusikaupunki ei ole kohta enää entisensä. On nyt herättävä todellisuuteen. Ulkopuoliset markkinavoimat ja nettimaailman USA-painotteiset ihanteet ovat murentamassa merellisen pikkukaupunkimme viihtyvyyttä ja ainutlaatuisuutta. Onhan selvää, että jos alamme täällä matkia suuria asumiskeskuksia, niin pileen menee ja rankasti. Minä ja moni muu haluamme säilyttää Uudenkaupungin perinteisen ilmapiirin ja tunnelman. Torin äijät juttuineen Ärrän kulmalla ja kiireettömät hetket Pakkahuoneen edustalla, puhumattakaan puhtaasta ja koskemattomasta, saasteettomasta luonnosta, joka on heti saavutettavissa kaupungkimme laitamilla. Ihminen, joka ei näitä etuisuuksia huomaa taikka osaa arvostaa, ei kuulu tänne. Me olemme oma ainutlaatuinen kansanryhmämme ja pysykäämme sellaisena. Olemme etuoikeutettuja ja suojassa kaikelta sielua ja ruumiinkuntoa tärväävältä kaupallisuudelta, jota tiedotusvälineet meille väkisin tyrkyttävät. Onnellinen ihminen on elellessään huolettomana ja terveenä pohjoismaiden parhaassa , merellisessä rannikkokaupungissa. UGH! Olen puhunut.


      • terveissi einolta
        Lounli-Raideri.. kirjoitti:

        Pidetään Uusikaupunki ennallaan-adressin aion laittaa tässä piakkoin liikkeelle ja kiertoon. Niin moni on minulle huolensa kertonut siitä, että kohta, tätämenoa, Uusikaupunki ei ole kohta enää entisensä. On nyt herättävä todellisuuteen. Ulkopuoliset markkinavoimat ja nettimaailman USA-painotteiset ihanteet ovat murentamassa merellisen pikkukaupunkimme viihtyvyyttä ja ainutlaatuisuutta. Onhan selvää, että jos alamme täällä matkia suuria asumiskeskuksia, niin pileen menee ja rankasti. Minä ja moni muu haluamme säilyttää Uudenkaupungin perinteisen ilmapiirin ja tunnelman. Torin äijät juttuineen Ärrän kulmalla ja kiireettömät hetket Pakkahuoneen edustalla, puhumattakaan puhtaasta ja koskemattomasta, saasteettomasta luonnosta, joka on heti saavutettavissa kaupungkimme laitamilla. Ihminen, joka ei näitä etuisuuksia huomaa taikka osaa arvostaa, ei kuulu tänne. Me olemme oma ainutlaatuinen kansanryhmämme ja pysykäämme sellaisena. Olemme etuoikeutettuja ja suojassa kaikelta sielua ja ruumiinkuntoa tärväävältä kaupallisuudelta, jota tiedotusvälineet meille väkisin tyrkyttävät. Onnellinen ihminen on elellessään huolettomana ja terveenä pohjoismaiden parhaassa , merellisessä rannikkokaupungissa. UGH! Olen puhunut.

        Hyvä Raideri! Sä oles aina ollu uudenkaupunki puolell. Sun kalttassii tarvita et homma toimis edes joteskute. Mä olen ollu työttömän jo kolmat vuat ja olen kovaste kiitollinen niist vaatteist mitä sä mulle annoit sillo tammikuus, ko ei ol nykyjäs oikke varallisuut shoppailla. Ihan hieno homma, et oles palannu taas tänne uUTTEKAUPUNKIHI.et mä sit olen kännispäite ko kaveril oli tosa puolalaist votka. mut hyvä kesänjatko sul kummiski. Nähdä taas mestaris ko kohdal satuta. terveissi einolt.


      • määäääääääääääääääää

        Alunperin kirjoitin siitä, kun rakennetaan uusi Sokos, mutta siellä myydään kalaa ja lihaa vain muovikääreissä. Kaipasin liha- kala tiskiä. Ja muuten, ajan Raumalle tai Laitilaan tuoreen kalan ja lihan takia, en bonuksien. Tuliko selväksi???


    • Hiptidiu

      Kalliiksi tulee kala ja liha hakea Raumalta, näillä bensanhinnoilla. Ajakoon kenellä on varaa :)
      Tänäänkin 31 astetta auton mittaris lämmintä...Mitenhän sen kalan käy, vaikka oiski kylmälaukut sun muuta, Valintoja valintoja ...:)

    • Vanh.konst.eläkk

      Niin ja ottakaapa huomioon, että meidän on tuettava kaupunkimme elintarvikeliikkeitä. Jos kaikki perinteiset, hyvällä asiakaspalvelulla kilpailevat liikkeet täällä lopettavat, ollaan pian jonkin LIDL:in varassa. Mitenkäs suut sitten pannaan? Onko meidän silloin totuteltava väkisin LIDL:in voimakas suolaisiin, maustettuihin ja rasvaisiin makkaroihin esimerkiksi?
      Kyllä kuulkaas on niin, että perinteisiä elintarvikkeita, Suomessa tehtyjä ja kauppiaan itsensä tiskin yli ojennettavia, tulette kaipaamaan jos tämä kauounki muuttuu hypermarkettien valtakunnaksi ja postimyyntiketjujen temmellyskntäksi.
      Itse syön suomalaista perusruokaa ja ostan elintavikkeeni mieluusti pikkukaupoista, pitäähän niitäkin jonkun tukea.

      • määkimäääääääääää

        Ojentais vaan se Sokoksen kauppias tuoretta lihaa ja kalaa mulle, mut kun niillä ei oo sitä palvelua. Siitä tässä kaikessa on kyse, ja siitä kirjoitin ensimmäisen kommentin tänne. Eli lukekaa, mistä keskustellaan, älkääkö heittäkö tänne mitä tahansa kommentteja.


    • Lounli-Raideri..

      Isossa superhypermarketissa ihminen on kuin talitintti korppikotkien syömingeissä. Kierosti suunnitellut käytävät liikkeessä saavat ihmisen ostamaan paljon turhaakin hilpettä siinä ostoslistassa olevien lisäksi. Itse tunnustaudun kyllä jonkinasteiseksi ostoholistiksi. Kotona vasta huomaan, että minnekähän tuonkin laittaisi. Tänne Ankkakujalle kun ei mahdu paljoakaan ylimääräistä niin kaikki heräteostoksiksi luonnehdittava päätyykin sitten Lepäisille.
      Lidliä kyllä käytän aina välillä. Grafenwalderiin olen tottunut niin, etteä sitä on saatava ja sitten ne pähkinäsuklaapatukat (35 cent) ja mantelisuklaakuorrutteellaolevat jäätelötuutit.
      Hommasin isomman pakastimen, joten sinne saa jemmattua tarjousruokia.
      Eikä sitä aina jaksa lähteä kauppoihin jonottelemaan, silloin pakastimesta purtavaa.

    • Inna-Mögrens

      Kun lidli tuli ukiin alkoi samalla sivistyksen aikakausi. Nyt on hinnat kohdillaan kun on kilpailua. Muutaman kauppiaan ylivalta on vihdoin murrettu. Minä ainakin kannan kovalla raadannalla saadut pennoseni Lidliin. Siellä sillä rahalla saa ison kassillisen enemmän tavaraa kuin muualta.

    • Vanh.konst.eläkk.

      Ruokamenoissa sitä on eläkeläisen säästettävä. Kyllä sitä tarjoukset tulee seurattua lehdestä aika tarkkaan. Ja kun aikaa on ja välimatkat pienet kauppojen välillä niin kyllä hajauttamalla ostokset saa ihan kelpo tuntipalkan säästönä.

    • ?\´`\

      }}===00

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      181
      1929
    2. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      272
      1448
    3. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1295
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      36
      1087
    5. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      66
      1016
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      76
      991
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      163
      955
    8. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      40
      838
    9. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      63
      815
    10. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      2
      809
    Aihe