kauhajoen paras parturi? missä? suositelkaa..
erityisesti edullista.
parturiin?
13
5675
Vastaukset
- :-)
Menepä Hiusstudio Virpiin Kotipizzan viereen. Siellä on pirtsakka ja ammattitaitoinen Virpi, jonka käsittelyssä sinusta tulee kuin uusi ihminen. Hinnatkin ovat kohdallaan.
- ...
virpiä suosittelen minäkin..
- Justiinjoo
Onko se laskenut alvin 8 prossaan?
Justiinjoo kirjoitti:
Onko se laskenut alvin 8 prossaan?
en suosittele virpiä ku kamala uteleen asioita ja levittää eteenpäin.Outin hius on hyvä ja kohtuu hintainen.
- Klippan
taitsu73 kirjoitti:
en suosittele virpiä ku kamala uteleen asioita ja levittää eteenpäin.Outin hius on hyvä ja kohtuu hintainen.
Juu EN suosittele liioin tätä ekana mainittua ollenkaan (kokemusta on...) sairaaloisen utelias kun on,hyhhyhhyh..Outi the BEST!
- nytky
taitsu73 kirjoitti:
samaa mieltä!
- my68
Hei!
Kauhajoen ehdottomasti paras ja myös edullisin kampaaja on Minna Parturi-kampaamo Kentauri!!
Etsin kauan kunnollista ja persoonallisia kampauksia tekevää kampaajaa ja onneksi se löytyi vain 60 km.n päästä:) - Karvat-oon
Terveisiä Kauhajoen karvankaitsijoille... Hinnat nettiin niin saatatte saada asiakkaan :-) Eipä oo koskaan tullu käytyä täällä parturis.
Yks parturi sano kerran feisbuukis kauhajoki-ryhmäs jotta "samanlaiset hinnat meillä kaikilla on", mitä mä en usko, sillä sehän olisi kartelli... - kalju33
Sielä missä saisi kuitin
- TARKKATARKKAILIJA
Älä muuta sano! Mäkin oon törmänny sellaiseen kuittikikkailuun, kun oon maksanut pankkikortilla ja saanut siitä ao. kuitin, niin kysytään: TARVIITKO KUITIN? Mitä, mitä HELVATTIA SE MEINAA, KUN LAKI SANOO, ETTÄ SE ON ANNETTAVA ASIAKKAALE JA PISTE. Nimittäin se pankkikorttikuitti on aivan eri asia, kuin KASSAKUITTI. Kannattaa ottaa se mukaan tai rypistää roskakoriin. SIIS: olkaamme kuluttajat tarkkoina. Koska ne veroeurot joka puljusta ovat kultaakin kalliimpaa näinä aikoina!
- takkutukkaa
Tuisku on ehdottomasti paras ja edullisin!
- hemuli-setä
samaa mieltä
- TUISKUUN JA PIAN
Onko Tuiskutar alkanut muittenkin päitä leikkailemaan, ko miesten ja lasten??? Mäkin haluan sinne NAINEN kun olen..........en ole tyytyväinen Kauhajoen naiskampaajiin olleenkaan!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000600977824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?92431Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2071746Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja221491- 711000
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41947Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?74852Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57842En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.43802Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä76722