mattalakka

Zzamira

Haluaisin mun kynsiin mattapintaisen lakan. Onko sellaisia? Millä merkeillä? Siis ihan päällyslakka, joka ei kiillä vaan on himmeä ja luonnollisen, ei lakatun oloinen.

Tiedän, että sellaiset kynnethän saa, kun ei sitten lakkaa, mutta kynsilakka suojelee ja vahvistaa kynsiä aika hyvin, joten haperokyntisenä tarvitsen sitä, vaikken lakatun näköisistä kynsistä tykkääkään.

8

716

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taitaa löytyä

      joka ammattilaissarjasta.
      Kaupanhyllyistä en osaa sanoa.
      mm.miesten manikyyreissä käytetään usein mattalakkaa loppusilauksesksi.

    • se kun

      lakkaamisen jälkeen esim. valkoisella palkilla (no ei taida sokoksista löytyä?) tai sitten hyvin hellällä viilalla ihan hippasen teet siitä pinnasta sellasta kiillotonta, ja sit vaikka öljyät päälle. Pitäis olla matta.

      • on valikoimassa

        Trindillä on valikoimassaan läpinäkyvä kynnenkovettaja, joka jättää mattapinnan.


      • käytä kynnenkovettajaa
        on valikoimassa kirjoitti:

        Trindillä on valikoimassaan läpinäkyvä kynnenkovettaja, joka jättää mattapinnan.

        ilman syytä! Haurastunut tai liuskoittuva kynsi EI tarvitse lisää kuivuutta. Kynnenkovettaja KUIVATTAA kynttä, eikä suinkaan tee siitä kestävämpää! Älä, älä, älä!


      • krooh-pyyh
        käytä kynnenkovettajaa kirjoitti:

        ilman syytä! Haurastunut tai liuskoittuva kynsi EI tarvitse lisää kuivuutta. Kynnenkovettaja KUIVATTAA kynttä, eikä suinkaan tee siitä kestävämpää! Älä, älä, älä!

        Olen käyttänyt kynnenkovettajaa esim. lakan päällä ja se jättää matan pinnan. Joskus ilman aluslakkaakin ja ei, kynteni ei ole kovettunut liian koviksi, vaikkei niissä olekaan mitään ongelmia. ÄLÄ KOSKAAN YLEISTÄ! Älä KOSKAAN sano EI KOSKAAN!


      • NailBitch
        krooh-pyyh kirjoitti:

        Olen käyttänyt kynnenkovettajaa esim. lakan päällä ja se jättää matan pinnan. Joskus ilman aluslakkaakin ja ei, kynteni ei ole kovettunut liian koviksi, vaikkei niissä olekaan mitään ongelmia. ÄLÄ KOSKAAN YLEISTÄ! Älä KOSKAAN sano EI KOSKAAN!

        ...niin ihan varmasti koskaan ja koskaan ja koskaan ei pidä käyttää kynnenkovettajaa paitsi, jos häneltä on vaikkapa juuri poistettu rakennekynnet, ja kynsi on siksi pehmeä muutaman päivän ylimääräisen kosteuden takia.

        Ottanet huomioon, että sinun kyntesi eivät ole kaikkien kynnet, sanoit itsekin ettei kynsissäsi ole minkäänlaista ongelmaa, toisin kuin AP:llä. AP:n viestistä sai käsityksen, että hän haluaa jotain suoraan siihen omalle kynnelle ja siihen versioon kai vastattiin.

        Voisin kuitenkin ilman kemistin koulutusta olettaa, että kovettaja laitettuna kynsilakan päälle ei vaikuttaisi luonnonkynteen, joten jos näin saa matan pinnan niin sehän on hemmetin hyvä se.


    • Katiko

      Löytyy jopa cittarista.

    • mäw

      Jos käytät mattalakkaa kynnet vaan haurastuu. Käytä esim sally hanseniltä maximum growthia jos haluut kynsille hoitoa. Mattalakat voi säästää koristeluun.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      413
      1716
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1348
    3. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      172
      1334
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1285
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1026
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      936
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      890
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      881
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    10. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      110
      834
    Aihe