ois tällänen jvc tv ja pitäis päästä huoltotilaan.voisko joku vähän neuvoa.kiitokset etu käteen(AV-28GT20U )
tv huoltotila
12
797
Vastaukset
- tilaa..
Minä voin vuokrata edullisesti huoltotilaa, jos kiinnostaa.
Jos taas haluat mennä valmiin huollon tiloihin, katso keltaisilta sivuilta ja sitten mene sisään etuovesta aukioloaikoina.- Asentaja3
Missäpäin tila sijaitsee?
- vastauksen,
jolla JVC AV-28GT15UF menee huoltomoodiin: Paina säätimestä Instal ja luku 4725 ja nuoli vasemmalle. Saat 145 riviä asetusarvoja, jotka on tallentuneet EEprom- piirille.Jos säätöalue ei riitä tai ei esim. pystylineaarisuus tai tyynyvääristymä korjaudu, pitää eepromvaihtaa ja se maksaa 20 euroa esim.Salossa Helsingintien huollossa oikein ohjelmoituna, jolloin ei säätöihin tarvii koskea.
- aiheuttaa myös
sen,ettei virrat pysy päällä, vaan toosa sammuu samantien. Huomaat sen kun otat eeprompiirin pois niin jo käynnistyy, vaikka tyynyvääristymä tuleekin.
- käydä kopsaamassa
aiheuttaa myös kirjoitti:
sen,ettei virrat pysy päällä, vaan toosa sammuu samantien. Huomaat sen kun otat eeprompiirin pois niin jo käynnistyy, vaikka tyynyvääristymä tuleekin.
paperille jonkun kaverin ehjästä telkusta ne arvot niin näet, mikä on pielessä.
- Bitinkolvaaja
käydä kopsaamassa kirjoitti:
paperille jonkun kaverin ehjästä telkusta ne arvot niin näet, mikä on pielessä.
Eiköhän ne arvot ole hyvin yksilöllisiä. Jos kaikkiin pätisi samat, ei tuollaista editointitilaa tarvittaisikaan.
Nykyaikana wanhat trimmeripotikat on korvattu biteillä (softpot), jotka sitten vaikuttavat D/A-muuntimen kautta tarvittaviin paikkoihin. - kahteen jvc;hen
Bitinkolvaaja kirjoitti:
Eiköhän ne arvot ole hyvin yksilöllisiä. Jos kaikkiin pätisi samat, ei tuollaista editointitilaa tarvittaisikaan.
Nykyaikana wanhat trimmeripotikat on korvattu biteillä (softpot), jotka sitten vaikuttavat D/A-muuntimen kautta tarvittaviin paikkoihin.tuon eeprommin,joka oli Salossa valmiiksi ohjelmoitu
eikä mitään säätöarvoja tarvinnut muuttaa. Kaiken lisäksi nuo piirit ovat kestävempiä 5-volttisia,kun ne alkuperäiset 3-volttiset sekoaa yhtenään. - jamo
kahteen jvc;hen kirjoitti:
tuon eeprommin,joka oli Salossa valmiiksi ohjelmoitu
eikä mitään säätöarvoja tarvinnut muuttaa. Kaiken lisäksi nuo piirit ovat kestävempiä 5-volttisia,kun ne alkuperäiset 3-volttiset sekoaa yhtenään.no joo.mikä liike salossa myy noita eebrom piirejä
- muistaakseni
jamo kirjoitti:
no joo.mikä liike salossa myy noita eebrom piirejä
Tv-Videohuolto Hänninen Oy ja osoite Helsingintie 1 SALO
- jamo
muistaakseni kirjoitti:
ja kiitoksia
- jamo
muistaakseni kirjoitti:
että minkä tyypinen se ic on
- prosessorin
jamo kirjoitti:
että minkä tyypinen se ic on
lähellä sellainen pienempi kikkara, jossa on neljä jalkaa kummallakin puolella, siis DIL-8_koteloinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau566668Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens404602- 602377
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat391888Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81452- 171304
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151259- 171211
- 241174
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671097