Mikä on ihastuksen tai rakkauden määritelmä?
Ihastuminen VS. rakastuminen
2
945
Vastaukset
- nor4
Ihastuminen on rakastumisen synonyymi. Rakastaminen ei ole lainkaan samaa kuin rakastuminen. Ihastuminen on tunne, rakkaus ei. Rakastuminen kestää maksimissaan kolme vuotta, rakkaus tulee vasta sen jälkeen, jos on tullakseen.
Rakkaus on kiintymystä ja kokoelma erilaisia tunteita vihasta kaipuuseen, intohimosta suruun. Rakkaus on suhteellisen pysyvää verrattuna ihastumiseen. Ihastuminen on väliaikainen, usein voimakas intohimon tunne, jonka vuoksi sen kokemattomimmat sekoittavat rakkauteen.- raapustettu
viiva sanon minä! Ihastuminen on kevyempi tunne kuin rakastuminen. Ainakin näin mun mielestä. kaikkihan sen tietää että ensin ihastutaan ja sitten rakastutaan ja jos homma toimii, sitä hväksyy toisen osaksi elämäänsä ja vain rakastaa. Mutta ei se rakastaminenkaan mikään pysyvä tila ole, ehei.. luultavasti äidinrakkaus on niitä pysyvämpiä rakkauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?283366- 973156
- 763004
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim702928"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m532871Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.872646- 352460
- 572311
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432175- 321943