parturi jolla olis silmää?

mistä löydän?

..PLIIS. Antakaa vinkkiä mistä löydän sjoelta parturin, joka osais oikeasti vähän katsoa minkälainen kampaus/väri sopisi ihmiselle. Joko parturit ei osaa sanoa(?!) tai sitten tekevät jonkun hirveen kampauksen leikkauksen päätteeksi. Kokemuksia niin hyvistä kuin huonoista jos sais niin ISO KIITOS:D

26

5071

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wee2

et kertonut oletko nainen vai mies????????
      Mut suosittelen katalook ja siellä Kata....

• hyviä

kokemuksia on hairnetistä ja marjon käsittelyssä aina oon antanu vapaat kädet ja lopputulos on tyydyttänyt joka kerta

• löytyy

syrjämäki juha

• Asemacenteris

on ainaki mulle toiminu hyvin... Marjo siel ainaki tietää, mitä tekee.

• NET...

rollsin vieressä on ainakin musta ollu hyvä

• Moomooma

Onkos nämä parturi-kampaajat alentaneet hintoja asiakkaan hyväksi? ALVitha laski 8 prosenttiin.

• bellkmc

Toimintojen talon yhteydessä, kukkakaupan vieressä on parturi, joka osaa yllättää ihan oikeasti. Todella ammattitaitoinen ja asiansa osaava vanhempi nainen. Kävin hänen jäleen Helsingissä parturissa ja sielläkin ihmettelivät tyylikästä ja omaperäistä leikkaustyyliä, joka näkyi vielä puolen vuoden jälkeen.

• gugguu

susannan salonki lapualla. kolmekymppinen, nuorekas nainen, osaa heti sanoa millainen sopii, ja sopiiki kyllä mielettömän hyvin :) suosittelen!

• Vakiasiakas

Itse löysin pitkän etsinnän jälkeen mainion parturin. Elikkäs hairhousella Taru. Melkein kaikki sjoen parturit läpi kävin. Eikä kukaan saanut mun tukkaani kuntoon. Siis aina leikkauksessa jotain vikaa. Joka kerta joutui ite parannella kotona.
      Onneksi ei ole enää sitä huolta! Luotan parturiini 100%!
      Suosittelen lämpimästi muillekkin.
      Saahan näissä cittarin ja prisman kampaamoissa palvelut edullisemmin, mutta onko se sitten kannattavaa. Itse maksan mielelläni vähän enemmän kunnon työstä! Lisäksi vielä todella hyvää
      palvelua! Ja taitaapa ne muutkin hairhousen parturit osata hommansa! :)

• patros feta

no seppo lintuviidalta... parturi seppo!

• ........!!

ehdottomasti:)

• Parturi-kampaamo Smile

on kaikista paras paikka. Olen käynyt melkein kaikissa edellisissä kampaamoissa. Ja ollutkin jonkun aikaa harjoittelussa Katalookis, ja mielestäni Kata ei ole kovin kaksinen kampaaja..

Eli Smile! :)
        Eikä kannata ainakaa sittarille tai prismaan mennä- itse olen käynyt ja pettyä olen saanut joka kerta...

• on vähän
        Parturi-kampaamo Smile kirjoitti:

on kaikista paras paikka. Olen käynyt melkein kaikissa edellisissä kampaamoissa. Ja ollutkin jonkun aikaa harjoittelussa Katalookis, ja mielestäni Kata ei ole kovin kaksinen kampaaja..

Eikä kannata ainakaa sittarille tai prismaan mennä- itse olen käynyt ja pettyä olen saanut joka kerta...

helvetin kallis, ainakin juhlakampauksen suhteen.
        Viime kesänä siellä olisi maksanut kampaus 120 ekee, kun joka paikassa muualla oli hinta 50:n paikkeilla.
        Leikkauksista tai värjäyksistä en tiedä

• Taru S.
        on vähän kirjoitti:

Viime kesänä siellä olisi maksanut kampaus 120 ekee, kun joka paikassa muualla oli hinta 50:n paikkeilla.

On todella taitava ja osaa hommansa! Olen kyllä aika tarkasti paikat kolunnut, ja aina häneen takaisin päätynyt niin taitava on!

• sophiesairehdj
        Parturi-kampaamo Smile kirjoitti:

Cittarilla on ihan eri meno kuin prisman liukuhihna työskentelyssä, Cittarin likat sentään osaa leikata, värjätä ja kaikista parhaat sekä nuorekkaat kampaukset olen saanut sieltä juhliini :) tosin jos on sattunut jollkekkin vähemmän taitavalle, niin se on asia erikseen. Mutta tiedän ainakin yhden joka osaa ;)

• Just muuttanu
        Taru S. kirjoitti:

On todella taitava ja osaa hommansa! Olen kyllä aika tarkasti paikat kolunnut, ja aina häneen takaisin päätynyt niin taitava on!

Missä tää Hairhouse on?

• kyseinen kampaaja
        on vähän kirjoitti:

53e/h

• Hair Cut

Ei löydy seinäjoelta. Käy Vaasassa.

• entkatalookinkävijä

On kaupungin paras paikka!

• onpi paras

hairhouse

• klominnini

olis jos ei olis silmiä

• ????????????????????

Oletkos täysillä matkassa?

• Crystal Koulukadulla

Ihan paras.. Ei väliä, kuka tytöistä saksii...

• Suositteluni

Vanha ketju mutta vastaanpa silti.... Suosittelen Jaanaa Prisman parturi-kampaamossa, tietää just eikä melkein mikä sopii ja mikä ei, oli sitten väri tai leikkaus.

• Esmulii

Ehdottomasti suosittelen Parturikampaamo Smileä!! siellä se Katja osaa tehdä ja katsoa mikä väri ja minkälainen tyyli asiakkaalle sopii tekee värianalyysit. Leikkaa ja tekee todella tarkkaa työtä..itselleni tehtiin kolmella eri värillä raidat ja leikkaus.. 105e!

• kus kus kau

Omat sakset, oma kone. Hinta 35 euroa. Tienaa itsensä takaisin parin leikkuukerran jälkeen. Ja jälki on sitä mitä itse haluaa, jos taidot riittää. Pienen opettelun jälkeen, riittää taidot. Kerran kuukaudessa kun leikkaa niin vuodessa tulee säästöä 25 x 12 = 300 euroa. Viidessä vuodessa 1500 euroa, sillä tekee etelänmatkan jo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      88
      3184
    2. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      320
      2789
    3. Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken

ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi
      Maailman menoa
      191
      1546
    4. Voi kulta rakas

Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �
      Ikävä
      62
      1232
    5. Martinan firma haastettiin käräjille

Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      240
      1232
    6. Miksi haluat satuttaa

Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano
      Ikävä
      28
      1031
    7. Miksi ette halua kaivattuanne

Yksi syy tai tekosyy.
      Ikävä
      74
      990
    8. Toivotko vielä et

Päätyisimme yhteen?
      Ikävä
      79
      987
    9. Ketä sinä

Odotat oikeasti. Miksen sulle totta olla saa.
      Ikävä
      117
      960
    10. Sano nyt mitä

Sinä oikein haluat?
      Ikävä
      72
      924
    Aihe