Finnair & tatuointi

OuMyGood

Olisin aloittamassa kurssia Finskillä 4.2.08. Tatuointi leikataan lopullisesti pois 7.1. Puolet siitä jo leikattu. Olen saanut ilmoituksen, että tatuoinnin on oltava poistettuna ennen kurssin alkua. Ja näinhän siis on. Mutta se työtevr.lääkri on sitä mieltä, että en voi aloittaa kurssia kun leikkaus 7.1.?? Miksi ihmeessä? Leikkaava lääkäri sanoi, ettei tule edes sairaslomaa. Pariin viikkoon ei kannata juosta, kävellä voi ihan normaalisti. Jalka siis parantunut jo hienosti ennen kurssin alkua... Nyt ottaa kyllä hieman päähän!!!! Eikä niin vähääkään...
Miten muiden tatuoinnin poistot???

16

6657

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön

      ..kannattaiskohan kysyy siltä työterveyslääkäriltä että mikset voi alottaa? :D

      • OuMyGood

        Siltä työterv.lääkäriltä. Hänen näkemys on, että jalka on siinä kunnossa leikkauksen jälkeen, että tarvitsen sairaslomaa ja kepit... En voi hänen mukaansa kävellä???????? Luulen, että lääkäri joka tekee niitä leikkauksia, tietää miten siitä toivutaan! EIkö?


    • tatuointeja...

      Minkä kokoinen tatska sulla ja jalassa vai?
      Paljonko muuten maksaa sen poistattaminen?

      • OuMyGood

        Siitä on nyt puolet poistettu. Eka leikkaus maksoi n.350€, seuraava hieman arvokkaampi. Sillä plastiikakirurgi ompelee sen niin, että siihen jää pieni suht näkymätön arpi.Ja se ottaa ajallisesti kauemmin. Toki sen olisi voinut leikata yhdellä kertaa, mutta arpi olisi ollut todella ruma...


      • Stuertti7474
        OuMyGood kirjoitti:

        Siitä on nyt puolet poistettu. Eka leikkaus maksoi n.350€, seuraava hieman arvokkaampi. Sillä plastiikakirurgi ompelee sen niin, että siihen jää pieni suht näkymätön arpi.Ja se ottaa ajallisesti kauemmin. Toki sen olisi voinut leikata yhdellä kertaa, mutta arpi olisi ollut todella ruma...

        Mulla on jaloissa tatuointeja mut onneksi olen mies ja meillä housut aina jalassa ;)


      • Välillä housuton
        Stuertti7474 kirjoitti:

        Mulla on jaloissa tatuointeja mut onneksi olen mies ja meillä housut aina jalassa ;)

        Heh! Minäkin olen mies, mutta eipä ole tarpeen vaatiessa housut jalassa. Jos en niitä itse riisu, niin joku toinenpa ne sitten riisuu ja ripeästi.


      • Jassu S
        OuMyGood kirjoitti:

        Siitä on nyt puolet poistettu. Eka leikkaus maksoi n.350€, seuraava hieman arvokkaampi. Sillä plastiikakirurgi ompelee sen niin, että siihen jää pieni suht näkymätön arpi.Ja se ottaa ajallisesti kauemmin. Toki sen olisi voinut leikata yhdellä kertaa, mutta arpi olisi ollut todella ruma...

        Tämä on hieman OT varsinaiseen kysymykseen, mutta:

        Työskentelen Finnairilla ja minulla on noin kahden sormen levyinen ja pituinen tatuointi nilkassa, eikä ole kertaakaan vaivannut työnantajaa mitenkään.

        Peitän tatuoinnin työvuoroissa laastarilla, jos on sellaiset vaatteet, että se muuten näkyisi. Kun on vielä sukkahousut jalassa laastarin päällä, ei kukaan ole sitä kertaakaan huomannut. Tai ainakaan huomauttanut...


    • Ihmettelevä mies

      Miksei lentoemännällä saa olla tatuointia jalassa? Menee työsyrjinnän puolelle mielestäni. :(

      • Ihmettelevä mies

        Veikkaan vahvasti, että se työterveyslääkäri on napsinut liikaa tajuntaa laajentavia ja on erehtynyt kuukaudesta.

        Sinullahan on melkein kuukausi aikaa parantua tatuoinnin poistosta ennen kurssin alkua. Eikä leikkaus edes vaadi sairaslomaa. :P


    • kusipää

      ihmisillä omn ihan oikeesti oikeita vaikeita tauteja ja vammoja, mihin tarvitaan vaikeita leikkauksia, suksi sä kuuseen sun tatuointejen kanssa!!!

      • OuMyGood

        Suukki auki...Noin, ota pari Temestaa. Pian ahdistus helpottaa!!!


    • ...piiloon

      Kurssinko takia leikkaat tatuoinnin pois? Työkavereilla joilla on näkyvillä paikoilla tatuointeja yleensä käyttää ihoteippiä peittääkseen niitä. Helpompi tapa.

      • touhua Finnairilla

        Finnair ei salli tatuoinnin peittämistä, jos se on näkyvällä paikalla. Vaativat sen poistamista joka on kyllä aika naurettavaa...jos kyseessä on joku pieni kuva paikalla jossa sitä ei kuitenkaan täysin näe kokoajan...


      • vielä hieman
        touhua Finnairilla kirjoitti:

        Finnair ei salli tatuoinnin peittämistä, jos se on näkyvällä paikalla. Vaativat sen poistamista joka on kyllä aika naurettavaa...jos kyseessä on joku pieni kuva paikalla jossa sitä ei kuitenkaan täysin näe kokoajan...

        Ei kai se ole Finnair, joka vaatii tatskojen näkymättömyyttä, vaan ne asiakkaat. Tatuoiduista ihmisistä kun on vain sellainen tietty mielikuva, joka ei aina vastaa sitä kuvaa mitä matkustaja haluaa häntä palvelevalta ihmiseltä.


      • cathay pacific
        vielä hieman kirjoitti:

        Ei kai se ole Finnair, joka vaatii tatskojen näkymättömyyttä, vaan ne asiakkaat. Tatuoiduista ihmisistä kun on vain sellainen tietty mielikuva, joka ei aina vastaa sitä kuvaa mitä matkustaja haluaa häntä palvelevalta ihmiseltä.

        no helvetti. lähde merille, saa olla leimoja, ja kaljaakin töissä voi ottaa, maailmaa näet enemmän ulkomaan lipun alla. liksakin paljon parempi. terv. matruusi


      • työnantaja saa valita
        touhua Finnairilla kirjoitti:

        Finnair ei salli tatuoinnin peittämistä, jos se on näkyvällä paikalla. Vaativat sen poistamista joka on kyllä aika naurettavaa...jos kyseessä on joku pieni kuva paikalla jossa sitä ei kuitenkaan täysin näe kokoajan...

        työntekijänsä...Joka tapuksessahan sulla on ollut vaatimukset tiedossa, kun hait. Turha siis valittaa asaista jälkeenpäin. Ainahan voi hakea yhtölle, joka sallii teipit!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8336
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2539
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe