Kannattaako hakea Janstock Oy:n?

Myyntipyssy

Myyntiedustaja pääkaupunkiseudulle

Vuonna 1997 perustettu Janstock Oy on suomalainen toimiston erikoistuotteisiin keskittynyt maahantuonti- ja markkinointiyritys. Luottoluokituksemme on paras mahdollinen, AAA.

Markkinoimamme tuotteet ovat pääsääntöisesti kotimaisia ja ympäristöystävällisiä. Uutuustuotteiden lanseerauksessa olemme alan edelläkävijöitä. Tuote kuin tuote löytyy kauttamme.

Yrityksemme toiminnan perusajatus on tehdä tarvikehankinta mahdollisimman helpoksi. Toimintamme perusta on hyvä palvelu, varmat ja nopeat toimitukset sekä tuotteidemme erinomainen laatu.

Haemme Huippumyyjää Pääkaupunkiseudulle

Toivomme Sinulta: positiivisuutta, yritteliäisyyttä ja halua tehdä paljon kauppaa.

Tarjoamme Sinulle: vaativan ja mielenkiintoisen työn. Alan uusimmat tuotteet. Erittäin kilpailukykyisen provisiopalkan ja korvauksen autosi käytöstä. Jatkuvan myynti- ja tuotekoulutuksen. Mahdollisuuden edetä urallasi.

Laita hakemus sähköpostitse [email protected]

5

1750

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myyntityöhön

      kerropa se kilpailukykyinen provisiopalkka?
      Mitenkä tuo luottoluokitus liittyy siihen miten "kohtelette" työntekijöitänne, en kysy vaan ihmettelen!
      Millä mitarilla mitattuna olette lanseeraamallanne tuotteella edelläkäviöitä??

      • Myyntipyssy

        Siis mäkin oon tästä kiinostunut. Nyt olen puhelinmyyntihommissa ja mollista tuli tämmöinen vastaan. Olen kuullut että vois olla hyvä paikka vaikkakin kovaa hommaa. Provikoista ei tietoa.Luottoluokkahan muuten kertoo ettei talolla ole maksuongelmia palkkojen jne. suhteen.


      • Mersu mies

        Kaveri oli joskus hommissa. Oli vissiin ihan hyvä porukka. Kaveri vaihto alaa, kun oli muuta koulutusta. Provikat kai jotain 20-30 pinnaa parhaimmillaan? Kovaa hommaa paljon käyntejä mutta paljon asiakkaitakin.Uutuuksiahan pitää alalla kun alalla aina olla että pärjää!


    • Kalle

      Moi! Näitä hommia olen tehnyt 5 vuotta ja olen itseni elättäny myynnillä. Olen ollut vinstocilla ja raderilla ja pärjännyt loistavasti. Nää on samantyyppisiä firmoja kaikki rahmqvist, beltton, harrix, janstock, canncolor, looks, naxor jne...Kaikissa tämän tyyppisissä firmoissa saa kiertää paljon ja tehdä päivässä paljon asiakaskäyntejä. Jos teen 15 käyntiä päivässä yritän saada 10 demoa ja 5 kauppaa:) Parhaita kuukausia oli jopa 5000€ käteen jäävä osuus ja yleisesti jotain 3000€ käteen.Ei paha.Eli olen sitä mieltä että jos osaat ylipäätään myydä, niin pystyt myymään vaikka käytettyjä housuja;) Janstockilla kuulemma hyvät provikat!

    • 1RK

      Paikallislehdessä oli työhaku ja oon ajatellut hakea. Tarjoavat autoaki, mut mulla on sentään oma niin saa paremmat kilsat;) Voiko tosiaan saada yli 25% provikkaa? Kuulostaa liian hyvältä kun kaveri alalla ja saa 18% parhaimmillaan. Nymanille tiedoksi että peppu ylös penkistä ja kokismuki pois kädesta ja hommiin. Ei sua kukaan kotoa hae;)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1555
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1243
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1080
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      987
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      910
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      67
      829
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      815
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      754
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe