Myyntiedustaja pääkaupunkiseudulle
Vuonna 1997 perustettu Janstock Oy on suomalainen toimiston erikoistuotteisiin keskittynyt maahantuonti- ja markkinointiyritys. Luottoluokituksemme on paras mahdollinen, AAA.
Markkinoimamme tuotteet ovat pääsääntöisesti kotimaisia ja ympäristöystävällisiä. Uutuustuotteiden lanseerauksessa olemme alan edelläkävijöitä. Tuote kuin tuote löytyy kauttamme.
Yrityksemme toiminnan perusajatus on tehdä tarvikehankinta mahdollisimman helpoksi. Toimintamme perusta on hyvä palvelu, varmat ja nopeat toimitukset sekä tuotteidemme erinomainen laatu.
Haemme Huippumyyjää Pääkaupunkiseudulle
Toivomme Sinulta: positiivisuutta, yritteliäisyyttä ja halua tehdä paljon kauppaa.
Tarjoamme Sinulle: vaativan ja mielenkiintoisen työn. Alan uusimmat tuotteet. Erittäin kilpailukykyisen provisiopalkan ja korvauksen autosi käytöstä. Jatkuvan myynti- ja tuotekoulutuksen. Mahdollisuuden edetä urallasi.
Laita hakemus sähköpostitse [email protected]
Kannattaako hakea Janstock Oy:n?
5
1787
Vastaukset
- myyntityöhön
kerropa se kilpailukykyinen provisiopalkka?
Mitenkä tuo luottoluokitus liittyy siihen miten "kohtelette" työntekijöitänne, en kysy vaan ihmettelen!
Millä mitarilla mitattuna olette lanseeraamallanne tuotteella edelläkäviöitä??- Myyntipyssy
Siis mäkin oon tästä kiinostunut. Nyt olen puhelinmyyntihommissa ja mollista tuli tämmöinen vastaan. Olen kuullut että vois olla hyvä paikka vaikkakin kovaa hommaa. Provikoista ei tietoa.Luottoluokkahan muuten kertoo ettei talolla ole maksuongelmia palkkojen jne. suhteen.
- Mersu mies
Kaveri oli joskus hommissa. Oli vissiin ihan hyvä porukka. Kaveri vaihto alaa, kun oli muuta koulutusta. Provikat kai jotain 20-30 pinnaa parhaimmillaan? Kovaa hommaa paljon käyntejä mutta paljon asiakkaitakin.Uutuuksiahan pitää alalla kun alalla aina olla että pärjää!
- Kalle
Moi! Näitä hommia olen tehnyt 5 vuotta ja olen itseni elättäny myynnillä. Olen ollut vinstocilla ja raderilla ja pärjännyt loistavasti. Nää on samantyyppisiä firmoja kaikki rahmqvist, beltton, harrix, janstock, canncolor, looks, naxor jne...Kaikissa tämän tyyppisissä firmoissa saa kiertää paljon ja tehdä päivässä paljon asiakaskäyntejä. Jos teen 15 käyntiä päivässä yritän saada 10 demoa ja 5 kauppaa:) Parhaita kuukausia oli jopa 5000€ käteen jäävä osuus ja yleisesti jotain 3000€ käteen.Ei paha.Eli olen sitä mieltä että jos osaat ylipäätään myydä, niin pystyt myymään vaikka käytettyjä housuja;) Janstockilla kuulemma hyvät provikat!
- 1RK
Paikallislehdessä oli työhaku ja oon ajatellut hakea. Tarjoavat autoaki, mut mulla on sentään oma niin saa paremmat kilsat;) Voiko tosiaan saada yli 25% provikkaa? Kuulostaa liian hyvältä kun kaveri alalla ja saa 18% parhaimmillaan. Nymanille tiedoksi että peppu ylös penkistä ja kokismuki pois kädesta ja hommiin. Ei sua kukaan kotoa hae;)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa883244Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3232846Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911556Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401292Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621262Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281041- 741000
- 79997
- 117970
- 72924