..PLIIS. Antakaa vinkkiä mistä löydän sjoelta parturin, joka osais oikeasti vähän katsoa minkälainen kampaus/väri sopisi ihmiselle. Joko parturit ei osaa sanoa(?!) tai sitten tekevät jonkun hirveen kampauksen leikkauksen päätteeksi. Kokemuksia niin hyvistä kuin huonoista jos sais niin ISO KIITOS:D
parturi jolla olis silmää?
26
5071
Vastaukset
- wee2
et kertonut oletko nainen vai mies????????
Mut suosittelen katalook ja siellä Kata.... - hyviä
kokemuksia on hairnetistä ja marjon käsittelyssä aina oon antanu vapaat kädet ja lopputulos on tyydyttänyt joka kerta
- löytyy
syrjämäki juha
- Asemacenteris
on ainaki mulle toiminu hyvin... Marjo siel ainaki tietää, mitä tekee.
- NET...
rollsin vieressä on ainakin musta ollu hyvä
- Moomooma
Onkos nämä parturi-kampaajat alentaneet hintoja asiakkaan hyväksi? ALVitha laski 8 prosenttiin.
- bellkmc
Toimintojen talon yhteydessä, kukkakaupan vieressä on parturi, joka osaa yllättää ihan oikeasti. Todella ammattitaitoinen ja asiansa osaava vanhempi nainen. Kävin hänen jäleen Helsingissä parturissa ja sielläkin ihmettelivät tyylikästä ja omaperäistä leikkaustyyliä, joka näkyi vielä puolen vuoden jälkeen.
- gugguu
susannan salonki lapualla. kolmekymppinen, nuorekas nainen, osaa heti sanoa millainen sopii, ja sopiiki kyllä mielettömän hyvin :) suosittelen!
- Vakiasiakas
Itse löysin pitkän etsinnän jälkeen mainion parturin. Elikkäs hairhousella Taru. Melkein kaikki sjoen parturit läpi kävin. Eikä kukaan saanut mun tukkaani kuntoon. Siis aina leikkauksessa jotain vikaa. Joka kerta joutui ite parannella kotona.
Onneksi ei ole enää sitä huolta! Luotan parturiini 100%!
Suosittelen lämpimästi muillekkin.
Saahan näissä cittarin ja prisman kampaamoissa palvelut edullisemmin, mutta onko se sitten kannattavaa. Itse maksan mielelläni vähän enemmän kunnon työstä! Lisäksi vielä todella hyvää
palvelua! Ja taitaapa ne muutkin hairhousen parturit osata hommansa! :) - patros feta
no seppo lintuviidalta... parturi seppo!
- ........!!
ehdottomasti:)
- Parturi-kampaamo Smile
on kaikista paras paikka. Olen käynyt melkein kaikissa edellisissä kampaamoissa. Ja ollutkin jonkun aikaa harjoittelussa Katalookis, ja mielestäni Kata ei ole kovin kaksinen kampaaja..
Eli Smile! :)
Eikä kannata ainakaa sittarille tai prismaan mennä- itse olen käynyt ja pettyä olen saanut joka kerta... - on vähän
Parturi-kampaamo Smile kirjoitti:
on kaikista paras paikka. Olen käynyt melkein kaikissa edellisissä kampaamoissa. Ja ollutkin jonkun aikaa harjoittelussa Katalookis, ja mielestäni Kata ei ole kovin kaksinen kampaaja..
Eikä kannata ainakaa sittarille tai prismaan mennä- itse olen käynyt ja pettyä olen saanut joka kerta...helvetin kallis, ainakin juhlakampauksen suhteen.
Viime kesänä siellä olisi maksanut kampaus 120 ekee, kun joka paikassa muualla oli hinta 50:n paikkeilla.
Leikkauksista tai värjäyksistä en tiedä - Taru S.
on vähän kirjoitti:
helvetin kallis, ainakin juhlakampauksen suhteen.
Viime kesänä siellä olisi maksanut kampaus 120 ekee, kun joka paikassa muualla oli hinta 50:n paikkeilla.
Leikkauksista tai värjäyksistä en tiedäOn todella taitava ja osaa hommansa! Olen kyllä aika tarkasti paikat kolunnut, ja aina häneen takaisin päätynyt niin taitava on!
- sophiesairehdj
Parturi-kampaamo Smile kirjoitti:
Eikä kannata ainakaa sittarille tai prismaan mennä- itse olen käynyt ja pettyä olen saanut joka kerta...Cittarilla on ihan eri meno kuin prisman liukuhihna työskentelyssä, Cittarin likat sentään osaa leikata, värjätä ja kaikista parhaat sekä nuorekkaat kampaukset olen saanut sieltä juhliini :) tosin jos on sattunut jollkekkin vähemmän taitavalle, niin se on asia erikseen. Mutta tiedän ainakin yhden joka osaa ;)
- Just muuttanu
Taru S. kirjoitti:
On todella taitava ja osaa hommansa! Olen kyllä aika tarkasti paikat kolunnut, ja aina häneen takaisin päätynyt niin taitava on!
Missä tää Hairhouse on?
- kyseinen kampaaja
on vähän kirjoitti:
helvetin kallis, ainakin juhlakampauksen suhteen.
Leikkauksista tai värjäyksistä en tiedä53e/h
- Hair Cut
Ei löydy seinäjoelta. Käy Vaasassa.
- entkatalookinkävijä
On kaupungin paras paikka!
- onpi paras
hairhouse
- klominnini
olis jos ei olis silmiä
- ????????????????????
Oletkos täysillä matkassa?
- Crystal Koulukadulla
Ihan paras.. Ei väliä, kuka tytöistä saksii...
- Suositteluni
Vanha ketju mutta vastaanpa silti.... Suosittelen Jaanaa Prisman parturi-kampaamossa, tietää just eikä melkein mikä sopii ja mikä ei, oli sitten väri tai leikkaus.
- Esmulii
Ehdottomasti suosittelen Parturikampaamo Smileä!! siellä se Katja osaa tehdä ja katsoa mikä väri ja minkälainen tyyli asiakkaalle sopii tekee värianalyysit. Leikkaa ja tekee todella tarkkaa työtä..itselleni tehtiin kolmella eri värillä raidat ja leikkaus.. 105e!
- kus kus kau
Omat sakset, oma kone. Hinta 35 euroa. Tienaa itsensä takaisin parin leikkuukerran jälkeen. Ja jälki on sitä mitä itse haluaa, jos taidot riittää. Pienen opettelun jälkeen, riittää taidot. Kerran kuukaudessa kun leikkaa niin vuodessa tulee säästöä 25 x 12 = 300 euroa. Viidessä vuodessa 1500 euroa, sillä tekee etelänmatkan jo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa883184Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3202789Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911546Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621232Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401232Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281031- 74990
- 79987
- 117960
- 72924