Veneen nostajia?

Avancisti

Onko arvoisilla kanssapurjehtijoilla tiedossa suositeltavia veneennostajia pääkaupunkiseudulla? Parin tonnin painoinen purjevene pitäisi saada vähitelleen nostettua pukeille Espoossa. Aikaisemmat kokemukset ovat muualta, eikä oikein ole tiedossa nostajia täältä päin.

19

8854

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ###

      ###

    • onnistunutkaan?

      Näillä ainakin homma käy. Aakkosjärjestyksessä:

      Kuljetus Karttunen Oy 040-507 7044
      Bertil ”Bebbe” Lindholm 0400-308 777
      Rainer Löfström 0400-444 464
      Pekka Parppei 0400-501 327

      • tuleetässä

        Parppei
        Parppei
        Parppei
        Parppei


      • Se postaaja
        tuleetässä kirjoitti:

        Parppei
        Parppei
        Parppei
        Parppei

        Itsekin olen käyttänyt eniten hyväkseni PP:n palveluja – ja voin suositella miestä ja hänen kalustoaan aivan varauksettomasti!

        Muistakin on kertynyt kokemusta sen verran, että uskallan käyttää hyväkseni tuosta nelikosta kenen tahansa palveluja.

        Viime aikoina noilla pilkkiautomiehillä on ollut nähtävissä jonkinlaista reviirijakoa: nosta sinä siellä, niin minä nostan täällä... Fiksumpaa sinänsä kuin se, että kaikki suhailisivat kiireisimpään nostoaikaan sikin sokin eri venesatamien välillä.


      • Kundikaasutin
        tuleetässä kirjoitti:

        Parppei
        Parppei
        Parppei
        Parppei

        Hui hui...mina tunnen monia hyviä nostajia.Ei toi Parpei mitenkään joukosta poikkea...saattaa olla Parpein oma ääni tuossa yläpuolella!


    • hintaso

      tänä päivänä?

      • joojo

        ... muistaakseni.


      • kallista on
        joojo kirjoitti:

        ... muistaakseni.

        Itse olen Helsingissä maksanut jo monena keväänä ja syksynä 70 euroa (vene 60 ja masto 10). Kyseessä siis Kuljetus Jokinen, jonka veneennostoauton nuori kundi todella osaa hommansa.


      • purjehtija 888
        joojo kirjoitti:

        ... muistaakseni.

        Itse käytin Karttusta aina omalla 2800kg purkkarillani. Hänelle sai Suomenojalla sovittua nostoajan, niin ei tarvinnut jonotella. Parppei ottaa yleensä vain jonosta.

        Karttusen hinta oli pari vuotta sitten 75 EUR nosto ja 20 mastonlasku (muistaakseni).


      • 200
        joojo kirjoitti:

        ... muistaakseni.

        aika paljon!

        Sillä saa veneen jo Tampereelle pk-seudulta!


      • rahtarix
        200 kirjoitti:

        aika paljon!

        Sillä saa veneen jo Tampereelle pk-seudulta!

        200 e tosiaan aika paljon, 70-90 e lienee kohtuullisempi. Jos vene mahtuu taksiin, sen kuljetus Tampereelle maksaa 4,70 e 1,20 e/km, eli noin 250 e. Isommalla autolla sitten enemmän.


      • taneli taksimies
        rahtarix kirjoitti:

        200 e tosiaan aika paljon, 70-90 e lienee kohtuullisempi. Jos vene mahtuu taksiin, sen kuljetus Tampereelle maksaa 4,70 e 1,20 e/km, eli noin 250 e. Isommalla autolla sitten enemmän.

        Ainakin kahvikeskusteluissa jokainen rekkaisäntä väittää ajavansa pienemmällä km-taksalla kuin me taksit. Joten silloinhan rekkakyyti pitää olla halvempaa kuin taksilla kuljetus.
        Vai vetääkö joku mafia välistä?


      • kaikessa..
        rahtarix kirjoitti:

        200 e tosiaan aika paljon, 70-90 e lienee kohtuullisempi. Jos vene mahtuu taksiin, sen kuljetus Tampereelle maksaa 4,70 e 1,20 e/km, eli noin 250 e. Isommalla autolla sitten enemmän.

        "200 e tosiaan aika paljon, 70-90 e lienee kohtuullisempi."

        Kyllä se kohtuus on alle 70 eur. Sillä hinnalla on noussut maston kanssakin Helsingissä.

        Rannikkoseudulla kaverit maksavat 30-40 eur. Taas on Helsinki-lisää?


      • melkein rekkamies
        taneli taksimies kirjoitti:

        Ainakin kahvikeskusteluissa jokainen rekkaisäntä väittää ajavansa pienemmällä km-taksalla kuin me taksit. Joten silloinhan rekkakyyti pitää olla halvempaa kuin taksilla kuljetus.
        Vai vetääkö joku mafia välistä?

        taksihommissahan nimenomaan on se mafia mikä sen hintamaksimin päättää ja kaikki taksit sitä maksimia laskuttaa..

        Kirkkonummelta lohjalle veneensiirto (2500kg purkkari) parppein taksoilla (4h laskutus) maksoi 90e/h eli mielestäni halvemmalla koska taksilla ajan tunnin verran helsingistä lohjalle ja se maksaa reilun satkun..

        panee miettimään noita ihmiskuskauksia, että mihin hinnat perustuu kun kalustoksi riittää mikä tahansa kaukalo käytännössä toisin kun erikoistavarankuljetuksessa


      • puusaunamies
        kaikessa.. kirjoitti:

        "200 e tosiaan aika paljon, 70-90 e lienee kohtuullisempi."

        Kyllä se kohtuus on alle 70 eur. Sillä hinnalla on noussut maston kanssakin Helsingissä.

        Rannikkoseudulla kaverit maksavat 30-40 eur. Taas on Helsinki-lisää?

        Minä en kehtaa 70 € vähemmällä nostoa ota.Saahan sitä varmaan 30 € ,mutta mitä jos vahinko sattuu?Miten on 30 kympinmiehillä vakuutusasiat hoidettu?Vahvemmat kantaa veneitä selässä!


    • surkeaa

      Älkää ainakaan Jokista käyttäkö, saattavat rikkoa veneen nostaessa, ja ensi alkuun vakuutella kantavansa vastuunsa, mutta kun sen aika tulee niin haistatellaankin vaan ja ilmoitetaan että ei kuulu meille. Kuljetusliike Jokinen - vältä!

    • Bertil, voi unohtaa nuo muut tusaajat

    • Kaapeli25

      Yksi paikallinen nosti just meidän veneen. Oli kyllä tosi laadukasta toimintaa ja kalustokin. Jäin miettimään, että tekikö homman pimeästi kun ei antanut kuittia. Sanoi, että tilittävät rahat kyllä pankkiin. 150 e otti hommasta ja käteisellä maksoin. Ensin nousi masto ja sitten paatti.

    • purkkari_6500kg

      Yksi ääni Karttuselle, veljekset hoitaa homman aina tyylillä ja ammattitaidolla. En ole muita kokeillut, joten yksipuolinen ääni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      83
      1958
    2. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Maailman menoa
      248
      1924
    3. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      96
      1636
    4. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      112
      1451
    5. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      169
      1161
    6. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      65
      1120
    7. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      63
      958
    8. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      952
    9. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      105
      924
    10. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      886
    Aihe