Kokkolan autokoulut! Tärkeää

*tyttö*123

Etsin itselleni autokoulua, mihin nyt joku kerta ilmoittautuisin. Mutta haluisin vähän teijän kokemuksia kuulla näistä kokkolan autokouluista.
Jos jollin olis kokemuksia esim. Se Drivers, Auto-haro ja jp-autokoulu niin kertokaa, myös muista kokkolan autokouluista tietoa!

Eniten mua kiinnostais tuo Se Drivers ja jos joku joskus on käynyt tossa Se Drivers autokoulussa niin millaset opettajat oli? kauanko teoriatunnit kesti? kertokaa..

30

5757

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noitakin

      Happy Driversilla itse ajoin ja olin tyytyväinen. Opettajat mukavia ja muutenkin leppoinen ilmapiiri. Hinnoista en osaa sanoa, mutta niitäkin kannattaa vertailla.

      • ajoin happy driversilla

        ja tykkäsin, siitä tosin aikaa monta vuotta ;)


    • Nimetön

      olen tyytyväinen. Kaikki meni kuten sovittiin. mukavat opettajat. Suosittelen.

      • *tyttö*123

        Kiitos kaikille tähän mennessä antamistanne tiedoista:)
        voisitteko kertoo mm. näitä asioita:
        1.Kauanko yks teoritunti kesti?
        2.Teittekö jonkunlaisia pari tai ryhmätöitä?
        3.Minkä ikäistä porukkaa autokoulussa silloin oli?
        4.Kauanko yks ajotunti kesti?

        Kertokaapa..


      • rouh
        *tyttö*123 kirjoitti:

        Kiitos kaikille tähän mennessä antamistanne tiedoista:)
        voisitteko kertoo mm. näitä asioita:
        1.Kauanko yks teoritunti kesti?
        2.Teittekö jonkunlaisia pari tai ryhmätöitä?
        3.Minkä ikäistä porukkaa autokoulussa silloin oli?
        4.Kauanko yks ajotunti kesti?

        Kertokaapa..

        Itse kävin Ramin autokoulussa. Se taitaa olla nyt JP:nkaa yhdistettynä. Ihan kiva mesta. Yks teoriatunti taisi olla ehkä 40min tai puol toista tuntii. Ei ollu pari tai ryhmätöitä paitsi kerran ehkä oli silleen että tietsikan ääres pohdittii mikä ois oikea tapa vaihtoehdoista. Oli minun aikana joku 30vee nainen opettelemassa. Ajotunnit kesti jotai 20-40min. Viimeisin ajotunti ainaki minulla 2vaiheessa meni johonki tunnin kestoiseen. Ei ole ku muutamia päiviä ku hain vakikortin. Eli aika tuore tapaus olen kans. Kakkos vaihe oli minusta aika paskamaista. Yhden päivän 1tunnin ajo eli kakkos vaiheen maksu 250euroa. Tympäsi se hinta jos suhteuttaa. Mutta osaanpahan taloudellisen ajon. Nii ku testattii ni vitsillä letkautin opelle *mullapa meni paremmi taloudellisesti ku sulla xD ja 10vuotta oot opettanu* :). Oisko sulla jotai yhteystietoja itsestäsi vaik mesee :)?. Olisi kiva rupatella lisää aiheesta ja muutenki uusia tuttavuuksia :)


      • WaffenSS

        Myös JP:llä ja kaksi päivää sitten sain kortin.. eroja muihin autokouluhuin on se että jos lupaavat jotain niin aikataulu pitää.. kuten esim harolla helposti venähtää.. opettajat mukavia ja pääsee yhden tunnin ajamaan automaatti autollakin.


      • Mukana ollut
        WaffenSS kirjoitti:

        Myös JP:llä ja kaksi päivää sitten sain kortin.. eroja muihin autokouluhuin on se että jos lupaavat jotain niin aikataulu pitää.. kuten esim harolla helposti venähtää.. opettajat mukavia ja pääsee yhden tunnin ajamaan automaatti autollakin.

        Moikka!
        Olen itse tutustunut eri autokouluihin ja olen huomannut hiukka eroja.Ainakin Auto-Harolla tulee asiallista tietoa ja palvelu hyvää.
        Suosittelen menemistä sinne.


      • *tyttö*123
        rouh kirjoitti:

        Itse kävin Ramin autokoulussa. Se taitaa olla nyt JP:nkaa yhdistettynä. Ihan kiva mesta. Yks teoriatunti taisi olla ehkä 40min tai puol toista tuntii. Ei ollu pari tai ryhmätöitä paitsi kerran ehkä oli silleen että tietsikan ääres pohdittii mikä ois oikea tapa vaihtoehdoista. Oli minun aikana joku 30vee nainen opettelemassa. Ajotunnit kesti jotai 20-40min. Viimeisin ajotunti ainaki minulla 2vaiheessa meni johonki tunnin kestoiseen. Ei ole ku muutamia päiviä ku hain vakikortin. Eli aika tuore tapaus olen kans. Kakkos vaihe oli minusta aika paskamaista. Yhden päivän 1tunnin ajo eli kakkos vaiheen maksu 250euroa. Tympäsi se hinta jos suhteuttaa. Mutta osaanpahan taloudellisen ajon. Nii ku testattii ni vitsillä letkautin opelle *mullapa meni paremmi taloudellisesti ku sulla xD ja 10vuotta oot opettanu* :). Oisko sulla jotai yhteystietoja itsestäsi vaik mesee :)?. Olisi kiva rupatella lisää aiheesta ja muutenki uusia tuttavuuksia :)

        juu on mulla mese ja ois sitä ihan kiva rupatella mesessä:)


      • rouh
        *tyttö*123 kirjoitti:

        juu on mulla mese ja ois sitä ihan kiva rupatella mesessä:)

        Nooh ossani [email protected] mutta en ole enää sitä mitä toi ossa kertoo..se on vanha juttu. Otahan talteen :).


      • kouluissa
        WaffenSS kirjoitti:

        Myös JP:llä ja kaksi päivää sitten sain kortin.. eroja muihin autokouluhuin on se että jos lupaavat jotain niin aikataulu pitää.. kuten esim harolla helposti venähtää.. opettajat mukavia ja pääsee yhden tunnin ajamaan automaatti autollakin.

        Ootko sä ollu kaikissa autokouluissa kun noin sanot... ei ainakaan Happy Driversissa mikään venähtäny,kun sanoit et erona muihin!Happy Drivers on paras! Ja tarkat ja ammattitaitoiset opettajat.


    • on hyvä

      Itse ajoin JP:llä ja tykkäsi kovasti. Siellä ovat hyvät ja rauhalliset opettajat. Itse kärsin paniikkihäiriöstä mutta JP:llä siitä ei ollut vaivaa. Kaikki pitää mitä sovitaan. Ja siellä on sopivan pienet autot (itse kammoksuin isoja autoja). Kaikista kallein paikkahan se on, mutta laatu on sen arvoista. Inssissäkin olivat mukana niin oli paljon helpompi ja varmempi ajaa. Kiitokset siis Arille hyvästä opetuksesta.

      1. Yksi teoria kesti 1,5-2tuntia ja niitä oli 2krt/vko
      2. Ei ollut mitään paritöitä eikä ryhmätöitä
      3. Suurin osa oli täyttämässä 18 jotka olivat samaan aikaan kanssani (itse hieman vanhempi olin)
      4. Ajotunti kesti n. 45 minuuttia

      • *kwwiii*

        Mielestäni JP on halvin autokoulu kokkolassa. Itse olin Ramilla ja siellä oli tosi kivaa ja opettaja tosi mukava.


      • kokemus . . .

        JP:llä mukavaa porukkaa ja kortti tuli 2 päivää synttäreiden jälkeen, joissakin kouluissa siihen kuulemma saattaa mennä viikkoja tai kuukausia. SUOSITTELEN!


      • *tyttö*123

        Nyt toi JP rupesi kiinnostamaan minua:)
        Kun on niitä teoritunteja niin kauanko se yks teoritunti kesti aina yheltä päivältä.
        Kestääkö happy Drivers:sissä 3h teoritunnit ja siihen kuuluu myös tauaot?
        Entä kestääkö JP:llä 1,5-2h yhteensä taukoineen ne teoriatunnit.

        Onko muuten noil muil autokouluilla sivuja kun..
        -Happy Drivers
        -JP-autokoulu
        -autokoulu rami mikä toimii nykyään yhteistyissä jp autokoulun kanssa.


      • vielä se

        Että kortin todella sai nopeasti. Mulla meni about kuukausi kun kortti oli taskussa. Sain ajotunteja n. 4/vko että urakalla meni ja oppikin paremmin kun ei ollut niin hirveen pitkiä välejä ajoissa. Kannatan sinne menoa.


      • *tyttö*123
        vielä se kirjoitti:

        Että kortin todella sai nopeasti. Mulla meni about kuukausi kun kortti oli taskussa. Sain ajotunteja n. 4/vko että urakalla meni ja oppikin paremmin kun ei ollut niin hirveen pitkiä välejä ajoissa. Kannatan sinne menoa.

        kiitos taas tiedoista:)
        Voisitko kerto vielä Jp:stä mm näitä asioita..
        1.Millasia ne liikenne opettajat olivat? osasivatko opettaa hyvin ja esim. ajotunnilla jos tuli virhe niin rupesko opettaja heti ns. "mäkättämään ja valittamaan" tai miten ajo opettaja toimi kiperissä tilanteissa?
        2.Kun oli se inssi niin kertoko ope aina minne suuntaan ajetaan tai miten?
        3.Teittekö minkäänlaisia pari tai ryhmätöitä?
        4.Kauanko yks teoritunti kesti jos lasketaan mukaan kaikki tauot yms.
        5.Kun teil oli niitä ajotunteja niin oliko aina se sama ajo opettaja mukana neuvomassa?
        6.Ottiko ne oppilaitten toiveita huomioon noitten ajotuntejen suhteen?
        7.Mitä siihen hintaan sisälty ja paljonko maksoi?

        Kiitos paljon tiedoista jos voisit vastata viel näihin kaikkiin kysymyksiin


      • lisää
        *tyttö*123 kirjoitti:

        kiitos taas tiedoista:)
        Voisitko kerto vielä Jp:stä mm näitä asioita..
        1.Millasia ne liikenne opettajat olivat? osasivatko opettaa hyvin ja esim. ajotunnilla jos tuli virhe niin rupesko opettaja heti ns. "mäkättämään ja valittamaan" tai miten ajo opettaja toimi kiperissä tilanteissa?
        2.Kun oli se inssi niin kertoko ope aina minne suuntaan ajetaan tai miten?
        3.Teittekö minkäänlaisia pari tai ryhmätöitä?
        4.Kauanko yks teoritunti kesti jos lasketaan mukaan kaikki tauot yms.
        5.Kun teil oli niitä ajotunteja niin oliko aina se sama ajo opettaja mukana neuvomassa?
        6.Ottiko ne oppilaitten toiveita huomioon noitten ajotuntejen suhteen?
        7.Mitä siihen hintaan sisälty ja paljonko maksoi?

        Kiitos paljon tiedoista jos voisit vastata viel näihin kaikkiin kysymyksiin

        1. Opettajat ovat rauhallisia eivätkä valittaneet/ mäkättäneet kertaakaan. Virheitä saa tulla ja pitääkin tulla. Rauhassa kertoivat jos virhe tuli ja miten siinä tilanteessa olisi pitänyt toimia toisin jos ei itse huomannut. Itsellä ei kiperiä tilanteita tullut joten en siihen voi vastata, mutta varmaan samanlain toimivat silloinkin.
        2. Inssi valvoja (katsastus-mies) tulee etupenkille ja kertoo onko kyseessä maantieajo vai risteysajo. Maantieajossa keskitytään ajamaan maantiellä ja risteysajossa ajellaan kaupungissa.
        Risteysajo: inssin valvoja kertoo ennen lähtöä sinulle muutaman paikan esim. sittari, uimahalli, sairaala. Sinun tehtävä on ajaa järjestyksessä niiden luo ihan mitä reittiä itse haluat kunhan ajat liikennesääntöjen mukaan. Valvoja seuraa ajoasi ja kirjaa virheet jotka lopuksi käytte läpi katsastusasemalla, silloin saat tietää menikö läpi.
        3. Ei mitään pari/ryhmätöitä
        4. yhtenä päivänä 1,5h toisena 3h eli tunnit 2krt/vko
        5. Sama opettaja joka kerta
        6. Kuunteli ja toteutti toiveitakin
        7. silloin perusosa oli 1080 inssi teoria
        Vuoden alusta kaikki hinnat nousseet joten käy kysymässä uudet hinnat.

        Ajotunteja on tullut ainakin lisää, en tiedä teoriatunneista. Käy itse kysymässä.

        ILOISIN MIELIN AUTOKOULUUN! KUKAAN EI OLE SIELTÄ ILMAN KORTTIA POISTUNUT!


      • *mie*
        lisää kirjoitti:

        1. Opettajat ovat rauhallisia eivätkä valittaneet/ mäkättäneet kertaakaan. Virheitä saa tulla ja pitääkin tulla. Rauhassa kertoivat jos virhe tuli ja miten siinä tilanteessa olisi pitänyt toimia toisin jos ei itse huomannut. Itsellä ei kiperiä tilanteita tullut joten en siihen voi vastata, mutta varmaan samanlain toimivat silloinkin.
        2. Inssi valvoja (katsastus-mies) tulee etupenkille ja kertoo onko kyseessä maantieajo vai risteysajo. Maantieajossa keskitytään ajamaan maantiellä ja risteysajossa ajellaan kaupungissa.
        Risteysajo: inssin valvoja kertoo ennen lähtöä sinulle muutaman paikan esim. sittari, uimahalli, sairaala. Sinun tehtävä on ajaa järjestyksessä niiden luo ihan mitä reittiä itse haluat kunhan ajat liikennesääntöjen mukaan. Valvoja seuraa ajoasi ja kirjaa virheet jotka lopuksi käytte läpi katsastusasemalla, silloin saat tietää menikö läpi.
        3. Ei mitään pari/ryhmätöitä
        4. yhtenä päivänä 1,5h toisena 3h eli tunnit 2krt/vko
        5. Sama opettaja joka kerta
        6. Kuunteli ja toteutti toiveitakin
        7. silloin perusosa oli 1080 inssi teoria
        Vuoden alusta kaikki hinnat nousseet joten käy kysymässä uudet hinnat.

        Ajotunteja on tullut ainakin lisää, en tiedä teoriatunneista. Käy itse kysymässä.

        ILOISIN MIELIN AUTOKOULUUN! KUKAAN EI OLE SIELTÄ ILMAN KORTTIA POISTUNUT!

        Pientä korjausta: inssissä ei ole "katsastus-mies" vaan tutkinnon vastaanottaja, jolla on autokoulun opettajan koulutus ja työkokemus.

        Ite ajoi kortin n. 4 vuotta sitten ja ainakin silloin tutvo sanoi aina jos piti jostain kääntyä, eikä vaan kehottanut ajamaan johonkin tiettyyn paikkaan. Hankalaahan se onkin jos ei tunne kaupunkia tosi hyvin. Jos näin on, kannattaa siitä varmaan sanoa tutvolle ettei sitten tule koko inssiajoaikaa pyörittyä ympyrää. :)


      • *tyttö*123
        *mie* kirjoitti:

        Pientä korjausta: inssissä ei ole "katsastus-mies" vaan tutkinnon vastaanottaja, jolla on autokoulun opettajan koulutus ja työkokemus.

        Ite ajoi kortin n. 4 vuotta sitten ja ainakin silloin tutvo sanoi aina jos piti jostain kääntyä, eikä vaan kehottanut ajamaan johonkin tiettyyn paikkaan. Hankalaahan se onkin jos ei tunne kaupunkia tosi hyvin. Jos näin on, kannattaa siitä varmaan sanoa tutvolle ettei sitten tule koko inssiajoaikaa pyörittyä ympyrää. :)

        No itse en tunne hyvin tätä kokkolaa:) tunnen kyllä aikas hyvin tämän ydin-keskustan, mutta muuta paikkoja sitten en tunnekkaan niin hyvin.:)
        Ajattelin jos inssissä opettaja sanoisi muutaman paikan missä pitää ajaa, niin en pakosti oikein osaisi:) Olisi hyvä että opettaja inssissä voi sanoo aina mistä risteyksessä pitäis kääntyä tai muuten se menis siihen että ajaisin ympyrää täällä:)


      • ajoin
        *mie* kirjoitti:

        Pientä korjausta: inssissä ei ole "katsastus-mies" vaan tutkinnon vastaanottaja, jolla on autokoulun opettajan koulutus ja työkokemus.

        Ite ajoi kortin n. 4 vuotta sitten ja ainakin silloin tutvo sanoi aina jos piti jostain kääntyä, eikä vaan kehottanut ajamaan johonkin tiettyyn paikkaan. Hankalaahan se onkin jos ei tunne kaupunkia tosi hyvin. Jos näin on, kannattaa siitä varmaan sanoa tutvolle ettei sitten tule koko inssiajoaikaa pyörittyä ympyrää. :)

        reilu puoli vuotta sitten ja silloin sanottiin vain paikat minne mennä. kyllä ne tarvittaessa neuvoo hieman jos ei tunne kaupunkia hyvin.


      • *tyttö*123 kirjoitti:

        kiitos taas tiedoista:)
        Voisitko kerto vielä Jp:stä mm näitä asioita..
        1.Millasia ne liikenne opettajat olivat? osasivatko opettaa hyvin ja esim. ajotunnilla jos tuli virhe niin rupesko opettaja heti ns. "mäkättämään ja valittamaan" tai miten ajo opettaja toimi kiperissä tilanteissa?
        2.Kun oli se inssi niin kertoko ope aina minne suuntaan ajetaan tai miten?
        3.Teittekö minkäänlaisia pari tai ryhmätöitä?
        4.Kauanko yks teoritunti kesti jos lasketaan mukaan kaikki tauot yms.
        5.Kun teil oli niitä ajotunteja niin oliko aina se sama ajo opettaja mukana neuvomassa?
        6.Ottiko ne oppilaitten toiveita huomioon noitten ajotuntejen suhteen?
        7.Mitä siihen hintaan sisälty ja paljonko maksoi?

        Kiitos paljon tiedoista jos voisit vastata viel näihin kaikkiin kysymyksiin

        Ite ajoin kans jp:llä ja suosittelen.. Kummastuttaa nuo joilla kokemusta kaikista autokouluista, ei ite tarttenu korttia ajaa kuin yhdessä koulussa.. mutta asiaan...

        1. Todella rennot opettajat. Itse ajoin melkein kaikki ajotunnit Arin opastuksessa enkä voi kun kehua.. Osaa opettaa todella hyvin. Huumoria tuli tuutintäydeltä ja jännittämään ei kerenny missään välis. Eikä todellakaan mäkättänyt virheistä vaan opasti selkeesti ja fiksusti.
        2. Ei inssissä ole ope mukana ellet tahdo, ja vaikka tahtoisitkin, niin istuu takapenkillä hiljaa (ei ole lupa puhua). Itsellä inssi sano että "käytäs mut kiertoajelulla näissä paikoissa ...." ja kerto listan paikoista missä halusi käydä, itse sai valita reitin. Mutta jos ei paikat ole tuttuja, niin opastavatkin kyllä.
        3.Eip ollut moisia.
        4.1,5-2h tais olla.
        5.Itsellä oli yhtä luukuunottamatta sama ope kaikilla ajotunneilla.
        6.Todella hyvin. Itse sovin ajotunnit sen mukaan että pääsin ajotunnin aikana kotoa kouluun tai koulusta takaisin. Ettei tarvinnut vaimoa hätyytellä kuskaamaan ja säästi siinäkin.
        7.Tota en enää muista, ei erityisemmin kiinnostanut. Mutta kun hinnan alunperin tiedustelin, niin jp tais olla halvin (ajoin kortin rohkee vuosi sitten näin "vanhalla" iällä).


    • kokemuksia..

      Itse kävin SE driversilla ja se oli Kokkolan halvin autokoulu (viime vuonna ainakin). Muistaakseni kortille tuli hintaa 850€ ja senkin sain maksaa kolmessa erässä.

      Miinuspuolena se, että vain yksi opettaja joten ajotunteja sai todellakin välillä odottaa ja koko kortin hankkimisessa kesti puoli vuotta.

      Mun mielestä yksi teoriatunti oli aina se 45 minuuttia ja niitä pidettiin 2-3 kerralla ja ehkä 1-3 kertaa viikossa.

      Muuten olin tyytyväinen kyseiseen autokouluun, mutta toki vähän harmitti kun kortin saamisessa kesti niin kauan harvojen ajotuntien vuoksi.

    • Mie vaan

      Kannattanee käydä katsomassa Autokoululiiton sivut, www.autokoululiitto.fi. Sivuilta löytyy hyvää tietoa yleensä kortin hankkimisesta ja autokouluista. Sivuilta voi myös hakea esim. tietyn kaupungin autokouluja, mutta tiedot näyttivät ainakin Kokkolan osalta vanhentuneen.

      Ainahan voi käydä kyselemässä kouluista paikan päältä hintoja yms. tai vaikka soittaa. Kysyttäessä kyllä varmasti kertovat esim. mitä autoja käyttävät opetuksessa tms.

      Kannattaa muistaa että teoriatuntien/ajotuntien kestolla tai muiden kurssilaisten iällä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, millaista palvelua saat. Autokoulun tarkoitushan on kouluttaa ennenkaikkea turvallisia kuljettajia. Sillä ei ole ajotaidon eikä myöhemmän ajokokemuksen kanssa mitään tekemistä, saako kortin heti 18-vuotispäivänä vai vasta sen jälkeen. Aina ehtii kartuttaa ajokilometrejä.

      Antoisaa autokouluaikaa Sinulle valitsemassasi koulussa, ja turvallisia kilometrejä tulevaisuudessa!

      • *tyttö*123

        Tiedättekö että onko muilla autokouluilla nettisivuja kun näillä:
        Habby Drivers
        jp-autokoulu
        ramin autokoulu mikä toimii nykyään yhteistyissä jp autokoulun kanssa!


    • agdfasdf

      Kuules nyt tytsy. Sillä autokoululla ei ole mitään väliä, vaan sillä mitä sinun korvien välissä on. Toiset ihmiset kun sattuvat vaan olemaan umpitumpeloita, ja toiset eivät. Nämä umpitumpelot kun sitten eivät menesty autokoulussa x, niin sitä autokouluahan pitää ensitöikseen syyttää. Kouluissa on tietysti toki eroja, toiset opettajat kestävät idiootteja ja täysin avuttomia, oppimiskyvyttömiä oppilaita pidempään kuin toiset, toisilla palaa pinna heti. Ehkä huomaavat potentiaalisen "nainen ratissa" tapauksen nopeammin kuin toiset.
      Joten onnea ja menestystä kun kouluja noin vertailet ja kyselet, taidat itse olla epävarma omista kyvyistäsi, kun noin haastelet.

      • *tyttö*123

        Saahan sitä kait kysellä täällä muitten kokemuksia tai onko se kielletty??!!
        Olen esim. kuullut huhuja yhdestä autokoulusta!
        Haluisin autokouluun missä olis mukavat opettjat ja muutenkin hyvä ilmapiiri!


      • saat kysellä
        *tyttö*123 kirjoitti:

        Saahan sitä kait kysellä täällä muitten kokemuksia tai onko se kielletty??!!
        Olen esim. kuullut huhuja yhdestä autokoulusta!
        Haluisin autokouluun missä olis mukavat opettjat ja muutenkin hyvä ilmapiiri!

        Älä välitä idiooteista joiden on pakko päästä aukomaan päätänsä joka paikkaan.


      • tyttö oli Ramilla
        saat kysellä kirjoitti:

        Älä välitä idiooteista joiden on pakko päästä aukomaan päätänsä joka paikkaan.

        Heips

        Tyttäreni oli Ramilla ja tykkäs kovasti,olivat ystävällisiä ja järkkäsivät mukavasti tunteja, tyttö sai mukavasti varmuutta ajeluun :)

        Tässä Ramin osoite

        http://www.kpnet.com/autokoulu/tulevat.php


      • *tyttö*123
        tyttö oli Ramilla kirjoitti:

        Heips

        Tyttäreni oli Ramilla ja tykkäs kovasti,olivat ystävällisiä ja järkkäsivät mukavasti tunteja, tyttö sai mukavasti varmuutta ajeluun :)

        Tässä Ramin osoite

        http://www.kpnet.com/autokoulu/tulevat.php

        Ramin autokouluhan toimii nykyään jp autokoulun kanssa!:) Tiiättekö onko noil muil autokouluilla nettisivuja kun:
        -ramin autokoulu, joka toimii nyt jp autokoulun kanssa.
        -JP-autokoulu
        -Happy Drivers


    • auto112

      Moikka kaikki : ))
      Nyt kertokaa että:
      -Kannattaako mennä J-P:n autokouluun?
      -Voisitteko myös kertoo montako opettajaa siel on ja minkä nimisii?
      -Onko ne opet kivoja?
      -Millaset teoritunnit ovat? kuunnellaanko vaan kun ope pälättää luokan eessä tai tehäänkö jotain tehtäviikin?
      -Mitä kannattaa ottaa ekalle teoritunnille mukaan?

      Onko näilllä kokkolan muil autokouluilla netti sivuja kun: J-p, HabbyDrivers ja auto-harolla?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      408
      1633
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1318
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1245
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      173
      1230
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      1007
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      916
    7. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      851
    8. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      846
    9. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      840
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      192
      768
    Aihe