Hyvä kiropraktikko Tampereella?

Sanni74

Olen kärsinyt alaselkäkivusta yli vuoden. Hierojasta ja fysioterapeutin venyttelyohjeista ei ole ollut mitään apua.
Kiropraktikko maksaa ilmeisesti aika paljon eikä yhdellä käyntikerralla selviä.
Tietäiskö kukaan Tampereella hyvää kiropraktikkoa? Sellaista, joka ei vain jakele venyttelyohjeita vaan hoitaa ehkä jopa 1-2 käynnillä selän parempaan kuntoon.

26

31704

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoidettu

      "Kiropraktikko maksaa ilmeisesti aika paljon eikä yhdellä käyntikerralla selviä."

      Mikä on mielestäsi paljon? Ja kyllä joskus yksikin käynti riittää, varsinkin jos löytää hyvän. Hyviä on toki harvassa. Kaikenlaisia kiropraktikoita löytyy, hyviä ja huonoja.

      Sitten on toki naprapaatteja ja osteopaatteja, jotka tekevät samaa kuin kiropraktikot, mutta paljon muutakin. Heitäkin kannattaa harkita.

      • Kipeä minäkin!

        Olisin valmis maksamaan vaikka mitä, jos löytäisin jonkun niksauttajan tai naksauttajan olkoon se sitten osteopaatti, kiropraktikko tai naprapaatti mutta Tampereen seudulta, koska iskiakseni (lääkärin diagnoosi!) ei kestä yli puolen tunnin istumista autossa, kun pakara on tulessa. Olisin valmis käymään useammankin kerran mutten ihan hakuammuntana "Keltaisten sivujen" perusteella kenelle tahansa viitsi mennä rahojani kylvämään on sitten kuinka koulutettu hyvänsä!!!


      • hoidettu
        Kipeä minäkin! kirjoitti:

        Olisin valmis maksamaan vaikka mitä, jos löytäisin jonkun niksauttajan tai naksauttajan olkoon se sitten osteopaatti, kiropraktikko tai naprapaatti mutta Tampereen seudulta, koska iskiakseni (lääkärin diagnoosi!) ei kestä yli puolen tunnin istumista autossa, kun pakara on tulessa. Olisin valmis käymään useammankin kerran mutten ihan hakuammuntana "Keltaisten sivujen" perusteella kenelle tahansa viitsi mennä rahojani kylvämään on sitten kuinka koulutettu hyvänsä!!!

        Tampereelta en tiedä ketään, Padasjoella olis yks.


    • mutta kipufoorumilla

      mainitaan osteopaatti Susanna Rantanen TRE,
      jos mainos sallitaan.

      • terävempi hoito

        googleta manuaaliterapeutti mynämäki ja tutustu itse parantamiseen


      • ei ole ei
        terävempi hoito kirjoitti:

        googleta manuaaliterapeutti mynämäki ja tutustu itse parantamiseen

        Ei avaa lukkoja.


    • avun saanut
      • avun saanut

        Hiukan noiden sivuilla surffailin ja osa oli myös fysioterapian koulutuksen käyneitä. Eli suosittelisin sellaista.

        Pyydä lääkäriltä lähete, niin saat kelasta osan hinnasta takaisin.

        Pelkästä kiropraktikon käynnistä kela ei korvaa mitään, mutta jos on myös fysioterapeutti, niin sillon saapi.

        Itse ainakin saan.


    • hyvää hoitoa

      http://www.hieronta-nasi.fi/ osoitteesta löytyy asiansa osaava hieroja/jäsenkorjaaja joka tekee myös akupunktiota ja hinnat ovat varmasti kohdallaan.

      • Hierottava

        Hieronta-Näsiä suosittelen minäkin.
        Lukot aukeea ja muutenkin tuntuu olevan tietoa ja taitoa.


    • ...............

      Kinnunen tai koski ovat maan huiput.

    • HH_11

      Koulutettu kiropraktikko Jaakko Valli on kokenut ja hyvä. Vastaanotot Tampere, Hämeenkyrö, Ylöjärvi. Sivut hänellä on osoitteessa www.kiro.fi.

    • -itse kokenut-

      Naprapaatti Risto Tuominen on kyllä ehdoton ykkönen!
      kokemusta löytyy .. eikä tarvi juosta turhia käyntejä.

      • angeligasiasi

        Jouko holma Lahti, katso netistä. Kävin kaikki maailman lääkärit , terapeutti, tippui. Ei mitään apua.holma laitto yhdellä kerralla selän rannat suoraan, sillä selkäni johtuvat, että langennut vinossa, aivan yksinkertainenhoitaa kuntoon.


    • kokeiltu monia

      Tammerkosken kiropraktiikasta olen saanut asiallista ja hyvää palvelua. Vastaanotto Tampereella. Siellä käy myös fysioterapialähete. Sivut löytyy www.tammerkoskenkiropraktiikka.fi

    • selkävaivainen

      Kuka on hyvä ja jolta saa aikoja Tampereella? Si-nivel jumissa ja ne viitsi maksaa jos ei auta hoito. Jotkut ottavat maksun vaikka hoito ei auttanut yhtään.

      • Nainen 52v

        Naprapaatin, osteopaateilla ja hierojilla juostuani ystävä suositteli kiropraktikko Jaakko Vallia. Napakymppi! Etua oli että mulla oli magneettikuvat mukana cd;llä.
        Kun niistä näkyi ongelmakohdat, oikeanlainen hoito puri heti. Suosittelen Vallia ehdottomasti!!!!


    • Helsinkiläinen

      Minä olen käynyt Vallilla Tampereella monta kertaa ja käyn silloin tällöin vieläkin kun tykkään tyylistä, vaikka en Tampereella asu. Se testaa hyvin sen mistä kipu voisi johtua ja korjaa sen sitten täsmällisesti. Hierojaa suosittelen lisäksi.

    • Nivelrikkoinen

      Voin suositella Harri Pekkarista Tammerkosken Kiropraktiikka Satakunnankadulla Tampereen keskustassa. Olen käynyt hoidattamassa selkääni useiden vuosien ajan aina silloin, kun tulee ongelmia ja pinnetiloja. Välilevyt ovat madaltuneet ja on kulumaa rangassa. Yksi talvinen liukastuminen, vaikkei kaatuisikaan, voi sen verran liikauttaa pikkunivelten asentoa, että seurauksena tulee kipuja yms. Olen 69-vuotias, kohtuullisesti liikkunut pitkäselkäinen.

    • Nuornainen

      "Voin suositella Harri Pekkarista Tammerkosken Kiropraktiikka Satakunnankadulla Tampereen keskustassa. Olen käynyt hoidattamassa selkääni useiden vuosien ajan aina silloin, kun tulee ongelmia ja pinnetiloja."
      Samat sanat! Toimin fyysisessä ammatissa ja silloin tällöin selkä kipeytyy, jos teen nostotyötä huolimattomasti. Omalla kohdallani varsinkin yläselkä tahtoo mennä silloin tällöin jumiin. Tällöin se on myös varsin kipeä. Hoidosta on välitön apu sekä jumiin, että kipuun. Suosittelen!

    • MakeK1973

      Olen käynyt viime aikoina Kehräsaaressa vastaanottavalla Tomi Saarikolla hoidattamassa huonosti liikkuvaa rankaani. Todella miellyttävää hoitoa jossa tuntee että kaveri oikeasti on kiinnostunut asiakkaan hyvinvoinnista! http://tomisaarikko.com/

    • HyväKiropraktikko

      https://yle.fi/uutiset/3-8635004

      Virallisen lääketieteen ulkopuolella toimivat vaihtoehtohoidot piti saada valvonnan alle jo kahdeksan vuotta sitten. Toisin kävi. Puoskarilaki on jumittunut jo neljän peruspalveluministerin pöydälle.

    • kantsiiskipata

      http://www.rebuildyourback.com/chiropractic/need.php

      Can rebuilding your back actually take the place of regular treatment by a trained chiropractor? Or, for that matter, will your back fall into total disrepair if you neglect your monthly chiropractic adjustment?

    • PekkaSau

      Ehkä maan paras (myös kallis) on Kari Kause, ottaa vastaan terveystalossa ja Johanneksen klinikalla. Häntä käyttää lääkärit apuna kun ei omat keinot riitä. Itse tunnen useita jotka ovat saaneet avun.

    • Anonyymi

      Jaakko Valli on todella ammattitaitoinen, luotan niin paljon että voisin viedä 8v kummipoikani sinne jos jotain vaivoja ilmenee...itsellä 10 vuotta epämääräisiä kipuja takana ja erilaisia lääkäreitä ja fyssareita käyty läpi.Rahat on mennyt mutta kivut ei koskaan. Jaakko tutkii ensin, eikä vaan ala rusautteleen !! Kertoo myös samalla mitä löysi ja mitä nyt tehdään. Oon kolme kertaa nyt käynyt ja olo on parantunut, sanoisin 95 %

      - Sanna 41v

    • Anonyymi

      Tuomo Ahola. Kangasala

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1290
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1066
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      69
      835
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      770
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      698
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      681
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      658
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      644
    Aihe