Mikä hyvä kännykkä?

kertokaas

Pitäis olla hyvä megapixel kamera, sekä videokuvaus. Ei läppäpuhelinta. Oisko ehotuksia?

Merkkeinä pääasiassa Nokia ja Samsung, myös sony-ericsson saattais käydä..

12

5340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lötköpötkö

      no jos haluat kanssa kuunnella musiikkia, miten olisi nokia 3250? tai jos haluut urheilullisen ja kestävän puhelimen, miten olis 5500? jos haluat ihan vaan ottaa kuvia, suosittelisin nokian osastolta 6230i:tä tai 6233:ta. samsungilta ehkä x820. siinä on 2 mpx kamera. itse en ihan noista eeriksoneista tykkää, mutta niistä mieluisin olisi ehkä K550i. tässä mun mielipide. onnea ostoon!

    • että...

      N95 tulee kauppoihin. Siinä on 5pikkelssin kamera, integroitu Gps paikannin, huippu videokamera, ja se on hyvä musiikkipuhelin...

      • kertokaas

        ja hinta suunnilleen? pilvissä? ;)


      • korkeella
        kertokaas kirjoitti:

        ja hinta suunnilleen? pilvissä? ;)

        tulee myyntiin vasta alkukesästä ja hinta lähes 800 ecua......


    • ...........

      Mulla on ollut kaikista suomessa myytävistä merkeistä puhelin ja mun kokemuksien perusteella sonierkki on ollut vähävikaisin ja sen jälkeen panasonikki ja motorola ja neljäntenä ehkä nokia.

    • N95

      N95 Maailman paras kännykkä

    • olisi tässä

      Ensin pitaisi tietaa kayttotarkoitus. Tuleeko vain puhumiseen vai onko myos muille ominaisuuksille tarvetta. Jos Nokia ei kay, niin Siemensin valikoimista varmasti loytyisi joku sopiva.

      Katso kaikkein paras:
      http://www.paraskannykka.info

    • Biiifffi
    • et sillee.... sinne

      Ei hitto, mistä te kaivatte näitä iänikuisen vanhoja ketjuja?

      Jos vuonna 2007 on ollut tulossa Nokia N95 niin nykypäivänä jo neljänneksen tuon puhelimen hinnasta oleva toosa maksaa saman verran tai vähän edullisemmin. Sit joku viittii vielä vastata tuohon ketjuun jollain Samsung Galaxi skeidalla...

      Ja miten oikeesti puhelimet on muuttunu parissa vuodessa... niokia on nykyää aika marginaalimerkki ...

    • paska

      n95 on paska

    • DWDWDW

      ei mitään paskaa n95 vaan nokia 500 mut jos ei hinnalla väliä niin n9 tai lumia 800

    • Lumituikku

      Jos haluaa älypuhelimen, Lumia 800: sta voi nyt jo ennakkotilata:


      "Pian sitä saa Suomesta – Lumian ostajaksi voi jo ilmoittautua
      Tietoliikenneoperaattori DNA kertoo, että Nokian Lumia 800 -puhelimesta kiinnostuneet voivat ennakkorekisteröityä ja saada tiedon matkapuhelimen ennakkomyynnin aloituksesta ensimmäisten joukossa."

      http://www.taloussanomat.fi/informaatioteknologia/2011/12/28/pian-sita-saa-suomesta--lumian-ostajaksi-voi-jo-ilmoittautua/201119871/12

      Oulussa niitä jo myydäänkin yhdessä kaupassa:

      http://www.mtv3.fi/uutiset/it.shtml/2011/12/1467679/kl-haluatko-suomesta-nokian-lumia-800--puhelimen-taalta-niita-saa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2803
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2380
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1944
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1796
    6. 152
      1782
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      131
      1510
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe