Peliohjeita kateessa!

Ultsi

Voisiko kukaan auttaa? Meiltä puuttuu peliohjeita näistä peleistä:Hi-Ho!Cherry-o/Golden,Kullan Kaivaja/dan-spil,Mickey kids For Mix-up/Mb-peli,Sami Sanko/Mb-peli,Hugo Lotto/alga,norsun muisti/Kirjalito Olen hakenut näihin peleihin ohjeita kauan.Mutta olen myös saanut apuja tältä sivulta ja auttanut myös muita.

12

3703

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ultsi

      Olen saanut Kirjaliton peliin norsun muisti peliohjeet. Kaikista muista puuttuu edelleen peliohjeet.

    • ohjeet hukassa

      Tietäisitkö sinä, tai joku muu tuohon hotel peliin ohjeita?? Olisin todella kiitollinen. Itse en löydä niitä mistään...

      • ultsi

        Mene Hasbro kotisivuille. paina palvelut-käyttö ohjeet jonka jälkeen H kirjain josta tulee hotel nimi sieltä saat skannattua ja kopioitua ohjeen itsellesi. Ei kun pelailemaan.


      • paljon!
        ultsi kirjoitti:

        Mene Hasbro kotisivuille. paina palvelut-käyttö ohjeet jonka jälkeen H kirjain josta tulee hotel nimi sieltä saat skannattua ja kopioitua ohjeen itsellesi. Ei kun pelailemaan.

        Paljon kiitoksia! En ole löytänyt ohjeita mistään, vaikka kuinka olen yrittänyt etsiä. Onhan nämä ohjeet siihen vuosia vanhaan hotel peliin, vai onko siitä tullut joku päivitetty versio johon nämä ohjeet kuuluvat? Tämä minulla oleva peli on ainakin 16 vuotta vanha. Löytyi vintiltä "muistojen" joukosta, ja ohjeet ikävä kyllä olivat kadonneet vuosien saatossa.


      • ultsi
        paljon! kirjoitti:

        Paljon kiitoksia! En ole löytänyt ohjeita mistään, vaikka kuinka olen yrittänyt etsiä. Onhan nämä ohjeet siihen vuosia vanhaan hotel peliin, vai onko siitä tullut joku päivitetty versio johon nämä ohjeet kuuluvat? Tämä minulla oleva peli on ainakin 16 vuotta vanha. Löytyi vintiltä "muistojen" joukosta, ja ohjeet ikävä kyllä olivat kadonneet vuosien saatossa.

        Kyllä on sama ohje ,kun meillä on vielä 1980 luvulta ole hotel peli.Siinä on sama peli ohje,kuin Hasbron sivuilla oleva.


    • ultsi

      Saatu Hugo-lottoon/ alga Peliohje

    • Löytiskö peliohjeet peliin:
      NORSUN MUISTI
      KIRJALITOn 1993 julkaisema (original nimi BAFFLED)
      Ohjeet saa olla Suomeks tai Englanniks...

      Jo etukäteen kiittäen: [email protected]

      • pellehermanni2

        Moi savunentnz. Ohjeet laitettu matkaan.


    • Pelityttö

      Hei kaikki, tuo Norsun muisti peli kiinnostaa. Milloinkahan sitä on tehty? Saakohan mistään enää?

      • pellehermanni2

        Moi Pelityttö. Peli on tehty 1993, kirjalito. Ei löydy kuin käytettynä. Laita yhteystietosi niin laitan viestin sinulle.


    • Anonyymi

      Säännöt peliin 'tarua vai totta' kateissa

      • Anonyymi

        Moi. Tarkoitatko True & False, Brio, 1994, 7312350151589?
        Tämän peli ohje löytyy ja mihin lähetän ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1723
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1421
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1232
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1204
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1106
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      869
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      835
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      197
      790
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      97
      759
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      654
    Aihe