Vakavasti nuori poika. Turvattomasta hypyristä pää edellä maahan
HIMOKSESSA loukkaantui
6
1014
Vastaukset
- oli myös lehdissä
Ikävä alku hiihtolomalle. Toivottavasti selviää. Mahtoiko olla kypärä päässä, toivottavasti, mutta sekään ei suojaa selkärangan vammoilta.
- Julle_
Ja taas Himoksella....
Kuoli aikuinen mies laskiessaan alikulkusillan seinään. - jokuvaan1001
Julle_ kirjoitti:
Ja taas Himoksella....
Kuoli aikuinen mies laskiessaan alikulkusillan seinään.Lauantaina (17.2) Loukkaantui/sai sairaskohtauksen?? joku Lautailija Keskellä Ravintoloiden vastapäätä olevaa mustaa rinnettä....mitenhän mahtoi käydä?
- Walrus79
Poika tuli tajuihinsa eikä päästä löytynyt mitään sisäisiä vammoja, pahemmanpuoleinen aivotärähdys vaan onneksi. Hyppyri sinänsä ei kyllä ole mikään vaarallinen koska se on vain noin metrin korkea ja 2-3metriä pitkä boksi, poika oli vaan vetäny siitä pitkäks ja kaatunut alastulon jälkeen.
- Nimetön
ei ole keskuksen vika jos joku loukkaantuu hyppyrissä. pitää muistaa että hyppyreihin tarvii tutustua ennen hyppimistä ja miettiä hyppyri vs. omat taidot. mut onnettomuuksia sattuu ikävä kyllä joskus kaikesta huolimatta
- äijaaija
No vittuako laskee hyppyriin jos ei oo sukset tai lauta hallussa.
Kenen vika se on jos tieten tahtoen ajaa pikku fiiulla vastaantulevan 60-tonnisen rekan keulaan silleen että rekan nopeus on 80 km/h ja fuuin 70 km/h....
No anteeksi vuodatus mutta ei siitä kyllä rinnettä tai rinnemestaa voi syyttää.
Pääasia että ei pahasti loukkaantunut mutta tolkku pitää olla mukana kaikilla, ikän kattomatta. Omat penskat on kasvatettu ja niitten touhuista vastaan minä. Pelottaa yleisestikin kattella kun porukka kohlaa rinteissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.1116898Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d26324729Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras243094Nainen, ota nyt rauhallisesti
Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä1361301- 501265
Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.116998Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e42915Ajattelen sinua kiitollisuudella
Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi50899Mitä olisitte sanonut hänelle?
Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään50844Sinulle tiedoksi
Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si27833