Kouvolan turhin baari

NNN.

Siinähän se tulikin jo, eli turhin baari täälläpäin ja miksi.

Oman ääneni annan Divalle. Teinihelvetti

76

13671

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anneliie

turhin baari on Bruno´s Pub.

• Samoin

DIVA!! Oksennus lentää..

• joutuu

kyllä menemään naapuri paikkakunnan puolelle, mutta kuusaan onnenpäivät on kauhea paikka. Kauheaa räkäporukkaa,ja työntekijät oksettavia (muutama). Mutta onhan se hienoa olla töissä onnenpäivissä,hahhaahaaaaaaaaa!!!!!!!

• dothefake

Kyllä turhin baari kautta aikain taisi olla Seppälän vaatemyymälässä 70-luvun alussa ollut "Housubaari". Kyllä, se oli housuosaston nimi.

• johnii

Diva! Surkea pieni paikka, surkeat tapahtumat surkeine juontajineen! Vetää puoleensa alaikäisiä. Korkeintaan euron illoissa siellä viitsii alottelemassa käydä ja siihen se jääkin. Ehkä se pikkukylien ihmisille tai varsinkin alaikäisille on jotenkin ihmeellinen paikka

• Heh.

ja katselemaan Lasihelmeen, niin tunnet itsesi mallikansalaiseksi.

• ....

no ite en kyl oikee tosta amarillosta tykkää.. En osaa oikee perustella.

• slfjlsjflk
        .... kirjoitti:

no ite en kyl oikee tosta amarillosta tykkää.. En osaa oikee perustella.

No VITUN outoo jengii sinne Amarilloon eksyykin!

Kouvolan oudoimmat...

• titu97

Parasta tällä seudulla!!!

• maketheoriginal

asui kouvolassa, teki baarireissut mieli tehdä lahdessa ennemmin.

• ...kuulitte

Siinä saitte taas faktaa paskiaiset!

• jees.

VEIT SANAT SUUSTANI, rakas Make!

Hesa on toinen hyvä bilepaikka - toki joutuu vaivautumaan hieman pidemmälle kuin Lahteen.

• Ketään ei
        ...kuulitte kirjoitti:

Siinä saitte taas faktaa paskiaiset!

kiinnosta missä sinä käyt ystäväsi kanssa ravintolassa.

• erit. pettynyt

Erityisen pettynyt onnelaan. Ihan ok paikka , mutta kouvolan turhin.

• sldkfjlfj

Eipäs kun Onnela mestana on ok, mutta Kouvola on TURHA!

• Baariperhonen**

Täällä keskustellaan turhista baareista..
      Heitänkin nyt juttua toisinpäin, että porukka voisi muistella niitä baareja, joissa ovat viihtyneet ja saaneet hyvää palvelua.

Itse olen seitkytluvun lopussa syntynyt nainen ja ehtinyt jonkin verran täysi-ikäisenä kiertämään Kouvolan kapakoita.

Rubiini
      Sisälle astuessa oli ne mielettömät rappuset vastassa.. Siinä täytyi skarpata yhden jos toisenkin;) Porukkaa oli v-loppuisin pilvin pimein ja baaritiskit täynnä janoisia asiakkaita.
      Musiikki ei soinut liian kovalla jne.
      Työntekijät olivat mukavia

Donna
      Täällä taidettiin soittaa sitä "teknoa", mutta hyvin oli väkeä lattialla heilumassa.
      Iloista väkeä, vessoihin pääsi suht nopeasti..
      Vaahtobileitä järjestettiin muutamia:D

TFB
      Tuupparissa kävi kaikenlaista kansaa. Sieltä sai hyvää ruokaakin. Pieni tanssilattia ei haitannut menoa. Alakerrassa oli ahdasta, mutta sekaan aina taisi mahtua:) Rokki soi ja kuumuus mieletön.

Monttu
      Aloittelupaikkana oikein hyvä!
      Yläkerran Vintissä kesäisin fiilistelyä terassilla.. Siinä usein kansa pohti, mihin sitä kannattaisi iltaa lähteä jatkamaan..

Näitä on joskus ikävä:(

HAH-HAH-HAA, sitten jotkut suuntasivat Saimin grillille vielä syöpöttelemään kaiken lentelemisen jälkeen.

Lystikästä kesän odotusta kaikelle kansalle!!
      Hymyä huuleen ja pilkettä silmäkulmaan;)

• muistelua

, johon lisään vielä:

Saphir: ihana 70v pariskunta jorailemassa nuorten kanssa viikonloppuisin.

Tiffany: ikäraja 24 ja pari kertaa tuurilla päästy sisään

SipSak: siinä alkuperäisessä paikassa

Rubiinin voittanutta ei ole löytynyt :(

• Hohhoijakkaa

että täällä ei saa mainostaa!!!

• mainostaa?!?!
        Hohhoijakkaa kirjoitti:

että täällä ei saa mainostaa!!!

Rubiini kuopattiin siinä vaiheessa, ku se poistui Hansasta. Ja tämä "ravintola" oli ihan erilainen kuin nykyisin.

Kaiholla muistelen sitä raflakeskittymää, mikä Hansassa oli ulkoterasseineen...

• Pääkallokiitäjä**

Bar Illusion= Illu
        Manskin olohuone!!
        Jo ne pelkät keltaiset mainosvalot vetivät
        rakennuksen seinässä puoleensa;)
        Oli ihana paikka!

Haikeudella muistellen

• dlfkjlsfj

Kaikki mestat, missä on liikaa teinejä tai pissis-parikymppisiä, on helvettejä!

• ihan ehdotttomasti...

..Lehtohovi Lehtomäessä! Hyi yök...

Kyllähän se nyt on vaan niin että turhista turhin on todellakin Onnela.Siellähän käy lähitienoon kermaperseet ja niiden vanavedessä wannabeet...

• maketheoriginal

puhu nyt itsestäsi kun noin tarkkaan tiedät

• dothefake
        maketheoriginal kirjoitti:

puhu nyt itsestäsi kun noin tarkkaan tiedät

Hyvä, että meillä on tämä nimimerkki täällä kohottamassa keskustelun tasoa. Joku toinen jo kirjoittikin, että oli ilmoittanut nimimerkkiä mollaavista viesteistä ylläpidolle, joka oli heti esimerkillisesti ne poistanut. Mainitsipa hän vielä, että nimimerkki kirjoittaa asiaa ja faktaa. Olen samaa mieltä. Juuri tällaista asiaa ja faktaa, kuin edellä ollut viestikin edusti, tänne kipeästi kaivataan. Etenkin kun aihepiiri keskustelussa on Kouvolan turhat ravintolat. Voisitko rakas nimimerkki kirjoittaa hiukan ahkerammin. Viime yönäkään ei tullut kuin kaksi viestiä asiaa ja faktaa. Jaksamista.

• ...näin
        dothefake kirjoitti:

Hyvä, että meillä on tämä nimimerkki täällä kohottamassa keskustelun tasoa. Joku toinen jo kirjoittikin, että oli ilmoittanut nimimerkkiä mollaavista viesteistä ylläpidolle, joka oli heti esimerkillisesti ne poistanut. Mainitsipa hän vielä, että nimimerkki kirjoittaa asiaa ja faktaa. Olen samaa mieltä. Juuri tällaista asiaa ja faktaa, kuin edellä ollut viestikin edusti, tänne kipeästi kaivataan. Etenkin kun aihepiiri keskustelussa on Kouvolan turhat ravintolat. Voisitko rakas nimimerkki kirjoittaa hiukan ahkerammin. Viime yönäkään ei tullut kuin kaksi viestiä asiaa ja faktaa. Jaksamista.

Nyt sinäkin olet sisäistänyt tämän palstan syvimmän olemuksen. Vielä kun ryhdymme yhteistyössä ilmoittelemaan tämän nimimerkin faktoja tökeästi halventavista kirjoituksista, niin saamme palstasta mukavan lukea.

• maketheoriginal
        ...näin kirjoitti:

Nyt sinäkin olet sisäistänyt tämän palstan syvimmän olemuksen. Vielä kun ryhdymme yhteistyössä ilmoittelemaan tämän nimimerkin faktoja tökeästi halventavista kirjoituksista, niin saamme palstasta mukavan lukea.

se ei tiedä kai itsekkään kun kysyin asiaa

• Petteri Pee

Aikanaan oli Sokoksen talossa BirraPub. Hyvä aloittelumesta ja joskus saattoi viihtyä koko illankin, mukavat tarjoilijat, hyvät DJ:t, tanssilattia oli postimerkin kokoinen, mutta tunnelmaa piisasi, rokki soi, ja silloin sai vielä tupakoidakin baaritiskillä.

Nykyisistä turha ja tapeeton on Mulligans, ihan paska paikka. Old tom ja mutteri, siinä kaksi suosikkiani.

• on syvältä!

Mikä tahansa baari Kouvolassa käy, mutta ei kusimulli!!!!

• Vanha baarikärpänen
        on syvältä! kirjoitti:

Mikä tahansa baari Kouvolassa käy, mutta ei kusimulli!!!!

Varmaan turhin baari kaikkien muiden baarinpitäjien mielest. Samalla konseptilla mennyt vuosikymmeniä,kaikenikäistä porukkaa riittää aina kun on auki ,eikä ole ihan joka vuosi tarvinnut tehdä puolen millin remonttia.Kansanomainen meininki sopii erittäin hyvin kännäyskäyttöön.On se hyvä että edes joku tässä maailmassa pysyy entisellään.Hotelli Kouvola oli kautta aikojen paras baari tässä kylässä, missään muualla meno ei ole ollut lähelläkään yhtä hulvatonta,

• baari
        Vanha baarikärpänen kirjoitti:

Varmaan turhin baari kaikkien muiden baarinpitäjien mielest. Samalla konseptilla mennyt vuosikymmeniä,kaikenikäistä porukkaa riittää aina kun on auki ,eikä ole ihan joka vuosi tarvinnut tehdä puolen millin remonttia.Kansanomainen meininki sopii erittäin hyvin kännäyskäyttöön.On se hyvä että edes joku tässä maailmassa pysyy entisellään.Hotelli Kouvola oli kautta aikojen paras baari tässä kylässä, missään muualla meno ei ole ollut lähelläkään yhtä hulvatonta,

Kouvolassa on ehdottomasti: Mulligan´s! On hintatasoltaan laatuunsa nähden kallis paikka. Lisäksi huono sekä ylimielinen "asiakaspalvelu" ja nupiksi vielä kaupungin tyhmimmät/aggressiivisimmät poket... Ei tuo ole mikään ravintola!!! Perseestä ja syvältä!!!!

• rytmiapina

Rytmikatti on ainakin täysin turha paikka ja sen baarimikkona useamman vuoden toimiva tumma, lyhyt muija todella asiakaspalvelutaidoton NUIJA!

Ei tervehdi asiakkaita ja valikoi ketä palvelee ja ketä ei. Vitun taula, en sylkäisekään tota sisäsiittoista paskamestaa kohti enää...

• vitun kenokaulat

"Kaikki mestat...
      Kaikki mestat, missä on liikaa teinejä tai pissis-parikymppisiä, on helvettejä! "

Ja mitä helvettiä nää tällaset siellä edes tekee? yrittää esittää niin aikuista että...
      Pysyisivät siellä ulkona huudattamassa mopojaan, sitähän ne vitun enkelit kokoajan kesäisin tekee kun kotoonta puuttuu kuri ja kasvatus.

• peppi pitkätossu.

hinarit käy baareissa kun ei ole omaa muijaa tai äijää kotona. eivät osaa sitoutua ja pysyvät ikisinkkuina. niinpä räkälässä pitää käydä.

eikö ole noloa että siellä käy nää suomen toivotkin 18-20v nappulat?
      jeejee kova meno? taitaa tän päivän baarit olla legolandioita ku kattoo
      ikäluokkaaki.

• Ratto-Rami

Tykkään käydä kaikenlaisissa Kouvolan baareissa.
      Olen ikisinkku, hiukan juopahtava, mut mitäs siitä. Terasseillakin on näin helteillä kiva käydä juopottelemassa ja vähäpukeisia naisia katsastamassa. Nytkin kohta lähden Tompan terassille. Ja mikä parasta, edes terasseilla saa vielä polttaa, mikäpä sen nautinnollisempaa kuin sätkä huulessa ja kylmä oluttuoppi kädessä....ah sitä kylmän oluen ensipuraisua...ei oo sen voittanutta.

• kova luu

"Kaikki mestat...
      Kaikki mestat, missä on liikaa teinejä tai pissis-parikymppisiä, on helvettejä! "

''Ja mitä ********ä nää tällaset siellä edes tekee? yrittää esittää niin aikuista että...
      Pysyisivät siellä ulkona huudattamassa mopojaan, sitähän ne ***** enkelit kokoajan kesäisin tekee kun kotoonta puuttuu kuri ja kasvatus. ''

Huomio rumat, alkoholisoituneet keski-ikäiset siat! Ihmetyttää tämä teidän kritisointi meitä parikymppisiä kohtaan. Ollaan muka ärsyttäviä pikkupissiksiä, joilla ei ole asiaa minkäälaisiin anniskeluravintolohin? Onko teillä vanhoilla läskeillä yksinomaan oikeus nauttia anniskeluravintoloista? Kuulkaas, kyllä tää 18-25 vuotta on nimenomaan se otollisin aika pyöriä viikonloput baareissa juhlimassa. Paljon loogisempaahan se on, että meidän ikäryhmä pitää hauskaa ja käy näissä paikoissa, sillä meillä ei ole vielä muita velvoitteita, jotka pitäisivät viikonloppuisin kotona. Toisin kuin teillä, sinne jää kotiin emäntä lasten kanssa, kun Isä lähtee vähän Mulliganssiin ottamaan kuppia ja pakkeja nuorilta naisilta. Hahahahah, nauran teidät luuserit suohon.

Itse olen 20-vuotias ja aion TODELLAKIN nyt ottaa kaiken irti baarielämästä. Katsokaas, sitten kun olen teidän iässänne, niin eipähän tarvitse istua baaritiskillä, joka viikonloppu, kun on nuorena kokenut sen touhun. Teidän iässänne voin hyvillä mielin pyhittää ajan tulevalle perheelleni ja muille aktiviteeteille kuin baaritiskille :)

ps. olette säälittäviä niiden iskurepliikkienne kanssa. On vissiin keski-ikäisillä paskakasoilla turhan kovat luulot itsestään, kun tulee baarissa ehdottelemaan nuorelle, pitkäsääriselle ja kauniille naiselle. Kuulkaa pysykääs ihan niissä omanikäisissä pubiruusuissanne tai nauttikaa Kouvolan thai-hierontapaikoista.

• moi mitä kaveri?

"Huomio rumat, alkoholisoituneet keski-ikäiset siat! Ihmetyttää tämä teidän kritisointi meitä parikymppisiä kohtaan. Ollaan muka ärsyttäviä pikkupissiksiä, joilla ei ole asiaa minkäälaisiin anniskeluravintolohin? Onko teillä vanhoilla läskeillä yksinomaan oikeus nauttia anniskeluravintoloista? Kuulkaas, kyllä tää 18-25 vuotta on nimenomaan se otollisin aika pyöriä viikonloput baareissa juhlimassa. Paljon loogisempaahan se on, että meidän ikäryhmä pitää hauskaa ja käy näissä paikoissa, sillä meillä ei ole vielä muita velvoitteita, jotka pitäisivät viikonloppuisin kotona. Toisin kuin teillä, sinne jää kotiin emäntä lasten kanssa, kun Isä lähtee vähän Mulliganssiin ottamaan kuppia ja pakkeja nuorilta naisilta. Hahahahah, nauran teidät luuserit suohon."

Älä lässytä 20v huoranpenikka, pidä turpas kiinni ja pysy kotonas, jätä paikat aikuisille. 18-25 vuotta on pikku huoranpenikoiden ikä ja turha yrittää yleistää että penikka olisi nyt kuninkaiden iässä... voi voi imehän tuttia ja kasva aikuiseksi, kyllä se siitä.
      Ja minä olen sinua kymmenen kertaa komeampi 30v bodattu äijä :) Et pärjää mulle eikä sulle ole edes sisua niin paljon mitä tarvitsisit pärjätäksesi. Olet ruipelo.
      Loogista on että sinä olet vielä köyhä pikavippiopiskelija , pidit hauskaa tai et. Hauskaa minä pidän enkä siitä piittaa kuka ja mikä pitää missäkin mutta säälittävää että katkera 20v pikkupoika tulee tänne lässyttämään olevansa se paras ja ainoa vaikka huutelet kuitenkin internetissä piilossa :) hahhah.
      Ja jos nuorista naisista puhut niin nehän lähtee 27 ylöspäin :)
      Siitä nuoremmat ei sytytä koska mennään koko ajan kohti teinipissiksiä joiden kanssa sinä siellä lirkuttelet kuten kaikki pikkupojat.
      uli uli.... annoin itse viimeksi pakit eräälle pikkutytölle koska sillä ei ollut tarpeeksi kuohkea vartalo kun se oli vasta 21v.

"Itse olen 20-vuotias ja aion TODELLAKIN nyt ottaa kaiken irti baarielämästä. Katsokaas, sitten kun olen teidän iässänne, niin eipähän tarvitse istua baaritiskillä, joka viikonloppu, kun on nuorena kokenut sen touhun. Teidän iässänne voin hyvillä mielin pyhittää ajan tulevalle perheelleni ja muille aktiviteeteille kuin baaritiskille :)"

Ota pois vaan kaikki irti, mutta etkö sinä kuitenkin näytä aika naurettavalta pikkupojalta kun ikää vasta 20v? :) etkö olekin vähän semmoinen kynäniska jolla on kova uho esittää aikuista miestä ja jota et ole? :) heheh. Se vaan näkyy päällepäin... siksi oletkin säälittävä pikku luuseri joka luulee itsestään liikoja. tervetuloa hallitsevien aikuisten miesten maailmaan... mutta ethän sinä ole vielä sellainen :) vai mitä poika? saanko pojutella ?
      Ei vittu mikä logiikka.. ai että kun sä nyt olet baaritiskillä niin myöhemmin sun ei tarvi? miksi ei ? eikö se ole kiinni ihan siitä haluaako vai ei?
      ihme hemmo... joku itsetunto ongelma varmaan. onkohan tämä se sama kakkahousu joka ei uskaltanut tulla manskille kun lupasin tulla hakkaamaan sen sinne :) tulikin "Miehelle" kurat housuun kun iski tositilanne... hehheh :)
      Eikä hävetä yhtään?

"ps. olette säälittäviä niiden iskurepliikkienne kanssa. On vissiin keski-ikäisillä paskakasoilla turhan kovat luulot itsestään, kun tulee baarissa ehdottelemaan nuorelle, pitkäsääriselle ja kauniille naiselle. Kuulkaa pysykääs ihan niissä omanikäisissä pubiruusuissanne tai nauttikaa Kouvolan thai-hierontapaikoista. "

En mä tarvi mitään iskurepliikkejä ainakaan, olin sitten 25 tai 50v :) Mä menen aina omana itsenäni jos olisin sinkku. En mä välitä mitä muijat ajattelee, mä vaan otan huikkaa ja jos haluan niin saan pilluakin. Sulla ei taida harmainta aavistusta pelle miten naisia hankitaan? Uskotko todellakin että sun pitää esittää jotain saadaksesi seuraa.
      Sunlaisten ipanoiden pikkutyttöjä on kiva muuten härnätä ja sitten kun pikkupoika suuttuu ja naama muuttuu punaiseksi niinkun paprikalla niin sitten pääsee vähän rauhottelemaan teitä ottamalla vaikka niskasta kiinni koska ethän sä voimamiehelle mitään pärjää :)
      kato miehet antaa sulle vähän rauhottavaa eliksiiriä :) hahhah.... ja pikkutyttö häpeää vieressä... pitäisikö sillekin antaa vähän miehen munaa?
      Ja hei... jos mä menisin ehdottelemaan niin mä ehdottelen 27v ylöspäin oleville naisille koska ne on kauniita, eikä mitään pissiksiä :) Käykö nyt taas kateeksi kun pikkupiltti ei saakaan pillua naisilta hahhahhahhahhah... ahhahhahhahha..... :) LOL!

Hei poika...kuules.... pysy sä vaan ihan rauhassa omassa seurueessas äläkä tu hyppimään tänne nimettömänä niin et saa turpaas :)

T: Janne

• mussutimussuti...

Kohta varmaan pikkupoika jatkaa lisää kun on niin "kova luu".
        Olis se hauska nähdä mitä "kovaa luuta" siellä oikeasti ollaan vaikka olet kuitenkin perustampio 20v pulinaama joka lässyttää kuin akat ja vailla oikeaa nimeään :)

Onhan se toki turvallista aukoa päätään aikusille oikeille koville luille täällä netin huomassa niin pysyy ne hampaatkin oikeilla paikoillaan :)

vittu mikä idiootti :)

ei kuule tarvii montaa keski-ikäistä 50v miestä pieksämään sut, kun riittää ihan yksi siihen :) Laita vaan ruutupaitaa ja istuskele vanhassa tompassa ja leiki kovaa jätkää, perkele sulla ei ole aavistustakaan kun tulee mettämies jaalasta ja iskee puukon pystyyn pöytään niin silloin jätkä sua viedään ku pientä eläintä ja silloin pitää poketkin turpansa kiinni :) et tiedä minkälaisia ukkoja voit vastaas saada, kokemus ja tilanteet opettaa :)

• nissan on paska auto
        mussutimussuti... kirjoitti:

Kohta varmaan pikkupoika jatkaa lisää kun on niin "kova luu".
        Olis se hauska nähdä mitä "kovaa luuta" siellä oikeasti ollaan vaikka olet kuitenkin perustampio 20v pulinaama joka lässyttää kuin akat ja vailla oikeaa nimeään :)

Onhan se toki turvallista aukoa päätään aikusille oikeille koville luille täällä netin huomassa niin pysyy ne hampaatkin oikeilla paikoillaan :)

vittu mikä idiootti :)

ei kuule tarvii montaa keski-ikäistä 50v miestä pieksämään sut, kun riittää ihan yksi siihen :) Laita vaan ruutupaitaa ja istuskele vanhassa tompassa ja leiki kovaa jätkää, perkele sulla ei ole aavistustakaan kun tulee mettämies jaalasta ja iskee puukon pystyyn pöytään niin silloin jätkä sua viedään ku pientä eläintä ja silloin pitää poketkin turpansa kiinni :) et tiedä minkälaisia ukkoja voit vastaas saada, kokemus ja tilanteet opettaa :)

täällä niin moni luulee olevansa niin saadanan kovaa ukkoa ja pikkupojat leikkii jotain mitä ne ei edes ole.

väkivalta lopettaa vittuilemisen ja mä lopetan vaikka kymmenen miestä.

• turpakeikkahäiriö
        nissan on paska auto kirjoitti:

täällä niin moni luulee olevansa niin saadanan kovaa ukkoa ja pikkupojat leikkii jotain mitä ne ei edes ole.

väkivalta lopettaa vittuilemisen ja mä lopetan vaikka kymmenen miestä.

tulepas poika tonne jaalaan tukkimetän maisemiin niin siellä saat turpaas niin että oksat pois :)

täällä ei huutele kuin nemulkut jotka kittaa ensin viinaa ja sitten tullaan autolla aukomaa päätää mutta ne tipahtaa kuin kärpäset jos pitää nuottasille ruveta :)

te ootte kouvolan ja kuusaan pellet ihan mikkihiiriä... :)

kun kerran näkis taas niin pääsis laittaan kunnolla nenukkaan :) aijai sitä iloa!!!

• uskotko poika?
        turpakeikkahäiriö kirjoitti:

tulepas poika tonne jaalaan tukkimetän maisemiin niin siellä saat turpaas niin että oksat pois :)

täällä ei huutele kuin nemulkut jotka kittaa ensin viinaa ja sitten tullaan autolla aukomaa päätää mutta ne tipahtaa kuin kärpäset jos pitää nuottasille ruveta :)

te ootte kouvolan ja kuusaan pellet ihan mikkihiiriä... :)

kun kerran näkis taas niin pääsis laittaan kunnolla nenukkaan :) aijai sitä iloa!!!

ja turhaan tulette leikkimään isottelemaan kelopirtille kun kato se on se VERI MISTÄ MISTÄ JAALAN MIES TUNNETAAN, ei se suu joka kalkattaa ku akoilla eikä se kossu joka saa sen suun kalkattamaan :)

se on tiedätkö mitä?

se on terotettu kirves tai mora jota pitelee semmonen äijä joka ei tappamista pelekää :) sit lähtee semmonen karjunta perkele että kuusaan ukkoa viedään ku jänistä!!!!!!

mie en ole vielä kelopirttiin tullu mut perkele kerran vielä tulen ja sieltä lähtee vittuunkaikki kouvolan pellet jos mä niin sanon. minä tulen sinne saatanakirveen kanssa ja karjun ku hullu ja toimin heti.
        meidänlaisia karjalan tyvestä ja männystä veistettyjä tappajia ei enää jokanurkalta perkele löydy! :)
        meidän kanssa ei pojat riitaa haastella se on varma nakki.

• Jaalan woima
        uskotko poika? kirjoitti:

ja turhaan tulette leikkimään isottelemaan kelopirtille kun kato se on se VERI MISTÄ MISTÄ JAALAN MIES TUNNETAAN, ei se suu joka kalkattaa ku akoilla eikä se kossu joka saa sen suun kalkattamaan :)

se on tiedätkö mitä?

se on terotettu kirves tai mora jota pitelee semmonen äijä joka ei tappamista pelekää :) sit lähtee semmonen karjunta perkele että kuusaan ukkoa viedään ku jänistä!!!!!!

mie en ole vielä kelopirttiin tullu mut perkele kerran vielä tulen ja sieltä lähtee vittuunkaikki kouvolan pellet jos mä niin sanon. minä tulen sinne saatanakirveen kanssa ja karjun ku hullu ja toimin heti.
        meidänlaisia karjalan tyvestä ja männystä veistettyjä tappajia ei enää jokanurkalta perkele löydy! :)
        meidän kanssa ei pojat riitaa haastella se on varma nakki.

karski ja karu luonto riittää.
        jos mulle viinaa juotetaan niin mä oon niin sekaisin että kaikuu koko perkeleen jaala kun mä karjun :) ei ole haastajaa tähä päivään mennessä löytyny :)

• kova luu

Ja vai, että oikein Jaalan metsämies ärähti? Ei ole todellista :D Onnistuin täydellisesti siinä, mihin pyrinkin; saada rasvaiset, sivistymättömät, vanhat pellet ärjymään.
      Todistitte myös oman alkukantaisuutenne. Jokainen, väkivallanhimoinen, halusi tulkita saman tien viestini nuoren pojan kirjoittamaksi ja päästä väkivallanhimoisena uhkailemaan. Ja tuollaiset ihmiset väittää vielä olevansa niin aikuisia, olette säälittävyyden huippu. Tämä viestiketjuhan on oikea ''Kymenlaakson laulu''.

''Kova luu'' eksyi tylsyyden huipussa Suomi24.fi:n sivuille keskustelupalstoille ja löysin tämän keskustelun, eihän kiusausta voinut vastustaa, vaan tulla kuohaisemaan muurahaispesää ;)

• jaalan woima

et sä mitään onnistunut. olen sulle vittuillu täällä kahta kovemmin. opettele nyt vittuilemaa niin alat päästä samalle tasolle.. kato meillä ei puhu kova ääni meilä puhuu kovat astalot ja tää on siksi ihan turhaa huudella täällä.. mustaon tosin kiva vittuilla kaikille... se on kivaa. musta on kivaa aukoa päätä kaikille :)
        nautin siitä :)

menehän nyt siitä helvetttii mustalaisen esikuva ja opettele vittuilemaa kunnolla .

• woww!!!

en mie nää tääl mitään muurahaispesää. onks se joku sanonta tai sillee?
      oot aika fiksu ku osaat puhuu tollee... täytyy olettaa.
      eiks se o niiku sillee et se muurahaispesä on niiku tää suomi24 täs näin et ku tänne sohasee ni heti joku kiukkuaa ja rupee huutaan?
      nii nyt mie ymmärsin mitä sää tarkotit sil muurahaispesäl niinku.

vähänkö oot fiksu. ootko oppinu lukios kaiken ton? oonks mä nyt niinku yksinkertanen tai jotaan sellast niinku?
      mä en osaa niinku tai en siis niinku jaksa keksii tommosii siistei juttui et niinku muurahaispesää sohasee ja sillee...

ooksä joku kirjailija?

• kova luu

Aivan myötähäpeä tulee lukiessanne teidän kirjoitusta. Taitaa ukkojen verbaliikka riittää vain ja ainoastaan vitun viljelyn sekä huorittelun tasolle. Voi toisia! Parempaan ei pysty, siellä taas verenpaineet nousee, kun kovan luun tekstiä lukevat.

Pistäkäähän järkeviä perusteita kehiin, kuin vaan ''saadanan huora, mee äitis luo, viddu,yhyy yhyy'' Lopettakaa se itkeminen! Tuollasilla ole, mitään oikeutta kutsua itseään miehiksi.

Ja toiseksi: VÄITETTEKÖ VANHAT PAVIAANIT, ETTÄ OLETTE ITSE ENSIMMÄISEN KERRAN ASTUNEET ANNISKELURAVINTOLAN KYNNYKSEN YLI VASTA TÄYTETTYÄNNE 25 VUOTTA? En oikein usko, siellä olette itsekin tainneet jonkun tovin viettää ollessanne näitä so called ''teinipellejä''? Siinä vaiheessa voi tulla kritisoimaan, jos voi tunnustaa, että on itse käynyt baarissa ensimmäisen kerran vasta tullessanne tähän teidän kutsumaanne ''miehen ikään''. Miten musta, jotenkin tuntuu, että olette baareissa pyöriny täysin samanlaisina teininulikoina...

• Encore12333

Kouvolan nykyinen turhin baari on varmasti Encore. Ihan älyttömän tylsä mesta ja maailman vittumaisimmat poket. Ilman syytä käy päälle, itseni ja monen muunkin. Hinnat oli sentään aiemmin kohdillaan kun kaljaa sai eurolla vai kahdella, mutta aika paskanmakuista litkua kuitenkin. Tarjoilijat ollut ihan mukavia mutta muuten aika paska mesta, varsinkin pokejen takia. Vois mennä konkkaan koko mesta.

• bilettäjä92

Mikä itkuiita se täällä taas itkee Encoren portsareist? Sitä saa mitä tilaa!! Jos sä riehut etkä osaa käyttäytyä niin siinä vaiheesa saat sitä runtua niiltä. Ei portsarit ilman syytä anna sulle runtua, luvathan niillä muuten lähtisi. Sun kannattaa käydä rivieran tai amarillon portsareille kokeilemassa samaa riehumista mitä Encoressa niin runtua tulee sieltäkin ja kovaa! Itsellä ei Encoren portsareista pahaa sanaa, asiallista sakkia. Encore kyllä tylsä mesta kun kaikki puolet suljettu niin on ahdas, mutta henkilökunta on hyvää!

• veto10

Minkä kuppilan omistajana/ osakkaana larikka on?

• Lkfkfkfkd

Ei enää minkään.

• serumempiisonenäsisko

oli/on? baarissa eskolanmäessä

• vanhempi äijä.

"VÄITETTEKÖ VANHAT PAVIAANIT, ETTÄ OLETTE ITSE ENSIMMÄISEN KERRAN ASTUNEET ANNISKELURAVINTOLAN KYNNYKSEN YLI VASTA TÄYTETTYÄNNE 25 VUOTTA? "

Kuka tässä s*atana itseään nyt alkaisi haukkumaan vai onko se syy siihen ettei enää ole joku 20v palikka? hahhah.
      Minua nyt ei hävetä hevonv*ttuakaan mikään v*tun ikäjakauma missään kouvolan räkälässä, olen 40 ja voin samantien mennä sinne puristelemään joka lutkan p*rsettä, ei hävetä yhtään.
      Ne on vähän eri miehiä semmoset jotka eivät mene näiden nössöjen mukaan vaan kun panettaa ja ryypätyttää niin eka ovi joka kadulla vastaan tulee, se avataan ja eikun sisään.

Autossaan stereioita jumputtavat apinat voivat suksia sieltä vaikka hevonv*ttuun, kyllä täällä kaikille tilaa riittää paitsi kokemattomille teineille jotka luulee olevansa muiden yläpuolella jonkun v*tun karvanoppien takia.

haistakaa v*ttu hasta la vista.

• dsdasdsadsad

"Mikä itkuiita se täällä taas itkee Encoren portsareist? Sitä saa mitä tilaa!! Jos sä riehut etkä osaa käyttäytyä niin siinä vaiheesa saat sitä runtua niiltä."

h*orat noissa vain käy. jos ei siltä tunnu ni kato peiliin.
      ja runtua ne poketkin saa, todisteita löytyy vaik millä mitalla koko maasta.
      eivät ne mitää tarzaneita oo ja sitäpaiti tarzan on oikeesti aika kevyt jäbä.

pikkup*llujen olisi aika mennä isin ja äitin hoteisiin.

• tumpelo87

turhin amarillo...naiset hyviä eivät anna pillua!! Pitäisi kieltää koko vitun paska....!!

• sinnetännesun

Ite jo 50, ja yleensä noissa rocknroll paikoissa viihdyn. Eksyin Amarilloon, kun ei tuo mulligans humppa oikein vedä. Mutta ei tuo amarillonkaan tarjonta nyt kummoista ollut. :)

• tumpelo87

Mulligans paras paikka varma pillun saanti...naiset eivät kyllä kovin hehkeitä.....:)

• Soold

Tiffany ja rubiini, voi niitä aikoja... Nykyiset raflat, niin turhia.

• tullintie

Bruunon Baari, paska paikka

• Maalaisukkeli

Miksi paska? Eikö saa naista vai?

• Tumpelo..87

Mullikaanissa ieläkin löysää pillua...takuu saanti kuitenkin ja se tärkeintä!!=)

• Tumpelo..87

olen kouvolan turhin turhimmassa baarissa yrittämässä turhaan saada toosaa

• tumpelo..87

mulligans paras paikka...pillunsaanti takuu kunhan kanta-asiakas korttia vilauttaa kassalla!!!=)

• omistanpippelin

"Ite jo 50, ja yleensä noissa rocknroll paikoissa viihdyn. "

no mikä siinä iässä väliä on, olet oikeassa paikassa.
      jotkut 18v voisivat suksia nuorisokerholle juomaan muumilimpparia ja kuuntelemaan mörökölli rockia.,

• Sairaanhoitajatar

Komppaan. Koskaan ei heavyrock- ja rock-mestoissa ja keikoilla ole ollut juopunutta örvellystä taikka tappeluita, toisin kuin muualla. Suurin setti, missä olin, oli Suvilahden Manowarin keikka. Yhtään humalikkoa ei näkynyt, yhtään järjestyshäiriötä ei ollut. Raskaamman musiikin ystävät osaavat käyttäytyä.

• tumpelo..87

voit olla minun hoitsutar jos annat pilluasi suosiolla!!=)

• tumpelo..87

minulla on veltto minimuna ja raksupaketista saatu kanta-asiakas kortti mulliganiin sekä raksupaketista saatu mopoautokortti..=) miesten keisari siis!!..=) suosiolla annan kaikille herramiehille!!..=) nähdään illalla mullin miesten vessassa!!..=)

• Tumpelo..87

Pillua saatu ja siemennetty urakalla...mahtava ilta takana!!=)

• omaseuraparasseura

vittuun nuo kaikki räkäkät pitäisi työntää
      turhia paikkoja. samaa tavaraa alkosta ja halvemmalla.
      idiootit maksaa räkälälle.

• MullinKingi

Turhimmasta en tiedä, mutta paras on Mulligans. Sieltä irtoaa helposti yh-äideiltä.

• tumpelo87

Asia miehen puhetta...aina toosaa tarjolla meille tosi miehille!!! saisi olla tiukempaa tosin..äijä ei valikoi!!=)

• YksinkertainenKaava

Hyvän baarin konsepti on seuraavanlainen :
      1. Kohtuuhintaiset juomat
      2.. Mukava ei-kyräilevä asiakaspalvelutaitoinen henkilökunta
      3. Ei liian kuppikuntainen ja nyrpeä mulkoileva asiakaskunta
      4. Sopivasti ohjelmaa, karaokea ja bingoa, hauskoja showjuttuja
      5. Karaokejuontajan tulee tarjota hyvä äänensäätö, eikä hän saa tehdä killereitä ei-pitämilleen asiakkailleen esim. laittamalla huonon äänensäädön heidän biisinsä kohdalla.
      6. Henkilökunnan asenne, se näkyy. Baariasiakas maksaa juomastaan mutta myös pienestä hyvähenkisestä juttutuokiosta baarimikon kanssa. Hymykin ois kiva, puhumattakaan tervehtämisestä.
      7. Henkilökunnan angstinen asenne näkyy ja tuntuu, ahdistaa. Kuka haluaa mennä takaisin baariin jossa henkilökunta näyttää katkeralta ja vihaiselta ? Asenne ratkaisee joka asiassa, jos on taitava hengenluoja tajuaa että huonoa ammattitaitoa on se että antaa vihamielisyytensä näkyä.

• tumpelo87

Unohdit tärkeimmän...toosan jako pitää olla pakko naisilta!!=)

• Enni75

Ei sen kapakan väliä, kun tunnetut ukkomiehet on vonkaamassa. Ois ees ulkonäköö millä yrittää, mut ei. Vaimoille on sana lähtenyt, älkää ihmetelkö jos vaimot on saaneet tarpeekseen... ;-)

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      56
      6668
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      40
      4602
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      60
      2377
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      39
      1888
    5. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      8
      1452
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      17
      1304
    7. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1259
    8. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      17
      1211
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1174
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1097
    Aihe