Vakavasti nuori poika. Turvattomasta hypyristä pää edellä maahan
HIMOKSESSA loukkaantui
6
997
Vastaukset
- oli myös lehdissä
Ikävä alku hiihtolomalle. Toivottavasti selviää. Mahtoiko olla kypärä päässä, toivottavasti, mutta sekään ei suojaa selkärangan vammoilta.
- Julle_
Ja taas Himoksella....
Kuoli aikuinen mies laskiessaan alikulkusillan seinään. - jokuvaan1001
Julle_ kirjoitti:
Ja taas Himoksella....
Kuoli aikuinen mies laskiessaan alikulkusillan seinään.Lauantaina (17.2) Loukkaantui/sai sairaskohtauksen?? joku Lautailija Keskellä Ravintoloiden vastapäätä olevaa mustaa rinnettä....mitenhän mahtoi käydä?
- Walrus79
Poika tuli tajuihinsa eikä päästä löytynyt mitään sisäisiä vammoja, pahemmanpuoleinen aivotärähdys vaan onneksi. Hyppyri sinänsä ei kyllä ole mikään vaarallinen koska se on vain noin metrin korkea ja 2-3metriä pitkä boksi, poika oli vaan vetäny siitä pitkäks ja kaatunut alastulon jälkeen.
- Nimetön
ei ole keskuksen vika jos joku loukkaantuu hyppyrissä. pitää muistaa että hyppyreihin tarvii tutustua ennen hyppimistä ja miettiä hyppyri vs. omat taidot. mut onnettomuuksia sattuu ikävä kyllä joskus kaikesta huolimatta
- äijaaija
No vittuako laskee hyppyriin jos ei oo sukset tai lauta hallussa.
Kenen vika se on jos tieten tahtoen ajaa pikku fiiulla vastaantulevan 60-tonnisen rekan keulaan silleen että rekan nopeus on 80 km/h ja fuuin 70 km/h....
No anteeksi vuodatus mutta ei siitä kyllä rinnettä tai rinnemestaa voi syyttää.
Pääasia että ei pahasti loukkaantunut mutta tolkku pitää olla mukana kaikilla, ikän kattomatta. Omat penskat on kasvatettu ja niitten touhuista vastaan minä. Pelottaa yleisestikin kattella kun porukka kohlaa rinteissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk903807Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921979Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871793- 1441672
- 1621493
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur981473Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671412Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001344- 861297