e-ville.hk

chamilla

onko kukaan ostanut www.e-ville.hk
mitään...kuinka luotettava???

99

27039

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • k-peke

      Itselläni on hyvät kokemukset e-villestä. Olen tilannut kahdesti. Tuotteet tulevat noin viikossa kotiin. Takuukin on tullut testattua, kun MP4 soitin oli viallinen. Tuote postiin (pelkkä soitin, postikulut 2,8 euroa), lähettivät välittömästi uuden samanlaisen. Voin siis suositella, vaikka tuotteiden laadusta en pysty paljon sanomaan. Ainakin hinnat ovat edulliset.

    • SamW

      Ainakin luotettavasti oon tilannu sen tuotteita huuto.netin kautta, joten nyt voinkin ostaa herätostoksia tuolta sen omien sivujen kautta.

    • chamilla

      tilasin sieltä eilen...nytten saa nähdä että minkälainen mp4 soitin sieltä tulee :)

    • Testasimpa

      Tilasin muistikortin ja kortinlukijan. Itsekin vähän epäilin, että mitenkä kamat tuolta Hong Kongista asti Helsinkiin tulee...Perille tulivat ja toimivat mainiosti.

      Paketti tuli perille kymmenessä päivässä, eli ei aivan viikossa kuin luvattu, mutta tämä mennee hienosäädön puolelle.

      Kortinlukijan muoviosat ovat mitä ovat, mutta kympin hintaan ei passaakkaan odottaa ydinsodan kestävää tavaraa. Made in china -meininkiä siis.

      • overslept

        hei kuulkaas, mietin tässä etten löydä tuolta sivuilta mistään toimituskuluja? onko sellasia, paljonkos?


      • Rocky-4
        overslept kirjoitti:

        hei kuulkaas, mietin tässä etten löydä tuolta sivuilta mistään toimituskuluja? onko sellasia, paljonkos?

        ...ne ole jo laskettu hintaan mukaan, siellä etusivun alalaidassa on ainaski sellainen tieto.


      • overslept
        Rocky-4 kirjoitti:

        ...ne ole jo laskettu hintaan mukaan, siellä etusivun alalaidassa on ainaski sellainen tieto.

        kiitos! no perkele. ostin tossa pari kk takaperin clas ohlsonilta 65e 2gb soittimen, jossa on vaan 1,5" näyttö vrt. dielin 1,8"... noh, tyhmyydestä sakotetaan :)


      • lolol

        Ite ostin ihan suomesta muistikortinlukija 3€ ja toimii hyvin ;)


    • ostanu oon

      luotettava on. kavereiden kans ollaan tilattu jo monia kertoja. asiakaspalvelu ystävällistä ja suomenkielisiä. palautuksetkin pelaa, jos ei koneet toimi. ei kannata pelätä, hyvää on palvelu.

      • atmos

        Osaako joku neuvoa, miten tähän saa ladattua musaa (4g soitin). Kun laitan koneeseen, ni ei varmaan löydä sitä ku ei ainakaan aukee mitään ikkunaa suoraan. Pitääkö mukana tulleelta levyltä ladata jotain vai mikä sen rooli on laitteen toimimisen kannalta? Mulle ei ainakaan tullu mitään ohjeita kuinka laite pelittäis...


      • Ev0k
        atmos kirjoitti:

        Osaako joku neuvoa, miten tähän saa ladattua musaa (4g soitin). Kun laitan koneeseen, ni ei varmaan löydä sitä ku ei ainakaan aukee mitään ikkunaa suoraan. Pitääkö mukana tulleelta levyltä ladata jotain vai mikä sen rooli on laitteen toimimisen kannalta? Mulle ei ainakaan tullu mitään ohjeita kuinka laite pelittäis...

        MEne omaan tietokoneeseen ja sitten paina F5 ja pitäisi tulla irroitettava asema siihen, E:/ tai F:/


      • iglupää
        atmos kirjoitti:

        Osaako joku neuvoa, miten tähän saa ladattua musaa (4g soitin). Kun laitan koneeseen, ni ei varmaan löydä sitä ku ei ainakaan aukee mitään ikkunaa suoraan. Pitääkö mukana tulleelta levyltä ladata jotain vai mikä sen rooli on laitteen toimimisen kannalta? Mulle ei ainakaan tullu mitään ohjeita kuinka laite pelittäis...

        hanki limewire, tai lataa nokian musalataamosta


      • keimonsilmä
        atmos kirjoitti:

        Osaako joku neuvoa, miten tähän saa ladattua musaa (4g soitin). Kun laitan koneeseen, ni ei varmaan löydä sitä ku ei ainakaan aukee mitään ikkunaa suoraan. Pitääkö mukana tulleelta levyltä ladata jotain vai mikä sen rooli on laitteen toimimisen kannalta? Mulle ei ainakaan tullu mitään ohjeita kuinka laite pelittäis...

        tota hanki paril eugenil muistikortin lukia ja senkautta


    • repa4

      megadeth

    • nörtti-pertti

      on tullu ostettua. Ensimmäinen ja ainoa mp4-soitin, jonka tilasin oli jo valmiiks hajalla kun se postista tuli, ei siinä sitten muuta, lähetin sen Hong Kongiin ja tuli uus tilalle. Se seuraava toimi sitten melko virheettömästi 9 kuukautta, mutta nyt on tullu joku sellanen vika, ettei ääni kuulu toisesta kuulokkeesta (huom. vika ei ole kuulokkeissa). Saa nähdä miten nyt käy, kun takuu on vielä kuitenkin voimassa. Tulee sitten varmaan kolmas soitin. Että sellasia kokemuksia E-villestä.

    • e-ville fani (suosija)

      tilasin sieltä tuolloisen rc-tankin joka oli rikki ja ilmoitin niin laittoivat uuden tuleen (eli takuu toimii) ja muutenkin olen tilannut paljon kaikkea ja OVAT TODELLA HYVIÄ!!! kaikki mitä oon tilannu (tilasin tuolta yhen mp3nkin oli ihan hyvä paitsi kuulokkeet)

      • nörtti-pertti

        että takuu pelaa e-villessä ja asiakaspalvelu on ystävällistä... no kai ne mp-soittimet on vaan sellasta helposti hajoavaa tavaraa.


    • poops

      Itse ajattelin tilata Diel Symphonyn. Kaverilla on sellanen ja pelitti ihan mukavasti pikaisen testailun jälkeen... Tai sitten tollanen Utopia, vaikutti ihan asialliselta kanssa...

      Niin joo, ei ollu ainakaan kaverilla mitään ongelmia toimituksen kanssa, kesti vähän yli viikon tilauksesta, että tuli paketti postiin. Näin.

      Joo, sitten kun googlailin mielipiteitä e-ville.hk:sta, niin bongasin yhestä toisesta Suomi24:sen tällasen alennuskoodin
      save9ana

      Eurolla näyttäis hinta tippuvan.

      • Jepex

        Miten kun olen tilaamassa tuolta kännykän niin jos valitten laskun niin millanen se on? tuleeko eka vai tilauksen mukana


      • d000d
        Jepex kirjoitti:

        Miten kun olen tilaamassa tuolta kännykän niin jos valitten laskun niin millanen se on? tuleeko eka vai tilauksen mukana

        ite ainaki maksoin suoraan nordean verkkopankista ku tilasin viime keskiviikkona (5.11) eikä viel ole tullu mutta kai se sieltä viimeistää ens viikolla tulee :)). se oli helpompaa ku se että rupee laskuja makselee ku siinä sai vaa suoraa syöttää tunnukset ni se makso sen ittellää :P


      • anselmi72
        Jepex kirjoitti:

        Miten kun olen tilaamassa tuolta kännykän niin jos valitten laskun niin millanen se on? tuleeko eka vai tilauksen mukana

        Siis ei tuu tilauksen mukana, kun tulee heti sähköpostiin ja pitää maksaa ennenkuin laittavat tulemaan..


    • Petteri_H

      Pakko ottaa osaa kommmentteihin ja todeta, että todella hyvä ja luotettava "kyläkauppa" :-)
      Pelkästään hyvää sanottavaa, niin hinnoista kuin tuotteistakin

      • Pettynyt

        Pakko kommentoida kyseistä kauppaa. Neljättä viikkoa tässä nyt odottelen tilaustani saapuvaksi ja tuskinpa se sieltä tuleekaan. Ajattelin olla liikenteessä hyvin ennen joulua, mutta väärässä olin. Toki ymmärrän sen, että hitaus on monen yhtälön summa (mm.postin joulukiireet hidastavat), mutta luulisi, että tuote olisi tullut jo. Luultavasti olen vaan hätäinen, mutta tämä siis varoituksena niille, jotka ajattelevat vielä ehtivänsä ennen joulua tilaamaan tuotteita.


      • meta00
        Pettynyt kirjoitti:

        Pakko kommentoida kyseistä kauppaa. Neljättä viikkoa tässä nyt odottelen tilaustani saapuvaksi ja tuskinpa se sieltä tuleekaan. Ajattelin olla liikenteessä hyvin ennen joulua, mutta väärässä olin. Toki ymmärrän sen, että hitaus on monen yhtälön summa (mm.postin joulukiireet hidastavat), mutta luulisi, että tuote olisi tullut jo. Luultavasti olen vaan hätäinen, mutta tämä siis varoituksena niille, jotka ajattelevat vielä ehtivänsä ennen joulua tilaamaan tuotteita.

        minkäs tuotteen tilasit? taitaa olla kysyntää näin joulun alla ku aika halvat hinnat verrattuna i pod touchein tai muihin?


      • Oulun poika
        meta00 kirjoitti:

        minkäs tuotteen tilasit? taitaa olla kysyntää näin joulun alla ku aika halvat hinnat verrattuna i pod touchein tai muihin?

        Olen tilannut Villeltä 7- kertaa ja aina on kaikki mennyt hyvin. Vasta tilasin joululahjoiksi tytölle ja pojille mp 5 soittimia 2kpl utopiaa, jotka tulivat viidessä päivässä. Yksi symphony tulossa, ollut matkalla nyt kolme päivää. Utopiat olivat mielestäni aivan kohtuullisia soittimia joskin eivät nyt mitään huippulaatua mutta kokonaisuudessa ihan hyviä ja monipuolisia.


      • ???

        Kun tilasin tuolta yhden mp5 soittemen ja valitsin maksuksi laskun, kuinka kauvan siinä menee että ne kaikki maksutiedot tulevat s-postiini? Olen saanut nyt vasta tilausvahvistuksen. Tilasin sen eilen.


    • sertsuu

      uskon että se on luotettavaa...

      • diel

        Oon tilannu tuolta Diel Symphony mp4-soittimen. Ei oo tullu vielä.


      • sakke 99
        diel kirjoitti:

        Oon tilannu tuolta Diel Symphony mp4-soittimen. Ei oo tullu vielä.

        Rahat kelpas,mutta tavara ei tullut.


      • tyytyväinen asiakas
        sakke 99 kirjoitti:

        Rahat kelpas,mutta tavara ei tullut.

        ota yhteyttä sinne asiakaspalveluun, ne kyllä selvittää asian ja saat tavarasi. e-ville on 100% luotettava pulju, olen tilannut sieltä paljon ja homma toimii.


      • Torsti_
        tyytyväinen asiakas kirjoitti:

        ota yhteyttä sinne asiakaspalveluun, ne kyllä selvittää asian ja saat tavarasi. e-ville on 100% luotettava pulju, olen tilannut sieltä paljon ja homma toimii.

        Tässä kokemuksiani Diel Symphony 300 -laitteesta:
        http://tuokio.org/?p=176


    • ....

      jotenkin tuntuu, että jokatoinen viesti on e-villen oma mainosviesti.

      • herätkää

        käykää lukemassa murobbs:n jutut e-villestä. n.1000 viestiä ja 90% asiakkaista todella vihasia. raha kelpaa mutta toimitus ajat kusee. 3 viikosta 4kk:een. johtuen siitä että he keräävät kolehtia kasaan ja sitten ostavat muutamasta tehtaasta tuotteet ja lähettävät sekundat tänne. eli ei varastoa, ei riskiä. ja mainittakoon se vielä että ei siellä honkkarissa tarvitse asua / käydä ostamassa tuotteet. internet on keksitty. ja todella totta että e-ville mainostaa itseään täälläkin vale nimillä. ja muistakaa kun ostatte ns. kopion niin jos apple huomaa tai saa vihiä tullilta, alkaa itku. tuote poltetaan ja sinä ostaja maksat sen laitteen tuhoamisen. tietysti siihen loppuu e-villen stoori tässä maassa. ja voit haastaa yrityksen oikeuteen, jotta saat rahasi takaisin kun sinua on huijattu ostamaan aito "Diel". diel on e-villen keksimä nimi näille sekunda väärennöksille joita myydään ympäri maailmaa ilman nimeä. eli ei ole heidän tuote. ainoastaan nimi on heidän (teksti ruudussa). ei laitteisto. ja tiedän näistä tuotteista jotain kokemuksen kautta. tarkoitus ei ole pilata heidän mainetta, vaan valistaa teidän tietämystä. ostakaa kunnon liikkeistä tavarat.


      • vampirejohn
        herätkää kirjoitti:

        käykää lukemassa murobbs:n jutut e-villestä. n.1000 viestiä ja 90% asiakkaista todella vihasia. raha kelpaa mutta toimitus ajat kusee. 3 viikosta 4kk:een. johtuen siitä että he keräävät kolehtia kasaan ja sitten ostavat muutamasta tehtaasta tuotteet ja lähettävät sekundat tänne. eli ei varastoa, ei riskiä. ja mainittakoon se vielä että ei siellä honkkarissa tarvitse asua / käydä ostamassa tuotteet. internet on keksitty. ja todella totta että e-ville mainostaa itseään täälläkin vale nimillä. ja muistakaa kun ostatte ns. kopion niin jos apple huomaa tai saa vihiä tullilta, alkaa itku. tuote poltetaan ja sinä ostaja maksat sen laitteen tuhoamisen. tietysti siihen loppuu e-villen stoori tässä maassa. ja voit haastaa yrityksen oikeuteen, jotta saat rahasi takaisin kun sinua on huijattu ostamaan aito "Diel". diel on e-villen keksimä nimi näille sekunda väärennöksille joita myydään ympäri maailmaa ilman nimeä. eli ei ole heidän tuote. ainoastaan nimi on heidän (teksti ruudussa). ei laitteisto. ja tiedän näistä tuotteista jotain kokemuksen kautta. tarkoitus ei ole pilata heidän mainetta, vaan valistaa teidän tietämystä. ostakaa kunnon liikkeistä tavarat.

        huhhuh onneks älys tulla kattoo täs sivun ja huomasin itekkii et tos oli tollasta piiloviestii välis :D meinasin just tilata e-villest puhelimen ja mp4 ... mutta en enää ennemmi ostan suomesta


      • alk
        vampirejohn kirjoitti:

        huhhuh onneks älys tulla kattoo täs sivun ja huomasin itekkii et tos oli tollasta piiloviestii välis :D meinasin just tilata e-villest puhelimen ja mp4 ... mutta en enää ennemmi ostan suomesta

        Noita samoja hongkongin sekundatuotteita saa esim. dealextremestä halvalla dollarilla edullisesti. Esim. usb-tv-tikku e-villessä 24.9€, tilasin samanlaisen tikun postikuluineen 14.9$ eli ~10€.


      • Asiakaspalvelu
        herätkää kirjoitti:

        käykää lukemassa murobbs:n jutut e-villestä. n.1000 viestiä ja 90% asiakkaista todella vihasia. raha kelpaa mutta toimitus ajat kusee. 3 viikosta 4kk:een. johtuen siitä että he keräävät kolehtia kasaan ja sitten ostavat muutamasta tehtaasta tuotteet ja lähettävät sekundat tänne. eli ei varastoa, ei riskiä. ja mainittakoon se vielä että ei siellä honkkarissa tarvitse asua / käydä ostamassa tuotteet. internet on keksitty. ja todella totta että e-ville mainostaa itseään täälläkin vale nimillä. ja muistakaa kun ostatte ns. kopion niin jos apple huomaa tai saa vihiä tullilta, alkaa itku. tuote poltetaan ja sinä ostaja maksat sen laitteen tuhoamisen. tietysti siihen loppuu e-villen stoori tässä maassa. ja voit haastaa yrityksen oikeuteen, jotta saat rahasi takaisin kun sinua on huijattu ostamaan aito "Diel". diel on e-villen keksimä nimi näille sekunda väärennöksille joita myydään ympäri maailmaa ilman nimeä. eli ei ole heidän tuote. ainoastaan nimi on heidän (teksti ruudussa). ei laitteisto. ja tiedän näistä tuotteista jotain kokemuksen kautta. tarkoitus ei ole pilata heidän mainetta, vaan valistaa teidän tietämystä. ostakaa kunnon liikkeistä tavarat.

        Meillä on tosiaan tällä hetkellä toimitusvaikeuksia, mutta niin on jokaisella Hongkongissa toimivalla yrityksellä.

        Olemme sellvittäneet tilannetta Suomen tullin, Itellan ja Hongkongin postin kanssa, sekä muiden Hongkongilaisten logistiikkakumppaneiden kanssa. Hongkongin postilta saimme seuraavanlaisen viestin: http://www.e-ville.hk/fi/page/?id=139 ... Lue lisää

        Eräs logistiikkakumppani kertoi, että HK:in lentokentällä on 4 miljoonaa kiloa rahtia odottamassa, että tilaa vapautuu koneista. Kaikki koneet lentävät luonnollisesti täysinä ja purkaa tätä sumaa.

        Kehitämme myös e-villen kauppaan "pikana" toimitustapaa (2e lisämaksu), jolloin paketti lähtee ykkösluokassa (eli vähän nopeammin), ja asiakkaalle toimitetaan lähetyksestä seurantakoodi. Tämän enempää emme voi tilanteelle tehdä.

        Diel on tosiaan meidän oma rekisteröity tavaramerkki.


      • Tommy101
        Asiakaspalvelu kirjoitti:

        Meillä on tosiaan tällä hetkellä toimitusvaikeuksia, mutta niin on jokaisella Hongkongissa toimivalla yrityksellä.

        Olemme sellvittäneet tilannetta Suomen tullin, Itellan ja Hongkongin postin kanssa, sekä muiden Hongkongilaisten logistiikkakumppaneiden kanssa. Hongkongin postilta saimme seuraavanlaisen viestin: http://www.e-ville.hk/fi/page/?id=139 ... Lue lisää

        Eräs logistiikkakumppani kertoi, että HK:in lentokentällä on 4 miljoonaa kiloa rahtia odottamassa, että tilaa vapautuu koneista. Kaikki koneet lentävät luonnollisesti täysinä ja purkaa tätä sumaa.

        Kehitämme myös e-villen kauppaan "pikana" toimitustapaa (2e lisämaksu), jolloin paketti lähtee ykkösluokassa (eli vähän nopeammin), ja asiakkaalle toimitetaan lähetyksestä seurantakoodi. Tämän enempää emme voi tilanteelle tehdä.

        Diel on tosiaan meidän oma rekisteröity tavaramerkki.

        Satuin tilaamaa 27.10.2009 kun edullisesti oli tarjolla, mutta mitään ei kuulu eikä näy, vaan sama vastaus näkyy olevan kuin edellisellä.

        Hei!

        Kiitos viestistäsi.

        Sopiiko sinulle, että odottelemme vielä muutaman päivän?

        Hävikkimme on vain 1 lähetys / 1000 lähetystä, joten voimme olla
        luottavaisin mielin, että paketti saapuu perille.

        Olemme tosi pahoillamme venyneestä toimitusajasta.

        Olemme tehneet kaikkemme mitä tilanteen eteen on tehtävissä.
        Selvittäneet tilannetta Suomen tullin, Itellan ja Hongkongin postin
        kanssa, sekä muiden Hongkongilaisten logistiikkakumppaneiden kanssa.
        Hongkongin postilta saimme seuraavanlaisen viestin:
        http://www.e-ville.hk/fi/page/?id=139 ... Lue lisää

        Eräs logistiikkakumppani kertoi, että HK:in lentokentällä on 4 miljoonaa
        kiloa rahtia odottamassa, että tilaa vapautuu koneista. Kaikki koneet
        lentävät luonnollisesti täysinä ja purkaa tätä sumaa.

        Kehitämme myös e-villen kauppaan "pikana" toimitustapaa (2e lisämaksu),
        jolloin paketti lähtee ykkösluokassa (eli vähän nopeammin), ja
        asiakkaalle toimitetaan lähetyksestä seurantakoodi. Tämän enempää emme
        voi tilanteelle tehdä.

        Se, että tuotekuvauksissa lukee "toimitusaika on noin viikon" on vähän
        huono juttu, mutta näemme tilanteen kuitenkin väliaikaisena, emmekä
        niinollen lähde muuttamaan lausetta kaikkiin tuhanteen
        tuotekuvaukseemme, vaan toivomme, että asiakkaat näkevät viestin
        sivustomme vasemmasta laidasta "yleisenä tiedotteena". Meillä on
        Hongkongin postin kanssa yhteistyöstä yli 3 vuoden kokemus, ja yleensä
        paketit todella saapuvat asiakkaille alle viikossa.

        Ystävällisin terveisin


        E-ville asiakaspalvelu /Mikael Vellonen
        www.e-ville.hk

        Älkää tilatko mitään niin ette tule huijatuksi tälle firmalle e-ville


      • köyhimys
        Tommy101 kirjoitti:

        Satuin tilaamaa 27.10.2009 kun edullisesti oli tarjolla, mutta mitään ei kuulu eikä näy, vaan sama vastaus näkyy olevan kuin edellisellä.

        Hei!

        Kiitos viestistäsi.

        Sopiiko sinulle, että odottelemme vielä muutaman päivän?

        Hävikkimme on vain 1 lähetys / 1000 lähetystä, joten voimme olla
        luottavaisin mielin, että paketti saapuu perille.

        Olemme tosi pahoillamme venyneestä toimitusajasta.

        Olemme tehneet kaikkemme mitä tilanteen eteen on tehtävissä.
        Selvittäneet tilannetta Suomen tullin, Itellan ja Hongkongin postin
        kanssa, sekä muiden Hongkongilaisten logistiikkakumppaneiden kanssa.
        Hongkongin postilta saimme seuraavanlaisen viestin:
        http://www.e-ville.hk/fi/page/?id=139 ... Lue lisää

        Eräs logistiikkakumppani kertoi, että HK:in lentokentällä on 4 miljoonaa
        kiloa rahtia odottamassa, että tilaa vapautuu koneista. Kaikki koneet
        lentävät luonnollisesti täysinä ja purkaa tätä sumaa.

        Kehitämme myös e-villen kauppaan "pikana" toimitustapaa (2e lisämaksu),
        jolloin paketti lähtee ykkösluokassa (eli vähän nopeammin), ja
        asiakkaalle toimitetaan lähetyksestä seurantakoodi. Tämän enempää emme
        voi tilanteelle tehdä.

        Se, että tuotekuvauksissa lukee "toimitusaika on noin viikon" on vähän
        huono juttu, mutta näemme tilanteen kuitenkin väliaikaisena, emmekä
        niinollen lähde muuttamaan lausetta kaikkiin tuhanteen
        tuotekuvaukseemme, vaan toivomme, että asiakkaat näkevät viestin
        sivustomme vasemmasta laidasta "yleisenä tiedotteena". Meillä on
        Hongkongin postin kanssa yhteistyöstä yli 3 vuoden kokemus, ja yleensä
        paketit todella saapuvat asiakkaille alle viikossa.

        Ystävällisin terveisin


        E-ville asiakaspalvelu /Mikael Vellonen
        www.e-ville.hk

        Älkää tilatko mitään niin ette tule huijatuksi tälle firmalle e-ville

        Täällä kans yks joka oottelee pakettia saapuvaksi e-villestä.
        Kuukausi kulunut ja s.postiin tulee automaattinen viesti jotta "Sopiiko sinulle jos odottelemme vielä hetken jne.....
        Onko lopulta tuotteet tulleet teille jotka odottaneet niitä jos kuin kauan?


      • Tommy101
        köyhimys kirjoitti:

        Täällä kans yks joka oottelee pakettia saapuvaksi e-villestä.
        Kuukausi kulunut ja s.postiin tulee automaattinen viesti jotta "Sopiiko sinulle jos odottelemme vielä hetken jne.....
        Onko lopulta tuotteet tulleet teille jotka odottaneet niitä jos kuin kauan?

        On tullu ja noin kuukaus meni mut saapu kuitenkin ja ehjänä


      • Tapio L
        alk kirjoitti:

        Noita samoja hongkongin sekundatuotteita saa esim. dealextremestä halvalla dollarilla edullisesti. Esim. usb-tv-tikku e-villessä 24.9€, tilasin samanlaisen tikun postikuluineen 14.9$ eli ~10€.

        Täältä löytyy hintavertailu e-villen hinnoista ebayhin verrattuna, kannattaa tutustua ennen tilaamista:

        http://samahalvemmalla.webnode.com


    • no vali

      ei valittamista

      • Tyytyväinen asiakas

        "ja muistakaa kun ostatte ns. kopion niin jos apple huomaa tai saa vihiä tullilta, alkaa itku. tuote poltetaan ja sinä ostaja maksat sen laitteen tuhoamisen"
        Lähde?

        Itse tilannut kaksi tuotetta, Kauko-ohjattavan helikopterin ja Diel Jaz soittimen. Molemmat on tullut ihan ajallaan. Helikopteri 5pv ja Jaz ~14 päivää (oli ilmoitus, että saattaa kestää)

        http://suomipalsta.fi/index.php?topic=862.0


      • lepraaaaa
        Tyytyväinen asiakas kirjoitti:

        "ja muistakaa kun ostatte ns. kopion niin jos apple huomaa tai saa vihiä tullilta, alkaa itku. tuote poltetaan ja sinä ostaja maksat sen laitteen tuhoamisen"
        Lähde?

        Itse tilannut kaksi tuotetta, Kauko-ohjattavan helikopterin ja Diel Jaz soittimen. Molemmat on tullut ihan ajallaan. Helikopteri 5pv ja Jaz ~14 päivää (oli ilmoitus, että saattaa kestää)

        http://suomipalsta.fi/index.php?topic=862.0

        hieman päälle 3vk menny ja tuotetta ei kuulu! ja viestissä minkä laitoin menemään e-villelle sanottiin että on laitettu paketti tulemaan silloin kun laskun maksoin!
        saapas nähä tulleeko sieltä mittään ikinä


      • mjep
        lepraaaaa kirjoitti:

        hieman päälle 3vk menny ja tuotetta ei kuulu! ja viestissä minkä laitoin menemään e-villelle sanottiin että on laitettu paketti tulemaan silloin kun laskun maksoin!
        saapas nähä tulleeko sieltä mittään ikinä

        Ihan sama juttu ku lepraaaalla, veikkaan että ku nää lähetetään halvan postin mukana, nii siellä on joulusuman takii oottamassa sikana paketteja jossain lentokentällä


      • odottavan aika on pi
        mjep kirjoitti:

        Ihan sama juttu ku lepraaaalla, veikkaan että ku nää lähetetään halvan postin mukana, nii siellä on joulusuman takii oottamassa sikana paketteja jossain lentokentällä

        reilu 3viikkoa menny eikä vieläkään näy tavaroita,maksoin vielä sen 2€ pikalisää mut eipä tunnu auttavan saatana sentää!!!!!


      • Hutimeni
        odottavan aika on pi kirjoitti:

        reilu 3viikkoa menny eikä vieläkään näy tavaroita,maksoin vielä sen 2€ pikalisää mut eipä tunnu auttavan saatana sentää!!!!!

        Joulukuun alussa lahjat tilattu ja ei kolmen viikon jälkeen näy eikä e-mailiin vastausta kuulu. Taitaa jäädä jollain joulupukki käymättä.


    • Jade1000

      Ennen marraskuun puoltaväliä lähtenyt MP4 soitin, mutta ei ole näkynyt eikä kuulunut. Useampaan kertaan on pyydetty odottamaan lisää.

      Viimeiseen mailiin en ole saanut vastausta. Jos vastausta ei kuulu lähipäivinä aloitan vastatoimet joulun jälkeen ja yritän sitä kautta rahat takaisin. Ei tunnu oikein luotettavalta kaupalta enää, Postin syy ei voi olla tämä kaikki.

    • oappi

      3vkoa ollut tilauksessa eikä ole kuulunut.

      • huoh..

        Tuotteeni tilaus on käsitelty 9.11.2009 ja edelleen odottelen tuota tuotetta/soitinta. Toimitusaika tilausviestissä ilmoitettiin noin reilu viikko.

        Aluksi ei kuulunut mitään ja kun itse otin yhteyttä sähköpostitse niin tuli viestiä että odottele lisää on joku ongelma ollut lähetyksessä. Kun laitoin uudelleen viestiä sanottiin että voi venyä jopa 4vk se toimitus ja ajattelin odottaa lisää. Nyt tosiaan siitä on aikaa 1kk 2vk ja viimeisimmässä viestissä jossa halusin purkaa kaupan sanottiin että pitää odottaa että tuote tulee ensin minulle ennekun saan ohjeet kaupan purkuun. "Olen 99,9% varma, että saat tuotteen perille"- sanovat sähköpostissa joka tuli 15. joulukuuta.

        Minulle on tullut myös lasku jo tuosta soittimesta jonka tilasin ja lisäksi myös huomautuslasku johon lisätty huomautusmaksu. Olen kuitenkin jo perunut kaupan enkä aio maksaa tuota. Toivon ettei minun tarvitsekkaan maksaa tuotteesta jota en saanut ja jonka kaupan olen jo purkanut lainopillisesti.

        Tilasin tuotteen niin että samassa paketissa missä soitin tulee on lasku jolla on maksuaikaa 14vuorokautta. Näin voin tarkistaa että tuote toimii ja vastaa kuvausta jonka jälkeen voin maksaa sen huoletta... Niinpäniin..


      • törskä
        huoh.. kirjoitti:

        Tuotteeni tilaus on käsitelty 9.11.2009 ja edelleen odottelen tuota tuotetta/soitinta. Toimitusaika tilausviestissä ilmoitettiin noin reilu viikko.

        Aluksi ei kuulunut mitään ja kun itse otin yhteyttä sähköpostitse niin tuli viestiä että odottele lisää on joku ongelma ollut lähetyksessä. Kun laitoin uudelleen viestiä sanottiin että voi venyä jopa 4vk se toimitus ja ajattelin odottaa lisää. Nyt tosiaan siitä on aikaa 1kk 2vk ja viimeisimmässä viestissä jossa halusin purkaa kaupan sanottiin että pitää odottaa että tuote tulee ensin minulle ennekun saan ohjeet kaupan purkuun. "Olen 99,9% varma, että saat tuotteen perille"- sanovat sähköpostissa joka tuli 15. joulukuuta.

        Minulle on tullut myös lasku jo tuosta soittimesta jonka tilasin ja lisäksi myös huomautuslasku johon lisätty huomautusmaksu. Olen kuitenkin jo perunut kaupan enkä aio maksaa tuota. Toivon ettei minun tarvitsekkaan maksaa tuotteesta jota en saanut ja jonka kaupan olen jo purkanut lainopillisesti.

        Tilasin tuotteen niin että samassa paketissa missä soitin tulee on lasku jolla on maksuaikaa 14vuorokautta. Näin voin tarkistaa että tuote toimii ja vastaa kuvausta jonka jälkeen voin maksaa sen huoletta... Niinpäniin..

        Tilasin 30.11.2009 digivalokuvakehyksen ja samana iltana Diel Symphony 300 soittimen.
        Valokuvakehys tuli alle n.viikossa mutta Diel tuli just ennen joulua eli 23.12.
        Kyselin E-Villeltä Dielistä 22.12 ja vastaus tuli seuraavana päivänä ja samana päiväna soitin tulikin.

        Kiinassa ilmeisesti posti on hieman sekaisin....arvelisin!
        E-Villelle annan kyllä täydet pisteet.


      • oappi

        Toimitusaika venyi itselläni kuuteen viikkoon pikalähetyksenä...


    • vittujokunimimerkki

      en ole tyytyväinen oikein kun tein tilauksen ja parin päivän päästä tuli viesti että tilaus on postitettu. Tämän jälkeen tilaamastani tuotteesta ei ole kuulunu mitään ja 24 päivää on kulunut postituksesta (14 päivää toimitus aika). Kaiken lisäksi asiakaspalvelu ei reagoi sähköposteihin mitenkään... sinne meni se 46e

    • puheliton jo 2kk

      Joo,tuli mainos,niin tilasin Marraskuus puhelimen ja maksoin sen samantein netttipankin kautta.Toimitus piti olla n.max 2 viikkos,mut mitää ei kuulunu!Laitoin kamun netistä vie´stiä,et mikä mättää?Vastaus oli:TILILLEMME EI OLE KIRJAUTUNUT MAKSUANNE!Otin heti yht.pankkiini,JA sieltä oli maksu lähtenyt tilauspäivänä ja myös veloitettu tililtäni!!!Oton taas yht.tähän myyjään,niin sanoi tarkistavansa tilanteen.....LOPULTA yli kk:n odotuksen jälkeen tuli puhelin,mutta puuttui akut,laturi ym.,MITÄ en näin naisena edes tajunnut mainoksen perusteella et pitää erikxee tilata...IHAN kiva..Ite oon työtön,ja nyt viel about vuoden sairaslomal,ni tulee aika kalliix!!!Varsinki,ku oma puhelin ollu hajal tosiaan jo Marraskuun alusta lähtien.NO,TAKAISIN TUON VEHKEEN PALAUTIN!Saa nähdä,monta kuukautta joutuu rahoja takaisinpäin odottamaan.......Tää oli vaa mun kokemus,mut en muista sitte tiiä....PAREMPAA onnea muille :)

      • sinnemeni

        Taitaa neljättä viikkoa mennä eikä mitään ole kuulunut. Täytynee ensvuoden puolella soitella asiakaspalveluun ja palvelun mukaan sitten harkita tekeekö rikosilmoituksen petoksesta. Ainakaan ei sitten pojilla ole suomeen asiaa.


      • hutimeni
        sinnemeni kirjoitti:

        Taitaa neljättä viikkoa mennä eikä mitään ole kuulunut. Täytynee ensvuoden puolella soitella asiakaspalveluun ja palvelun mukaan sitten harkita tekeekö rikosilmoituksen petoksesta. Ainakaan ei sitten pojilla ole suomeen asiaa.

        Se sitten pukki jäi jouluna jollain käymättä, roistofirman jätettyä tavarat toimittamatta ja rahat meni.


      • kyyninen
        hutimeni kirjoitti:

        Se sitten pukki jäi jouluna jollain käymättä, roistofirman jätettyä tavarat toimittamatta ja rahat meni.

        Ensi viikolla tulee 2kk siitä kun tilasin soittimen muttei mitään kuulu. Sähköpostiin vastataan kyllä mutta se ei auta soittimen saapumista vaikka miten selitellään.

        Kyynisyys nettifirmoja kohtaan senkun vaan kasvaa tämmösten jälkeen.


      • vihainen akka

        Täytyy sanoa että on niin PAS..A paikka koko e-ville, olen niin petynyt koko niiden toimintaan.Tilasin koko perheelle kännykät ja soittimia tyhmä ku olin. Tuotteita sai odottaa kuukausi tolkulla ja halusin joulupukin konttii saada kivat yllätykset perheelle, Tilalle sain soittimen joka hajosi samantien. Kännyköistä puhumattakaan. Ensimäisenä saapui yksi puhelin akku paikallaan muttei laturia , loppuja sit odoteltii monta viikkoa ja sit ripotellen saapui. No pettymykseksi taasen kolme kännykkää ilman akkuja ja latureita, mäki naisena en tajunnu et nepitää erikseen tilata. Nyt on niin surkea olo, menin laittamaan myös pienillä tuloilla muka hyvät lahjat ja sain tilalle pas...aa ja eripuraa puolisoni kanssa, joka oli sitä mieltä että menit sitte luottamaan ja laittamaan rahaa tuollaiselle humpuuki firmalle, täytyy sanoa että oikeassahan se onki.


    • nomorenomore

      Joo jäi tyttö ilman mp5-soitinta. Tilasin joulukuun eka viikolla, eikä mitään ole kuulunut. Laitoin sähköpostia as.palveluun ja sama litania kuin aiemmissa jutuissa tuli. Kyllä viiksettää!!!!!

      • eihyväeihyvä!

        Tilasin 20.10.2009 kaksi Dielin soitinta lapsille. Tilasin siis niin ajoissa että varmasti ehtii jouluksi pukinkonttiin. Mutta mitä vielä, soittimia ei tullut vielä 15.1 perjantaina! E-Ville, miksi et vastaa puhelimeen tai sähköpostiin? Millainen huijarismies te Ville Majanen oikein olette? Tästä häiskästä teen rikosilmoituksen tulevalla viikolla.

        VAROITAN! ÄLKÄÄ TILATKO TÄLTÄ MULKULTA MITÄÄN! E-VILLE BANNIIN!


      • popotti
        eihyväeihyvä! kirjoitti:

        Tilasin 20.10.2009 kaksi Dielin soitinta lapsille. Tilasin siis niin ajoissa että varmasti ehtii jouluksi pukinkonttiin. Mutta mitä vielä, soittimia ei tullut vielä 15.1 perjantaina! E-Ville, miksi et vastaa puhelimeen tai sähköpostiin? Millainen huijarismies te Ville Majanen oikein olette? Tästä häiskästä teen rikosilmoituksen tulevalla viikolla.

        VAROITAN! ÄLKÄÄ TILATKO TÄLTÄ MULKULTA MITÄÄN! E-VILLE BANNIIN!

        tilasin 2 puhelinta marraskuun lopussa. Toisesta tuli tarvikepaketti viikossa mutta puhelinta ei,
        toisesta tuli puhelin 23 päivän jälkeen. olin yhteydessä asiakaspalveluun ja sain hyvää palvelua.
        odottelin rauhassa ja tulihan se toisen puhelimen tarvikepakettikin.
        mutta toisen tilauksen puhelin ei tullut, laitoin edelleen viestiä asiakaspalveluun ja totesimme paketin kadonneen ja he lähettivät pikana uuden, joka tuli 6 päivässä.

        nyt tein jälleen uuden tilauksen.
        tunnen monia jotka ovat tyytyväisiä e-villen toimintaan.

        Kaverini asuu pekingissä ja hänen kanssaan kun on tullut paketteja vaihdettua monen vuoden ajan, tiedän että kiinan posti osaa olla erittäin hidas...


      • Juseman
        popotti kirjoitti:

        tilasin 2 puhelinta marraskuun lopussa. Toisesta tuli tarvikepaketti viikossa mutta puhelinta ei,
        toisesta tuli puhelin 23 päivän jälkeen. olin yhteydessä asiakaspalveluun ja sain hyvää palvelua.
        odottelin rauhassa ja tulihan se toisen puhelimen tarvikepakettikin.
        mutta toisen tilauksen puhelin ei tullut, laitoin edelleen viestiä asiakaspalveluun ja totesimme paketin kadonneen ja he lähettivät pikana uuden, joka tuli 6 päivässä.

        nyt tein jälleen uuden tilauksen.
        tunnen monia jotka ovat tyytyväisiä e-villen toimintaan.

        Kaverini asuu pekingissä ja hänen kanssaan kun on tullut paketteja vaihdettua monen vuoden ajan, tiedän että kiinan posti osaa olla erittäin hidas...

        Tilasin 12.12.2009 pojalle pelin e-villestä. Toimitus kesti 39 päivää !
        Taitaa olla asiakaspalvelussa vain tuo Mikael Vellonen, sillä hän vastasi kaikkiin emaileihin ihan samalla kaavalla kuin on jo yllä kuvattu.

        Enää en soittimia tuolta odottele vaan siirryn toiseen kauppaan.


      • Smee
        eihyväeihyvä! kirjoitti:

        Tilasin 20.10.2009 kaksi Dielin soitinta lapsille. Tilasin siis niin ajoissa että varmasti ehtii jouluksi pukinkonttiin. Mutta mitä vielä, soittimia ei tullut vielä 15.1 perjantaina! E-Ville, miksi et vastaa puhelimeen tai sähköpostiin? Millainen huijarismies te Ville Majanen oikein olette? Tästä häiskästä teen rikosilmoituksen tulevalla viikolla.

        VAROITAN! ÄLKÄÄ TILATKO TÄLTÄ MULKULTA MITÄÄN! E-VILLE BANNIIN!

        Noh, kirjotin googleen Ville Majanen ja kaverista tuli uutinen. Ei tämä mikään huijari ole jos antaa pistää uutista ittestään ja omasta duunista.


      • Tapio L.
        eihyväeihyvä! kirjoitti:

        Tilasin 20.10.2009 kaksi Dielin soitinta lapsille. Tilasin siis niin ajoissa että varmasti ehtii jouluksi pukinkonttiin. Mutta mitä vielä, soittimia ei tullut vielä 15.1 perjantaina! E-Ville, miksi et vastaa puhelimeen tai sähköpostiin? Millainen huijarismies te Ville Majanen oikein olette? Tästä häiskästä teen rikosilmoituksen tulevalla viikolla.

        VAROITAN! ÄLKÄÄ TILATKO TÄLTÄ MULKULTA MITÄÄN! E-VILLE BANNIIN!

        Täältä löytyy hintavertailu e-villen hinnoista ebayhin verrattuna, kannattaa tutustua ennen tilaamista:

        http://samahalvemmalla.webnode.com


    • asdasdasdasdasd

      Elä osta. Huomenna tulee 5.v täyteen siitä ku tilasin eikä vielkää oo tullu. Rahat kelpas.

      • Mjaahas

        No ei se mikään ihmekään jos olet tilannut tuotteita ennenkuin koko yritys on ollut pystyssä.


    • t.m.

      Olen laittanut viestiä kommentti palstalle useasti, mutta en ole saanut kertaakaan vastausta. Viestini aina poistetaan.
      Nyt viestissä on "pikku kiukku" mukana.

      Seuratkaapas viestiäni miten sille käy, tuleeko vastaus vai poistetaanko se.
      http://www.e-ville.hk/fi/product/1254/diel_symphony_300_8gt_mp5_soitin_kosketusn_yt_ll_#comment-6153

      Viesti on siis tällainen:

      25.1.2010 20.06.16 t.m
      Olen kysynyt tätä asiaa monta kertaa aikaisemminkin, mutta poistatte aina viestini. Kysyn vielä kerran ja olisitteko ystävällisiä ja viimein vastaisitte: Miksi soittimen kaijuttimesta kuuluu ääni vaikka kytken kuulokkeet. Onko soitin rikki!!!

      • t.m.

        Viestini on jo poistettu!!!! Ei ehtinyt olla vuorokauttakaan viestini, kun se poistettiin. Samoin arvosteluni poistettiin kun en antanut täysiä tähtiä ja hieman moitin laitetta.

        ÄLKÄÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA USKOKO NIITÄ ARVOSTELUJA (tähtien määrää)!!!!!


      • t.m.
        t.m. kirjoitti:

        Viestini on jo poistettu!!!! Ei ehtinyt olla vuorokauttakaan viestini, kun se poistettiin. Samoin arvosteluni poistettiin kun en antanut täysiä tähtiä ja hieman moitin laitetta.

        ÄLKÄÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA USKOKO NIITÄ ARVOSTELUJA (tähtien määrää)!!!!!

        Käykääpäs arvostelemassa jotain tuotetta. Jos annatte negatiivisen kuvan laitteesta se poistetaan aika nopeasti. Arvostelut joissa kehutaan ja annetaan paljon tähtiä pysyvät.

        Laitoin äsken sinne tämän palautteen joka taas poistetaan:

        31.1.2010 19.14.23 t.m
        Miksi poistatte viestit joissa moititaan tuotetta. Arvostelussa annoin pakolliset tähdet ja moitin laitetta huonoksi. Annoin rehellisen arvostelun, mutta te poistitte senkin. Te ette toimi rehellisesti!!!!!


      • jaahhas
        t.m. kirjoitti:

        Käykääpäs arvostelemassa jotain tuotetta. Jos annatte negatiivisen kuvan laitteesta se poistetaan aika nopeasti. Arvostelut joissa kehutaan ja annetaan paljon tähtiä pysyvät.

        Laitoin äsken sinne tämän palautteen joka taas poistetaan:

        31.1.2010 19.14.23 t.m
        Miksi poistatte viestit joissa moititaan tuotetta. Arvostelussa annoin pakolliset tähdet ja moitin laitetta huonoksi. Annoin rehellisen arvostelun, mutta te poistitte senkin. Te ette toimi rehellisesti!!!!!

        Mä en arvostele koska mulla on tullut tilaus perille asti.


    • zuuel

      Sanotaan täällä mitä tahansa kyseisestä puljusta, aion tilata sieltä NOVO 1220 kännyn, nyt kun kiinalainen uusivuosikin on ohi, kirjottelen tänne sitten kokemuksia...

      PS. En ole e-Villen henkilökuntaa ynm ;)

      • Tuubelo

        Oma mielipiteeni asiaan on, että taitaa ongelmat johtua ihan muista osapuolista kuin e-villen väestä. Omat kokemukseni puljusta on kuitenkin ihan positiiviset. Ensimmäisen kerran tilasin puhelimen muistaakseni loka-marraskuun paikkeilla 2008. Pari viikkoa myöhemmin laitoin myös digikuvakehyksen tilaukseen. Joulukuun alkupuolella epäilykseni putiikkia kohtaan heräsivät, koska toimituksesta oli kulunut "reippasti yli viikon" eikä mitään vielä kuulunut.

        Otin yhteyttä asiakaspalveluun ja totesivat puhelimen kadonneen postiin ja aikoivat postittaa uuden. Kehyksen suhteen käskivät vielä odottelemaan koska tilauksesta oli kulunut vasta se pari viikkoa ja jouluruuhkat painoivat päälle. Puhelin ja kehys saapuivat juuri jouluksi ja tyytyväinen olin.

        Mutta ei tilanne siihen vielä loppunut. Joulun jälkeen postista tupsahti toinen puhelin, eli ilmeisesti se postiin kadonnut kappale. Olin asiasta yhteydessä asiakaspalveluun ja vaihtoehtoisesti sain joko lunastaa puhelimen ale-hintaan tai lähettää puhelimen takaisin. Uuden vuoden jälkeen puhelin sitten hajosi (kosketusnäyttö halkesi) ja käyttöä luurilla oli ollut noin kaksi viikkoa. Jälleen yhteys asiakaspalveluun, rikkinäinen puhelin postiin ja viikkoa myöhemmin tuli uusi puhelin ja vielä parempi malli, koska puhelin oli mallina ilmeisesti ollut viallinen. Tämä kestikin sitten niin kauan (n. vuoden) kunnes kyllästyin ja hommasin nokialaisen :)


      • Tuubelo
        Tuubelo kirjoitti:

        Oma mielipiteeni asiaan on, että taitaa ongelmat johtua ihan muista osapuolista kuin e-villen väestä. Omat kokemukseni puljusta on kuitenkin ihan positiiviset. Ensimmäisen kerran tilasin puhelimen muistaakseni loka-marraskuun paikkeilla 2008. Pari viikkoa myöhemmin laitoin myös digikuvakehyksen tilaukseen. Joulukuun alkupuolella epäilykseni putiikkia kohtaan heräsivät, koska toimituksesta oli kulunut "reippasti yli viikon" eikä mitään vielä kuulunut.

        Otin yhteyttä asiakaspalveluun ja totesivat puhelimen kadonneen postiin ja aikoivat postittaa uuden. Kehyksen suhteen käskivät vielä odottelemaan koska tilauksesta oli kulunut vasta se pari viikkoa ja jouluruuhkat painoivat päälle. Puhelin ja kehys saapuivat juuri jouluksi ja tyytyväinen olin.

        Mutta ei tilanne siihen vielä loppunut. Joulun jälkeen postista tupsahti toinen puhelin, eli ilmeisesti se postiin kadonnut kappale. Olin asiasta yhteydessä asiakaspalveluun ja vaihtoehtoisesti sain joko lunastaa puhelimen ale-hintaan tai lähettää puhelimen takaisin. Uuden vuoden jälkeen puhelin sitten hajosi (kosketusnäyttö halkesi) ja käyttöä luurilla oli ollut noin kaksi viikkoa. Jälleen yhteys asiakaspalveluun, rikkinäinen puhelin postiin ja viikkoa myöhemmin tuli uusi puhelin ja vielä parempi malli, koska puhelin oli mallina ilmeisesti ollut viallinen. Tämä kestikin sitten niin kauan (n. vuoden) kunnes kyllästyin ja hommasin nokialaisen :)

        .. Ja tuoreemmat kokemukseni putiikista on, että 8.helmikuuta (2010) tilasin tv-soittimen, joka saapui 22.helmikuuta. Ja unohdin mainita, että uskon itse ainakin siihen että postin kuljetukset ovat kiinan päässä melkoisen hidasta. Mutta uskon että nyt ovat vähän saaneet vauhtia toimituksiin. Tai sitten kohdallani on käynyt hel__tin hyvä tuuri.


    • E-sku

      Olen tilannut jo 8 kertaa viimeisen kahden vuoden aikana e-ville.hk:lta ja aina on tuotteet lähteneet postiin ajallaan muutaman päivän sisällä maksamisesta. Kerran oli lähetyshetki viikon myöhässä, kun varastosaldo ei ollut tuotteen kohdalta kohdallaan ostohetkellä. Tuotteen palautuskin on onnistunut kaksi kertaa takuupalautuksena ilman ongelmia ja uusi on tullut tilalle.

      Kyllähän sen nyt ymmärtää että paketteja on miljoonia muiltakin yrityksiltä lähdössä noinkin kaukaa lähdössä enkä ole paljoa laittanut odotuksia postin suhteen, mutta aina on lähetykset tulleet 4 viikon sisään tilaushetkestä.
      Jouluruuhkaan en edes yritä tilata mitään kun arvaan että miten siinä käy.
      Asiakaspalvelu toimii ja olen saanut jo kaksi lahjakorttiakin e-ville.hk:sta mm. aktiivisuudesta www-sivulla olevista virheistä huomauttamisesta. Kiitos vaan ja tsemppiä myyntiin.
      Suosittelen.

      • E-ville.hk / Ville M

        Tervehdys e-villen puolesta.

        Hienoa, että moni on ollut e-villen tuotteisiin ja palveluun tyytyväisiä.

        Harmillisesti joukossa on myös tyytymättömiä, jopa uhkailevia asiakkaita. Varmasti monien kohdalla tilauksiin liittyvät ongelmat on saatu tätä kirjoitettaessa jo selvitettyä. Asiakaspalvelumme ei jätä asioita kyllä puolitiehen, vaan molempia osapuolia tyydyttävä ratkaisu löytyy käytännössä aina.

        Mikäli asiasi on vielä ratkaisematta, laita ihmeessä meiliä osoitteeseen asiakaspalvelu(at)e-ville.hk niin saadaan keskeneräiset asiat päätökseen.

        Toimitusajat on tasaantuneet joulun, kiinalaisen uudenvuoden ja tuhkapilvien väistyttyä. Kaupassamme on mahdollista ottaa lähetykselle myös pikatoimitus 2 euron lisähintaan, jolloin paketti lähetetään 1. luokassa, ja postin kulkua voi seurata lähetyskoodilla.

        Olemme myös kehittäneet sisäistä toimintaamme siltä osin, että mikäli toimituksessa on jokin ongelma (esim. varastosaldo on päässyt loppumaan) lähetämme siitä pikimiten asiakkaillemme sähköpostia. Tosin tätä ongelmaa ei enää juurikaan ole, sillä meillä on nykyjään toimisto myös Shenzhenissä (manner-Kiinan puolella), joka tehostaa yhteydenpitoa ja yhteistyötä tavarantoimittajiemme suuntaan). Meillä on Shenzhenissä myös oma laadunvalvontaosasto, joka testaa tuotteiden laadun ennen toimitusta & on välittömästi yhteydessä toimittajaan laatupoikkeamista.

        Myös suoraa palautetta otetaan mielellään vastaan, joko asiakaspalvelun sähköpostista taikka [email protected]

        Parhain terveisin


        Ville Majanen
        Kauppias


    • EX _ E_ ville
      • Mursurmeli

        Taitaa olla katkeran puhetta. Itse maksan mieluusti hieman ylimääräistä siitä, että saan tuotteelle toimivan takuun (testattu) ja varmuuden, että paketti saapuu perille. eBayssa itse joskus saanut mm. kuraa. Tuotteet silti huomattavasti halvempia kuin Suomessa.


    • EX _ E_ ville
      • Mursurmeli

        Mikset paasaa esim. Pulju.nettiä vastaan, jolla kyseinen muki maksaa melkein 22 egeliä?

        Kuten sanottu, katkeran puhetta.


      • Tapio L

    • Calileon

      Muutaman kerran olen firmasta tilannut ja aina on tullut tavara perille, joskus nopeammin ja joskus hitaammin. Pisin aika oli 4 viikkoa. Kyseisen paketin postileima oli maksua seuraavalta päivältä joten kuljetuksen vika tuo viivästys.

      Viimeisimmäksi tilasin pojille pelikoneet (Diel Soul 4gb). Tein tilauksen 27.6.2011 ja maksoin ylimääräisen 2 euroa nopeammasta lähetyksestä. Seurantakoodin mukaan ovat jo suomen puolella.

      Olen aloittanut tilailemaan n. vuosi sitten joten kokemuksia toimituksista ja toiminnasta muutenkin ei ole kokemuksia tämän ketjun aloittamisajalta. Nykyään tuntuu ainakin toimivan...

    • e-ville.com / VM

      Moi,

      Kiitokset tuesta verkkokauppaamme kohtaan. Mitä tulee hintoihimme, niin pyrimme tosiaan monin keinoin olemaan kaikkien tuotteiden kohdalla edullisin ja paras vaihtoehto. Jos löydät jostain saman tuotteen halvemmalla, niin laita ihmeessä viestiä asiakaspalveluun, tai suoraan allekirjoittaneelle.

      Mitä tulee yksittäiseen tai ehkä useampaankin ebay -kauppiaaseen, niin toivottavasti muistetaan, että e-ville tarjoaa täyden tyytyväisyystakuun ja 14vrk palautusoikeuden. Takuu- ja kaupanpurkuasioissa palautuslähetykset ovat maksuttomia asiakkaille Itellan asiakaspalautussopimuksemme kautta.

      Sinua palvellaan selkeällä suomen kielellä ja maksutavaksi voit valita tutun verkkopankkisi, maksaa kännykällä tai maksaa ostokset vasta, kun saat tuotteet kotiisi (laskulla).

      Aurinkoista loppukesää toivottaa


      Ville Majanen
      www.e-ville.com

    • kummallista bisnestä

      Olisi kiva, jos maksettu tuote saapuisi perille. Jos ei mahdollista, niin saisi edes rahat takaisin...jos asiakaspalvelu vastaisi sähköposteihin...

    • toinen vittuuntunut

      Joo ei kyllä asiakaspalvelu toimi enää siinä vaiheessa kun haluaisit kaupan purkaa.

      Viikko sitten lähetin viestiä viallisesta laitteesta ja ensimmäiseen viestiini vastattiin, kun sitten ilmoitin haluavani purkaa kaupan ei vastausta enää ole kuulunut eikä varmaankaan kuulu.. seuraavaksi olen kuluttajavirastoon yhteydessä

      • e-ville.com/as.palv.

        Hei

        Lokakuussa saimme ennätysmäärän yhteydenottoja johtuen syyskuisesta viiveestä Kiinan postin toimituksissa sekä epäonnisesta tuote-erästä, jossa kokonaisessa erässä esiintyi ongelmaa. Pahimmillaan saimme viestejä useita satoja päivässä ja tämän vuoksi asiakaspalvelu ruuhkautui pahoin, sillä vaikka vastasimme viesteihin ylitöinä ja viikonloppuisin, oli asiakaspalvelumme selkeästi myöhässä aikataulusta.

        Ryhdyimme luonnollisesti toimenpiteisiin saadaksemme lisähenkilöstöä asiakaspalvelutyöhön, mutta luonnollisesti koulutus vei myös resursseja asiakaspalvelultamme. Nyttemmin tilanne on korjaantunut ja vastaamme jälleen aikataulussaan eli normaalisti viimeistään seuraavana arkipäivänä.

        Myös ketjussa aiemmin kirjoittaneet lienevät saaneet selkeät ohjeet asiakaspalvelultamme. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia ja teemme kaikkemme, jotta vastaavaa ruuhkaa ei pääse enää syntymään.

        Ystävällisin terveisin

        Asiakaspalvelu / e-ville.com


      • ...
        e-ville.com/as.palv. kirjoitti:

        Hei

        Lokakuussa saimme ennätysmäärän yhteydenottoja johtuen syyskuisesta viiveestä Kiinan postin toimituksissa sekä epäonnisesta tuote-erästä, jossa kokonaisessa erässä esiintyi ongelmaa. Pahimmillaan saimme viestejä useita satoja päivässä ja tämän vuoksi asiakaspalvelu ruuhkautui pahoin, sillä vaikka vastasimme viesteihin ylitöinä ja viikonloppuisin, oli asiakaspalvelumme selkeästi myöhässä aikataulusta.

        Ryhdyimme luonnollisesti toimenpiteisiin saadaksemme lisähenkilöstöä asiakaspalvelutyöhön, mutta luonnollisesti koulutus vei myös resursseja asiakaspalvelultamme. Nyttemmin tilanne on korjaantunut ja vastaamme jälleen aikataulussaan eli normaalisti viimeistään seuraavana arkipäivänä.

        Myös ketjussa aiemmin kirjoittaneet lienevät saaneet selkeät ohjeet asiakaspalvelultamme. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia ja teemme kaikkemme, jotta vastaavaa ruuhkaa ei pääse enää syntymään.

        Ystävällisin terveisin

        Asiakaspalvelu / e-ville.com

        heh..."epäonnisesta tuote-erästä" = olemattomasta laadunvalvonnasta = tehdään mahdollisimman halvalla p...aa ja toivotaan että edes osa toimisi edes takuuajan niin kuin pitäisi.


    • isa80
    • tiki54

      Lännessä tuntemattomat kiinalaiset nyrkkipajat tekevät toimimatonta romua. Länsimaiset tehtaat vievät sinne omat laatujärjestelmänsä, mutta villit kiinalaiset tekevät skeidaa joka on rikki jo tullessaan. En suosittele. Takuuvaihtona saat samanlaista kuraa. Hinta ja laatu menee usein käsi kädessä. Siksi e-villen kama on halpaa.

    • amppi3

      Itse en voi kehua, sillä osa tuotteista saapunut ajoissa (halvimmat tilaukset) mutta suurimmat, 200 € tilaukset ovat vieläkin 2 kuukauden odottelun jälkeen saapumatta ja aina ne kuulemma Kiinan tullista käännytetään takaisin. 5 euron lahjakortteja kyllä tarjotaan tajuttomasti mutta se ei auta, jossei jouluna ole tarjota mitään lahjaksi sukulaisille, kun on luottanut että ne olisivat perillä olleet hyvissä ajoin :/ Nyt harmittaa!!

    • Maksettu

      Jokainen voi perustaa nettikaupan ja rahastaa ensin, sitten yrittää tilata tuotteen tehtaalta vaihtevalla menestysellä ja selittää tilaajalle asiat parhain päin kun tavaraa ei kuulukaan. Näin näköjään eräät toimii. Onko 9 viikon toimitusaika normaali ?

    • Ville1

      Joo ,ite odottanut kohta 3 kuukautta tavaroita,ja rahaakaan ei saa takaisin ,jos ei tuotteita palauta.. Joo ,miten palautat,ku niitä ei saa???No enää en tilaa mitään!

    • epätietoinen21

      onko kenelläkään tietoa tullimaksuista jos ostaisin 177 € maksavan kännykän ja onko e-ville luotettava kauppa??

    • huijausta?

      Tilasin elokuussa e-villeltä tuotteita jotka eivät ole vieläkään tulleet perille ( yli kuukauden olen siis odotellut ) !!! Erittäin huono maku on jäänyt kyseisestä " firmasta " Suorastaan huijattu olo. EN SUOSITTELE KENELLEKKÄÄN!

    • fredis

      Huijausta!
      2 kuukautta maksusta eikä tavaraa kuulu!

    • Tapio L.

      Tein pienen vertailun e-villen hinnoista kilpailijoihin nähden, se löytyy osoitteesta: http://tinyurl.com/samahalvemmalla

    • Tapio L
      • epärehellisyysHaisee

        Hintavertailut sinänsä ovat toki oikein tervetulleita.

        Tovottavasti vertailun tekijänä ( ? ) olet tietoinen siitä, että e-bayssa monet myyjät toimivat näin:

        Tuotteen hinta: 0,99
        Postikulut: 19,00

        Kokonaiskustannukset asiakkaalle: 19,99

        Tuollainen toiminta on täysin moraalitonta, varsinkaan jos asiakkaalle ei ole mahdollisuutta perua tilausta huomattuaan tulleensa huijatuksi.

        Tuollainen pitäisi säätää laittomaksi.

        Itse maksan mieluummin vaikkapa sitten e-villelle (tai mihin tahansa muualle, sillä itselläni ei ole kytköksiä e-villeen) kalliimpaa hintaa, kunhan postikuluja ei ole tai ne ovat kohtuullisia. e-villestä en ole tilannut, mutta kylläkin Jimm's PC storesta jossa on monille tuotteille ilmainen toimitus.


      • rehellisyyttä !
        epärehellisyysHaisee kirjoitti:

        Hintavertailut sinänsä ovat toki oikein tervetulleita.

        Tovottavasti vertailun tekijänä ( ? ) olet tietoinen siitä, että e-bayssa monet myyjät toimivat näin:

        Tuotteen hinta: 0,99
        Postikulut: 19,00

        Kokonaiskustannukset asiakkaalle: 19,99

        Tuollainen toiminta on täysin moraalitonta, varsinkaan jos asiakkaalle ei ole mahdollisuutta perua tilausta huomattuaan tulleensa huijatuksi.

        Tuollainen pitäisi säätää laittomaksi.

        Itse maksan mieluummin vaikkapa sitten e-villelle (tai mihin tahansa muualle, sillä itselläni ei ole kytköksiä e-villeen) kalliimpaa hintaa, kunhan postikuluja ei ole tai ne ovat kohtuullisia. e-villestä en ole tilannut, mutta kylläkin Jimm's PC storesta jossa on monille tuotteille ilmainen toimitus.

        Vielä e-bay -tuotteista:

        Katsokaapa esim. tätä:

        http://www.ebay.com/itm/Warm-White-Portable-Mini-LED-Night-Light-Pocket-Card-Lamp-Lamp-Torch-USB-Power-/351083464817?pt=AU_Lighting_Fans&hash=item51be348871

        löysin tuotteen täältä:

        http://samahalvemmalla.webnode.com/elektroniikka/

        "Free shipping
        Approximately EUR 0.69(including shipping)"

        hinta on kohdallaan, jos tuo "Free shipping" on voimassa myös Suomeen.

        Mutta hinta EI ole ainoa ostokriteeri !

        Tuotekuvasta näkee, että siinä on 3 pintaliitosLEDiä ja 1 pintaliitosvastus !

        Ei jännitteennostajaa, ja virta otetaan tietokoneen USB -portista ( 5 V DC ).

        Valkoinen LED vaatii loistaakseen n. 2,8 - 3 V.

        Jo 2 tuollaista sarjaankytkettynä vaatii siis 5,6 - 6 V, kolme vielä enemmän !

        Tietokoneesta kuitenkin ilman jännitteennostajaa saa vain tuon 5V, eli jännite ei riitä sarjakytkentään.

        Tästä voi päätellä, että tuotteessa 3 LEDiä on kytketty rinnan.

        Mutta rinnankytkennässä pitäisi olla 3 LEDiä JA 3 sarjavastusta.

        Tuotteessa kuitenkin on vain 1 sarjavastus.

        Tuo johtaa siihen, että pienikin yksilöero ja/tai lämpötilaero LEDien välillä johtaa epätasaiseen virran jakautumiseen LEDien välillä, ja siihen, että 1 LEDeistä saa ylivirtaa ja hajoaa.

        Kirjoitin aiemmin elektroniikka -palstalle samasta aiheesta varoituksen, silloin asialla oli filippiiniläisen CD-R -king -ketjun vastaava ala-arvoinen tuote.

        Tuo e-bayssa myytävä ei ole yhtään tuota CD-R -king -ketjun tuotetta parempi.

        JOS e-villen laadunvalvonta osaa hommansa oikein, sinne ei pitäisi päästä tuollaista roskaa myyntiin. En kuitenkaan ole e-villen henkilökuntaa enkä tunne e-villen kauppiasta Ville Majasta henkilökohtaisesti, joten en voi arvoida sitä, onko e-villen laadunvalvonta riittävän ammattitaitoista ja hyvällä moraalilla varustettua.

        em. CD-R -kingistä ostamani LED -valaisin hajosi 2 viikossa eikä ollut edes 24h virta kytkettynä. Jos olisi ollut, niin 24h päivässä virta päällä hajoittaisi tuon muutamassa, ehkä jopa yhdessä vuorokaudessa !

        Siinä siis oli sama ongelma, eli kytetty useita LEDejä rinnan ja niille yhteinen etuvastus. Jokainen vähänkin elektroniikasta tajuava ymmärtää heti, ettet tuollainen kytkentä ole pitkäikäinen, vaan johtaa LEDien ennenaikaiseen hajoamiseen yksi toisensa jälkeen.

        Eli linkattu ebay -tuote ilmeisesti ala-arvoinen, kun 3:lla rinnankytketyllä LEDillä yhteinen etuvastus. e-villen vastaavaan tuotteeseen en ota kantaa, varsinkin kun hintavertailun tekijä ei vaikuta puolueettomalta!

        Jos kyseessä olisi puolueeton vertailu, niin linkki joko sekä ebay että e-ville -tuotteeseen tai sitten ei kumpaankaan.

        Mutta kun e-bay -tuotteeseen on linkki ja e-villeen ei, niin vertailua voi pitää puolueellisena.

        Herättää kysymyksen, saako vertailun tekijä provisiota e-bay:n myynnistä ?


      • Voi avuttomuus
        epärehellisyysHaisee kirjoitti:

        Hintavertailut sinänsä ovat toki oikein tervetulleita.

        Tovottavasti vertailun tekijänä ( ? ) olet tietoinen siitä, että e-bayssa monet myyjät toimivat näin:

        Tuotteen hinta: 0,99
        Postikulut: 19,00

        Kokonaiskustannukset asiakkaalle: 19,99

        Tuollainen toiminta on täysin moraalitonta, varsinkaan jos asiakkaalle ei ole mahdollisuutta perua tilausta huomattuaan tulleensa huijatuksi.

        Tuollainen pitäisi säätää laittomaksi.

        Itse maksan mieluummin vaikkapa sitten e-villelle (tai mihin tahansa muualle, sillä itselläni ei ole kytköksiä e-villeen) kalliimpaa hintaa, kunhan postikuluja ei ole tai ne ovat kohtuullisia. e-villestä en ole tilannut, mutta kylläkin Jimm's PC storesta jossa on monille tuotteille ilmainen toimitus.

        Jos et huomannut katsoa tuon sivun http://samahalvemmalla.webnode.com/elektroniikka ylälaitaa, niin siellä lukee että hinnoissa ON MUKANA postikulut. Jos ebayssä myyjä ei toimita Suomeen niin silloin se lukisi siinä postikulujen kohdalla "May not ship to Finland". Nämä tavarat vaikuttaa kaikki olevan Suomeen toimitettavissa. Itse olen saanut paljon kivuttomampaa palvelua ebayssä kuin e-villellä ja saanut tavarat huomattavasti halvemmalla.

        Jos postikulut ovat sinulle kokonaiskustannuksia tärkeämmät niin silloin luultavasti ansaitset e-villen pahimmillaan 10-kertaiset hinnat.


    • Nicklas2014

      Pössyttely ja surffailu ei sovi yhteen :)

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4395
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      241
      2171
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1600
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      158
      1411
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      266
      1190
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1097
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1054
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1045
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      54
      959
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      943
    Aihe