Olen tässä jo jonkin aikaa ihmetellyt, että kukaan ei ole puuttunut vielä tähän asiaan tai vienyt tutkittavaksi. Iskelmätoive ei täytä toimiluvassa asetettuja ehtoja lainkaan, vaan radioasema on jukeboksi. Luultavasti ’Iskelmätoive’ on pienessä komerossa istuva lasahtamaisillaan oleva tietokone? Ystäväni kertoi, että asemalla ei ole juontajia, äänen laatu on surkea, asemalta puuttuu kaikki sisältö, eli millä perusteilla he saivat luvan kilpailevaan hakijaan verrattuna jne? Voisiko joku valaista hieman lisää tätä kuviota? Miksi Oulussa saa toimia tietokone, jonka mainosmyynnistä vastaa SBS? Oliko tarkoituskin, että tällä ’bulvaaniasemalla’ haettiin vain lupaa Ouluun, ettei kilpailevat hakijat aseta mitään riskejä esim. SBS:n mainosmyyntimonopolille? Myös SBS:hän rikkoo Oulussa edelleen toimilupaehtoja soittamalla Iskelmän taajuudella paikallisia mainoksia. Mahtavaa. Kyllä Suomessa kertakaikkiaan asiat toimii. Eikö tästä kannattaisi jonkun tehdä myös tutkintapyyntöä siellä Suomen päässä viranomaisille? Iskelmätoiveen toimilupahakemuksessa näköjään luvataan kuut ja tähdet taivaalta – toteutus on pyöreä 0. Hävetkää!
Iskelmätoive ei täytä toimilupaehtoja
32
2606
Vastaukset
- sinä et tee?
Tutkintapyyntöä viranomaisille.
Missä journalistiset arvosi ovat tällä kertaa?
Eikös täällä joku Turun yliopiston hemmo kehunut tekevänsä isolla rahalla tekevänsä viranomaisille tutkimusta lupaehtojen noudattamisesta? Kun tutkimus maksaa paljon ei sitä lyhyessä ajassa voi tehdä. Joku saattaisi luulla hommaa pelkäksi rahastukseksi.hetkeäkään jos olisin Suomessa. Minusta on vain täysin käsittämätöntä, että kaikki ovat niin 'munattomia Suomessa', että katsovat vain kuin pässit vierestä - ja sarvista viedään...
- vielä...
väärillä taajuuksilla, Iskelmätoive sai luvan taajuudelle 89.4MHz ja Iskelmä taajuudelle 98.7MHz. Nyt lähettävät juuri päinvastoin.
SBS tekee mitä haluaa???Annettiinko sille taajuuden siirrolle lupa joltakin taholta? Ovatko virkamiehet mahdollisesti ylittäneet valtuutensa? SBS tekee niin kauan kuin haluaa, kun heillä on rahaa palkata lakimiehiä tulkitsemaan aukkoja toimiluvissa, ja/tai Suomen radioalan valvonta on niin kelvotonta, että näille räikeille rikkomuksille ei tehdä mitään. Mitä muuten Mihkal ja Pjt ovat mieltä? Tehän puolustatte viimeiseen henkeen yleensä SBS:ää?
- timi
KMM kirjoitti:
Annettiinko sille taajuuden siirrolle lupa joltakin taholta? Ovatko virkamiehet mahdollisesti ylittäneet valtuutensa? SBS tekee niin kauan kuin haluaa, kun heillä on rahaa palkata lakimiehiä tulkitsemaan aukkoja toimiluvissa, ja/tai Suomen radioalan valvonta on niin kelvotonta, että näille räikeille rikkomuksille ei tehdä mitään. Mitä muuten Mihkal ja Pjt ovat mieltä? Tehän puolustatte viimeiseen henkeen yleensä SBS:ää?
älä viitsi Toivonen jauhaa paskaa! Läpinäkyvää "journalismia" jälleen kerran. Keskittyisit hyvä "mies" piraattien käräyttelyyn!
timi kirjoitti:
älä viitsi Toivonen jauhaa paskaa! Läpinäkyvää "journalismia" jälleen kerran. Keskittyisit hyvä "mies" piraattien käräyttelyyn!
tässä jo jonkin aikaa... kaikkia muita nimiä minuun on jo yhdistelty, mutta mm. Mika, Pekka nimet on jäänyt yhdistämättä? Mistäköhän tämä mahtaa johtua? Profiilista löytyy kylläkin koko nimeni. Olen mm. Teemu, Tero, Malinen, Teutari...
- Harkki
KMM kirjoitti:
tässä jo jonkin aikaa... kaikkia muita nimiä minuun on jo yhdistelty, mutta mm. Mika, Pekka nimet on jäänyt yhdistämättä? Mistäköhän tämä mahtaa johtua? Profiilista löytyy kylläkin koko nimeni. Olen mm. Teemu, Tero, Malinen, Teutari...
Olen kuullut melko luotettavasta lähteestä, että Bob-96 olisi Pekka Timonen - radioalan sekatyömies. Voisiko olla näin? Olisi tosin erikoista, että kaveri riitelisi itsensä kanssa. Olen nimittäin aina ollut eri mieltä Pekan kirjoituksista, mutta Bob-96:n jutut ovat mielenkiintoisia. Muistelen, että Pekka syytteli itse jotakin kaveria tällä palstalla skitsoilusta?
- vaihdettu keskenään
KMM kirjoitti:
Annettiinko sille taajuuden siirrolle lupa joltakin taholta? Ovatko virkamiehet mahdollisesti ylittäneet valtuutensa? SBS tekee niin kauan kuin haluaa, kun heillä on rahaa palkata lakimiehiä tulkitsemaan aukkoja toimiluvissa, ja/tai Suomen radioalan valvonta on niin kelvotonta, että näille räikeille rikkomuksille ei tehdä mitään. Mitä muuten Mihkal ja Pjt ovat mieltä? Tehän puolustatte viimeiseen henkeen yleensä SBS:ää?
Valtioneuvosto on hyväksynyt taajuuksien vaihdon kahden toimilupayhtiön välillä. Tämä tieto löytyy vn:n sivulta. Että se siitä.
- pjt10
KMM kirjoitti:
Olen tuonut oman kantani sinun tavastasi levittää valheellista tietoa jo ajat sitten esille.
Oikean tiedon kaivaminen on tänäpäivänä niin helppoa.
Eikö tiedon paikkansa pitävyys ole ensimmäisiä asioita mitä opetetaan journalisteille?
"Tehän puolustatte viimeiseen henkeen yleensä SBS:ää? "
En ymmärrä menettelyäsi SBS:n enkä _minkään_muunkaan_ aseman kohdalla.
Tässäpä kommentit sinulle pitkäksi aikaa. Yritä kestää ilman minun kommentteja. - kukaan.
pjt10 kirjoitti:
Olen tuonut oman kantani sinun tavastasi levittää valheellista tietoa jo ajat sitten esille.
Oikean tiedon kaivaminen on tänäpäivänä niin helppoa.
Eikö tiedon paikkansa pitävyys ole ensimmäisiä asioita mitä opetetaan journalisteille?
"Tehän puolustatte viimeiseen henkeen yleensä SBS:ää? "
En ymmärrä menettelyäsi SBS:n enkä _minkään_muunkaan_ aseman kohdalla.
Tässäpä kommentit sinulle pitkäksi aikaa. Yritä kestää ilman minun kommentteja.usko! Kirjoittelet tänne nimettömänä edelleen. "Tässäpä kommentit sinulle pitkäksi aikaa."
Sinulta tuntuu nimettömänä kylläkin satelevan kommentteja. - helppo jymäytää. LOL.
kukaan. kirjoitti:
usko! Kirjoittelet tänne nimettömänä edelleen. "Tässäpä kommentit sinulle pitkäksi aikaa."
Sinulta tuntuu nimettömänä kylläkin satelevan kommentteja.Luulet mua pjtks tai mikhaliks. Usko mihin haluat.
Minä tiedän että muutkin kuin minä ovat kommentoineet, enkä ole pjt enkä mikhali ;-)
Keneksi luulet minua seuraavaksi KMM? Bob? aapee? .... - osaatko
kukaan. kirjoitti:
usko! Kirjoittelet tänne nimettömänä edelleen. "Tässäpä kommentit sinulle pitkäksi aikaa."
Sinulta tuntuu nimettömänä kylläkin satelevan kommentteja.Tutustu tähän:
http://www.suomalainen.com/sk/servlets/ProductServlet?action=productInfo&productID=557263
- menee
Tässä on taas liian monta virhettä yhdessä viestissä. SBS ei vastaa Iskelmä Toiveen mainosmyynnistä.
Iskelmä Oululla saa olla paikallisia mainoksia siinä kuin muillakin paikallisradioilla.- joka oikaistaan tässä
Iskelmätoive lähettää juonnettua ohjelmaa arkiksin kuuden ja iltakuuden välillä. Että näin.
Voi olla, etta jotakin tuli virheellisesti kirjoitettua, koska tieto on osittain 'toisenkaden tietoa'. Kertoisiko joku lisaa Iskelmatoiveen ohjelmatarjonnasta ja sisallosta? Jos Iskelmatoive ei tee yhteistyota mainosmyynnissa, niin mita tama tarkoittaa?
"...Pääpaino Iskelmätoiveessa on musiikilla. Nostamme esille paikallisia asioita juttujen muodossa ja paikallisuutisissa. Yhteistyötä teemme SBS Finland Oy:n kanssa".
SBS Finland vastaa nykyisin kolmen radiokanavan, Uusi KISS -kanavan, Iskelmän ja Radio Cityn toiminnasta sekä neljän paikallisradion muun muassa oululaisen Radio Megan toiminnasta."
"Iskelmä Oululla saa olla paikallisia mainoksia siinä kuin muillakin paikallisradioilla."
Mika tekee Iskelmasta paikallisradion? Kaksi juttua paivan aikana ohjelmavirran seassa taajuudella ja Megan tiloissa toimitetut uutiset? Nain olettaisin... Eiko paikallisradion pida lahettaa jotakin 12 tuntia paivassa paikallista ohjelmaa?- kuunneltu on
joka oikaistaan tässä kirjoitti:
Iskelmätoive lähettää juonnettua ohjelmaa arkiksin kuuden ja iltakuuden välillä. Että näin.
mitään paikallista sieltä ei tule.
juonnot ovat todella lyhyitä jossa kerrotaan VAIN mikä soi seuraavaksi.
SBS Finland mainosti kesällä Iskelmä Oulun taajuuksilla vastaavansa Iskelmän, Radio Megan ja ISKELMÄTOIVEEN mainonnasta. - hsaa
KMM kirjoitti:
Voi olla, etta jotakin tuli virheellisesti kirjoitettua, koska tieto on osittain 'toisenkaden tietoa'. Kertoisiko joku lisaa Iskelmatoiveen ohjelmatarjonnasta ja sisallosta? Jos Iskelmatoive ei tee yhteistyota mainosmyynnissa, niin mita tama tarkoittaa?
"...Pääpaino Iskelmätoiveessa on musiikilla. Nostamme esille paikallisia asioita juttujen muodossa ja paikallisuutisissa. Yhteistyötä teemme SBS Finland Oy:n kanssa".
SBS Finland vastaa nykyisin kolmen radiokanavan, Uusi KISS -kanavan, Iskelmän ja Radio Cityn toiminnasta sekä neljän paikallisradion muun muassa oululaisen Radio Megan toiminnasta."
"Iskelmä Oululla saa olla paikallisia mainoksia siinä kuin muillakin paikallisradioilla."
Mika tekee Iskelmasta paikallisradion? Kaksi juttua paivan aikana ohjelmavirran seassa taajuudella ja Megan tiloissa toimitetut uutiset? Nain olettaisin... Eiko paikallisradion pida lahettaa jotakin 12 tuntia paivassa paikallista ohjelmaa?tää herra kmm on yks täys pelle. jannu kelaa et on kovakin radion ystävä ja suojelija kun puhuu vittu formaatien ja kaikkien saatanan määritelmien sekä rajoitusten puolesta. eiks jengi hiffaa et soittolistat on jo tappanut radion? suomesta ei löydy enää ku kolme kunnollista radiokanavaa jotka ei huku kaiken muittein toisistaan kopioita olevien formaattitoosien sekaan ja joissa toimittajat vielä vääntävät ohjelmaa ammattitaidolla ja sydämellä, ylen 1, radiohelsinki ja bassoradio.
hsaa kirjoitti:
tää herra kmm on yks täys pelle. jannu kelaa et on kovakin radion ystävä ja suojelija kun puhuu vittu formaatien ja kaikkien saatanan määritelmien sekä rajoitusten puolesta. eiks jengi hiffaa et soittolistat on jo tappanut radion? suomesta ei löydy enää ku kolme kunnollista radiokanavaa jotka ei huku kaiken muittein toisistaan kopioita olevien formaattitoosien sekaan ja joissa toimittajat vielä vääntävät ohjelmaa ammattitaidolla ja sydämellä, ylen 1, radiohelsinki ja bassoradio.
Nämä nettipalstat on kivoja paikkoja, kun sivistymättömät pellet saavat soittaa suutansa ilman, että joutuu vastaamaan sanoistaan. Ihmisillä, joilla ei ole perusteluja väitteilleen, tai eivät muuten osaa, tukeutuvat yleensä henkilökohtaisiin hyökkäyksiin.
"radion ystävä ja suojelija kun puhuu vittu formaatien ja kaikkien saatanan määritelmien sekä rajoitusten puolesta."
Jutteleppas joskus vaikka jonkun pätevän lääkärin kanssa. Hänkin puhuu erittäin paljon sellaisista asioista, joista sinulla ei ole mitään käsitystä... paljon kummia määritelmiä ja rajoituksia... Lääkäri myös tietää yleensä, miksi ne punaiset pillerit ei käy kaikille tai mikä on vaikkapa parempi pilleri tuohon sinun tuskaasi.
"eiks jengi hiffaa et soittolistat on jo tappanut radion?"
Sama juttu, et tiedä mistä puhut. Hyvä radio on 'monitasoinen', en tosin vaivaudu kertomaan sen enempää, kun keskustelukumppani on apinan tasolla. Ja, Suomessa on ehkä pilattu radiot, mutta muualla sitä osaamista on... Näitä sinun marginaaleja 'soittolistattomia' radioita kuuntelee yleensä vain kourallinen hippejä, ja hekin yleensä vain päiväsaikaan, kun yöt pitää olla jossakin nurkan takana piikittelemässä itseään...- T0tuus 3sill3
KMM kirjoitti:
Nämä nettipalstat on kivoja paikkoja, kun sivistymättömät pellet saavat soittaa suutansa ilman, että joutuu vastaamaan sanoistaan. Ihmisillä, joilla ei ole perusteluja väitteilleen, tai eivät muuten osaa, tukeutuvat yleensä henkilökohtaisiin hyökkäyksiin.
"radion ystävä ja suojelija kun puhuu vittu formaatien ja kaikkien saatanan määritelmien sekä rajoitusten puolesta."
Jutteleppas joskus vaikka jonkun pätevän lääkärin kanssa. Hänkin puhuu erittäin paljon sellaisista asioista, joista sinulla ei ole mitään käsitystä... paljon kummia määritelmiä ja rajoituksia... Lääkäri myös tietää yleensä, miksi ne punaiset pillerit ei käy kaikille tai mikä on vaikkapa parempi pilleri tuohon sinun tuskaasi.
Sama juttu, et tiedä mistä puhut. Hyvä radio on 'monitasoinen', en tosin vaivaudu kertomaan sen enempää, kun keskustelukumppani on apinan tasolla. Ja, Suomessa on ehkä pilattu radiot, mutta muualla sitä osaamista on... Näitä sinun marginaaleja 'soittolistattomia' radioita kuuntelee yleensä vain kourallinen hippejä, ja hekin yleensä vain päiväsaikaan, kun yöt pitää olla jossakin nurkan takana piikittelemässä itseään...Osuit asian ytimeen :-]
"Ihmisillä, joilla ei ole perusteluja väitteilleen, tai eivät muuten osaa, tukeutuvat yleensä henkilökohtaisiin hyökkäyksiin. "
Alla olevat eivät ole niitä henkilökohtaisia hyökkäyksiä.... eihän? :-]
"Jutteleppas joskus vaikka jonkun pätevän lääkärin kanssa. "
"Lääkäri myös tietää yleensä, miksi ne punaiset pillerit ei käy kaikille tai mikä on vaikkapa parempi pilleri tuohon sinun tuskaasi. "
"en tosin vaivaudu kertomaan sen enempää, kun keskustelukumppani on apinan tasolla." - herra PeeAa
KMM kirjoitti:
Sama juttu, et tiedä mistä puhut. Hyvä radio on 'monitasoinen', en tosin vaivaudu kertomaan sen enempää, kun keskustelukumppani on apinan tasolla. Ja, Suomessa on ehkä pilattu radiot, mutta muualla sitä osaamista on... Näitä sinun marginaaleja 'soittolistattomia' radioita kuuntelee yleensä vain kourallinen hippejä, ja hekin yleensä vain päiväsaikaan, kun yöt pitää olla jossakin nurkan takana piikittelemässä itseään...jos olen oikein ymmärtänyt, täällä kirjoitetuista jutuista on vireillä tutkintapyyntö. Australia ei ole suojavtöhyke, joten herra KMM saanee ehkä pian yhteydenottoja Suomesta.
herra PeeAa kirjoitti:
jos olen oikein ymmärtänyt, täällä kirjoitetuista jutuista on vireillä tutkintapyyntö. Australia ei ole suojavtöhyke, joten herra KMM saanee ehkä pian yhteydenottoja Suomesta.
jo se 'tutkintapyyntö' niin syvälle suoleesi, kun sormillasi yllät. Minun motto on se, että en valehtele, joten kaikki kirjoitukseni kestää päivänvalon. Se on toinen asia onko joillakin näistä 'ammattimaisista' mediayhtiöstä niin hyvät lakimiehet, että he vääntävät käsityksen totuudesta haluamalleen tavalle.
- PeeAa
KMM kirjoitti:
jo se 'tutkintapyyntö' niin syvälle suoleesi, kun sormillasi yllät. Minun motto on se, että en valehtele, joten kaikki kirjoitukseni kestää päivänvalon. Se on toinen asia onko joillakin näistä 'ammattimaisista' mediayhtiöstä niin hyvät lakimiehet, että he vääntävät käsityksen totuudesta haluamalleen tavalle.
Totuus: Olet Australiassa. Haluatko lisää totuuksia?
Kaverisi Suomessa pyytää sinua kommentoimaan ja kritisoimaan kotimaan radiota? Näin se kuvio menee?
Levität vääriä tietoja. - T0tuus 3sill3
KMM kirjoitti:
"Ihmisillä, joilla ei ole perusteluja väitteilleen, tai eivät muuten osaa, tukeutuvat yleensä henkilökohtaisiin hyökkäyksiin. "
"jo se 'tutkintapyyntö' niin syvälle suoleesi, kun sormillasi yllät."
Taas todistit oman väitteesi paikkansapitävyyden :D PeeAa kirjoitti:
Totuus: Olet Australiassa. Haluatko lisää totuuksia?
Kaverisi Suomessa pyytää sinua kommentoimaan ja kritisoimaan kotimaan radiota? Näin se kuvio menee?
Levität vääriä tietoja.sinä sanoit, että olen Australiassa, en minä. Kerro lisää totuuksia, tämä menee taas mielenkiintoiseksi. Minulla on montakin tuttua Suomessa, joista kukaan ei ole ikinä pistänyt sanoja suuhuni. Puhun vain ihan omista havainnoistani. Jos minulla on joskus niin huonosti asiat, että loppuu itseltä sanominen, niin lopetan täällä kirjoittelun ja lähden hankkimaan lisää elämänkokemusta. Suosittelen jo tälläkin hetkellä sitä monelle tällä palstalla...
- PeeAa
KMM kirjoitti:
sinä sanoit, että olen Australiassa, en minä. Kerro lisää totuuksia, tämä menee taas mielenkiintoiseksi. Minulla on montakin tuttua Suomessa, joista kukaan ei ole ikinä pistänyt sanoja suuhuni. Puhun vain ihan omista havainnoistani. Jos minulla on joskus niin huonosti asiat, että loppuu itseltä sanominen, niin lopetan täällä kirjoittelun ja lähden hankkimaan lisää elämänkokemusta. Suosittelen jo tälläkin hetkellä sitä monelle tällä palstalla...
"sinä sanoit, että olen Australiassa, en minä."
Olen hyvä ARVAAMAAN asioita. Lottopäivä... ;) PeeAa kirjoitti:
"sinä sanoit, että olen Australiassa, en minä."
Olen hyvä ARVAAMAAN asioita. Lottopäivä... ;)väittäisinkin olevani tällä hetkellä USA:ssa?
- soitan mitä haluun
KMM kirjoitti:
väittäisinkin olevani tällä hetkellä USA:ssa?
Sillä ei ole mitään merkitystä mitä sä väität. Valhetta se on kuitenkin :-]
- PeeAa
KMM kirjoitti:
väittäisinkin olevani tällä hetkellä USA:ssa?
ihan sama. jos ei keskustelu miellytä, niin voit aina poistaa epämiellyttävät keskustelunavaukset ;)
Niin oot ennenkin tehnyt. Silloin kun tietosi ovat paljastuneet perättömiksi! :D PeeAa kirjoitti:
ihan sama. jos ei keskustelu miellytä, niin voit aina poistaa epämiellyttävät keskustelunavaukset ;)
Niin oot ennenkin tehnyt. Silloin kun tietosi ovat paljastuneet perättömiksi! :Dtähän yksinkertaiseen kysymykseen noilla apinanaivoillasi, jos pystyt... mikä siinä on niin hankala yrittää pysyä tuossa alkuperäisessä aiheessa ja yrittää keskittyä siihen? Se missä minä olen, mitä olen tai mitä teen ei ole mitään merkitystä täällä. Jos olet kiinnostunut henkilönä, niin laita sähköpostia, niin tavataan kun ollaan samalla puolella maapalloa joskus. Oletko ikinä edes kuunnellut Iskelmätoivetta? Mitä pidit siitä? Mitä mieltä olit sisällöstä? Miten kello oli rakennettu? Miten ohjelmaelementit sopivat yhteen? Miten tuotanto? Entä juontajat? Uutiset? Entä muu lähetystekniikka?
- PeeAa
KMM kirjoitti:
tähän yksinkertaiseen kysymykseen noilla apinanaivoillasi, jos pystyt... mikä siinä on niin hankala yrittää pysyä tuossa alkuperäisessä aiheessa ja yrittää keskittyä siihen? Se missä minä olen, mitä olen tai mitä teen ei ole mitään merkitystä täällä. Jos olet kiinnostunut henkilönä, niin laita sähköpostia, niin tavataan kun ollaan samalla puolella maapalloa joskus. Oletko ikinä edes kuunnellut Iskelmätoivetta? Mitä pidit siitä? Mitä mieltä olit sisällöstä? Miten kello oli rakennettu? Miten ohjelmaelementit sopivat yhteen? Miten tuotanto? Entä juontajat? Uutiset? Entä muu lähetystekniikka?
Tuotanto Seinäjoella. Ohjelmasisältö vastaa toimilupaehtoja. Ohjelmisto ei siis riko lupaehtoja. Asiat varmistettu kolmelta eri taholta (mm. ministeriöstä).
Tämä oli pointtini.
Et ilmiselvästi tiedä Suomen lupa-asioista mitään. Sinulle on ollut epäselvää muunmuassa määräaikaisten/väliaikaisten lupien myöntämismenettely. Kuinka siis itsenäisesti voit arvioida meidän radioalaamme täällä, kun et nykyperusteista tiedä.
Eikö lupaa Suomeen hakeneet kaverisi ole kertoneet sinulle, millaisia vaatimuksia luvansaanti nykyisin edellyttää?
Otan asioista selvää aivan varmasti jatkossakin. Ota sinäkin hyvä mies, ettet tee itsestäsi enempää tietämätöntä.
Tyhmä olisin, jos kertoisin henkilöllisyytesi täällä. "Nimimerkki voisi haastaa nimimerkin oikeuteen, hohhoh!". ;) PeeAa kirjoitti:
Tuotanto Seinäjoella. Ohjelmasisältö vastaa toimilupaehtoja. Ohjelmisto ei siis riko lupaehtoja. Asiat varmistettu kolmelta eri taholta (mm. ministeriöstä).
Tämä oli pointtini.
Et ilmiselvästi tiedä Suomen lupa-asioista mitään. Sinulle on ollut epäselvää muunmuassa määräaikaisten/väliaikaisten lupien myöntämismenettely. Kuinka siis itsenäisesti voit arvioida meidän radioalaamme täällä, kun et nykyperusteista tiedä.
Eikö lupaa Suomeen hakeneet kaverisi ole kertoneet sinulle, millaisia vaatimuksia luvansaanti nykyisin edellyttää?
Otan asioista selvää aivan varmasti jatkossakin. Ota sinäkin hyvä mies, ettet tee itsestäsi enempää tietämätöntä.
Tyhmä olisin, jos kertoisin henkilöllisyytesi täällä. "Nimimerkki voisi haastaa nimimerkin oikeuteen, hohhoh!". ;)Nämä kaikki 'tahot' eivät ole välttämättä aina oikeassa. Suomessa on joku ihme uskomus, että virkamiehet on kuin joitakin jumalia... 'kun joku taho on joskus sanonut jotakin niin sen täytyy olla oikeassa'. Yritän tässä kuitenkin olla 'avoimin mielin'.. eli...
Millainen on Iskelmätoiveen sisältö? Paljonko heilla tulee tuotettua (esim. juonnettua, juttuja) ohjelmaa? Onko ohjelma suoraa vai nauhoitettua? Onko ohjelma linjassa siihen, mitä lupahakemuksessa luvataan? Kuka hoitaa mainosmyynnin? Mistä ohjelma lähetetään? Paikallisradion edellytyshän on paikallisuus.
"Et ilmiselvästi tiedä Suomen lupa-asioista mitään." Olen itseasiassa hyvinkin perillä asioista, mutta en voi valitettavasti sanoa mitään monestakaan syystä johtuen. Luultavasti tiedän jopa enemmän kuin sinä. Se, että en kerro joistakin asioista voi ehkä antaa vaikutuksen, että 'en tiedä'.
"millaisia vaatimuksia luvansaanti nykyisin edellyttää?"
Mitä tarkoitat? Kerro edellytyksistä? Pitääkö tuntea virkamiehiä paremmin, lahjoa?
... lisäksi... en jaksa haaskata aikaani muiden ihmisten 'oikeuteen haastamiseen'. Suomalaiset ovat tainneet katsoa liikaa televisiosta jenkki tv-sarjoja...
- mitenkä minä
kerrankin löytyi kanava missä ei turhaa paskaa jauheta,eikä helvetin tyhmiä mainoksia,niinkuin muilta kaupllisilta asemilta,anna,sen soida,jee jee...
ps.viranomaiset huolehtii noista asioista,ole huoleti,ja vaihda kanavaa!!:)
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064612Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293423No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491484
- 361373
- 381216
- 141112
- 1591026
- 271008
- 6944