Madshus sukset

perässä hiihtäjäkö?

Miehellä mittää 174cm ja painoa n.84 kg

Perinteisen suksen mitta tasan 200cm.Onko liikaa?

Mittojen mukaan pitäisi olla 10-25 cm yli oman pituuden?

4

2746

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jts

      liikaa..minä oon 172 ja pertsansukset on 197!!
      luistaapi paremmin pitkähkö suksi!
      joskus aikoinaan on ollu 205..se oli hyvä vuorohiihossa mut haaran.alko jo olla liian pitkä!

    • suksittelija

      Minä ostin täs just lopputalvesta Madshus 205 pitkät. Oomme melkolailla saman mittaiset ja en minä ainakaa moiti että olis liian pitkät. Aika hyviltä tuntuivat siinä mitä niitä ny malttoi täs lopputalves alle kokeilla.... ja niinku jts kirjotti niin pitkä suksi luistaa......

    • riippuu...

      vähän siitäkin onko pitkä vai lyhytjalkainen ..
      Itse oon 177/82 ja madsshusit on 205 pitkät..
      Kilpasukset piti ostaa, kun halvemmissa ei ollut tarpeeksi jäykkyyttä..
      Pitempiäkin voisin käyttä, mutta nuo nyt sattui olemaan hyvät ja edulliset silloin!
      Siitä olen eri mieltä et haaranousuissa pitkistä olisi haittaa!!
      Käytän pitoteippiä ja tosi harvoin pitää mennä ladullta pois ja käyttää sellaista kapeaa haarakäyntiä.. Enemmänkin hyvä käsien kunto antaa lisää pitoa mennä ylämäkeen..

      No joo.. luistavia kevätlatuja vielä...missä niitä onkin!

      • perässä hiihtäjä

        infosta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      258
      2816
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      12
      1875
    3. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      124
      1666
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      18
      1564
    5. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      98
      1414
    6. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1230
    7. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1003
    8. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      61
      958
    9. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      1
      955
    10. Mikä biisi

      Kuvaa sinun ja kaivattusi tämänhetkistä tilannetta? Laittakaa biisejä tulemaan ❤️
      Ikävä
      56
      938
    Aihe