Taas kampaamoista

Fahrenheit

Taas yksi kampaamokeskustelu lisää, eli mikä olisi Turun keskustan alueella hyvä, hinta-laatusuhteeltaan kohtuullinen kampaamo?

Olen kuullut paljon hyvää 11. hetki -nimisestä paikasta Forumissa ja paikka näyttää kieltämättä hyvältä. Paljonko ko. paikassa maksaa leikkaus ja värjäys noin lapaluihin asti ulottuvissa hiuksissa? Kauanko ajan saaminen kestää?

KIITOS.

8

1040

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen käynyt.

Minulla ei ko. kampaamosta ole kokemusta,mutta pari hyvää missä olen käynyt on Kampaamo Rita Puutorilla, Maariankadulla. Ystävälliset ihmiset,viihtyisä paikka.

Toinen on Clipp Kauppahallin vieressä, hintava kyllä,mutta nuorelle ihmiselle loistopaikka.

• vai mitä?

... muuta kuin rohkeasti sisälle ja kysymään. Olen huomannut, kun hiuksieni pituus ja malli on muuttunut, että moni asia vaikuttaa lopulliseen hintaan. Sen olen ainakin kokoemuksesta oppinut, että värjäystä en anna enää amatöörin tehtäväksi. Jos haluan jonkun sävyn, niin luotan, että HETI ensimmäisellä kerralla sen osaa tehdä vain ammattilainen.

• pikkurahalla

Maxmillian Brahenkatu 7, todella hyvää ja osaavaa palvelua. Hinnat enemmän kuin kohdallaan.

• edelleen.

Tällä palastalla on melko usein "kampaamokeskusteluja". Useimmiten vilahtaa nimet Avantgarde, 11.Hetki ja Clipp. Ovat siis varmaankin kaupungin kärkipäätä edustavia paikkoja? Olen miespuolinen asiakas, joka on "vapaalla", en siis ole löytänyt sitä omaa paikaani vieläkään tämä vuodenaaikana mitä olen Turussa asunnut. Aloitanko siis näistä? Jos silmäniloa kaipaa, niin kyllä Clipp ja 11.hetki ainakin toimii...

• asiakas

Suosittelen tuota forumin 11.hetkeä. Olen heidän asiakas useamman vuoden ajalta ja aina olen ollut tyytyväinen tukkaani sieltä lähtiessäni.

• edelleen

Kävin Clipissä tuossa eräänä päivänä. Vapaalla edelleen.

• vapaalla
        edelleen kirjoitti:

Kävin Clipissä tuossa eräänä päivänä. Vapaalla edelleen.

nyt meni muuten minulla sekaisin Clips ja clipp, niin samanlaisia nimiä.

• tyytyväinen asiakas

Puistokadulla on uusi liike siinä R-kioskin vieressä, palvelu loistavaa, tyylikkäät tilat ja mikä tarkeintä upeat hiukset!! Suosittelen!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      310
      2285
    2. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      230
      2155
    3. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      51
      1357
    4. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      87
      1261
    5. Oletko kaivattusi

Mielestä hyvä sängyssä🤔
      Ikävä
      102
      1216
    6. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      82
      1211
    7. Millainen ihminen linda brandt-ahde on

Hän on nyt julkisuudessa varsin eriskummallisen asian tiimoilta
      Lappeenranta
      43
      1205
    8. Martina makkarankuori päällä

Voi hyvää päivää minkä asun oli valinnut Emma gaalaan, ei jäänyt kenellekään epäselväksi, minkälaiset rinnat on naikkose
      Kotimaiset julkkisjuorut
      162
      1167
    9. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      1070
    10. Anna vihje jonka vain te tiedätte

Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e
      Ikävä
      81
      1017
    Aihe