onko mulla hyvä ukko??

vampire....

wood elf

tähtijuttu: thief

se toinen: assasin

sitten guildit:
darkbrotherhood:listener
thiefguild:gray fox
arena:grand champion
fighting guild: se master juttu

lvl 30

aseina:
hattred soul bow ja hatred soul arrows/arrow of imbolasition tai jtn sellasta

gold brand

ebony blade

3

656

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • erkki21

aikas hyvä tyyppi. leveli on tosi hyvä, aseet on parhainta luokkaa ja guildit on kivat. mutta mikäs armori sulla on saanen tiedustella???

ps. tosta toisesta vastaajasta ei kannata välittää. Se oli vaa joku jolla ei oo elämää ja vittuilee ihmisille tuntemattomana.

• pannus-eirekisteröitynytnyt

Erkki mä oon 37 leveli mutta en jaksa kertoo skillejä ym. mutta mitä mieltä sä oot lasi armorista?Mulla on se koska senyt sattuu oleen paras laitti armor mutta se on ärsyttävän värinen..Imperial dragon armor (,joka määräytyy sen mukaan kumpi on korkeempi laitti vai hevi armor skilli) on hienoin armorsetti mun mielestä ilman lisä osii pelissä..Kun miettii sillei että jos glass armor olis jonkun muun värinen ja ei niin kerpeleen kiiltävä se olis paljon hienompi..Mitä mieltä oot? ps kuis suuri sun leveli on ja montako master ja expert skillii?

• p4nnus-eirekisteröityneenät...

Erkki ei toi nyt niin kova leveli oo .. 53 on mun tietääkseni paras mahollinen..itte oon 37.Kysyisin sulta vaan noista hatred bowsta ja arroweista että mitä materiaal (ebony? Daedric?)ja onko ees soulträppi efektinä? :) Ebony blade ja goldbrand on iha huippuja. ps. ootko suorittanut jo kaikki daedric questit / onko sulla oghma infinium?Jos on ja et oo käyttäny tai jos hankit niin kannattaa säästää se että sitten kun sulla on skillit ja attributesit sadassa niin saat ne yli sataan sen kirjan avulla! Eli uberparhaat skillit,ym. Onko sulla monta expertti skillii jo?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7160
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2547
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      104
      1992
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1538
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1079
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      990
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      959
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      863
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      729
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      718
    Aihe