Wurth ja sen työilmapiiri

Insinöörin alku

Millainen Wurth on työpaikkana? Olen kuullut aika paljon ikäviä asioita siitä ja että siellä on huono henki. Pitääkö paikkansa?

122

16276

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Make

      Wurth on hyvin ahdistava työpaikka, mikä johtuu siitä, että siellä on paljon esimiehinä kouluja käymättömiä ihmisiä. Nämä omivat sumeilematta työntekijöiden ideat töiden hedelmät ja esittävät ne ominaan johdolle. Lisäksi palkkaus ei vastaatyön raskautta ja määrää.

      • juurikin näin

        Kouluja käyneet insinöörit, logistikot ym. siellä sotkevat työtä.


      • gfasgfas
        juurikin näin kirjoitti:

        Kouluja käyneet insinöörit, logistikot ym. siellä sotkevat työtä.

        Tuo on tyypillinen kouluja käymättömän ihmisen mielipide, jossa oma mitättömyyden tunne projisoituu vihana insinöörejä ym. oppineita kohtaan. Olet varmaan töissä Wurthillä, koska osaat kertoa noinkin tarkasti asioita kyseisestä yrityksestä.


      • adadfa klö kjökljö
        gfasgfas kirjoitti:

        Tuo on tyypillinen kouluja käymättömän ihmisen mielipide, jossa oma mitättömyyden tunne projisoituu vihana insinöörejä ym. oppineita kohtaan. Olet varmaan töissä Wurthillä, koska osaat kertoa noinkin tarkasti asioita kyseisestä yrityksestä.

        Sinä olet häpeäksi itsellesi, kun et osaa edes kirjoittaa. Vai mitä tarkoittaa "häpäksi"?


      • ydjhdsudsuh
        adadfa klö kjökljö kirjoitti:

        Sinä olet häpeäksi itsellesi, kun et osaa edes kirjoittaa. Vai mitä tarkoittaa "häpäksi"?

        Olet tosi idiootti. Häpäksi tarkoittaa, että olet vähäpätöinen tai mitätön. Huomaa, ettet ole käynyt kuin kansakoulua ja sitäkin korkeintaan 2 vuotta.


      • adadfa lök jkljkl
        ydjhdsudsuh kirjoitti:

        Olet tosi idiootti. Häpäksi tarkoittaa, että olet vähäpätöinen tai mitätön. Huomaa, ettet ole käynyt kuin kansakoulua ja sitäkin korkeintaan 2 vuotta.

        Milloin sinä menet peruskouluun (kansakoulun nimi on muuttunut peruskouluksi)?

        Todennäköisesti se on sinulle liian vaativaa, mutta kannattaa kuitenkin yrittää.


      • duunia sitten!

        Jos olet hommasi osaava, niin vaihda paikkaa. Mutta ei taida moisella surkimuksella olla valinnanvaraa...


      • agasgggsgfgf
        adadfa lök jkljkl kirjoitti:

        Milloin sinä menet peruskouluun (kansakoulun nimi on muuttunut peruskouluksi)?

        Todennäköisesti se on sinulle liian vaativaa, mutta kannattaa kuitenkin yrittää.

        Eikö vanha äitisi enää anna sinulle persettä?


      • khjh jh jh jh j l
        agasgggsgfgf kirjoitti:

        Eikö vanha äitisi enää anna sinulle persettä?

        olet jakomielitautinen idiootti.


      • jggjgjgfjhgfhjgfj
        khjh jh jh jh j l kirjoitti:

        olet jakomielitautinen idiootti.

        Noinko kälyinen ja kanssasi huoraava 80 -vuotias äitisi sinua nimittelee?


      • sinä olet se mielisairas
        jggjgjgfjhgfhjgfj kirjoitti:

        Noinko kälyinen ja kanssasi huoraava 80 -vuotias äitisi sinua nimittelee?

        sinä olet se mielisairas joka kyttää ihmisten postilaatikoita ja runkkaa poikajengiä katsellen.


      • Sivusta seuraaja
        sinä olet se mielisairas kirjoitti:

        sinä olet se mielisairas joka kyttää ihmisten postilaatikoita ja runkkaa poikajengiä katsellen.

        Sinäkö tuollaista teet?


      • olen samaa mieltä
        sinä olet se mielisairas kirjoitti:

        sinä olet se mielisairas joka kyttää ihmisten postilaatikoita ja runkkaa poikajengiä katsellen.

        Olen samaa mieltä!


      • poiopioiopiop
        sinä olet se mielisairas kirjoitti:

        sinä olet se mielisairas joka kyttää ihmisten postilaatikoita ja runkkaa poikajengiä katsellen.

        Miten tuo sairasta sielunelämääsi, mutta ehkä todellisiin tapahtumiin perustuvaa touhuasi kuvannut kommentti liittyy aloituksen kysymykseen?


      • 65675675
        olen samaa mieltä kirjoitti:

        Olen samaa mieltä!

        Miksi vastaat omiin kommentteihisi?


      • jiihaaaaa
        poiopioiopiop kirjoitti:

        Miten tuo sairasta sielunelämääsi, mutta ehkä todellisiin tapahtumiin perustuvaa touhuasi kuvannut kommentti liittyy aloituksen kysymykseen?

        nää tyypit ketkä täs tappelee keskenää, on ainaki ihan tomppeleita kumpiki, menkää naimisiin!


      • maatuskamamma
        gfasgfas kirjoitti:

        Tuo on tyypillinen kouluja käymättömän ihmisen mielipide, jossa oma mitättömyyden tunne projisoituu vihana insinöörejä ym. oppineita kohtaan. Olet varmaan töissä Wurthillä, koska osaat kertoa noinkin tarkasti asioita kyseisestä yrityksestä.

        Olen samaa mieltä kanssasi 100%%! Olen Riihimäkeläisellä toisella työpaikalla ollut vuosia. Kaikista pahin on kun tavalliselle duunarille annetaan liikaa valtaa.Saattaa mennä työpaikan asiat täysin sekaisin, muutkin työntekijät ovat samaa mieltä kanssani.
        Pölhöt eivät ymmärrä pienemmän pahan merkitystä työasioissa.! Duunari voi olla pahimmassa tapauksessa todellinen oman edun tavoittelija, palkat saattavat olla paremmat kuin muilla!!
        Aina kuitenkin sama virsi: " Ei saa luopua saavutetuista eduista"!!


      • Mollikainen
        juurikin näin kirjoitti:

        Kouluja käyneet insinöörit, logistikot ym. siellä sotkevat työtä.

        Tomrallakin on Vantaalla yksi insinööri jota kaikki pelkää. Omaa järkeä pelätään käyttää koska siitä jos jää kiinni niin tulee puhuttelu tai peräti potkut.


      • Alkuih

        misen paikka.


    • tuleva inssi

      juuri sinne haluat?Löydät parempiakin paikkoja!

      • nepotismi tarkoittaa

        Würthilla on pomojen epäpätevät sukulaiset johtavissa hommissa, henkilökuntaa heitellään pärstäkertoimen mukaan hommista toisiin, palkat on hanurista jne. Työntekijät kuuluvat PAM:iin, joka ei jostain syystä kykene auttamaan.
        Jos olet valmistumassa insinööriksi, saat takuulla paikan jostain kunnon puljustakin.


      • cat 82
        nepotismi tarkoittaa kirjoitti:

        Würthilla on pomojen epäpätevät sukulaiset johtavissa hommissa, henkilökuntaa heitellään pärstäkertoimen mukaan hommista toisiin, palkat on hanurista jne. Työntekijät kuuluvat PAM:iin, joka ei jostain syystä kykene auttamaan.
        Jos olet valmistumassa insinööriksi, saat takuulla paikan jostain kunnon puljustakin.

        olin siivomassa muutama vuosi takaperin wurthiä,ja tuli huomattua että siellä todella ilmapiiri oli aika syvältä...suurinosa ihmisistä oli niin olevinaan,vaikka samanlaisia duunereita me kaikki tahdotaan olla ;D mut jokaisella se oma mielipide asiasta.


    • hese

      Würth työnantajana on aika erikoinen. Siellä on huono ilmapiiri, työntekijät vaihtuu tiheään. Palkat on pärstän mukaan ja erittäin surkeat. Siellä ei ole minkaanlaista tasapuolisuutta kohteluissaan. Kravatti kaulassa kuljetaan, töissä kuulemma insinööreistä lähtien.

      • surkea palkka

        Että millaista palkkaa..


      • reyeymermy
        surkea palkka kirjoitti:

        Että millaista palkkaa..

        1578


      • hgkkhgkhgkh
        reyeymermy kirjoitti:

        1578

        Bruttonako? Uskomatonta! Eestissäkin tietnataan nykyisin paremmin.

        Kuka hullu tuollaisella palkalla viitsii tehdä töitä, kun parempia ja paremmin palkattuja töitä on tarjolla vaikka kuinka paljon?


      • wurstilainen
        hgkkhgkhgkh kirjoitti:

        Bruttonako? Uskomatonta! Eestissäkin tietnataan nykyisin paremmin.

        Kuka hullu tuollaisella palkalla viitsii tehdä töitä, kun parempia ja paremmin palkattuja töitä on tarjolla vaikka kuinka paljon?

        Itse olen kyseisessä firmassa töissä ja kyllä tuon summan saapi tuplata jotta tulee sama summa kuin minun tilinauhassa...


      • Tekniikan tohtori
        wurstilainen kirjoitti:

        Itse olen kyseisessä firmassa töissä ja kyllä tuon summan saapi tuplata jotta tulee sama summa kuin minun tilinauhassa...

        Joo, voi siellä tienata paljonkin, mutta ei varastossa. Olin siellä itse joskus varastossa opiskeluaikoinani, mutta nykyisin palkkani on 30 kertaa suurempi, joten se niistä puheista, että siellä tienaisi hyvin.


      • ajattelin vaan
        wurstilainen kirjoitti:

        Itse olen kyseisessä firmassa töissä ja kyllä tuon summan saapi tuplata jotta tulee sama summa kuin minun tilinauhassa...

        Ja paskat saa tuplata... Siitä sunkin palkastas
        kun otetaan se auto pois ja muut asiaan kuulumattomat, niin kyllä viivan alle jää myyjien keskipalkkaa aika paljo vähemmän hilloo.
        Ketä se bruttopalkka kiinnostaa??


      • mä vaan
        wurstilainen kirjoitti:

        Itse olen kyseisessä firmassa töissä ja kyllä tuon summan saapi tuplata jotta tulee sama summa kuin minun tilinauhassa...

        Älä puhu paskaa!!!!


    • Matti ja Miisu

      Jos haluat pilata elämäsi, niin Wurth on oikea paikka siihen. Jos hyvin käy, pääset siellä lakaisemaan lattioita ja tyhjentelemään roskiksia epäpätevien pomojen mielivallan alla. Jos oikein hyvin käy, kuolet alle 30 -vuotiaana jonkun trukista tippuneen ruuvikuorman alle, eikä kukaan muista sinua enää viikon päästä.

      • jos onkin

        mitä sitten tapahtuu, jos onkin jo 31-vuotias kun menee sinne duuniin?


      • serwen
        jos onkin kirjoitti:

        mitä sitten tapahtuu, jos onkin jo 31-vuotias kun menee sinne duuniin?

        lopputilin alle vuodessa.


    • J. Ruonanen

      Wurthin sisäinen ilmapiiri on tulehtunut. Varaston esimiehet ovat epäpäteviä. Palkka on huono. Paikka on kuin painajaisuni.

    • Orsy

      Kasvakaa aikuisiksi sossupummit. wurthillä ei mikään muu ole pielessä kun paska palkka. Turha teidän on itkeä täällä palstoilla että "voi kun on paska paikka!!" Menkää jakamaan postia jos ei muu työ kelpaa.

      • Insinöörin alku

        En ole "sossun pummi". Jos olet Wurthilla töissä oleva, kommenttisi kuvaa hyvin ko. yrityksen arvomaailmaa, johon en todellakaan halua asiakkaana kuulua mukaan. Jatkan mieluummin perustamani yrityksen kehittämistä muiden tavarantoimittajien asiakkaana.


      • Vai ei?

        Tajuatko, että nimittelet Wurthin asiakkaita sossupummiksi?

        Haki aivot idiootti!


      • sinä siis
        Insinöörin alku kirjoitti:

        En ole "sossun pummi". Jos olet Wurthilla töissä oleva, kommenttisi kuvaa hyvin ko. yrityksen arvomaailmaa, johon en todellakaan halua asiakkaana kuulua mukaan. Jatkan mieluummin perustamani yrityksen kehittämistä muiden tavarantoimittajien asiakkaana.

        ilmaa vai mikropiirejä vai miksi asiakkaana haluat tietää, minkämoinen ilmapiiri on tavarantoimittajallasi. Itse olisin ennemminkin kiinnostunut tavaran laadusta, hinnasta, toimitusvarmuudesta, aikatauluista yms. joka wurtilla on minkään muun kilpailevan yrityksen aika vaikeasti tällä hetkellä rikottavissa. Eli toiminnan laatu on wurtillä mielestäni 10 ja toimitusvarmuus varmasti yli 99%.


      • jhfjhfjhfdjh
        sinä siis kirjoitti:

        ilmaa vai mikropiirejä vai miksi asiakkaana haluat tietää, minkämoinen ilmapiiri on tavarantoimittajallasi. Itse olisin ennemminkin kiinnostunut tavaran laadusta, hinnasta, toimitusvarmuudesta, aikatauluista yms. joka wurtilla on minkään muun kilpailevan yrityksen aika vaikeasti tällä hetkellä rikottavissa. Eli toiminnan laatu on wurtillä mielestäni 10 ja toimitusvarmuus varmasti yli 99%.

        Miksi se 1% jää toimittamatta? Virheiden vai laiskuuden vuoksiko? Laatu on samaa joka paikassa nykyisin, koska vermeet tehdään maailmassa samoissa tehtaissa, olipa merkki mikä hyvänsä.


      • ja neuvo
        sinä siis kirjoitti:

        ilmaa vai mikropiirejä vai miksi asiakkaana haluat tietää, minkämoinen ilmapiiri on tavarantoimittajallasi. Itse olisin ennemminkin kiinnostunut tavaran laadusta, hinnasta, toimitusvarmuudesta, aikatauluista yms. joka wurtilla on minkään muun kilpailevan yrityksen aika vaikeasti tällä hetkellä rikottavissa. Eli toiminnan laatu on wurtillä mielestäni 10 ja toimitusvarmuus varmasti yli 99%.

        Eikö olisi viisaampa etsiä virheet, selvittää niiden syyt ja korjata ne kuin toistaa robotin lailla tyhjiä korulauseita.

        Vai onko se liian vaikeaa?

        Onko dinosaurus -tauti päässyt yllättämään?

        Muutokset ovat aina hyvästä.

        Eli legot uuteen järjestykseen, niin hommiin tulee uutta potkua!


    • Kerääjä

      osastolla ainakin on huippuhenki ja muutenkin würth on hyvä työpaikka. Ja tiedän mistä puhun kun puhun työnantajista. Antaisin arvosanaksi 9½. MUtta kuten tuossa jo ORsy mainitsi niin ainoa huono asia on paska palkka tänä päivänä joka on hyvin keskinkertainen koville varastoduunareille. Ei ihan kolmen-neljän tavismiehen töitä viitsi tehdä parin donan liksoilla. Mutta helpolla wurthillä pääsee jos pari bruttodonaa riittää elämiseen, eli asuu vaikka mutsin luona ja käy mummolla syömässä.

      • ja liksa 3855€/kk

        Kandeis sunkin mennä jo siellä mutsis luona nukkumaan, että jaksat kerätä sitten aamulla viiden tavismiehen kamat donan palkalla.

        Todelisuudessanan et kerää muuta kuin räkää nenästäsi. Vai mitä?


    • Varastomies minäkin

      Wurth on hyvä työpaikka. Siellä oppi tekemään töitä ja olemaan nöyrä.

      • inexillä

        Jos olet vielä alalla, niin missähän olet. Eli oletko löytänyt sellaisen paikan, missä töitä tekemällä on mahdollisuus tienata. Itellä paras kuukausi 3700€/kk muutama vuosi sitten. Hyvä linkki ammattilaisille ja alasta kiinnostuneille.
        http://www.varastoduunarit.com/


      • 12dozen
        inexillä kirjoitti:

        Jos olet vielä alalla, niin missähän olet. Eli oletko löytänyt sellaisen paikan, missä töitä tekemällä on mahdollisuus tienata. Itellä paras kuukausi 3700€/kk muutama vuosi sitten. Hyvä linkki ammattilaisille ja alasta kiinnostuneille.
        http://www.varastoduunarit.com/

        niin sitä liksaa saa lisää ku menee pyytään ei se ole vaikeaa kävellä ylös herran tai rouvan luo kovat duunarit saa varmasti


      • taas sitä kuultiin

        Vai nöyrä. Minkä edess pitää olla nöyrä ?


      • Jörö123**

        Joo sellainen "työ vapauttaa meininki centereillä vallitsee " ja älä vaan sano mielipidettäsi asiaan jos kysytään ne huomaa että sinulla on aivot. Asiakaspalvelu tärkeää juu mutta siinäkin oma identtiteetin säilyminen tärkeää ei omaa olemusta voi toiselta kopioida niinkuin siellä pitää tehdä jos meinaa olla töissä. Wurthin vuosi on päälliköiden lupausten perusteella 10 kk .
        Vittu äänestän Suomen vittumaisimmaksi työnantajaksi hetii kärkeen....


      • Nykyisin
        12dozen kirjoitti:

        niin sitä liksaa saa lisää ku menee pyytään ei se ole vaikeaa kävellä ylös herran tai rouvan luo kovat duunarit saa varmasti

        Hillot on paremmat!


    • Der mondageprofi

      Olkaa hiljaa, tai tulen teidän uniin ja pissaan teidän aamumuroihin! Siinä on joka pojalla vatta kuralla!

      • s.a.b.a.

        nii palkkaa ja palkkaa ei just koulusta valmistuneet voi saada mitään 1800e kuukaudessa


    • DampaX

      Varmasti löytyy alueita jossa voi ilmapiirin kanssa olla kehitettävää. Itse koen ainakin n. vuoden talossa olleena, että työilmapiiri on vähintääkin hyvällä tasolla.

      • miina vaan

        onko kukaan töissä karhutiellä ja millanen ilmapiiri siellä on?


    • Huuhaa......

      ........köyhät kyykkyyn ja ne kellä vähän on, niin vähempään saavat tyytyä.....uskomaton paikka!

    • No tuota

      noin....Ilma kiertää kyllä;) niin wurthilla kuin muuallakin.Ja minulla kotona niin et on verhot vaakatasossa.LOL

      • Erittäin hyvä

        ilmapiiri täällä on.Kateelliset muualla olevat ihmiset,voi olla hiljaa.


    • Näinvaanon

      .......ihmisten nöyryyttäminen ja 'kouluttaminen' tarkoittaa sitä, että sinut siirretään pakkaamoon esim. virheesi takia, niin ole hyvä ja nauti talon antimista:). Edustajia lähtee kuin liukuhihnalla, kun palkka liikkuu 700 ja 1300 euron välillä (huom. puhdasprovisiopalkka), siinä ison talon edut, koulutus jne.Näin vaan on, vaikka viimeistään illalla tähän kirjoitukseen on laitettu joku 'sisäpiiristä vastaamaan, että ei pidä paikkansa:)

      • pumpuliosasto

        paikkaansapidä juu ei...jos ei osaa myyä saakin lähtee ettii semmottisia töitä mitä ossaa tehä...


      • No jos nyt

        sisäpiirist vastataan,onko näin;)


      • No onkos nyt
        No jos nyt kirjoitti:

        sisäpiirist vastataan,onko näin;)

        mitään uutta siel tapahtunu?


      • marko m2
        No onkos nyt kirjoitti:

        mitään uutta siel tapahtunu?

        kauppa käy ja hiki lentää...


      • TAIDA KUMMINKAAN
        marko m2 kirjoitti:

        kauppa käy ja hiki lentää...

        LENTÄÄ,KUIN METEORIITIT TAIVAALLA :D Onko tuo hiki sitten mitä? vartalon erite?


      • couolman
        TAIDA KUMMINKAAN kirjoitti:

        LENTÄÄ,KUIN METEORIITIT TAIVAALLA :D Onko tuo hiki sitten mitä? vartalon erite?

        Nyt wyrtille paperit menemään.Duunia tarjolla ahkeralle.Katso lehdestä lisää."Nopeat syö hitaat". heh=)
        Remember that


      • Miten ihmeessä
        couolman kirjoitti:

        Nyt wyrtille paperit menemään.Duunia tarjolla ahkeralle.Katso lehdestä lisää."Nopeat syö hitaat". heh=)
        Remember that

        vieläkään ole tuokaan työpaikka täyttynyt?


      • jokos sinne???
        Miten ihmeessä kirjoitti:

        vieläkään ole tuokaan työpaikka täyttynyt?

        palkattiin vakituisia työtekijöitä? viidakkorumpu kertoi tuommoista;)joten kysyn palkattiinko?silloin ko.yrityksellä menisi todella hyvin:)vai?


      • jnnnnn4ha
        jokos sinne??? kirjoitti:

        palkattiin vakituisia työtekijöitä? viidakkorumpu kertoi tuommoista;)joten kysyn palkattiinko?silloin ko.yrityksellä menisi todella hyvin:)vai?

        Keksi parempaa.


      • No totta on
        jnnnnn4ha kirjoitti:

        Keksi parempaa.

        Kyllä aivan totta on,että lisää työntekijöitä on otettu:)


      • sain 10€/h
        No totta on kirjoitti:

        Kyllä aivan totta on,että lisää työntekijöitä on otettu:)

        tarkoittaako tuo sitä, että kun muutama vanha alipalkattu, mutta ahkera työntekijä on lomalla, niin würth on hätää kärsimässä. Vai onko kova nousu jo alkanut ja kilpailijat toimintakyvyttömiä. Toivon todella, että ne raatajat sieltä tajuavat vaihtaa semmoiseen työpaikkaan joka tietoa, taitoa, kokemusta, tehokkuutta ja yleensäkin työntekijää ja hänen omaisiaan arvostaa.


      • Otettaisko sinne
        sain 10€/h kirjoitti:

        tarkoittaako tuo sitä, että kun muutama vanha alipalkattu, mutta ahkera työntekijä on lomalla, niin würth on hätää kärsimässä. Vai onko kova nousu jo alkanut ja kilpailijat toimintakyvyttömiä. Toivon todella, että ne raatajat sieltä tajuavat vaihtaa semmoiseen työpaikkaan joka tietoa, taitoa, kokemusta, tehokkuutta ja yleensäkin työntekijää ja hänen omaisiaan arvostaa.

        mites pääsiskö?kysyn nyt jos joku,sieltä "sisäpiiristä" vastaisi.Ei jaksaisi laittaa hakemuksia meneen turhaan


      • TIMPURI JA TIETOA ON
        Otettaisko sinne kirjoitti:

        mites pääsiskö?kysyn nyt jos joku,sieltä "sisäpiiristä" vastaisi.Ei jaksaisi laittaa hakemuksia meneen turhaan

        Työkalut on täyttä paskaa.Työmaalle tuodut kovapala poranterät tehty varmmaan jossain kiinassa, kun kaksikertaa porasi reijän petonisenään ,niin sen jälkeen terällä ei tehnyt mitään.Tässä vaan yksi esimerkki Wurthin niinsanotusta laadusta.Kiinalaisia työkaluja mainostetaan ,SAKSALAISINA.Muualla tehtyjä koneita pakataan WURTHIN OMIIN LAATIKOIHIN.LOPETTAKAA JO WURTHIN KEHUMINEN, KUN KAIKKI TIETÄÄ MITÄ PASKAA SIELTÄ SYYDETÄÄN ULOS,


      • Toinen timpuri
        TIMPURI JA TIETOA ON kirjoitti:

        Työkalut on täyttä paskaa.Työmaalle tuodut kovapala poranterät tehty varmmaan jossain kiinassa, kun kaksikertaa porasi reijän petonisenään ,niin sen jälkeen terällä ei tehnyt mitään.Tässä vaan yksi esimerkki Wurthin niinsanotusta laadusta.Kiinalaisia työkaluja mainostetaan ,SAKSALAISINA.Muualla tehtyjä koneita pakataan WURTHIN OMIIN LAATIKOIHIN.LOPETTAKAA JO WURTHIN KEHUMINEN, KUN KAIKKI TIETÄÄ MITÄ PASKAA SIELTÄ SYYDETÄÄN ULOS,

        Kiva kuulla, että muillakin on samoja kokemuksia. Kyseisen yrityksen tuotteet ovat varmasti muualla kuin Saksassa tehtyjä. Miten siellä paketissa muuten olisi paperin palasia joissa on välistä venäjää ja välistä kiinaa?


      • Kraftin pora
        Toinen timpuri kirjoitti:

        Kiva kuulla, että muillakin on samoja kokemuksia. Kyseisen yrityksen tuotteet ovat varmasti muualla kuin Saksassa tehtyjä. Miten siellä paketissa muuten olisi paperin palasia joissa on välistä venäjää ja välistä kiinaa?

        Ettei vaan köyhät huutelis täällä, kun ei ole rahaa ostaa laatua. Ostakaa vaan niitä tarjoustalon krafteja jatkossa. Toinen oli ihan CAPS LOCKIN löytänyt, edistysta tyhmälle timpurille.


      • Eräs asiakas
        Kraftin pora kirjoitti:

        Ettei vaan köyhät huutelis täällä, kun ei ole rahaa ostaa laatua. Ostakaa vaan niitä tarjoustalon krafteja jatkossa. Toinen oli ihan CAPS LOCKIN löytänyt, edistysta tyhmälle timpurille.

        Aika erikoinen on asenne asiakkaita kohtaan, jos tuo tosiaan tuli talon isältä.


      • Isä talo
        Eräs asiakas kirjoitti:

        Aika erikoinen on asenne asiakkaita kohtaan, jos tuo tosiaan tuli talon isältä.

        Juu talon sisäisen äänen kuulee parhaiten suomi24:ssä.
        Mikä mahtaa olla talon isä?


      • Mie vaan
        TIMPURI JA TIETOA ON kirjoitti:

        Työkalut on täyttä paskaa.Työmaalle tuodut kovapala poranterät tehty varmmaan jossain kiinassa, kun kaksikertaa porasi reijän petonisenään ,niin sen jälkeen terällä ei tehnyt mitään.Tässä vaan yksi esimerkki Wurthin niinsanotusta laadusta.Kiinalaisia työkaluja mainostetaan ,SAKSALAISINA.Muualla tehtyjä koneita pakataan WURTHIN OMIIN LAATIKOIHIN.LOPETTAKAA JO WURTHIN KEHUMINEN, KUN KAIKKI TIETÄÄ MITÄ PASKAA SIELTÄ SYYDETÄÄN ULOS,

        Wurthillä ei ole mitään kiinalaista työkalua myynnissä. Jos sait kovapalan sulamaan, niin oliko sulla varmasti isku päällä siinä porakoneessasi ?
        Kirjoitusvirheistäsi päätellen saattoi unohtua...
        Kaikki Zebra-merkillä myytävät työkalut tehdään yhtiön OMISSA tehtaissa, OMIEN laadunvarmistusinsinöörien tarkkailun alaisena.
        Ja noista koneista:
        Oletko siinä luulossa, että eri merkeillä myytävät koneet tehdään tuotemerkin omissa tehtaissa ? Ei todellakaan, sillä eri tuotemerkeillä ei ole omia tehtaita, vaan joku aivan toisella nimellä toimiva yritys ne valmistaa, sellaisella laadulla kuin tilaaja haluaa, usein hieman kehnolla.


      • Tiimihenki
        Mie vaan kirjoitti:

        Wurthillä ei ole mitään kiinalaista työkalua myynnissä. Jos sait kovapalan sulamaan, niin oliko sulla varmasti isku päällä siinä porakoneessasi ?
        Kirjoitusvirheistäsi päätellen saattoi unohtua...
        Kaikki Zebra-merkillä myytävät työkalut tehdään yhtiön OMISSA tehtaissa, OMIEN laadunvarmistusinsinöörien tarkkailun alaisena.
        Ja noista koneista:
        Oletko siinä luulossa, että eri merkeillä myytävät koneet tehdään tuotemerkin omissa tehtaissa ? Ei todellakaan, sillä eri tuotemerkeillä ei ole omia tehtaita, vaan joku aivan toisella nimellä toimiva yritys ne valmistaa, sellaisella laadulla kuin tilaaja haluaa, usein hieman kehnolla.

        Väität samassa viestissä ettei ole omia tehtaita ja kuitenkin tehdään omissa tehtaissa...Itsellä on 7 vuoden kokemus tästä firmasta ja silloin ei ainakaan ollut omia tehtaita.Nykyiset "työnjohtajat"ovat niin ollakseen etteivät todellakaan ole tuntevinaan kun tulevat vastaan kaupungilla vaikka ennen nähtiin päivittäin.
        No, sielläpä ovat,ei käy kateeksi.


      • RUOSTEUKKO
        Mie vaan kirjoitti:

        Wurthillä ei ole mitään kiinalaista työkalua myynnissä. Jos sait kovapalan sulamaan, niin oliko sulla varmasti isku päällä siinä porakoneessasi ?
        Kirjoitusvirheistäsi päätellen saattoi unohtua...
        Kaikki Zebra-merkillä myytävät työkalut tehdään yhtiön OMISSA tehtaissa, OMIEN laadunvarmistusinsinöörien tarkkailun alaisena.
        Ja noista koneista:
        Oletko siinä luulossa, että eri merkeillä myytävät koneet tehdään tuotemerkin omissa tehtaissa ? Ei todellakaan, sillä eri tuotemerkeillä ei ole omia tehtaita, vaan joku aivan toisella nimellä toimiva yritys ne valmistaa, sellaisella laadulla kuin tilaaja haluaa, usein hieman kehnolla.

        Eräs tuttuni näki siellä eräässä roskakuupassa työkalupaketteja, (tyhjiä) jonka sisältö oli vaihdettu Wurtin omiin paketteihin että se siitä laadusta, niissä paketeissa oli kyllä kiinalainen texti..


      • Ex-edustaja
        Tiimihenki kirjoitti:

        Väität samassa viestissä ettei ole omia tehtaita ja kuitenkin tehdään omissa tehtaissa...Itsellä on 7 vuoden kokemus tästä firmasta ja silloin ei ainakaan ollut omia tehtaita.Nykyiset "työnjohtajat"ovat niin ollakseen etteivät todellakaan ole tuntevinaan kun tulevat vastaan kaupungilla vaikka ennen nähtiin päivittäin.
        No, sielläpä ovat,ei käy kateeksi.

        Wurth tuotteet on kaikki muitten tekemiä ja esimerkiksi kaikki ruuvit, mutterit, alusvelyt ym tulee kiinasta. Laatu vaihtelee paljon. Puheet omista tehtaista on vaan Wurthin omaa paskapropagandaa ja huijausta mitä firma tekee. Kusettaa jatkuvasti edustajia palkassa ym. asioissa, jatkuvasti valehdellaan kaikesta. Ilmapiiri erittäin huono! Olin itse 3 vuotta edustajana wurthillä ja niistä 2,5 liikaa. Onneksi nykyään oikeissa töissä missä tienaa oikeasti rahaa.

        Wurthillä töissä olevien kannattaisi OIKEASTI pistää tuollaiselle paskafirmalle vastaan vaikka oikeustetise mutta aina on idiootteja mitkä on töissä puoli-ilmaiseksi ja palkaksi riittää perseennuoleminen.


      • sdpcccp
        RUOSTEUKKO kirjoitti:

        Eräs tuttuni näki siellä eräässä roskakuupassa työkalupaketteja, (tyhjiä) jonka sisältö oli vaihdettu Wurtin omiin paketteihin että se siitä laadusta, niissä paketeissa oli kyllä kiinalainen texti..

        Joo wurtin työkalut on kalliita ja harvinaisen paskoja ammattikäytössä


      • totuus maan perii .
        sdpcccp kirjoitti:

        Joo wurtin työkalut on kalliita ja harvinaisen paskoja ammattikäytössä

        No, menikö Wurthilla sormi suuhun , kun tuli totuutta kehiin .


      • Tässä sinulle
        totuus maan perii . kirjoitti:

        No, menikö Wurthilla sormi suuhun , kun tuli totuutta kehiin .

        Eli tässä totuutta sinulle,meni sormi muitten mukana sirkkeliin jossa oli halkaisuterä ;) Mutta wurth on iso yritys ja se saa mitä haluaa jatkossakin :))


      • Tässä sinulle
        totuus maan perii . kirjoitti:

        No, menikö Wurthilla sormi suuhun , kun tuli totuutta kehiin .

        Eli tässä totuutta sinulle,meni sormi muitten mukana sirkkeliin jossa oli halkaisuterä ;) Mutta wurth on iso yritys ja se saa mitä haluaa jatkossakin :))


      • Näinseon
        Mie vaan kirjoitti:

        Wurthillä ei ole mitään kiinalaista työkalua myynnissä. Jos sait kovapalan sulamaan, niin oliko sulla varmasti isku päällä siinä porakoneessasi ?
        Kirjoitusvirheistäsi päätellen saattoi unohtua...
        Kaikki Zebra-merkillä myytävät työkalut tehdään yhtiön OMISSA tehtaissa, OMIEN laadunvarmistusinsinöörien tarkkailun alaisena.
        Ja noista koneista:
        Oletko siinä luulossa, että eri merkeillä myytävät koneet tehdään tuotemerkin omissa tehtaissa ? Ei todellakaan, sillä eri tuotemerkeillä ei ole omia tehtaita, vaan joku aivan toisella nimellä toimiva yritys ne valmistaa, sellaisella laadulla kuin tilaaja haluaa, usein hieman kehnolla.

        ..........taiwan ei sitte kait oo Kiinaa.....missäs tää uusi pieni monikantasrja onkaan valmistettu:)


      • Rolph from Lithuania
        Näinseon kirjoitti:

        ..........taiwan ei sitte kait oo Kiinaa.....missäs tää uusi pieni monikantasrja onkaan valmistettu:)

        Sama se missä työkalut on tehty... Hyvin kestäny,eipä ole valittamista..


      • KEKEHEKE
        TIMPURI JA TIETOA ON kirjoitti:

        Työkalut on täyttä paskaa.Työmaalle tuodut kovapala poranterät tehty varmmaan jossain kiinassa, kun kaksikertaa porasi reijän petonisenään ,niin sen jälkeen terällä ei tehnyt mitään.Tässä vaan yksi esimerkki Wurthin niinsanotusta laadusta.Kiinalaisia työkaluja mainostetaan ,SAKSALAISINA.Muualla tehtyjä koneita pakataan WURTHIN OMIIN LAATIKOIHIN.LOPETTAKAA JO WURTHIN KEHUMINEN, KUN KAIKKI TIETÄÄ MITÄ PASKAA SIELTÄ SYYDETÄÄN ULOS,

        Joo WURTH VOI TEHDÄ KONEET ITSE ...SAKSASSA .... MUTTA VARMAAN NE ON KIRJOITTANEET HONG KONGIN PÄÄLLE KARTTAAN SAKSAN NIMEN NIIN USKOVAT JO ITSEKKIN SIIHEN ETTÄ TAVARAT OIKEASTI TULEE SAKSASTA KUN SIELTÄ EI TULE KUIN PÄÄLLYSTÖN PASKA PUHE JA PAHANHAJUINEN HENGITYS... KUN AINAKIN SIILINJÄRVELLÄ YHDELLÄ MCENTER MYYJÄLLÄ HAISEE HENKI IHAN VI... PAHALLE JA LEIKKII OLEVANSA ASIAKKAAN PARAS KAVERI JOKA TILANTEESSA MUTTA TODELLISUUS IHAN TOINEN....
        NO JOO IHAN PASKA DUUNIPAIKKA ....


      • kerran riitti
        Ex-edustaja kirjoitti:

        Wurth tuotteet on kaikki muitten tekemiä ja esimerkiksi kaikki ruuvit, mutterit, alusvelyt ym tulee kiinasta. Laatu vaihtelee paljon. Puheet omista tehtaista on vaan Wurthin omaa paskapropagandaa ja huijausta mitä firma tekee. Kusettaa jatkuvasti edustajia palkassa ym. asioissa, jatkuvasti valehdellaan kaikesta. Ilmapiiri erittäin huono! Olin itse 3 vuotta edustajana wurthillä ja niistä 2,5 liikaa. Onneksi nykyään oikeissa töissä missä tienaa oikeasti rahaa.

        Wurthillä töissä olevien kannattaisi OIKEASTI pistää tuollaiselle paskafirmalle vastaan vaikka oikeustetise mutta aina on idiootteja mitkä on töissä puoli-ilmaiseksi ja palkaksi riittää perseennuoleminen.

        Joo olin myös itse töissä siellä, kehityskeskusteluissa vain kehutaan mutta todellisuudessa haetaan syytä antaa kenkää... älä mihinkään mitään kantaa niin pärjäät... ole neutraali aina ... laimea...älä vaan ole rehellinen ja oma itsesi työssä niin voit pärjätä MUTTA oletko silloin tyytyväinen työssäsi no olet jos olet KESKITYSLEIRILLÄ...perkele mikä työnantaja kuvittelee että työntekijöitä voi kohdella miten haluaa. Joka viikon alussa tulee ns info jossa Rantasen progandaa isketään työntekijöihin että varmasti ja kehutaan niin saatanasti omaa firmaa , samalla haukutaan animaation keinolla kilpailijoita että saadaan oma ego niin vitun korkealla. Muistaakseni Goljatin suurin virhe oli että aliarvioi Daavidin...heh ja kuinka kävi loppujen lopuksi turpiin tuli. Että haistekee vit....


      • pirunpoika
        KEKEHEKE kirjoitti:

        Joo WURTH VOI TEHDÄ KONEET ITSE ...SAKSASSA .... MUTTA VARMAAN NE ON KIRJOITTANEET HONG KONGIN PÄÄLLE KARTTAAN SAKSAN NIMEN NIIN USKOVAT JO ITSEKKIN SIIHEN ETTÄ TAVARAT OIKEASTI TULEE SAKSASTA KUN SIELTÄ EI TULE KUIN PÄÄLLYSTÖN PASKA PUHE JA PAHANHAJUINEN HENGITYS... KUN AINAKIN SIILINJÄRVELLÄ YHDELLÄ MCENTER MYYJÄLLÄ HAISEE HENKI IHAN VI... PAHALLE JA LEIKKII OLEVANSA ASIAKKAAN PARAS KAVERI JOKA TILANTEESSA MUTTA TODELLISUUS IHAN TOINEN....
        NO JOO IHAN PASKA DUUNIPAIKKA ....

        Näytti oleva tuolla roskakuupassa akoinaan paketteja jossa luki, Made in China neet kun vaihdettiin Wurtin omiin paketteihin, kas kummaa näin niistä saatiin sakalaisia laatu työkaluja..


    • illuminati2

      No hyvin ne silti toimii,vaikkaki olisi missä päin tahansa tehty :) Ja jos ne nyt sattuu hajoomaan niin on niissä takuu

    • perskuta...

      aivan,k.o laitos ei ole mikään tehdas,milläänmuotoa,vaan tukkukauppa.Porukka pakkaa ties mistätullutta ruuvia,ym firman laatikoihin.Se siitä laadusta

    • R-allaa

      Ko. tehdas valmistaa itse tuotteensa.

      nm "Perskuta" voisi vaikka googlata k. firman sivut, niin ei tarvi jakaa virheellistä tietoa!

      Simply th best!

      • Ja rallaallaa....

        Ei tarvii ees googlata.hahhahhee...


    • illuminati2

      voi prkl... ei mikään "tehdas" tee itse työkaluja itse.Eikös alihankkijat ole sitä varten??Otetaan esimerkiksi nyt vaikka,tai annetaan olla ....

    • pysymällä muualla

      Torju pahanhajuinen hengitys tehokkaasti

    • XRCD

      Ottikos uusia kun,ekana heitettiin vähän vanhoja pihalle?

    • H.U.G.E.

      hetki sitten taloon tulleena ihmettelen kun omalla vapaa-ajallani saan käydä ostamassa omalla rahalla itselleni työaikana käyttämäni työvaatteet???eikös nää kuteet kuulu työnantajan maksaa ja pesettää ja vaatteiden sovituskin tjopa vuokravirmassa tapahtui työajalla? kuka on luottis???

      • H.U.G.E.

        siis luottiksen nimi on ilmotustaululla, mutta minkänäkönen äijä se on ja misä vuorossa, olis vähän asiaa niitten kolmenkybän edestä mitä maksan joka kuukausi pelleliitolle.


      • hukenotti

        Näinhän se menee,jotkut joutuvat ostamaan työvaattee ja jotku ei.Mä en ainaska osta.Turvakengät kuuluu talon puolesta ei niitä ite viiti ostella.naurettavaa..kato jos meet työajalla vaatteita katselemaan tai ostelemaan,sähän varastat työnantajalta kallista työaikaa!Ja ootellaan me ny sitä kulkukorttia siihen paskahuusin ovelle,niin sekin sitten kellotetaan.


    • asdasdassa

      Se on just se kaveri,jolla tulee aina saikkua kun tulee jotain suurta ;)

      • illuminati2

        Oletko siis tosissasi että luottamusmies pakoilee vastuuta?? No kait se on niin että raha ratkaisee....valitettavasti


      • eiasdasdassa
        illuminati2 kirjoitti:

        Oletko siis tosissasi että luottamusmies pakoilee vastuuta?? No kait se on niin että raha ratkaisee....valitettavasti

        Tottahan tuo näyttää olevan!


    • Illuminati2

      On teillä outo työpaikka kanssa.Eikös liitto saa kuriin tuommoista??? Ne tuskin pelkää

    • j-jj

      Liitto auttaa jos ja kun siihen on aihetta, kuka tollasia valittajia jaksaa pidempään katsoa..

    • Rostex

      Mutta jos kukaan ei uskalla liittoon ilmoittaa???? Mitähän sitten tapahtuu??

    • life is real

      Ovet käy kovaan vissiin siellä?? Kaverini sanoo että vakinaisia maksetaan pihalle.Menis silloin tosi huonosti,vai minkä takia??

    • Liiton mies

      Menevät keskitetysti lakkoon.

    • K. Ai

      Pimeet ja harmaat menee filiukselle, eivät kuulu liittoon.
      Tällä tietoa, Ilmeisesti, vissiin sekä luultavasti.

    • Wiuhti ja töyhtö

      No oli miten oli,joka tapauksessa,ehkäpä myös vähäsen.Liittoon kuuleman mukaan ilmoitettu ko.yrityksen irtisanomisista tosin uskoakko sitten tuota

    • Riksun

      paras paikka.

      • E.R.R.O.R

        No uskotko tuohon itsekkään,taitaa ola niin että kaukana parhaasta että että???


    • lovib

      Wurt on eprseestä. Syvältä ja poipkittain. Syvemältä kun paska.

    • L. Idea

      Vuokraa ympäri kylää kiinteistöjä ja jättää ne tarroineen päivineen.
      Eikä varmasti tee loppusiivousta, ikkunatkin ihan paskaiset. Siinä Siwan
      nurkilla on yks laatikkoliile, ai niin eihän sivaakaan enää ole; kuitenkin.
      No enne säästäkareja, ai niin sekin lopettaa jouluna.
      Onx täällä enää mitään. Kaverin kaa eräs päivä funtsittiin, että se karien
      tänö voisi hyvin kipata s-markun katolle, niin sais kaks kärppästä yhdellä
      iskulla.
      Ellei Laine laajenna sitten tee oikein pullaparatiisia siihen.
      Hämärämaa kait sem kiinteistön kumminkin omistaa?

    • W

      Siitä hyvästä sais pykää yhden satkun pätkän.

    • Ilmoihin roska!

      Aina tätä paskaa!

      Paukku alle, niin loppuu pommin purkamisen jälkeen täältä.

      Ei tietty ihmisvahinkoja!

    • E.R.R.O.R

      Siis mikä loppuu se pommi vai mikä?

    • Penan Ruuvi

      Ai niin: keskustelu pikku hiljaa.

    • qwertyert

      Näköjään kukaan ei uskalla keskustella asioista...

    • Kake ja Pena

      Never heard, en ole koskaan kuullut. JA 07 on fiilikset voinut tehä niinku tseinssii siel.
      Masaki muuten meni tänään poseen, arki alko (tai siis ei se Alko) vaika se
      tiettävästi sille tuttu paikka onki, niinkuin tuo nykyinen majapaikkakin.
      Niin tosta vyrtist vielä, et kaverilta tossa kysyin ja oli ollut työkkärin työkirjalla
      3 kk duunis siel, mutta viihty vain about pari tuntii kahvitauolle asti.
      Eli aika hyvä siinä mielessä, mitä noi Kaken työkokemukset on ollet näin
      viihteen ja verokortin , mikä se muuten on, ulkopuolisena aikana.

    • Insinörtti6969

      Vannekone jaksaa vieläkin laulaa?!

    • yliväbä res.

      Paskat palkat,huono henki,itserakkaita naivisteja inssejä.....taitaa olla mukava duunipaikka?Itellä palkka 4785€ ja ohjelmistosuunnittelija ja enpäs sanokaan yhtiötä!HAJOTKAA Wurthin orjat palkkoihinne!

    • Skoda ja toyota

      Niin siellä ennemmin ja myöhemmin talonpuoleen käännytään...ollaan sitten isoa pomoa olevinaan.Ja vannekone laulaa varmasti jatkossaki.

    • Hullunrohkee12345

      Natsi saksan aikana työleiritkin olivat Hyvipuistoja verrattuna Rixun Wurthiin.
      Pomot ovat tiettyjen Duunareiden määrättävissä,ja nimenomaan Naisten kaltaisten
      persereikien

    • Moto-kake

      Jee pääsin töihin :) mutta en ko.paikkaan.

    • Ljunkki-

      Kuuleman mukaan joillain työntekijöillä olisi kaksi työpaikkaa, kun ei muuten pärjää.Taitaa olla huhu vaan....vai tä häh?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5559
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3425
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1346
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1337
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe