KOTISIILI

varokaa

erittäin asiantuntemattomia myyjiä!

197

37929

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kantis86

      Höpö höpö! Päinvastoin joustavaa ja asiantuntevaa
      palvelua. Parasta mitä tällä alueella saa!

      • eivalittamista

        nopea ja hyvä palvelu, jotkut valittaa kaikesta.


      • eivalittamista kirjoitti:

        nopea ja hyvä palvelu, jotkut valittaa kaikesta.

        Sammoo oon mieltä, vain hyvvee ja asiantuntevoo palavelua. Mukava lisä oli kun oli komea nuorehko mies myymässä niin saatiin samalla silmäruokaa.
        Tietää missä asioidaan jatkossakin!


    • ENTINEN ASIAKAS

      Jokaisella tietenkin omat mielipiteensä, mutta silloin kun me miehemme kanssa muutimme yhteen ja päätimme ostaa kaikki uuden huonekalut niin palvelu oli kaikkea muuta kuin hyvää!
      Ensin menimme katselemaan ja kuulostelemaan ja kukaan ei vaivautunut palvelemaan.
      Ostimme sängyn, kirjahyllyn, keittiönpöydän, ja oh-pöydän.
      Mitään ns. könttäalennusta emme saaneet, saati mitään muutakaan ekstraa.
      No vihdoin saatuamme tavarat: sängyn pääty oli vääränlainen ja ruuvit eivät sopineet. Eikun vaihtamaan(ja tämän kaiken jouduimme itse hoitamaan)
      Kirjahyllyn ovessa oli valmistusvirhe ja siksi jouduimme vaihtamaan koko höskän!
      Keittiönpöydän tuolin päällynen oli kupera eikä sopinut lainkaan tuolin runkoon. Ainoa tavara joka oli ehjä ja kokonaan käyttökelpoinen oli olohuoneen pöytä.
      MITÄÄN korvausta pyynnöistä huolimatta emme saaneet, mitään anteeksipyyntöjä tai selityksiä emme pyynnöistä huolimatta saaneet.

      Ymmärtäisin yhden tavaran viat, mutta jos 3/4 on täyttä roskaa niin vika pitää olla jo muualla ...
      Tällästä...

      • ...

        Samanlaiset kokemukset 10 vuoden takaa... Puutarhakeinua ei saatu kasattua mukana tulleilla tarvikkeilla. Ei muutakuin kysymään neuvoa ja vastaus oli tyyliin "te ette osaa vaan kasata oikein." Niinpä niin, eipä ole tullut kymmeneen vuoteen sen puulaakin ovea avattua ja tuskin tullaan.


    • en mene

      Olen joskus käynyt siellä ja palvelua oli todella vaikea saada. Tuote joka minulle myytiin oli vääränlainen, mutta myyjä väitti itsepintaisesti tuotteen olevan oikea! Lopulta saimme rahat takaisin. Päätin valittaa johtajalle myyjästä, mutta johtaja oli hyvin välinpitämätön asialle :(

      Tietääkseni tätä liikettä on myös tutkittu väärinkäytösten takia.

      • mestarimyyjä

        onpa hyvä että olet saanut rahasi pois.
        myyjänä minäkin olen törmännyt teihin jatkuviin valittajiin. tutkittuttakaa aivonne tai opetelkaa puhumaan selvästi jos ei onnistu niin ota läppitaulu ensikerralla kauppaan.


      • Niin totta
        mestarimyyjä kirjoitti:

        onpa hyvä että olet saanut rahasi pois.
        myyjänä minäkin olen törmännyt teihin jatkuviin valittajiin. tutkittuttakaa aivonne tai opetelkaa puhumaan selvästi jos ei onnistu niin ota läppitaulu ensikerralla kauppaan.

        Samaa mieltä edellisen kanssa. Peiliin on syytä katsoa, jos se vika olisikin siellä eikä niinkään myyjässä. Näinkin kun voi ihan oikeasti joskus käydä.


      • ..................
        Niin totta kirjoitti:

        Samaa mieltä edellisen kanssa. Peiliin on syytä katsoa, jos se vika olisikin siellä eikä niinkään myyjässä. Näinkin kun voi ihan oikeasti joskus käydä.

        on paljon huonekaluliikkeitä, ei ole yhden varassa. Itse asioin Kuopion puolella nykyään.


      • ....

        Minä myös olen todella pettynyt asiakaspalveluun ko. liikkeessä. Toimitukset viivästyy, laskutetaan mitä sattuu ja kaiken kukkuraksi johtaja (nuorempi?) ei osaa asiakaspalvelua vaan rupeaa väittelemään asiakkaan kanssa. Ei niin tarve ole että siihen puljuun jalallani astuisin.
        nimim. 2000 e kerran sinne jättänyt


      • saa...
        mestarimyyjä kirjoitti:

        onpa hyvä että olet saanut rahasi pois.
        myyjänä minäkin olen törmännyt teihin jatkuviin valittajiin. tutkittuttakaa aivonne tai opetelkaa puhumaan selvästi jos ei onnistu niin ota läppitaulu ensikerralla kauppaan.

        ja pitää valittaa...ja onhan siellä koti-siilissä jotain hyvääkin..en vain kuollakseni keksi mitä


      • Jute
        .... kirjoitti:

        Minä myös olen todella pettynyt asiakaspalveluun ko. liikkeessä. Toimitukset viivästyy, laskutetaan mitä sattuu ja kaiken kukkuraksi johtaja (nuorempi?) ei osaa asiakaspalvelua vaan rupeaa väittelemään asiakkaan kanssa. Ei niin tarve ole että siihen puljuun jalallani astuisin.
        nimim. 2000 e kerran sinne jättänyt

        Meillä hajosi Kotisiilistä ostettu syöttötuoli ja mielestämme siinä oli selkeä valmistusvirhe. Tuoliosa oli kiinni olemattomilla tapeilla. Äitini kävi reklamoimassa asiasta ja sanoivat, että he selvittävät tilanteen. Tänään vaimoni ja äitini olivat käyneet kysymässä, että mikä tilanne...

        Olivat sitten vaan liimanneet sen tuoliosan takaisin. Äitini oli sanonut, että ei tätä reklamaatiota turhaan ole tehty, vaan kyseessä on lapsen turvallisuus ja lisäsi, että herra nuorempi johtaja voi viedä sen omille lapsilleen.

        Kun he sanoivat, ettei tämä ole rahasta kiinni ja he ovat ostamassa uutta tuolia Herra JOHTAJA sanoi vaan, että yläkerrasta löytyy ja että hän tulee kohta perästä... ei sit tullu saakelin Mikki Hiiri, vaan passitti jonkun naismyyjän palvelemaan . Tosin tämä kyseinen naismyyjä olikin antanut loistavaa palvelua.

        Ei uskoisi, että Kotisiilillä on niin paljon rahaa, että voivat esittää ylimielistä paskapäätä ja menettää asiakkaat???!!!???

        Kummiskin pelkästään me ollaan ostettu sieltä viimeiseen 2 vuoteen lastenrattaat, turvakaukalo, turvaistuin, 4 kaapistoa, eteisen kaappi, 2 sohvaa, tv-taso ja olohuoneen pöytä.

        Tosin kun heille ei tunnu enää meidän raha kelpaavan, niin maailmahan on huonekaluliikkeitä täynnä.


      • x
        mestarimyyjä kirjoitti:

        onpa hyvä että olet saanut rahasi pois.
        myyjänä minäkin olen törmännyt teihin jatkuviin valittajiin. tutkittuttakaa aivonne tai opetelkaa puhumaan selvästi jos ei onnistu niin ota läppitaulu ensikerralla kauppaan.

        Heh.

        Äidinkielen osaamisesta päätellen, itse toimitusjohtajan poika tai pojanpoika löytänyt tiensä internetin ihmeelliseen maailmaan.


      • änkyräostaja
        mestarimyyjä kirjoitti:

        onpa hyvä että olet saanut rahasi pois.
        myyjänä minäkin olen törmännyt teihin jatkuviin valittajiin. tutkittuttakaa aivonne tai opetelkaa puhumaan selvästi jos ei onnistu niin ota läppitaulu ensikerralla kauppaan.

        Lienetkö mestarimyyjä kyseisestä liikkeestä,asenteesi ainakin on,olen minäkin sieltä saanut samanlaista kohtelua,on toimitettu väärän värisiä huonekaluja, tuolien toppauksia jne.itse sain hoitaa vaihdot ja ajaa kymmeniä kilometrejä ilman mitään korvausta.johtaja tuntui porukan tyhmimmältä


      • saku.salin
        mestarimyyjä kirjoitti:

        onpa hyvä että olet saanut rahasi pois.
        myyjänä minäkin olen törmännyt teihin jatkuviin valittajiin. tutkittuttakaa aivonne tai opetelkaa puhumaan selvästi jos ei onnistu niin ota läppitaulu ensikerralla kauppaan.

        näinpä, näitä idiootti valittajia kyllä riittäää.
        kotisiilistä on ostettu kaikki tavarat aina ja palvelu on erinomaista ja hinnat verrattuna muihin huonekaluliikkeisiin paljon edullisemmat !
        paras paikka !


    • Nimetön

      En enää asioi kyseisessä liikkeessä. Kadottivat ostamani tuotteen takuukuitin ja lupasivat ilmoittaa, kun on löytynyt. Melkein vuoden ovat jo "etsineet", eikä mitään ole kuulunut. Nuorempi omistaja ei todellakaan ole mikään asiakaspalvelija vaan kaikkea muuta!

    • Tyytyväinen asiakas

      Me olemme juuri tilanneet kaikki uuden asunnon huonekalut koti siilistä. Johtuen siitä että ainut kauppa missä kooko kuopion alueella saa palvelua ja kyllä meidän mielestä myyjä tiesi mistä puhui. Olemme hyvin tyytyväisiä hinta laatu suhteeseen.

    • Santtu

      Näin me näemme asiat erilailla. Olisiko joidenkin kohdalla se, että niin metsä vastaa kuin sinne huutaa. Tosin vanha sääntöhän on että asiakas on aina oikeassa, liekö sekin väittämä jo vanhentunut. - Asumme n. 200 km päässä Koti-Siilistä ja asioineet siellä useamman kerran - iskut ja askot olisivat 40 km päässä! Aina on kaikki pelannut Koti-Siilin kanssa hyvin. Jopa joustavasti toimitukset tänne Etelä-Savoon. Viimeksi eilen tein kalusteryhmätilauksen.

      • ....................

        Kuopiossa on useita laadukkaita ja hyvinpalvelevia huonekaluliikkeitä. Käykääpä katsomassa tarjontaa.


      • pp
        .................... kirjoitti:

        Kuopiossa on useita laadukkaita ja hyvinpalvelevia huonekaluliikkeitä. Käykääpä katsomassa tarjontaa.

        ja hinnat ovat aivan naurettavia :D
        mut jokainen tyylillään jos haluaa samasta tuotteesta maksaa enemmän (y)


      • pp edelleen
        pp kirjoitti:

        ja hinnat ovat aivan naurettavia :D
        mut jokainen tyylillään jos haluaa samasta tuotteesta maksaa enemmän (y)

        tarkoitin sitten kuopion liikkeitten hintaa,
        kotisiilistä saa kaikkein edullisimmin kaikki !
        nm. kokemusta on !


    • 123gona

      hyvin näyttää kotisiilillä menevän ,kun omistajilla jättimersuja pihat täynnä!!!
      itse ainakin kierrän sen liikkeen kaukaa!!!!!
      kuopiosta saa saman tavaran paljon halvemmalla!!!!!!!!!!

      • timantti

        Ei kai se tuotteisiin ja asiakaspalveluun liity mitenkään, että Mersuja on pihassa???
        Minullakin on ollut Mersu, mutta olen tavallinen duunari. En haluaisi olla yrittäjä, koska siinä on niin vähän vapaa-aikaa. Kyllä ne rahat on työllä hankittu yrittäjillä, että ei kannata olla kateellinen.


      • naurettava kateus!

        onhan se kauteskin omanlainen sairaus..
        hyvin säälittävää !


      • yy
        timantti kirjoitti:

        Ei kai se tuotteisiin ja asiakaspalveluun liity mitenkään, että Mersuja on pihassa???
        Minullakin on ollut Mersu, mutta olen tavallinen duunari. En haluaisi olla yrittäjä, koska siinä on niin vähän vapaa-aikaa. Kyllä ne rahat on työllä hankittu yrittäjillä, että ei kannata olla kateellinen.

        asia puhetta !


      • Anonyymi

        Todella säälittävää tuoda kateus ilmi noin voimakkaasti ja alkaa puhua jostain autoista, HUH.
        Se että sinä ja välttämättä lähipiirisi tai edes kukaan tuttu ette ole elämässänne saaneet aikaan kuin ulostetta, ei tarkoita tietenkään että toiset eivät saisi ahertaa ja tehdä elämässään mitä tahtoo, tällä tarkoitin työtä, ei se hienoa ole elämäänsä pelkästään työlle myöskään omistaa, mutta kyllä silloin saa olla mersu tai kaksi jos ne todella kovalla työllä hankitaankin.
        Kateelliset ovat yhteiskunnan myrkkyä, jos heillä ei ole ei saa muillakaan. Menkää peiton alle älkääkä koskaan enää tulko pois.


    • jatkossakin asioin

      sohvaryhmä miellytti, mutta pääpaikalla toiminta tökki. halusin kuitenkin juuri sen sohvan, joten ajoin kokeeksi nilsiään. sitten toimi hyvin. pienemmässä hallissa oisko helpompi huomata asiakas...

    • jepulilskepulis

      Taitaa siellä joku kateellinen naapuri vinkua...
      Niin ja aika hyvät perustelut olet laittanut.
      Täytyy varmaan käväistä ko. paikassa tekemässä kauppaa

    • hmhhbjhgf

      On tullut ostettua ennenkin Koti-Siilistä ja palvelu on aina pelannut.Johtoportaasta ei tiedä kun ei ole tarvinnut asioida kuin tutun myyjän kanssa(Timo), jonka kanssa homma toimii.

      • eurot kotikuntaan

        Aina on saatu just sitä mitä haluttu ja toimitus todella nopeaa! Meille ainakin sattunut joka kerta todella ystävällisiä myyjiä ja hommat hoidettu aina loppuun asti.


    • minä vuan

      Minulla on Koti-Siilistä sekä hyviä, että huonoja kokemuksia. Palvelu mielestäni on kohtuullisen asiallista ja myyjät mukavia. Mutta tilaamani sohvaryhmän kanssa oli ongelmia. Se taas toisekseen ei ollut koti-siilin vika, vaan Virossa sijaitsevan tehtaan. Mutta odottelin sohvaryhmääni muutaman kuukauden, eikä kotisiilistä päin otettu minuun yhteyttä ja kerrottu mikä on tilanne, vaan aina piti itse kysellä että tuleeko ryhmä vai ei?! Siinä oli kaikkea muutakin episodia ja sohva tuli tuolit ei jne.. mutta saimme kuitenkin pienen korvauksen odottelusta yms.
      Johtaja itse oli tekemässä kanssani kauppoja, eikä ongelmien ilmettyä silti suostunut keskustelemaan kanssani vaikka sitä vaadin. Kunnes pistin tiukan eteen, niin sain johtajaankin yhteyden.
      Muuten myyjät ihania, ystävällisiä ja asiansa osaavia, mutta nuorempi omistajista ei ainakaan asiakaspalveluun sovi. En mielelläni asioi kyseisessä liikkeessä ainakaan suurempia ostoksia tekemässä.

      • Hyviä kokemuksia

        Hyviä kokemuksia.


      • nyt heräs
        Hyviä kokemuksia kirjoitti:

        Hyviä kokemuksia.

        kauppias itse. Yli vuoden perästä edellisestä keskustelusta. En ole kysyisessä liikkeessä käynyt, mutta ei taida toimitukset olla nopeita =)


    • huonekaluliike....

      Oikein asiallinen liike. Myyjät ovat asiantuntevia ja avuliaita.
      Olen asioinut melko usein. Katselin huonekaluja kuopiolaisista liikkeista, mutta loppujen lopuksi tulin onnistuneille ostoksille Koti-Siiliin.

      Tulevaisuudessa koti-Siilin asema vahvistuu, kun Ikea jyrää kuopiolaiset huonekaluliikkeet. Asiakkaat tulevat Koti-Siiliin.

    • Händeän

      Ennemminkin sunkaltaisia mulkkuja asiakkaita tulisi välttää.Itseasiassa ainoa järkevä ratkaisu sulle olisi pistää sut holhouksenalaiseksi niin ei tarvitse häiritä kunniallisia ihmisiä.

      • kunniallista...???

        Ja mitähän "kunniallista" tuossa tekstissäsi on? DDDDDD


      • idiootti !!!

        sinä ylimielinen paska haista vittu. se on totta ja nähty että kuopion liikkeet jäävät jalkoihin ja ikea tosiaan vaolittaa kotisiiliin


    • Trullulluu

      Ne nuoremmat "omistajat" (eikö tuo isoisä Tossavainen omista koko lafkan..) ovat todella ylimielisiä ihan noin liikkeen ulkopuolellakin..

    • woijgt203g+34gj34

      ei ole ainut siililäinen yritys jossa asiakaspalvelu muistuttaa lähinnä speden rautakauppasketsiä...

      • eipiehättäillä

        normaalia rauta kauppa palvelua savossa asiakas saa miettiä rauhassa mitä tarvii.


    • herrrra tossavainen

      Hyvää asiakaspalvelua ollut joka kerta... asioinut olen useana vuonna ja viimeksi n2 kk sitten

      • Tyytyväinen asiakas

        Tämän päivän UJ:ssa juttua Koti-Siilistä. Asiallinen liike ja kunnolliset tuotteet. Miksi ihmeessä pitäisi mennä Kuopioon huonekaluostoksille, kun voin tukea rahoillani oman kotikuntani yritystä?Ei mitään valittamista.


      • hulluja
        Tyytyväinen asiakas kirjoitti:

        Tämän päivän UJ:ssa juttua Koti-Siilistä. Asiallinen liike ja kunnolliset tuotteet. Miksi ihmeessä pitäisi mennä Kuopioon huonekaluostoksille, kun voin tukea rahoillani oman kotikuntani yritystä?Ei mitään valittamista.

        näinpä, no kateelliset tekevät mitä haluavat ja maksavat samasta enemmän periaatteen vuoksi :D naurettavaaa :)


    • jäärä22

      Valikoiman suppeus, hintataso, pitkät ja epämääräiset toimitusajat..

    • Reispakuli

      Koti-Siili on tosiaan jotenkin tyly paikka. Aina kun menee sinne, niin se porukka on jotenkin hakoteillä. Ehkä nää nuoremmat yrittää siellä jotenkin palvella. Mutta hidasta vatulointia se yleensä on.

      • vahinko kiertää

        Tuntuu lauantai-illan ratoksi juuri kello 19 jälkeen tällä palstalla liikkuneen kirjoitusasun pilkunviilaaja. Joten niinpä täytyy muidenkin puuttua. "Nää" on mitä puhekielisintä =)


    • Korjaahan virheesi

      "Nää" -sana kuuluu tosiaankin puhekieleen. On kuitenkin täysin sallittua käyttää vähän vapaampaa tekstillistä rakennetta keskustelupalstalla. Yhdyssanavirheet onkin toinen juttu, sillä ne tekevät tekstistä erittäin vaikeaselkoista.

      • vahinko kiertää

        Nää sanasta tulee helposti mieleen myös kirjoitusvirhe eli nämä sanasta on yksi kirjain unohtunut. =) Sinun pitäisi ehkä vähän löysätä pipoa. Ja ainakin kestää muiden sinuun kohdistamaan kritiikkiä, jos sille tielle kerta lähdet. Me muut kirjoitellaan vaan entiseen tapaan ja toisten kirjoitusvirheet sujuvasti ohittaen.


      • Korjaahan virheesi
        vahinko kiertää kirjoitti:

        Nää sanasta tulee helposti mieleen myös kirjoitusvirhe eli nämä sanasta on yksi kirjain unohtunut. =) Sinun pitäisi ehkä vähän löysätä pipoa. Ja ainakin kestää muiden sinuun kohdistamaan kritiikkiä, jos sille tielle kerta lähdet. Me muut kirjoitellaan vaan entiseen tapaan ja toisten kirjoitusvirheet sujuvasti ohittaen.

        Montako kertaa kävit tekstisi läpi? Vaikka yrititkin niitä virheitä vältellä, niin silti oli muutama pilkkuvirhe sulloutunut mukaan.


    • en enää koskaan

      kerran olen asioinut ko liikkeesä. Sittemmin olen äänestänyt jaloillani.

      • vaalittulossa

        miten äänestetään jaloilla.


    • Itsellä myös oli ongelmia tämän kyseisen liikkeen kanssa. Nykyiseen asuntoon muuttaessa kävimme ostamassa huonekaluja; ruokailuryhmän, atk pöydän, tuolin sekä vaatekaapin. Palvelu oli tuolloin mainiota ja tavarat tulivat pian kotiovelle.
      Nyt syyskesällä olin siivoamassa vaatehuonettani, kunnes tästä vaatekomerosta yhtäkkiä rymähti alas liimauksiltaan lasiovi.
      Kävimme liikkeellä kysymässä takuusta. Vastaus 1 vuosi ostopäivästä ja takuu korvaa tämän. Sitten alkoi selvittely ja mitään ei alkanut kuulua, välttelivät oikein minulle yhteydenottoa. Valmistajalta oli kuulemma lopulta tullut viesti, että olen käyttänyt ovea tahallani väärin ja se olisi hajonnut siitä, normaalissa käytössä ei pitäisi kuulemma hajota. Valmistaja ei suostunut puhumaan kanssani puhelimessa vaikka kotisiilin myyjä sitä valmistajalle puhelimessa ehdotti.
      Ihmettelin, että kun kyse oli liimauksista, että miksi itse myymälä ei voi liimauttaa ovea saranaosaan kiinni?
      Lopulta suostuivat tähän ja ovi on nyt kestänyt. Miksi asioista pitää tehdä niin vaikeita ja monimutkaisia?

      • miksi tehdä vaikeaa!

        se ei ole kotisiilin vika jos sinun ovesi hajoaa siivouksen yhteydessä vaan tehtaan niinkuin itsekkin tiedät.
        ja ole tyytyväinen että ovi korjattiin ja kaikki on nyt hyvin !


    • pete 82

      haista sinä kyrpä vittu ! koti-siilistä saa parasta palvelua mitä saa mistään suomen huonekaluliikkeistä !

    • Takas mualimalle

      Taitaa olla Kotisiilin omat pojat eksyny tänne palstalle! Harva se nimittäin aamuyöstä rupeaa tuohon malliin melko kehnoa liikettä ylistämään!

      • Tyytyväinen Santeri

        Taitaa tämä jannu ostella omat huonekalunta lähinnä kierrätysliikkeistä ja sohvakin taitaa olla mallia -70 luku.


    • Turpauuno

      Hyvä ku tuli Ikea Kuopioon, niin häviäis nämä pikkuliikkeet.

      • gyygen

        Hieno homma, että aivan lähellä on huonekaluliike, niin ei tarvitse mennä minnekkään ostoskeskuksen tungokseen stressaantumaan.


      • mossematala
        gyygen kirjoitti:

        Hieno homma, että aivan lähellä on huonekaluliike, niin ei tarvitse mennä minnekkään ostoskeskuksen tungokseen stressaantumaan.

        Laadukas liike ja ammattitaitoiset myyjät, pelkkää hyvää sanottavaa.


    • askjdfna

      En kyllä toiste tilaa mitään.

      Varasin senkin, koska liikkeessä ei sitä ollut. Lupasivat soittaa. Meni yli vuosi, kunnes tajusin, etteivät soita..:) Siis ihan helvetin outoa. No kierrän TODELLA kaukaa tälläiset liikkeet.

      • näsä män

        Taidat olla aika yksinkertainen....tilaat tuotteen jota ei liikkeessä ole!!! No kas kummaa jos soittoa ei ole tullut kun ei ole tuotettakaan.


    • Tuttieno

      Kotisiili saa kyllä liikkeenä petrata aika paljon, jos meinaavat Ikealle pärjätä. Aina kun menee sinne, niin myyjiä ei näy missään. Tai yleensä näkyy, mutta tietsikalla on jotain kiinnostavampaa tekemistä.

      • Anonyymi

        voisi kuvitella että nettikauppaa tehdään nykyään niin paljon kun vain aikaa on näpytellä, joten että ei kannata yöuniaan menettää jos sinua "tuttienoa" ei haluta huomata jos valittaminen on mielessäsi liikkeeseen astuessasi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        voisi kuvitella että nettikauppaa tehdään nykyään niin paljon kun vain aikaa on näpytellä, joten että ei kannata yöuniaan menettää jos sinua "tuttienoa" ei haluta huomata jos valittaminen on mielessäsi liikkeeseen astuessasi.

        Hyvin kirjoitettu vastaus "tuttienon" typerään aloitukseen!
        Jotka eivät ole koskaan tehneet töitä, eiväthän he tajua sitä että siellä tietsikalla saatetaan juuri tehdä vaikka sitä kauppaa.


    • eräS vain..

      Asiakaspalvelussa olisi todellakin parantamisen varaa. Myyjiä ei näy hailla ei halmeilla kun menet sinne ostoksille. Että tämmönen palvelu siellä, Joten kierrän kaukaa koko putiikin.

    • Uskollinen asiakas

      Hyvää asiakaspalvelua, laadukkaat ja edulliset tuotteet! Täyden kympin liike!

      • Tiedustelen

        Oot Kotisiilin poikia?


      • Anonyymi
        Tiedustelen kirjoitti:

        Oot Kotisiilin poikia?

        Meinooks että kotisiilin poejjat kehtais täällä shätissä kökkiä?
        En kyl jaksa vaan uskoa että hirveesti kinostaa mitä juorupalastal vinistää.


    • erilaisia kokemuksia

      Itse olen saanut siellä todella hyvää palvelua, mutta tottakai joillain toisilla voi olla huonojakin kokemuksia. Ainakin tästä huonekaluliikkeestä olen saanut kaikki toimitettavaksi tilatut aina toisin kuin kuopiolaisesta liikkeestä tilattuna puuttui osa tavaroista.

      • John Recliner

        Samoin tilasin tänne Porin suunnalle pari tuolia näkemättä ja istumatta, enkä pettynyt.


      • Ethän sie nyt
        John Recliner kirjoitti:

        Samoin tilasin tänne Porin suunnalle pari tuolia näkemättä ja istumatta, enkä pettynyt.

        omalla nimellä hoastele tuommosie älyttömyyksie kun kehuskentelet että näkemättä ja istumatta ostit?
        Onkos sulla minkään muun tarvetta sillä oesihan se ilo tehä siun kanssais kauppaa.


      • Pohjanoteeraus
        John Recliner kirjoitti:

        Samoin tilasin tänne Porin suunnalle pari tuolia näkemättä ja istumatta, enkä pettynyt.

        Poriin odoteltiin neljä kuukautta pöytää tuloksetta. Viivästyksen viivästyksen viivästyksiä, tuloksettomia soittoja, pitämättömiä lupauksia, selittelyjä ja loppuviimeks oltais saatu 7% alennusta jos jaksetaan odotella vielä kuukausi. Kiitos ei.


      • Anonyymi
        Pohjanoteeraus kirjoitti:

        Poriin odoteltiin neljä kuukautta pöytää tuloksetta. Viivästyksen viivästyksen viivästyksiä, tuloksettomia soittoja, pitämättömiä lupauksia, selittelyjä ja loppuviimeks oltais saatu 7% alennusta jos jaksetaan odotella vielä kuukausi. Kiitos ei.

        Kommentoin tähän vaan yleisesti että aina ei myyjäliikkeen vastuu ole jos tehdas mokaa luvatun ajan suhteen, esim merikontti saattaa olla vaikka suezissa jumissa.


    • roope roini

      Hyvä liike kaikinpuolin. Ei tarvitse lähteä Kuopioon asti ostamaan huonekaluja kun voi ostaa ne kotikunnasta ja tukea näin oman kunnan yrittäjyyttä.

      • sisäänpäinkääntylijä

        Sulje nyt ihmeessä nettisikin, kun sieltä voi saada tietoa Siilinjärven kunnan ulkopuolelta =)


      • roope roini
        sisäänpäinkääntylijä kirjoitti:

        Sulje nyt ihmeessä nettisikin, kun sieltä voi saada tietoa Siilinjärven kunnan ulkopuolelta =)

        Taitaa laakerimaisteri istuna taas kirjastolla kirjoittelemassa nettiin. :D


    • Ei enää kiitos

      Ostimme kaksi vuotta sitten sieltä sängyn. Sänky on täysi susi. Montussa sai nukkua. Heidän mielestään ei mitään vikaa. Petauspatja selvisi reklamaatio vaiheessa vääräksi. Olimme maksaneet paksummasta ja kalliimmasta petarista, kuin minkä olimme todellisuudessa saaneet. Eipä arvattu epärehellisiksi, että emme saa ostamaamme tuotetta. Joten tarkastakaa heti sentit ja malli petarista ja muistakin tuotteista, jos sieltä joatin ostatte. En kyllä voi valitettavasti suositella. Onneksi Kuopiossa on parempia liikkeitä, joista saa sitä mitä ostaa ja maksaa!

      • pohjaton ostos

        Niin saa Kuopiosta sitä mitä ostaa ja maksaa, siis jos sattumalta saa... Ostimme mummolle tuollaisen korkeamman seniorisängyn kotiin toimitettuna. Onneksi satuin paikalle toimituksen aikana. Sämgystä puuttui nimittäin pohja. Eikä meinaneet toimittaa huomautettuamme pohjaa erikseen, vaan olisi muka pitänyt hakea liikkeestä.


    • sutta ja sekundaa

      Juuri tuosta syystä mekin on siirrytty Kuopioon. Niin kauan palvelu pelasi, kun ei ollut reklamoitavaa, mutta auta armias kun paskan möivät saatana ja valitettiin , niin asiakaspalvelu oli täysin hanurista ja samaa on kertonut moni muukin tuttavani.

    • seppo 4

      Olen saanut vain hyvää palvelua.

    • hyvää palvelua

      Samoin pelkästään hyvää palvelua...

      • IKEA

        Seuraava sohva ei tule koti-siilistä.


      • Anonyymi
        IKEA kirjoitti:

        Seuraava sohva ei tule koti-siilistä.

        Seuraava sohva tulee nimenomaan Koti-Siili Oy nimisestä liikkeestä, en aio laittaa ylimääräisiä vähäisiäni eurojani Kuopion puolella sijaitseviin huonekaluliikkeisiin, kun samat saa kotisiilistä näköjään halvemmalla.


    • palvelutalo

      ostan koti-siilistä kaiken, hyvä ja asiantunteva palvelu

      • Anonyymi

        kot-siilistä kun ostaa niin ei tarvii ainakaan pelätä että tavarat jää tulematta toisin kun kaapunnin kaupoista perrrrkl!


    • siilistä kaikki

      koti-siilissä on todella edullinen ja älyttömän suuri valoikoima laidasta-laitaan tuotteita !
      samoin palvelu on hyvää ja asiantuntevaa !

      • Anonyymi

        saman olemme mekin huomanneet ja siksi asioimme vain ja ainoastaan siilinjärven kotisiilissä kun tarvitsemme huonekaluja. Nilsiän kotisiilissä taitaa olla töissä kolme miestä ja sieltäkin on kerran ostettu ja saatu vain hyvää palvelua


    • voi voi

      Törkeää palvelua, pomo alkaa inttämään asiakkaan kanssa. Asiakaspalvelu siis todella ala-arvoista. Kierrän kaukaa ja kaukanahan tuo onkin, ostan mistä muualta tahansa.

    • skigge

      Suosittelen kaikille!
      En tosin käynyt liikkeessä asioimassa ollenkaan, netistä valitsin sohvan ja sängyn ja laitoin sähköpostia. Myyjä ynnäsi yhteen ja antoi vielä alennuksen joulun kunniaksi. Kotiinkuljetuskin oli vain 30e, 40km matkalle. Kaikinpuolin olen tyytyväinen tuotteisiin ja yhteydenpitoon liikkeen puolelta :)

      • rahoille vastine

        Mutta odottappa jos joudut kerran reklamoimaan, ..silloin kyllä muutat mielesi,..enpä ole reiluun 10 vuoteen käynyt koko puljussa, vaikka sitä ennen ostin kaikki sieltä.


    • Sitikooli

      Kyselin yhdestä sohvasta netin kautta parisen kuukautta sitten, eipä ole kuulunu mitään. Osaakohan ne käyttää nettiä ollenkaan. No saatiin helpommin muualta kuten muutkin kalusteet mitkä meni vaihtoon.

    • Ala-arvoinen

      Kummallinen myyjä kun inttää vastaan asiakkaalle. Ei ole takuukorjaus pois hänen palkkapussistaan. Huonoa asiakaspalvelua, hinta-/laatusuhde huono. Ei voi suositella.

      • totta1

        Juuri tuo on se syy, miksi lopetimme käynnit kyseisessä putiikissa.


      • gou2
        totta1 kirjoitti:

        Juuri tuo on se syy, miksi lopetimme käynnit kyseisessä putiikissa.

        Ei kai se myyjän vika ole jos hän tietää enemmän kuin tyhmät asiakkaat.


    • citynuoria

      ootte ns citynuoria=ette osaa ees pottuja keittää.Päivät pitkät notkutte netissä ja aamut sossun luukulla

      • JosJos

        Mitä ne potut on.


      • perämetän.siti
        JosJos kirjoitti:

        Mitä ne potut on.

        Ne on varmaan jotain virtuaalivaluuttaa kun olen kuullut joidenkin vanhusten sanovan että maksavat potut pottuina.


    • lampunkupu

      Se on kyllä tosi että reklamoidessa huomaa liikkeen palvelun todellisen tason. Häviää käytöstavat melko nopsaan...

      • fuckeri

        Reklamoitko kenties lampunkuvusta? Kyllä kai sitä asiakaspalvelussa ärsyyntyy kuka tahansa kun tyhmä inttää loputtomiin jostain viasta jota ei ole edes olemassa. Ei ole myyjän vika jos lampunkupu ei sopinutkaan kodin prinsessasisustukseen.


      • myyntiosaaminen

        Tuolla asenteella ei ole ihme että suomi ei ole päässyt mukaan muun euroopan talouskasvuun...


      • fuckeri

        Eiköhän ne kansainväliset kaupat kaadu juuri teikäläisten suurpiirteisyyteen. Apua apua...lampunkupuni heijastaakin liikaa valoa ja häikäisee aamukahvilla...teenpä reklamaation viallisesta lampunkuvusta :D...


      • Anonyymi

        Tämä taitaa riippua sinun omien käytöstapojen laadusta tehdessä reklamaatiota, ja kyllä, reklamaation aihe on myös suuri osatekijä tässä yhtälössä. Vanhana ison ketjun huonekalumyyjänä osaan kertoa että tässä nykypäivän ¨asiakas on aina oikeassa¨-kulttuurissa asiakkaalle saattaa tulla yllätyksenä että tahto ei menekkään läpi ja tästähän innostutaan aina. Yritykset ovat bisnes, ei hyväntekeväisyyslaitos. Oikeat reklamaatiot käydään aina asianmukaisesti ja lain puitteissa läpi, nimittäin firmalla on oikeudet siinä missä asiakkaallakin, ja joskus vain käy niin että firmalla ei ole velvoitetta tanssia asiakkaan pillin mukaan. Taisi vanha viisaus mennä niin että kompromissi on hyvä kun kumpaakin osapuolta v*tuttaa.


    • tuolinostaja

      hyvä on palvelu, ei tarvii jonottaa, kiitos.

      • Kysynvaan

        Jaa siksikö ei tarvitse jonottaa,kun ei ole muita asiakkaita??


      • tuolinostaja

        Juuri niin. Kotisiilissä käy aitoja asiakkaita jotka tulevat tekemään laadukkaita ostoksia toisin kuin Ikeaan ostosmatkalle tulevat siiderinhöyryiset pissisakat jotka työntelevät kärryjään pitkin käytäviä muiden riesana.


      • Anonyymi
        Kysynvaan kirjoitti:

        Jaa siksikö ei tarvitse jonottaa,kun ei ole muita asiakkaita??

        nykyään näyttää kauppa käyvän niin hyvin että pitää kyllä jonottaa, taitaa puolet sen firman tuotteista mennä nykyään nettikaupalla eteläsuomeen, näin olen kuullut. Hyvä että kauppa käy.


    • hylly2

      Laatutuotteita edulliseen hintaan. Suosittelen.

    • maajussioon

      nopea ja hyvä palvelu, suosittelen muilekkin, jotkut valittaa kaikesta, näitähän luusereita riittää.

    • olkaatarkkana

      Tuli taas koettua...olkaa ihmiset tarkkoja kun ilmoitetaan tuotteen "normaalihinta" ja tarjoushinta. Tätä kikkaa käyttää aika moni ja huomasin että myös Kotisiili. Jäi sellainen tunne että sohvien hinnat ei taida perustua mihinkään todellisuuteen...aika korkeita nuo ohjehinnat ovat. ..käsittääkseni Kotisiili tuo itse maahan sohvia ja kun ei ole mikään ketju niin ymmärtää tuon jokainen että voipi itse laittaa hinnat...ja tuli vaan mieleen pohdittuani että tuskinpa valmistajat ehdottaa myyntihintoja..kun tuntuu siltä että ihan päästä on keksitty...

      • Anonyymi

        Se taitaapi aikalailla jokaisessa huonekaluliikkeessä olla nuo katteet korkialla, oikeat alennukset taitaa vieläkin saada kunnonvanhalla vanhankunnolla tinkimisellä.. Sitä en kyllä ymmärrä miksi juuri huonekaluliikkeet ovat aina myrskyn silmässä myllerryksessä kun jokaikinen bisnes käyttää samoja mainoskikkoja ja korkeita hintoja. Ymmärtäkää ihmiset että talo voittaa aina, oli se huonekaluja, tv taikka hookoon blöö, eihän täällä muuten olisi yrittäjiä.


    • Artsi_Palautetta

      Täysin päinvastaiset kokemukset!

      Erittäin asiallisia myyjiä, jotka pitivät lupauksensa paremmin kuin hyvin.

      Tilaus, maksu ja toimitus toimi kuin kuuluisa VR-junan vessa.

      Uskaltaa kyllä suositella hyvällä omalla tunnolla.

      Ja tuote Lana-ruokapöytä mustilla metallisilla jaloilla on todella tukeva ja ennenkaikkea upean näköinen.

      Rahalle vastinetta.

      • Hämmennyksissä

        Eikös ne VR. :n junien vessojen toiminnan laatu ole jotain aivan muuta, kuin kehuttavat.

        Joten miten tämä sinun tänne laittamasi kommentti pitäisi todella oikein tulkita?

        Että olitko sitä mieltä, että palvelu oli hyvää, vaiko että ei ollutkaan?

        Olen joskus nimittäin kuullut sitä, että savolaisilla on tapana kääntää kaikki sanansa ja lauseensa päälaelleen.


      • Anonyymi
        Hämmennyksissä kirjoitti:

        Eikös ne VR. :n junien vessojen toiminnan laatu ole jotain aivan muuta, kuin kehuttavat.

        Joten miten tämä sinun tänne laittamasi kommentti pitäisi todella oikein tulkita?

        Että olitko sitä mieltä, että palvelu oli hyvää, vaiko että ei ollutkaan?

        Olen joskus nimittäin kuullut sitä, että savolaisilla on tapana kääntää kaikki sanansa ja lauseensa päälaelleen.

        harvinaisen tyhmä ihminen 🤭


    • geida

      Mielummin Kotisiilistä laatua kuin Ikeasta roskaa.

    • Mitään_aleja_ei_ole

      Tässä vähän aikaa sitten Kotisiili mainosti SS: ssa aika isolla ilmoituksella, jossa kuvissa olevien sohvien, sänkyjen ja tuolien väitettiin olevan hinnoiltaan alennettuja. Minä vähän tsiikasin niitä tarkemmin. Mutta en jostakin syystä nähnyt niissä hinnoissa, joita oli alennettu siitä lähtöhinnasta kuulemma alaspäin, mitään alennusta.
      Tuli se tunne, valitettavasti, että todellinen tuotteiden kauppahinta oli prikulleen ja täsmälleen se hinta, mikä niiden hinta oikeasti olisi ollut.

      Mutta ei siinä mitään. Samaa kyseistä kikkaa käyttävät kaikki muutkin firmat ja kaupat.

      Ei siis mitään uutta edelleenkään tämän taivaan alla.

      Tämä ilmiö ja kauppojen tapa käyttää kikkaa : Tuote on alennuksessa ja hintaa on pudotettu "todellisesta myyntihinnasta" on edelleen monilla käytössä ja hyväksi havaittu myyntikeino.

      Vaikka mitään alennusta ei muuten todellisuudessa olisi olemassakaan.

      Mikään ei ole muuttunut.

    • Kullakin_harrastuksensa

      Tarkistin ja katsoin uudestaan, että milloin tämä keskustelu on aloitettu.
      Uudelleen aloittaja on nimimerkillä " Artsi_palautetta".
      Ei nyt ole kovin fiksua vetää tänne jatkuvasti joitakin yli viisi vuotta olleita keskusteluja.

      Kuka lieneekään tämän taas aloittanut, ja mitkä lie tyypin motiivit, mutta ei ihan
      Jos ne eivät ole edes millään tavalla ajankohtaisia. täyspäistä touhua.
      Joltakin näyttää olevan tärkeämmän ja paremman tekemisen puute.

      Tällaiset jotain about viisi vuotta sitten keskustelussa olleet pitäisi poistaa välittömästi.

      • Captcha_ei_toiminut

        Teksti alkoi jostakin syystä hyppiä, kuin kani. Itsestäni riippumattomista syistä.

        Sen piti mennä näin: Tarkistin ja katsoin uudelleen, että milloin tämä keskustelu on aloitettu. Uudelleen keskusteluun nostaja oli nimimerkki " Artsi_palautetta".

        Ei ole kovin fiksua vetää tänne jatkuvasti esille joitakin yli viisi vuotta sitten olleita keskusteluja.

        Kuka lienee tämän aloittanut, ja mitkä lie tyypin motiivit, mutta ei tuo nyt ihan täyspäistä touhu ole.
        Joillakin näyttää olevan tärkeämmän ja paremman tekemisen puute.

        Tällaiset yli viisi vuotta olleet keskustelussa olleet pitäisi poistaa välittömästi.


      • moottorisängynostaja

        miks pitäis poistaa, kotisiili on edelleen olemassa ja kauppa käy.


      • motorisänky

        Eikös tuo Koti-Siili edelleen tuolla ole. Pitäisikö sitten aloittaa uusi viestiketju liikkeestä vai mikäkän on oma motiivisi ettei liikkestä saisi kirjoittaa.


      • Kullakin_harrastuksena
        motorisänky kirjoitti:

        Eikös tuo Koti-Siili edelleen tuolla ole. Pitäisikö sitten aloittaa uusi viestiketju liikkeestä vai mikäkän on oma motiivisi ettei liikkestä saisi kirjoittaa.

        Minun motiivi miksi KotiSiilistä ei saisi kirjoittaa on se, että mulla ei ole rahaa ostaa sieltä huonekaluja vaikka mieli tekisi kun olen niin köyhä. Siksi mä ostankin kaikki huonekaluni halvalla Toivonsäteestä.


      • Still_anyway
        motorisänky kirjoitti:

        Eikös tuo Koti-Siili edelleen tuolla ole. Pitäisikö sitten aloittaa uusi viestiketju liikkeestä vai mikäkän on oma motiivisi ettei liikkestä saisi kirjoittaa.

        Mikä lie oma motiivisi, mutta jos on jotakin huomautettavaa, tai palautteen antamista, niin miksi h*lvetissä sitä ei tehdä suoraan kyseiseen liikkeeseen, vaan ihan tyhjän ja turhanpäiten kirjoitetaan tänne jonnekin suht´koht typerälle keskustelupalstalle? Nimittäin tämän palstan maine on ollut tiedossa jo erittäin pitkään.

        Ei täällä mitään todella asiallista, aitoa, keskinäistä ja vuorovaikutteista, tai toisten kommentteja pohtimista ja miettimistä tapahtuvaa keskustelua synny.
        Liekö koskaan tapahtunukaan?
        Se olisikin se maailman kahdeksas, tai yhdeksäs ihme, jos niin todella tapahtuisi.

        Äskeiset kommentit herätti vaan mieleen ihan täysin aiheellisia kysymyksiä...

        Niin, että miksi?


      • nobody_man
        Still_anyway kirjoitti:

        Mikä lie oma motiivisi, mutta jos on jotakin huomautettavaa, tai palautteen antamista, niin miksi h*lvetissä sitä ei tehdä suoraan kyseiseen liikkeeseen, vaan ihan tyhjän ja turhanpäiten kirjoitetaan tänne jonnekin suht´koht typerälle keskustelupalstalle? Nimittäin tämän palstan maine on ollut tiedossa jo erittäin pitkään.

        Ei täällä mitään todella asiallista, aitoa, keskinäistä ja vuorovaikutteista, tai toisten kommentteja pohtimista ja miettimistä tapahtuvaa keskustelua synny.
        Liekö koskaan tapahtunukaan?
        Se olisikin se maailman kahdeksas, tai yhdeksäs ihme, jos niin todella tapahtuisi.

        Äskeiset kommentit herätti vaan mieleen ihan täysin aiheellisia kysymyksiä...

        Niin, että miksi?

        Kummasti tuota itsekkin viihdyt päivästä toiseen tällä palsalla vaikka kehuja et annakkaan.


    • Annan_kehuja_syystä

      Tässä ajassa ja yhteiskunnassa on koko ajan päällä negatiivinen ilmapiiri.
      Sen vaikutus on jo levinnyt ja ulottunut minuunkin.

      Tämä on vain osatotuus.

      Mieluummin olen kyynikko ja kriitikko, kuin yltiöpositiivinen.

      Kriittisyydelläkin on oma paikkansa tässä maailmassa.
      Jonkun sekin on tehtävä.

      • Itse_Kehu_haisee

        Ei kai se muiden vika ole jos sinä olet katkera ja negatiivinen.


      • Annan_kehuja_syystä

        Kyllä se katkeraksi vetäisi sinutkin jos vehje ei seiso.


      • En_kehunut_itseäni
        Itse_Kehu_haisee kirjoitti:

        Ei kai se muiden vika ole jos sinä olet katkera ja negatiivinen.

        Ei tietenkään. En niin väittänytkään.
        Sanoin, että tässä yhteiskunnassa ja maailmassa jokapaikassa oleva negatiivinen ilmapiiri on vain päässyt vaikuttamaan minuunkin. Siihen törmään joka paikassa.
        Keskustelupalstoilla, uutisissa ja somessa Mm.

        Kriittisyys ja kyynisyys eivät välttämättä tarkoita negatiivisuutta.
        Ne vain ovat tulleet elämänkokemusteni myötä.

        Toki, ainahan olisi parempi, että ajattelisi ennemmin positiivisesti, kuin liian negatiivisesti. Kannatan itsekin sitä tapaa suhtautua asioihin.
        Mutta kuten jo edellä sanoin, yltiöpositiiviseksi ei kannata ryhtyä.
        Pudotus maan pinnalle voi olla liian raju.
        Mieluummin suhtautua asioihin realistisesti ja kriittisesti, kuin sokeasti ja liian sinisilmäisesti.


      • Siinä_sulla_miettimistä
        Annan_kehuja_syystä kirjoitti:

        Kyllä se katkeraksi vetäisi sinutkin jos vehje ei seiso.

        Toimii värkit ihan hyvin.
        Sillä erotuksella, että se ei ole mikään heiluva sellainen.


      • Mikä_vaivaa

        Teitkö jossain vaiheessa elämääsi huonot kaupat jota kadut ja joka katkeroitti sinut. Et kai vain mennyt ostamaan osaketta Asematien nopeasti kyhätystä kerrostalosta...


      • Ette_te_tiedä_kuka_olen
        Mikä_vaivaa kirjoitti:

        Teitkö jossain vaiheessa elämääsi huonot kaupat jota kadut ja joka katkeroitti sinut. Et kai vain mennyt ostamaan osaketta Asematien nopeasti kyhätystä kerrostalosta...

        No, no and again no!
        Eli suomeksi ei, ei ja vielä kerran ei!

        En ole bisnes, enkä mikään liikemies.

        Not in the bisneworld! At all.


      • Sorry_error
        Ette_te_tiedä_kuka_olen kirjoitti:

        No, no and again no!
        Eli suomeksi ei, ei ja vielä kerran ei!

        En ole bisnes, enkä mikään liikemies.

        Not in the bisneworld! At all.

        I´m not in the bisnesworld.


      • kakkoslaatu
        Mikä_vaivaa kirjoitti:

        Teitkö jossain vaiheessa elämääsi huonot kaupat jota kadut ja joka katkeroitti sinut. Et kai vain mennyt ostamaan osaketta Asematien nopeasti kyhätystä kerrostalosta...

        Minä ainakin kadun. Möivät huonompaa tavaraa kuin ikeassa


      • Anonyymi
        kakkoslaatu kirjoitti:

        Minä ainakin kadun. Möivät huonompaa tavaraa kuin ikeassa

        tämä laatuseikka taitaapi riippua ostohinnasta..


    • Keskusteluako_tällainen

      Korostan edelleen, että tänne kirjoittamisen sijaan voisitte antaa sitä rakentavaa palautetta itse sinne liikkeeseen.

      Tänne kirjoittamisesta tulee vain se kuva, että tätä tehdään ihan tahallaan ja ilkeilymielessä.

      Joillakin taitaa olla jotakin jäänyt sinne hampaakoloon, kun pitää vihjata tuotteiden huonosta laadusta sun muusta.

      • Minäainakin

        Palautetta annoin suoraan liikkeeseen ja ikuista ilmaista mainosta. Ja kun tätä ketjua lukee, eivät ole osanneet korjata asiakaspalveluaan.


      • Ottakaapa_onkeen_liike

        Hyvä ja kiitos, että selvensit sitä, mistä kenkä puristaa.

        Kyseisessä suvussa kommunikaatio ja sosiaaliset taidot eivät ole ihan siellä topissa, eli korkeimmassa tasossa.

        Tähän kohtaan pitäisi kai sanoa, että suksi ei oikein ltällä tasolla luista nk. pitäisi.

        Jos kyseinen firm, sen johtoporras ja työntekijät eivät ole ottaneet onkeensa, eli ymmärtäneet, missä on vika ja mistä kenkä todella puristaa.
        Niin omapahan on vikansa ja se tulee näkymään ainakaan konkreettisesti asiakaskatona.
        Ja selvinä myyntitappioina ja tulonmenetyksinä.

        Kannattaisi aina kuunnella asiakaspalautetta, tuli se suoraan tai mistä tahansa foorumista päin.


    • Mersu_mies

      Witut asiakaspalautteesta jos kauppa käy!

    • UusiAsiakasko

      Ei kyllä tämän keskustelupalstan kirjoitusten perusteella uskalla tilata nahkasohvaa puolen suomen päähän tästä liikkeestä. Ihan kuin täällä kinastelisi ko liikkeen myyjät tyytymättömien asiakkaiden kanssa. Hmh.

      • ostinkuitenkin

        No ale petarin kävin hakemassa ja palvelu pelasi. Äkkiä katsomalla näytti olevan kaksi asiakasta per myyjä mutta siinä toisen asiakkaan vielä miettiessä tehtiin kaupat. Huonekaluissa yleensä liikkeestä riippumatta voin todeta ettei voi tietää mitä paketista löytyy. Vialliset tuotteet on kyllä huonekalutehtaan vika eikä myyjäliikkeen.


      • Anonyymi

        tilasin jokin aika sitten netin kautta sohvakaluston ja tuli sovittuna aikana ilman minkäänlaista ongelmaa. kiitos.


    • torikaappias

      Mulla ei ainakaan ole mitään negatiivista sanottavaa kotisiilistä,halvemmat ja paremmat tuotteet kuin kuopiossa,ja hyvä palvelu.

      • Anonyymi

        SAMAA MIELTÄ OLEN KANSSASI torikaappias!
        Kaapuntiin on ihan turha lähtee ylimäärästä maksamaan, kun saman saa täältä halvemmalla.
        Kuljetuskin siilin puljussa taitaa olla 2-3 kertaa halvempi kun yhdessäkään Kuopion puljussa


    • Kuappias

      Enpä osta sohvaa liikkeestä takuu asia kun ei toimi niin ei toimi. Epälin koko takuuta. Ostin sohvan ja tuolin

    • kauppiasIhalainen

      Kaupassa asioineena voin sanoa lyhyesti että myyjä 5/5. Palvelu pelasi.
      Tuote sen sijaan ei ollut aivan priima, joten soitto liikeeseen ja he sanoivat heti että vaihtavat tuotteen(kookkaampi tavara) ja kuljettavat kotiin uuden ja samalla vievät maanantai kpl pois.

      Kyllä jos huonekaluja ostamassa ollaan niin tämä liike kannattaa käydä katsomassa siinä samassa kuin mikä tahansa stemma, masku, isku, mitä näitä nyt onkaan.

    • Vepsis

      Älkää missään nimessä ostako Koti-Siilistä! Odotimme myyjän oman virheen takia ruokailuryhmää kuukauden ajan, jonka jälkeen kyseinen myyjä kehtasi vielä korottaa pakettihintaa sadalla eurolla. Kuljetus saapui perille vasta klo 23 illalla, ja huolimatta siitä, että olimme maksaneet kotiovelle toimituksesta, jouduimme itse raahaamaan suuret paketit kadulta neljänteen kerrokseen, koska kuskilla ei ollut ketään auttamassa.

      Tilausvahvistuksessa ja lopullisessa laskussa summa heitti useilla kymmenillä euroilla, ja kun kysyimme selitystä tälle, oli myyjän vastaus pelkkää ei-oota. Tilaamamme pöytä oli myös aivan erilainen, kuin mitä nettikaupan kuvissa ja tuolit aivan surkeaa laatua! Voi siis suoraan sanoa, että koko paketti lähti takaisin ja äkkiä. IKINÄ en ole saanut näin surkeaa palvelua mistään liikkeestä!

      • Anonyymi

        Turha tässä varmaan kahden vuoden takaista kommenttia on lähteä puimaan mutta voi nyt hyvänen aika, kuluttajana sinä olet vastuussa tilauksesta ja tuotteen valinnasta. Juuri tämän takia nettitilauksia ei isoimmissa huonekaluhankinnoissa kannata tehdä mistään liikkeestä, kuvat ovat luonnollisesti tehostettu, valaistu ja kuvakäsitelty houkuttelevimmiksi, vai osaatko kertoa milloin viimeksi olet saanut vaikkapa mäkkäristä täysin kuvanmukaisen hampurilaisen? Miten ihmeessä voit arvostella myyjäliikkeen palvelun tason kun olet näkemättä tuotteen ostanut?


      • Anonyymi

        nyt oli kyllä aika epäonnistunut negaprovo. enemmän vaikutat vain katkeralta ja kateelliselta. sulle on selvästi kuitenkin yritetty tehdä kaikki parhain mukaan ja yötä myöten toimittaa vielä mutta kiittämättömyys on sun luonne. menisit vain pois lopullisesti


    • recaptha

      Olin tänään tilaamassa sohvan toiselle puolelle suomea, muta jäin miettimään sitä, että sohva pitäisi maksaa ensin ja kuukauden päästä se toimitettaisiin kerrostaloalueen pihalle. Kotisiili. Nyt en uskalla tilata sitä.

      • Luotettava_firma

        Nimimerkille receptha: Eiköhän kyseinen firma ole ihan luotettava. Ainakin meille on aina tullut tilatut tuotteet ja tavarat ihan sovitusti. Eikä ole koskaan ollut ainakaan tähän mennessä mitään ongelmia. Kun vain laittaa osoite ja lähettäjäntiedot oikein ja maksaa, niin varmasti tulee tilattu tuote perille. Ja jos ei tule, niin sitten vika on joko tilaajassa, annetuissa tiedoissa, tai ei ole tilausta maksettu oikein. - Ja jos ei se tilattu ostos tule ajallaan ja sovitusti kotiin, niin pitää tehdä huomautus kyseiselle liikkeelle, ja jos ei sittenkään tule esim. jo etukäteen maksettu tilaus perille; niin sitten pitää tehdä asiasta valitus kuluttaja-asiamiehelle.

        Mutta jos olet neuroottinen, tai pupu on sinulla pöksyssä, niin etkö sitten löydä kaipaamaasi huonekalua omaa asuinpaikkaasi jostakin lähempääkin?

        Yleensä jos on esim. verkon kautta tehty ostos ja tilaus, ja tiedot tehty huolellisesti, niin kaikki tilatut tuotteet ja ostokset tulevat kotiin ihan asianmukaisesti, nk. on sovittu ja kun tilaus on käsitelty, niin tilatut ja ostetut tuotteet tulevat kotiin kuljetettuina.

        Ainakin omalla kohdalla, oli sitten kyse mistä tahansa yrityksestä, asiat ja homma on hoitunut ihan oikein ja juuri nk. pitääkin.


    • Anonyymi

      Konnanjärvi voisi olla hyvä kaupungin nimi, siili kuin kilpikonna.

    • Anonyymi

      Hieman erikoinen paikka kieltämättä. Tiedot sivulla ei ole oikein tai sitten yritellään laskuttaa mitä sattuu. Nettisivut tuntuu olevan aika heikosti tehty ylipäätänsä kun mitään ei voi ostaa suoraa

      • Anonyymi

        Itse eri alan yrittäjänä voin kertoa sinulle tietämätön huutelia että on paljon oy/tmi-kauppoja, joiden on helpompi, kätevämpi sekä myös edullisempi itse hoitaa laskutus omien verkkosivujensa kautta, niin että esimerkiksi sähköpostilla tai puhelimitse käydään asiakkaan kanssa vielä tuotteen tiedot tarkemmin läpi, sovitaan tarkka toimitusaika ja onko paikalla tarvittaessa ihmistä joka kykenee nostamaan tuotetta kaverina ja sitten annetaan tai lähetetään sähköpostilla laskutustiedot.

        Pankin kautta on tehty suorasopimus veloittaa joka ikisestä kaupasta tietyn ison prosenttiosuuden yrityksen tehdessä kaikki työt.

        Ihmisten kannattaa epäröidessä vaikka kaupparekisteristä katsoa onko yritys luotettava, se että ei ole verkkosivuilla suoraa maksu mahdollisuutta ei tee mistään yrityksestä ainakaan huonompaa.

        Kuten alussa mainitsin olen itse pienyrittäjä ja tällä menetelmällä olen laskenut että säästöä on jäänyt huomattavasti enemmän, vaikka hiukan enemmän se aikaa vie 😊

        Hyvää alkavaa syksyä kaikille, ollaan positiivisella mielellä mielummin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse eri alan yrittäjänä voin kertoa sinulle tietämätön huutelia että on paljon oy/tmi-kauppoja, joiden on helpompi, kätevämpi sekä myös edullisempi itse hoitaa laskutus omien verkkosivujensa kautta, niin että esimerkiksi sähköpostilla tai puhelimitse käydään asiakkaan kanssa vielä tuotteen tiedot tarkemmin läpi, sovitaan tarkka toimitusaika ja onko paikalla tarvittaessa ihmistä joka kykenee nostamaan tuotetta kaverina ja sitten annetaan tai lähetetään sähköpostilla laskutustiedot.

        Pankin kautta on tehty suorasopimus veloittaa joka ikisestä kaupasta tietyn ison prosenttiosuuden yrityksen tehdessä kaikki työt.

        Ihmisten kannattaa epäröidessä vaikka kaupparekisteristä katsoa onko yritys luotettava, se että ei ole verkkosivuilla suoraa maksu mahdollisuutta ei tee mistään yrityksestä ainakaan huonompaa.

        Kuten alussa mainitsin olen itse pienyrittäjä ja tällä menetelmällä olen laskenut että säästöä on jäänyt huomattavasti enemmän, vaikka hiukan enemmän se aikaa vie 😊

        Hyvää alkavaa syksyä kaikille, ollaan positiivisella mielellä mielummin!

        joo se on totta että pankki osaa kiskoa ilkeästi välistä ja muutenkin jokaisella ihmisellä on pankkitili ja toisinsanoen me jokainen maksamme pankille tietyn verran vähentääkin erilaisina käyttökuluina.
        jos kerran on mahdollista tehdä nettikauppaa ilman pankin välikättä kuten sanoit, minä ainakin ymmärrän ja suosin tätä. hyvin olit kirjoittanut. hyvää syksyä myös sinulle.


    • Anonyymi

      Tilasin Sevilla TV-tason piti olla rustiikkinen pinta ,tiedän minkälainen se on,mutta tässä oli monessa kohtaa vaaleita rumia länttejä ihan kun räksä oli paskonut aivan kamala.kun soitin asiakaspalveluun myyjä sanoi se kuuluu olla semmonen ei mitään korvausta.kaksi ovinen Ludvig-vitriini ensimmäinen rikkoutunut lasi postin kukjetuksessa ei edes vedetty laatikosta sen enenpää mitä muuta vikaa olisi ollut meni palautuseen.muutaman päivän kuluttua tuli toinen susi kappale.aivan vino ,linkutti lattialla sain korjattua yhdellä huopatassulla,vieläkin keikkuu.toisen oven päällä 3mm rako ,laatikoissa 4 mm rako,toinen ovi ei mene kiinni tasan.kun pyyhin rätiin jäi valkoista tuli mieleen on kuitenkin puuteroitu.sähköpostiin ei vastausta.900 € meni ketuille että se koti - siilistä.VAROKAA.onko muilla kokemuksia?

      • Anonyymi

        Tällä liikkeellä ei ole minkään laista vastuuta ,laatikot suoraan kiinasta tehtaalta tarkastamatta vitriini keikkuu eihän se muuten ole mahdollista,en jaksanut toista kertaa lähettää takaisin.reklamaatioon ei vastata.sattuman kauppaa yksi verkko-kauppa vei luottamuksen kaikkiin.pitää kehua koti-siiliä kaikkiin mahdollisiin paikkoihin että varmaan menee mainos perille👿


    • Anonyymi

      Tilasin ruokailuryhmän. Toimitusaika oli pitkä ja muutamassa kuukaudessa pöydän kansilevy alkoi mennä notkolle. Selvittelyn mukaan pohjaan lyöty tukipuut kosteana ja kuivuessaan kansi käyristyi. Virossa tehty pöytä. Uusi kansilevy tilattiin ja taas odoteltiin pitkä tovi kunnes yksi päivä se vaan ilmoittamatta ilmestyi pihaan. Kuljettaja olisi jättänyt kannen sateeseen jollen olisi vaatinut sitä nostamaan edes sateen suojaan. Kantajaan ei ollut mahdollisuutta varautua koska toimitusta ei ilmoitettu. Kansilevyn vaihto ja viallisen kannen hävitys jäi asiakkaalle. Mitään korvauksia näistä ei saanut vaikka asiasta mainittiin. Uusi kansilevy oli kuljetuksessa kolhittu mutta sitä ei tarpeeksi ajoissa huomattu joten sekin jäi omaksi tappioksi. Asiakaspalvelu muuttui töykeäksi asiaa selvittäessä. Paljon vaivaa ja harmia joten jatkossa kierrän ko. puljun mahdollisimman kaukaa.

    • Anonyymi

      Todella vanhanaikaisia mööpeleitä. Tulee 70 luvun lapsuuden koti mieleen kun käy liikkeessä. Viereinen kauppa taas myy surutta 4v vanhoja renkaita

      • Anonyymi

        höpsis! tyyppi neulamäestä 🙋🏼‍♂️ pari kertaa olemme vaimoni kanssa asioineet ko. liikkeessä kun edes Kuopion kokoisesta kaupungista ei löydy kunnollisia tuotteita tai varsinkaan mitkä olisi tätäpäivää, kotisiilistä näkyy olevan jokalähtöön tyyliä ja jos Kuopion liikkeistä löytyisi niin verrataan kyllä aina hintoja siilinjärvelle, koska saa paljon halvemmalla ja pyrkivät selvästi pitämään hinnat alle muiden firmojen, joten uskon että kauppa käy hyvin. jatkuvasti täällä kuopiossakin näkee kotisiilin autoja huonekaluja kuljettamassa ja paikallisia autoja ei näe juuri koskaan, sitä olen ihmetellyt usein 😊 taitaa kuljetuksissakin olla rajuja eroja hinnoittelussa. JOTEN kommenttisi on selvästi täynnä kateutta tai jokin myyttinen muuri siinä on, ei muuten jotain rengasliikettä myös siihen sotkettaisi 😅 terapiaa on nykyään paljon ja vielä laadukasta, puhu!


    • Anonyymi

      Hieno paikka ja kannattaa käydä sieltä ostamassa huonekaluja!

      • Anonyymi

        Liikkeestä ostettu nahkainen lepotuoli alle 2 vuoden rikkoutui alle kahden vuoden vähäisen käytön jälkeen. Pidän nyt liikettä n.s. huijarin kulta laatuisena!


      • Anonyymi

        Joo todella hieno paikka. Ostin sohvaryhmän ja kaupan tekijäisenä sain lemmikit kotiini missä lie säilyttävät mööpeleitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liikkeestä ostettu nahkainen lepotuoli alle 2 vuoden rikkoutui alle kahden vuoden vähäisen käytön jälkeen. Pidän nyt liikettä n.s. huijarin kulta laatuisena!

        järkikin sanoo että superedulliset tuotteet nyt ei vaan välttämättä kestä yhtä hyvin kuin vaikka joku kotimainen mille valmistaja pystyy antamaan esim. 20vuoden takuun.
        turhan itkijät jotka ehtii halpaa ja hyvää 🤭
        itse en ole kyseisestä liikkeestä ostanut koskaan mitään kun asun sen verran kaukana, mutta nyt oon katellut niiden nettisivulta uutta sänkyä ja toimittaisivat sen kuulema parin päivän päästä kun löytyy heti varastosta.
        kuljetus tosi halpa. Taidan tehdä "kaapan", eikös se Savolainen niin sano 🙂🥲


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo todella hieno paikka. Ostin sohvaryhmän ja kaupan tekijäisenä sain lemmikit kotiini missä lie säilyttävät mööpeleitään.

        Mikähän sohvaryhmä? Tietää varoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo todella hieno paikka. Ostin sohvaryhmän ja kaupan tekijäisenä sain lemmikit kotiini missä lie säilyttävät mööpeleitään.

        jostain luin että Suomen suurimmat huonekaluvarastot ois kotisiilissä, että Siilinjärvelläkin ois 7kpl isoja varastoja joista osa lämmitettyjä varastoja, eli kyllä ne tuotteet säilytetään erittäin tarkasti niiden laadun takaamiseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jostain luin että Suomen suurimmat huonekaluvarastot ois kotisiilissä, että Siilinjärvelläkin ois 7kpl isoja varastoja joista osa lämmitettyjä varastoja, eli kyllä ne tuotteet säilytetään erittäin tarkasti niiden laadun takaamiseksi.

        Olin tuolla vuosia sitten töissä, sohvat ainakin silloin säilytettiin kylmissä varastoissa, osa keittiökalusteista oli näenneäsesti lämpimässä varastossa, mutta sielläkin talvella sisätilat pakkaselle meni.

        Tiedä sitten miten nykyisin.


    • Anonyymi

      ei kyllä ole varomista, asiakas itse vaikuttaa käytöksellään usein mitä vastataan

    • Anonyymi

      Yritin palauttaa viallista tuolia niin vastaus oli että olet itse hajottanut tuolin jalan. En astu ikinä enää ko liikkeeseen.

    • Anonyymi

      Tilasin petauspatjan sieltä. Tuli tosi outo ja ohut versio petauspatjasta, ei sitä merkkiä, jonka tilasin ja maksoin. Onneksi en tilannut enempää, ajattelin tukea kotimaista firmaa, mutta tosi huono firma ja asiakaspalvelu ala-arvoista..

      • Anonyymi

        Minulla kävi kerran samalla tavalla että toimittivat väärän petauspatjan.
        Kun toimittivat sänkyä tulin ulos vastaan kantamaan kaverina ja huomasin auton olevan täynnä huonekaluja ja näytti että olisi ollut vielä kolme samanlaista sänkyäkin kyydissä mikä meillekin oli tulossa ja olin tilannut siihen erikoispaksun petarin, noh siinä mentiin varmaan sekaisin kun ei ollutkaan se normaali petari mikä siihen pakettiin kuului, NO myöhemmin samana iltana huomasin asian ja soitin liikkeeseen, niin seuraavana päivänä toivat oikean petarin! Olivat pahoillaan, mutta minä en jaksa valittaa pienestä ja kun asia hoidettiin vielä noin hienosti ja ystävällisesti niin aion asioida jatkossakin tässä kaupassa.
        Näitä kommentteja kun katsoo niin sääli, miten raskaasti osa ottaa tämmöiset vahingot, koska ihminenkin on erehtyväinen ja PÄÄASIA että homma hoidetaan kuntoon!
        Jotkut eivät osaa arvostaa mitään ja kaikesta pyritään valittamaan ja leimaamaan valheellisesti, vieläpä nimettömänä.
        - Jarmo Känninen


    • Anonyymi

      Ihminen on kyllä jännä otus, me tykätään yleensä vain negatiivisista asioista puhua ja varsinkin naamattomana vastuutta kirjoittaa mitä sattuu ja huudella törkeyksiä näissä saiteissa, pidetään hyviä asioita usein jotenkin päivänselvinä.
      Jos tähänkin typerään viestiketjuun jokainen laittaisi hyvät kokemuset, tämä alusta tukehtuisi pitkälti niihin viestiin ja palautteisiin 😀
      veikkaanpa, jos kokemukset jaettaisiin hyviin ja huonoihin, niin 98% olisi tyytyväisiä, ei siellä koti-siilissä muuten kauppa kävisi tuohon malliin 🤔😲

      • Anonyymi

        Halvalla vanhanaikaista tavaraa. Sehän myy tällä kylällä, lottovoittajat hakee mööpelinsä Kuopiosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Halvalla vanhanaikaista tavaraa. Sehän myy tällä kylällä, lottovoittajat hakee mööpelinsä Kuopiosta.

        Lottovoittajista en tiedä mutta eurojackpot voitto porukassa olin mukana ja kuukausi siitä niin päätimme uusia kalustusta.
        Kaikki kalusteet ostimme Koti siilistä.
        Kiertelimme Kaupungin myymälät ja selasimme netistä useita eri huonekalukauppoja, kävi selväksi että samanlaiset sohvat ja sängyt sekä pari vastaavaa vitriiniä saataisiin omalta kotikylältä edullisemmin ja niin ostettiinkin, tingittiin vielä niin saatiin kunnon pakettialennus ja ilmaiset kotiinkuljetukset minun ja mieheni kotiin ja lapseni asuntoon Kuopioon.
        Myös naapurini oli Herkkupadan porukassa ja hänkin oli uusinut kalustusta mökillensä miehensä kanssa Koti siilistä


      • Anonyymi
        siilintyttö71 kirjoitti:

        Lottovoittajista en tiedä mutta eurojackpot voitto porukassa olin mukana ja kuukausi siitä niin päätimme uusia kalustusta.
        Kaikki kalusteet ostimme Koti siilistä.
        Kiertelimme Kaupungin myymälät ja selasimme netistä useita eri huonekalukauppoja, kävi selväksi että samanlaiset sohvat ja sängyt sekä pari vastaavaa vitriiniä saataisiin omalta kotikylältä edullisemmin ja niin ostettiinkin, tingittiin vielä niin saatiin kunnon pakettialennus ja ilmaiset kotiinkuljetukset minun ja mieheni kotiin ja lapseni asuntoon Kuopioon.
        Myös naapurini oli Herkkupadan porukassa ja hänkin oli uusinut kalustusta mökillensä miehensä kanssa Koti siilistä

        Hehheh näet siis unta voitosta. Kiva on köyhän uneksia😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hehheh näet siis unta voitosta. Kiva on köyhän uneksia😄

        sääli jos et ollut voittoporukassa kerran joudut uneksimaan 😊


      • Anonyymi
        siilintyttö71 kirjoitti:

        sääli jos et ollut voittoporukassa kerran joudut uneksimaan 😊

        Lottovoittajilla on sellainen tapa että ne luuraavat täällä suoli24 palstoilla kun niillä ei ole mitään tekemistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lottovoittajilla on sellainen tapa että ne luuraavat täällä suoli24 palstoilla kun niillä ei ole mitään tekemistä.

        miljonäärit ne hyppii kymmenen kerroksen ikkunoista ja ottaa yliannoksia, sillä lottovoitollakin voi olla samoja jälkijäristyksiä.


    • Anonyymi

      Eikös se asiakas pitäisi olla se joka tavaran ostaa ja itse tutkii onko se sohva semmoinne joka kestää muutaman vuoden ainakin !

      mutta jos ei ole mitään tajua itsellä mitä on ostamassa niin kukas se silloin on tyhjää ostanut.

      • Anonyymi

        Mutta entäs jos siellä on jotain elävää sisällä.


    • Anonyymi

      Kyllä asiakaspalvelu huononee kun polvi nuorenee..nuoriso tekee mitä huvittaa.palvellaan ja käydään töissä jos huvittaa

      • Anonyymi

        tiedän kyseiset ihmiset ja jos töissä ovat 6-7pv viikossa nii ei paljon enemmän taida pystyä enää.
        sinä et selvästi ainakaan ole työelämässä ja siksi sinua onneton harmittaa kun toiset tekee töitä, tai no tuttuna voin sanoa että liikaa töitä!


      • Anonyymi

        Olisiko yhtään mahdoton ajatus se, että te tappelupukarit ja mitä ilmeisimmin huonoissa väleissä olevat voisitte kokoontua saman pöydän ääreen ja keskustella sivistyneesti ja asiallisesti ja mieltä painavat asiat keskenänne? Niin, että ne mahdollisesti jotakin hampaan kolossa olevat asiat viimeinkin tulisi selvitetyksi.

        Sen sijaan kuin rähjätä ja haukkua toisianne tällä keskustelupalstalla?


    • Anonyymi

      Tiällä pölöjällä sua hyvvee palavelua, tuuha viitostuville ja osta meijän rakkaan kylän tuotteita. Ollaan siilistä myökii.

    • Anonyymi

      Tilasin sohvan nyt sitten jännitetään tuleeko kotiin uudet lemmikit.

      • Anonyymi

        Asenteesi on ainakin naurettavan typerä, kertoo sinusta ihmisenä paljon, kun tämmöisiä pitää kirjoittaa


    • Anonyymi

      pelkästään saatu hyvää palvelua ja kyllä meidän myyjä ei ainakaan ollut asiantuntematon, tiesi mistä puhui ja antoi tilaa myös meidän katsella rauhassa, mieheni intoutui vielä tinkimäänkin ja kannatti niin saatiin alennustakin, mitä ei oltu ennen Kuopion liikkeistä saatu, tuntuu että kuopiossa niillä on kiinteät hinnat kuin ruokakaupassa.
      jatkossa aiomme asioida myös siilinkalusteella.

    • Anonyymi

      Kerran satuin vahingossa näkemään, kun korjasivat ilmeisesti asiakkaan reklamaatiopatjaa. Yllätyin, kun sinne meni vaahtomuovia ja jopa vanhoja pyyhkeitä. Ei minun mielestä hyvää palvelua.

      • Anonyymi

        Ounou


      • Anonyymi

        Erittäin törkeää nimettömänä kirjoitella asiasta kun et tiedä mitä siellä on tehty sillä hetkellä.
        Ainahan mustamaalata voi, vaan onko se viisasta.
        Järjettömiä kommentteja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erittäin törkeää nimettömänä kirjoitella asiasta kun et tiedä mitä siellä on tehty sillä hetkellä.
        Ainahan mustamaalata voi, vaan onko se viisasta.
        Järjettömiä kommentteja.

        Kohta losahtaa..


    • Anonyymi

      Viikko tilauksen jälkeen tuli oikea tilaus ehjänä kotiovelle asti. Olen tyytyväinen.

      • Anonyymi

        No sepäs saavutus pöljän varastohallista.


    • Anonyymi

      Tilasin postimyynnistä kesäkalusteet ja olen tyytyväinen edulliseen toimitukseen kotiovelle.

      • Anonyymi

        Onpa hienosti että ihan kotiovelle siihen navetan viereen. Kyllä täällä pöljällä osataan.


    • Anonyymi

      Halapaa kiina kopio kamaa karmeella katteella no mutta saahan sitä pyytää jos joku maksaa :D

    • Anonyymi

      Näinhän se on jos asiakas tulee ostamaan vasemman käden rukkasta eikä osaa päättää niin ostaakin oikean jala sukan...myyjän vikahan se on.

    • Anonyymi

      Täällä selkeästi firman "omat pojat" ovat äkkiä puolustautumassa, miten muuten menisi asia niin ihon alle ja provosoidutaan puolustuskannalle (hyökkäys on paras puolustus?), kertoo älykkyyden hyödyntämisen tasosta.

      Homma on niin että yrittäjillä reklamaatioita ja asiakasta pitää kuunnella, kun usein syytä onkin. Miten sitä muuten voi kehittyä?

      Itse sain huonoa palvelua, missä osattiin hienosti väistää vastuuta vaikka viasta firma tiesikin, sillä puhelimessa firma paljasti vahingossa itsensä tietäneensä virheestä. Pahoittelua ei tullut, virhettä ei myönnetty vaikka se tiedettiin firman puolelta, ja ilmeisesti pomo äkkiä lopetti puhelun kun ilmoitin reklamaatiosta.
      Jokatapauksessa vastuunväistäjät tulevat aina kusemaan nilkkaansa elämässään, tavalla tai toisella. En tule koskaan tilamaan täältä mitään, sehän on ihan selvä.

    • Anonyymi

      Piti olla 60 asteessa pestävä petari, mutta ei ollut. En osta liikkeestä mitään isompaa tai kalliimpaa tavaraa, kun ei voi luottaa.

      Joutuu miettimään, miten kysymyksensä asettaa. Vastataan vain kapeasti mitä on kysytty mutta ei kerrota tuotteen käyttöön liittyvistä muista ominaisuuksista, jotka kuitenkin olisivat tärkeitä tietoja ostajan kannalta.

    • Anonyymi

      Onko tämä pöljän kirpputori vielä pystyssä? Haju ei sohvassa mielyttänyt eli piti viedä kaatikselle.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe